hoi dames, Het hartje klopt!!! Wow, wat is jouw echo duidelijk margotmarcel! De mijne helaas niet. Die kleine van ons is nu al eigenwijs. Eerst uitwendig geprobeerd, na lang zoeken eindelijk een vruchtje in beeld en we zagen wel hartactie maar de vk kreeg maar geen duidelijk beeld. Dus ook nog inwendig geprobeerd en weer was het hartje duidelijk te zien en kon ze ook het vruchtje meten, kwam overeen met ongeveer 7 weken, dus ze heeft de datum op 13 oktober gezet, 1 dag later dan ik zelf dacht. Helaas kregen we geen mooi stil beeld, dus niet echt een duidelijke echo-foto. Ik ga kijken of ik het een beetje op de foto kan krijgen.
Margot: Wat een mooie echo! Nogmaals gefeliciteerd! Kwebbesnoes: Wat fijn, dat je een mooi kloppend hartje zag! Ach, zo'n eigenwijs kindje is hartstikke leuk
Yukl: He, wat een stomme reacties.... snap dat niet... Er zit straks toch gewoon bijna 2 jaar tussen? Vind het maar raar... En lullig voor je! Heb je het je vader al verteld?
Margot gefeliciteerd! Wat een mooie duidelijke echo! Kwebbelsnoes jij ook gefeliciteerd Yukl inderdaad wat een stomme reacties. Maar als je wat langer had gewacht hadden mensen waarschijnlijk weer geroepen; wordt het nog geen tijd voor een 2e? Tis nooit goed Laat ze maar kletsen! Joyce spannend morgen, veel succes! Jeetje wat wordt hier veel geschreven. Kan het niet allemaal bijhouden nog! Werk fulltime en uit mijn werk ben ik echt kapot.. én misselijk! Dus ben hier nog niet supervaak te vinden, maar komt vanzelf goed
meer kan ik er nu niet van maken, hoop dat ik morgen met daglicht een duidelijkere foto kan maken! Bekijk bijlage 54307
Zo hehe wat moest ik een boel bijlezen Margo; GEWELDIG NIEUWS!!! en nu lekker gaan genieten Kwebbelsnoes; OOk super nieuws hoor, Heerllijk fijn om ook positieve dingen te horen. Yukl; Tja mensen hebben altijd wel wat te melden. Tussen Zoë en dit kindje zit dan ook nog geen 2 jaar. Maar goed ik vind dit wel leuk. Hopelijk hebben ze dan nog wat aan elkaar... Joyse: komt helemaal goed morgen... Nieuwe zwangeren: Welkom en gefeliciteerd Eten; ja veel vet hahah de mac is niet veilig bij mij hahahaha Ingonico: Het klinkt alsof je een buikgriepje hebt. Ik heb dat ook gehad, Bij mij duurde het 2 dagen. Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt. Buddy: ik heb ook nog geen buddy. Dus mocht er iemand mijn buddy willen worden dan hoor ik het wel???!! Waarschijnlijk ben ik wel wat zaken vergeten. Sorry hier voor. Helaas is mijn geheugen niet zo best. Ben zo druk met vanalles dat ik veel weer vergeet Ik hoop dat iedereen lekker kan genieten van het zwanger zijn. Wil iemand mijn leeftijd op de lijst zetten. Ik ben 29.
He meiden, ook hier goed nieuws! Ik heb gister de echo gehad, het hartje klopt, en snel ook!heel bijzonder om te zien. over 4 weken weer een echo, en dan een termijnbepaling,maar de vk zei gister ook al op 4 oktober uit te komen...ik vind het een mooie dag ervoor.liefs
Er zijn 70 oktober-2010-mama's! 26 september Nonja - 28 jaar - 1e kindje 27 september Prinses027 - 27 jaar - 2e kindje 1 oktober Nike - 30 jaar - 1e kindje Isabella1980 - 29 jaar - 1e kindje Maaike3 - 23 jaar - 1e kindje Zeemeermin - 22 jaar - 1e kindje Nisa - jaar - e kindje MamavanSep - 29jaar - 2e kindje 2 oktober Mariska72 - 37 jaar - 2e kindje MarielleB - 30 jaar - 2e kindje Nienchen83 - 27 jaar - 1e kindje Naomi33 - 39 jaar - 2e/3e kindje Blauw78 - jaar - e kindje Brenjomi - 25jaar- 2e kindje 3 oktober Eliz - 25 jaar - 1e kindje Roses - 25 jaar - 2e kindje Esther78 - 31 jaar - 1e kindje 4 oktober Mamamanuela - 26 jaar - 4e kindje- zk-bv- verrassing Blabla82- 27 jaar - Vita -30 jaar-1e kindje Susanbenjamins-25 jaar-2e kindje Granta-24 jaar-1e kindje Margotmarcel-26 jaar - 2e kindje 5 oktober Annie25 - 29 jaar - 1e kindje SweetMiekie - 25 jaar - 1e kindje 6 oktober Billie12- 31 jaar - 1e kindje Chikai - 28 jaar - 1e kindje Skatjuh87 - 22 jaar - 1e kindje Toverfee - jaar - 1e kindje 7 oktober Ooitmamavan3 - 27 jaar - 3e kindje slingding - 28 jaar - 2e kindje Manuela23 - 24 jaar - 2e kindje 8 oktober Esila - 27 jaar - 2e kindje Regenboogje - 29 jaar - 1e kindje 9 oktober Talulah - 33 jaar - 1e kindje Rimar - 35 jaar - 1e kindje DianaV - 32 jaar - 1e kindje 10 oktober Quendy - 29 jaar - 2e kindje Nienke31 - jaar - 2e kindje Marijke87 - 23 jaar - 1e kindje 11 oktober Milse -33 jaar - 3e kindje Joyce1990 - 19 jaar - 2e kindje 12 oktober Kwebbelsnoes - 27 jaar - 1e kindje D1982 - 27 jaar - 1e kind 13 oktober Yvjuh - jaar - e kindje 14 oktober Saz667 - 24 jaar - 1e kindje 16 oktober Stimpy79 - 30 jaar - 2e kindje Romy - jaar - 2e kindje Tessa -28 jaar - 2e kindje 17 oktober Amaryllis - 22 jaar - 1e kindje Moppie1279 - 30 jaar - 1e kindje Chantal1234 - jaar - e kindje Rachell - 22 jaar - 2e kindje 19 oktober Lovelyme - 23 jaar - 1e kindje Iris89 - 20jaar - 1e kindje Rosanna04 - 28 jaar - 2e kindje 20 oktober InCognito- 26 jaar - 2e kindje Bas -29 jaar - 2e kindje Paloe- 23 jaar - 2e kindje 22 oktober Pacific - 34 jaar - 2e kindje 23 oktober Mink - 29 jaar - 2e kindje 25 oktober Athina - 28 jaar - 2e kindje Ninoshka- 35 jaar - 1e kindje 26 oktober Maranka - 36 jaar - 2e kindje Denise38- 38 jaar - 2e kindje 28 oktober Yukl- 23 jaar - 2e kindje Heppie- 33 jaar - 1e kindje 29 oktober Yvetje1982- ? jaar - 2e kindje Zilvervosje - 30 jaar - 1ste kindje 30 oktober Sassie85- 25 jaar - 1e kindje Afspraken kun je vinden op: Oktober 2010 mama's Onze hyves: OKTOBER - Hyves.nl (uiteraard niet zichtbaar voor andere hyvers!) lid worden? stuur dan even een pbtje naar Mamamanuela met je echte naam en voeg je daarna toe. Als je gegevens op de lijst wilt aanpassen kun je op qoute drukken, vergeet alleen niet voor je de aangepaste lijst verzend de [qoute] en [/qoute] te verwijderen, jouw lijst kan anders namelijk niet meer geqoute worden ik heb het veranderd Mink en voor nu: Weltrusten allemaal ik ga m'n bedje opzoeken!
Hoi Dames, Laatste dagen echt ontzettend moe en enorm misselijk. Weinig zin om alles terug te lezen, maar bijdeze veel sterkte voor degene met slecht nieuws! Ook zag ik een aantal goede echo`s voorbij komen, super! hopelijk heb ik volgende week vrijdag ook zo`n mooie echo! oh, ik word al nerveus bij de gedachte... Hebben jullie ook zo`n last van nare geurtjes? Ik ruik de visboer al op 1 km afstand en normaal gesproken heb ik graag vis! De luchtverfrisser van de wc heb ik maar vervangen aangezien ik van die andere geur ging kokhalzen. Ook het blokje in de afwasmachine vind ik verschrikkelijk
gefeliciteerd ! En een leuk vooruitzicht, weer een echo over 4 weken. Trouwens érg mooi om te zien dan, hoe je kindje inmiddels gegroeid is! Het verschil is echt erg groot in die 4 weken!
@Margot wat een duidelijke echo erg mooi hoor @kwebbelsnoes wow mooi hoor dat het hartje klopt en mooi echotje ook heb je geen scanner hi hi dan kan je hem in scannen poeh nu vind ik het echt spannend worden voor mijn echo ik hoop dat alles goed mag zijn en ik ook net zulk goed nieuws voor jullie heb hi hi ben proberen alles goed te zetten en te doen bij de site maar ja mis nog wat echotjes helaas maar ik kom er wel op zijn tijd ik ga nu afsluiten en leker slapen trusten en tot morgen
Hallo dames, ik kom toch even spieken. Ik ben 15okt uitgerekent. Ik ben 29 en woon in limburg en trotse mama van een dochter van 2,5 Hoop me nog een beetje te kunnen mengen hier en t bij te houden, want volgens mij gaat t redelijk hard hier. Zag een paar mooie echo's voorbij komen! Wauw, kan niet wachten op de onze. 12mrt eerste afspraak bij de vk
zo ben net thuis van mijn werk. Ging even gauw echonieuws lezen! @kwebbelsnoes en Vita van harte met jullie mooie echo en wat fijn dat alles goed was. Ik ga me nu douchen en mijn bed induiken.
@YUKL: Wat een stomme opmerkingen!Zeg er wat van!Ik ben afgelopen zomer bevallen van mijn meisje,en nu zwanger van de 2e en daar heeft helemaal niemand wat mee te maken!!Ik geniet en dat is belangrijk!! Oh ja ik zag op de lijst dat er geen leeftijd bijstond.Ik ben 27 jaar.Ik zal eens kijken of ik een foto van mijn Sophietje erop gezet krijg! Liefs Yvette