Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Succes! We horen het dan nog wel van je....

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Yukl haha we hebben vanmorgen pas gebeld;) Hij is nu weer thuis, het is supergoed gegaan!
    Hoe is het nu met je buik? Heb je al urine laten testen? Hoe is het trouwens met het scheurtje bij je navel waar je het over had? En wat leuk een pop! Olaf heeft ook een pop en geeft ‘baby’ weleens de fles;)
    WHAHAHA die droom! Zwangeren dromen raar zeggen ze, nou jij maakt dat wel waar! Haha wees maar niet bang, ik ben niet biseksueel, zit niet in een rolstoel en heb alleen Olaf;)
    Wat superfijn dat je man salarisverhoging heeft gehad! Gefeliciteerd!
    Enne…die banner staat nu goed;) verspringt zeker op de Amerikaanse tijd?
    Athina welke verzekering heb je? Lijkt me handig zon tummytub! Wij hebben bij Olaf alleen een badje gebruikt maar denk dat we deze keer ook een tub willen.. Leuk zeg dat die bij je kraapakket zat! En die sticker is ook leuk! Wij hebben zon Australische roadsign (echt uit australie:D) met baby on board.
    Gusam haha dat is snel zeg! Toen waren wij er nog helemaal niet mee bezig;) Fijn dat je bijna klaar bent!
    Tessa Olaf is weer thuis, hij is er 2 nachtjes geweestJ Hij heeft het super naar zijn zin gehad en opa en oma ook! Hoop voor je dat het zondag toch mooi weer wordt!
    GWN wat grappig! Olaf had in de buik ook heel vaak de hik en dat voelde zoal jij het beschrijft;) Dus denk inderdaad dat het de hik is!
    Incog: de extra gelpad hielp wel wat! Niet pijnloos, maar wel veel beter! Ik heb ook al een gelzadel, maar dit is echt een heel dik ding.. ik heb hem gekocht bij de big bazaar, geen idee of ze dat ergens anders ook hebben. Vandaag ging het redelijk! En die nesteldrang..haha niet echt maar mijn ouders doen zo vreselijk veel voor ons! Ben blij dat we eindelijk eens echt wat terug kunnen doenJ hopelijk heb je vannacht een betere nacht!lekker gepoetst? Hopelijk is hij er goed overheen voor de vakantie..Antibiotica zonodig zsm regelen, de ziekenhuizen in Frankrijk..
    Als we je morgen niet meer zo zien: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier op vakantie!!!!
    Skatjuh wat balen van die baan voor je man, maar denk je niet dat het prettiger is even te wachten tot de kleine er is? Nu heb je iig een beetje zekerheid..Ik snap dat het heel naar is je man zo te zien, maar als hij straks niks (geen werk) meer heeft en niet meer voor zijn gezin kan zorgen zal hij zich niet beter voelen..
    Karin idd, als je voorbij de 26 weken is, is het toch fijn! UMC’s behandelen geloof ik bij 24 weken, andere ziekenhuizen hebben de behandelgrens bij 26 weken..
    Regenboogje ohnee balen! Hoop voor je dat het weg is voor het in een potje moet…heel veel succes!!!
    Lovely me, als ik jou was zou ik niet gaan werken.. Kraampakket en intake kraamzorg heb ik nog niet gehad..

Kamertje: foto’s komen zeker! De vloer is hetzelfde als in de kamer van Olaf, is op dezelfde verdieping en we hebben de hele verdieping een nieuwe vloer gegevenJ en.. we hebben besloten: het wordt me to you:D En dan laten we fotobehang of canvassen drukken/printen:D Ben dr helemaal gelukkig mee!
    En idd heeeerlijk! De vloer is in het kamertje nu helemaal klaar, alleen nog plakplintjes erin en in de overloop ligt ie er bijna helemaal in! Nog maar 1 rijJ

:D moest vandaag naar de fysio en..ze wil mijn buik voor op haar website!!! Dus donderdag komt er een fotograaf en heb ik een shoot! :D

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Tessa: Dat zou kunnen, daarom bel ik nu nog niet. Het maakt me ook niet zo héél veel uit, als ze er maar zijn als ik straks beval ;)

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Eh, alles wel goed?!

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Hee :) Wat fijn dat die gelpad iets hielp, ik ken de big bazaar niet, maar ik ga na de vakantie eens snuffelen, want fietsen vind ik toch wel erg leuk met zoonlief samen!
    Onze ouders doen ook enorm veel voor ons en normaliter als zij op vakantie zijn, dan poets ik daar ook wel eens grondig (als ze dat niet al zelf gedaan heeft, mijn moeder) maar dit jaar zijn we dus samen op vakantie :)
    Oh en ik heb hele goede ervaringen met Franse artsen, dus laat m daar maar iets krijgen tegen de keelontsteking, áls het nodig is, het lijkt nu prima te gaan...
    Huis is haast gepoetst, maar mijn lijf laat me ontzettend in de steek, dus het schiet niet zo op als anders, maar hee, dat maakt niet uit.

Mooi hoor, de hele verdieping dezelfde vloer, dat geeft zoveel eenheid en rust, echt mooi :)
    Oh, Me to You vind ik zó lief! Super hoor :) Ik ben benieuwd naar de foto's straks!

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    En dan nu:

HET NIEUWS VAN DE DAG:

Manlief gaat gewoon de volle 3 weken mee op vakantie!

Tssssssssk, kreeg vandaag te horen dat hij gewoon mee kon gaan op vakantie.... Al die **** voor niets geweest, ruzie met de baas, machteloosheid, noem maar op... Wat hier de reden van is geweest? Niemand weet het.

Maar..................

IK BEN BLIJ :D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh en ik had vandaag toch controle bij de vk?

Eh, niet dus.... ze stond op de voicemail dat ze een spoedgeval had en dat ze nog zou bellen voor een nieuwe afspraak. Mja, dat móet dus morgen en anders hoef ik niet meer haar naar (zij is de vervangster voor mijn eigen vk, die heeft nu vakantie) want ik heb met mijn eigen vk alweer een afspraak gepland staan, meteen de dag nadat ik terug kom van vakantie.

Zo, en nu ga ik slapen :)

Welterusten meiden!

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    ps: Paloe: Wat leuk dat jij model mag staan voor de foto's op de website! Wat een eer :D Krijg je zelf ook foto's?

9. DianaV

DianaV Bekend lid

2 feb 2010
    877
    0
    0
    NULL
    Limburg

Super dat je man toch de volle 3 weken mee op vakantie gaat.
    Alvast een hele fijne vakantie.

10. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @Paloe Hey wat leuk dat je daarvoor gevraagd wordt! Wow, een shoot! Inderdaad een eer he. Wist trouwens niet dat het zo zat dat ziekenhuizen pas vanaf 26 weken iets voor je doen. Dat is fijn dan. :D

@Incognito Meid wat fijn voor je dat je man toch de hele vakantie meegaat! :) Dat is heel wat rustiger lijkt me. Jammer dat er zoveel aan vooraf is gegaan, maar het resultaat telt toch :p? Have fun!

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ skatjuh: wat ontzettend vervelend dat het niet wil lukken een andere baan voor je man te vinden :( Ook heel vervelend dat hij daar zich zo rot onder voelt... Hopelijk gaat het snel lukken!

@ regenboogje: hoe lang heb je al last van je diarree? Vervelend zeg! En haha, ontlasting opvangen lijkt me ook geen pretje ;)

@ lovely me: het zou bij mij afhangen van de baan/werkzaamheden. Als je bijvoorbeeld alleen maar hoeft te zitten, dan zou ik wel gaan werken. Als je veel moet bewegen, dan in zo'n harde buik echt niet fijn en wordt het waarschijnlijk ook erger. Maar jij kunt zelf het beste aanvoelen hoe je je voelt!
    Wat heb je uiteindelijk gedaan?

@ paloe: leuk om overal dezelfde vloer te hebben! Dat hebben wij ook in onze woning :) En wat geweldig dat je een shoot krijgt! Hoe gaat het eigenlijk met de groei van je buik? Is ie weer een slag groter? :D Fijn dat Olaf het zo naar zijn zin heeft gehad! :)
    Ja die banner van mij is een beetje raar... Die verspringt steeds op een ander tijdstip :( Dus het is niet ergens aan te relateren.
    Met mijn buik gaat het trouwens weer goed :)

@ incognito: ik weet niet of je dit nog leest... Maar een hele fijne vakantie gewenst!! En wat geweldig dat manlief mee mag! Joepie! Wel stom dat ze daar zo moeilijk over hebben gedaan, zucht. Maar nu kunnen jullie in ieder geval 3 weken van elkaar genieten :)

@ intake kraamzorg: ooh nog niet gehad, maar de vorige keer was deze ook vrij laat. Ik vind het ook niet zo boeiend, zal vast wel goed komen. ;)
    Kraampakket heb ik trouwens ook nog niet ontvangen, maar ook daar maak ik me niet druk om ;) Zolang het ding er maar voor week 37 is :p

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Dankjewel :D We zijn ook echt super blij! :D

Ja precies, het resultaat telt! We zijn echt super blij :D En dankjewel :D

Ik lees dit nog wel hoor, ben een echte Zp-verslaafde helaas ;)

Dankjewel! :D

En ja, het is stom dat we er al dat gestress (vooral voor manlief) aan vooraf hebben gehad, maar hee, hij kan mee, dus nu zijn we wel éxtra blij :D

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Haha, gek eigenlijk hoe relaxed ik deze zwangerschap ben! Vorige zwangerschap had ik enorm nesteldrang (klopt ook wel, want ukkie diende zich toen veel te vroeg aan), maar nu ben ik zó relaxed! Ook met de vakantie.... Ik heb nog niets aan kleding ingepakt, maar het maakt allemaal niet uit, alles op zijn tijd en morgenvroeg lekker vertrekken :)

Ook de babykamer is dus bij lange na niet af, maar hee, dat komt dan ook na de vakantie wel ;)

Wat heerlijk om je zó relaxed te voelen. Mams zei al dat dit dan misschien ook een relaxter kindje wordt. Zoonlief is heel erg van: Ik MOET dit nu kunnen en ik MOET dat nu kunnen, zat zichzelf daar heel erg mee in de weg.
    Dit kindje is wel veel drukker in de buik, maar misschien relaxter in zijn koppie.

Ik weet het niet, maar ik voel me zó heerlijk en de kleine tegenslagen die we steeds hebben kan ik zó goed aan.

Wauw, heerlijk om me zo te voelen en dat wilde ik gewoon even met jullie delen! :D

Fijne dag en wellicht nog eventjes tot vanmiddag/vanavond :D

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn incognito :) ! Dat jullie lekker 3 weekjes samen weg kunnen!

paloe: Wat gaaf zeg, zo'n fotoshoot!

lovely me: Hopelijk heb je je vlos te pakken kunnen krijgen en was alles goed?

Tessa: Leuk dat Mason ook zo blij was met je kraampakket hihi.. Fae probeert hier ook al alle knuffels etc voor de baby te claimen :p . Hoewel ze het ook wel accepteert gelukkig als ik zeg, dat dit dan voor de baby is. Dan doet ze m'n shirt omhoog en legt de knuffel (of het speentje) op m'n buik en doet m'n shirt weer omlaag hihi, erg lief :) .

Karin: Fijn he, die 26 weken. Ik vind het ook wel handig. Veel mensen zegt het niets, als je zegt dat je zoveel weken zwanger bent. Maar 26 weken is precies 6 maanden... ;)

regenboogje: Balen van de diarree.. Ik heb zelf toen ik diarree had en dus alles er continue uitkwam, een halve dosis O.R.S gedronken. Toeval of niet... maar daarna was het vrij snel over. Vlos vond het later een goede oplossing en zelf voelde ik me er beter bij. Uitdrogen gaat niet zo snel, maar nu met die kleintje in m'n buik, vond ik het maar niets dat ik echt niets binnen kon houden.
    O.R.S hebben wij trouwens standaard in huis voor onze dochter ;) .

kwebbelsnoes: balen van je werk hoor.. kan me voorstellen dat het tegenvalt *knuffff*

volgens mij vergeet ik nog wat mensen, maar sorry daarvoor... ;)

Intake kraamzorg: Ik verwacht die rond de 34 weken en dan telefonisch, omdat het om het 2e kindje gaat. Vind ik ook wel prima, want het stelt zo weinig voor, dat het een huisbezoek niet waard is ;) .

Gisteren bij de fysio begin van de middag de sessies afgesloten. Ik had al die weken dat ze op vakantie was, eigenlijk geen last gehad! Maar je zult het zien: Na m'n werk gisteren thuis, zet ik een verkeerde stap opzij ofzo toen ik even het aanrecht afpoetste en het schiet er weer helemaal in aan de voorkant :( pffff.
    Nouja, hopelijk dat dit snel weer hersteld en dat het dan weer weken wegblijft.

Vanacht dus ook niet zo lekker geslapen. Dochter was logeren bij oma, voelde ik me toch ook niet helemaal geweldig bij, maar m'n man had het zo hard nodig, dus vooruit.. maar nu.. gaaaaaaaaap... voel ik me geradbraakt. Dus zo nog even een half uurtje liggen en dan naar de bios... Knight and Day kijken... ik ben benieuwd.

Fijne dag allemaal!

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ athina: he balen athina dat je nu weer meer last hebt! Hopelijk is het van korte duur!

@ incognito: herkenbaar! :) ik ben deze zwangerschap ook heel relaxed! Ik begin nu eindelijk een beetje nesteldrang te krijgen, maar ik ben gewoon heel rustig aan steeds meer een beetje aan het opruimen. Gister hebben we onze boekenkast uitgemest. Hij zat veel te vol dus we hebben 3 dozen vol met boeken gestopt die naar schoonmoeder gaan. De rest hebben we even goed geordend want het was een chaos. Omdat we niet zo groot wonen, is het erg fijn om ruimte te kunnen creëren. Maar ik maak me inderdaad ook helemaal niet druk. De zwangerschap kabbelt zo dan ook een beetje voort. Volgens mij gaan de komende weken echt ontzettend snel voorbij...
    Maar he, jullie vertrekken morgen? Ik dacht vandaag!

16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Nou daar ben ik dan weer hoor. Bedankt voor jullie reacties
    Hoop dat ik het goed vertel ben het ook alweer een beetje vergeten
    Gelukkig de vs te pakken kunnen krijgen en die is van 21;30 tot 00;10 gebelven vananacht. Harden buiken werden wel wat minder maar toen ze ging toucheren dacht ze dat ik ontsluiting had omdat er er een soort van trechtertje moet zitten bij de ene is de wat korter en bij de ander wat langer maar, bij mij was het dus zo kort vingertopjekort dat ze vroeg of het me eerste kindje wel was. Want als dat trechtertje weg is dan heb je dus een volledige onstluiting ofzo iets dus ziekenhuis gebeld . Maar omdat de harde buiken afnamen gingen ze er vanuit dat ik niet aa het bevallen was maar ze moest na een uur nog een keer toucheren om te kijken of er geen verandering was zou die er wel zijn dan moest ik naar het ziekenhuis gelukkig was dit niet het geval! Blijkbaar ben ik geboren met een heel kort trechtertje. Hoop dat he voor de bevalling niet erg zal zijn nog ff navragen. Moet dit weekend gewoon rustig aan doen.
    Voor het eerst sinds weken weer goed geslapen.

anthina oh wat vervelend dat je nou net gister de verkeerde beweging maakte hoop dat het snel weg trekt. Heel veel plezier bij de bios.

liefs

17. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen iedereen!

@Incognito: oh, wat super, dat hij gewoon de volle 3 weken mee kan! Woehoe! En ook errug fijn trouwens dat je je zo relaxed en happy voelt, dat is ook heel goed om met ons te delen ;). Fijne vakantie alvast!

@Athina: oeh, ben benieuwd hoe de film is, want daar wilde ik met manlief ook heen. Hoop voor je dat je snel weer van de pijn af bent!

@hier: weinig bijzonders: gister wel weer kleine beetjes kunnen doen, al wordt ik daarna meteen 'gestraft' door me weer zo rot te voelen en te moeten liggen, maar ja, moet toch wat. Vandaag verjaardag van stief-schoonmoeder, ben benieuwd hoe lang ik dat volhou, is gelukkig wel in de buurt.

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @LovelyMe: jeetje, dat was vast even schrikken! Hopelijk helpt het rustig aan doen en heb je er verder geen last van, die kleine moet nog wel even een paar weken lekker blijven zitten!

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    PS veel plezier met de 3D echo vandaag!

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Zo vandaag alweer 28 wkn :D
    Nou heb alle verjaardagsboodschapjes binnen :D Al heb ik wel weer het gevoel wat vergeten te zijn haha.

Zoonlief is vanmorgen zo hard gevallen. ( struikelde over zijn eigen voet) Met zijn oor op de punt van zijn kindertafeltje. Bont en blauw is het nu :( Hij moest ook echt heel erg huilen :(

@karin, hier in het kraampakket ook allemaal spullen van Natalis
    @paloe, nou heerlijk dat Olaf het zo naar zijn zin heeft gehad. Wat ontzettend leuk zeg van die fotoshoot. Super dat ze je hebben gevraagd!
    @incognito, heerlijk dat Manlief gewoon mee kan. Lekker fijn gevoel :D Oh dat relaxte gevoel is wel herkenbaar. Hier deze zwangerschap ,ondanks de problemen met mijn moeder veel relaxter. Als ik je niet meer spreek..... Fijne vakantie:D
    @athina, oh wat herkenbaar van het vlaimen van de knuffels voor de baby :D Schattig he hoe ze ermee om kunnen gaan he. Hier idd ook ,als ik zeg is an de baby ,dan respecteert hij het ook.
    @lovely, jemig wat schrikken. Hopelijk blijft het beebje nog heel lang zitten.
    @gwn, veel plezier vandaag op de verjaardag!

Deel Deze Pagina