Gelukkig maar, dan is het waarschijnlijk toch gewoon een teken dat je rustiger aan moet doen, als je het nu precies weer krijgt na een stuk lopen. Of hij bevattelijker is weet ik niet, ik denk dat het ene kind er sneller last van heeft dan het andere kind. Wat ik wel weet, is dat het met astma te maken heeft (dat hoeven ze dan niet te hebben, maar wel meer aanleg of zo ervoor) en dat hangt ook weer samen met eczeem en voedselallergie, dus ik denk eerder dat hij er daarom sneller last van heeft of zo? Oh dat is heeeeeeeeeerlijk!!!!! Super En zie hier, je wensen worden gewoon ingewilligd! En JIPPIE! De 26 weken voorbij!
goedemorgen meiden. Nou het is als het goed is geregeld met het gezin. Moest het wel zelf doen want aan het gastouderbureau heb ik helemaal niks. Pff ben druk aan het zoeken naar een baan voor manlief maar weet het niet meer. Had iets leuks gevonden en opgebeld. Daar vertelden ze gelijk eerlijk dat ze op zoek zijn naar jongens die net van school zijn. M`n man is dus te oud. Voel me zo machteloos
@incognito, ah wat rot van die pseudokroep. Hopelijk is hij voor zondag de oude en krijgt hij er op de vakantie geen last van @yukl, oh heerlijk salarisverhoging, toch weer mooi meegenomen @skatjuh, fijn dat je het hebt geregeld met het gezin. Hoe oud is je man eigenlijk?
heb net een grote organisatie opgebeld ivm werken en leren tegelijk ( hij wil graag in de auto-branche werken maar heeft geen opleiding en ervaring ) en er is gewoon eerlijk verteld dat dit bijna hopeloos is. Alleen door eigen contacten zou dit mogelijk zijn maar ook daarmee is de kans erg klein.
Skatjuh: De markt is gewoon niet goed, mijn man zoekt al een tijdje een andere baan. Hij heeft enorm veel diploma's en een berg aan ervaring, maar het wil tot nu toe nog niet lukken, óf ze willen hem voor veel te weinig salaris hebben..... Wij zijn op zich wel heel positief ingestelde mensen en dat helpt enorm. Dus mijn advies: Meid, hoofd omhoog en het komt helemaal goed!
het is hierbij niet zozeer de markt die tegenzit. Er zijn wel banen te vinden maar ze hebben alleen het geld om een 17-jarige te betalen. Iemand van 31 is veel te duur en dat gaat niet veranderen. Het positief blijven is wel een probleem. Hij heeft op dit moment werk en inkomsten maar er is elke dag wel wat. Het is alleen maar ruzie en gezeik en daardoor is de motivatie gewoon weg. Hij heeft eerder 2 jaar in de ww gezeten en ook die angst zit erg hoog bij hem ( wat natuurlijk logisch is ) Hij is totaal zichzelf niet meer en het doet mij echt pijn om hem zo te zien.
@Tessa Hoop dat het weer toch meevalt zondag zodat je het feestje in de tuin kunt houden. @Gwn Hier nog geen ervaring met regelmatige plopjes. @Incognito Sterkte met zoonlief! En hoop dat je beetje bij kunt tanken dan na zon spooknacht. Als we je niet meer horen wens ik je nu alvast een heele fijne vakantie!! @ Yukl Fijn zon salarisverhoging! Toch een lekker idee nu met die kleine op komst. En ja, we hebben iets te vieren vandaag, ik ben ook 26 weken!! @Skatjuh Fijn dat je het geregeld hebt. Maar jammer dat je zoveel zorgen hebt nu in deze fase van je zwangerschap. Sterkte!
Ik ben vandaag 26 weken en las dat er nu een reële kans op overleven is mocht de baby eerder komen. Ook al verwacht ik ons kindje tussen 38 en 40 weken (voorgevoel) het is toch een hele geruststelling voor mij. En m'n vriend vond het ook fijn om te lezen. We hebben dus iets te vieren! Verder alles z'n gangetje hier. Heb het voedingskussen in m'n rug ontdekt om mee te slapen. Dat geeft veel steun, dus heel fijn. Tot later!
@mamamanuela; Wat vervelend allemaal die crematie en al die ruzies. Heel veel sterkte de komende tijd en een knuffel van deze kant. @incognito; Pseudokroep, een van mijn zusjes heeft dat ook gehad en ik weet nog dat ik dat als kind maar doodeng vond. Hopelijk heeft je kindje er niet al te veel last van. @kwebbelsnoes; Wat vervelend dat je zo plotseling moet stoppen met werken. Maar je weet waar je het voor doet. @hier; Vanmorgen toch maar naar de (vervangende) huisarts geweest,want mijn diaree is nog niet weg:x. Hij maakte zich nog geen zorgen. Maar als het maandag nog voortduurt mag ik (jakkie prakkie) gaan opvangen in een potje om op kweek te laten zetten.
Regenboogje: De eerste keer vond ik het ook doodeng, we vonden hem toen net op een moment in zijn bedje dat hij helemaal niet ademde en daarna dus die akelige ademhaling. Nu weten we wat het is en het is nog niet prettig, maar we schrikken er niet meer zo van. Getsie, dat opvangen, geen pretje.... maar goed, ik hoop voor je dat het dan over is!
Hey ladies, heb zn last van me buik voelt hard en heb last van een menstratie gevoel onderin me buik weet gewoon niet waar ik het zoeken moet. Ik twijfel nu of ik er wel goed aan doe om strx te gaan werken het is maar voor een paar uurtjes maar toch. Ik weet het niet hoor voel me dan gelijk weer zo schuldig ben net zn 2 weken weer aan het werk moet ik me weer ziekmelden zal me baas niet echt blij me zijn. Wat zouden jullie doen? Vandaag kraampakket gehad Nou wat een partij maandverband jeetje! nou dat heb ik dus echt niet gemist! knuffel gehad en een boek tips voor de ouders. Hebben jullie al eeb intake gehad voor de kraamzorg? liefs
Intake staat hier nog niet gepland, knap stom eigenlijk.... maar goed, als ik na de vakantie nog niets gehoord heb, ga ik ze wel bellen wanneer ze willen komen... Lovely Me: Zou je de vk niet even bellen als je zo'n menstruatie achtige pijn hebt?
Nou heb hier gisteren ook mijn kraampakket gehad. De tnt kwam ,ik dacht oh leuk misschien wel weer een pakketje uit Italie ( schoonvader woont daar) maar nee het bleek het gezellige pakket te zijn. Mason vond de hond die erin zat gelukkig een groot succes @skatjuh, ja balen zeg van het werk. Hier willen ze in de regio doorgaans wat oudere mensen. @karing, lekker he die 26 wkn. Is toch weer een hele geruststelling. @regenboogje, he balen van die diarree. Misschien heb je wel een parasiet? @lovely, ik zou even de vk bellen voor de zekerheid. Hier de intake ongeveer een maand gelden gehad. @incognito, met de zwangerschap van Mason had ik pas met 8 maand intake. Toen hadden ze het te druk. Misschien bij jullie nu ook?
Ik zou in jouw geval me ziekmelden. Of ik zou eerst de vk bellen en met haar overleggen. Het gaat om jou en je bent maar 1 keer zwanger van dit kindje. Als je niet weet waar je het zoeken moet heb je daar je handen vol aan toch? Nee, heb nog geen intake gehad en krijg dat volgens mij pas een maand voor de uitgerekende datum. Vind het niet zo erg, dan is het tenminste ook allemaal nog duidelijk tegen de tijd dat ik beval. Ben benieuwd naar mijn kraampakket, het komt van Natalis. Ik heb al gelezen wat er standaard in zit, maar ik laat me toch graag verrassen.
Bedankt ladies voor jullie reacties ga ff de verloskundige bellen kijken wat zij zegt. Kraamzorg zei tegen mij dat ze ergens in tussen week 30 en 35 een intake plaats zal vinden dus ze bellen nog. Vind het wel laat maar ja . ik nu ff bellen. liefs