Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Yukl inderdaad! Dat hij terug is is het belangrijkst, maar ik hoop date r nu actie wordt ondernomen hem weer stabiel te krijgen.. Wat fijn dat jullie weten bij wie de hond is en dat hij het daar zo fijn heeft!
    Doglover wat balen van die pijn! Succes met jullie hond!
    Gusam succes met het zoeken van een nieuw thuis voor je hond!
    Gwn, was het gisteravond zinvol? Dank je wel!!!!
    Skatjuh het gaat inderdaad om de inhoud! En je buik ziet er goed uit;)
    Bedankt!!!! Ik ben ZO ontzettend blij! Niet te geloven gewoon!
    Domino heerlijk dat je nu verder kunt!
    Kwebbel inderdaad, eerlijk gezegd dacht ik het ergste, ook gezien de afscheidsbrieven. Gelukkig is hij nu weer boven waterJ He wat vervelend dat je zon last van je buik hebt en dat je er dan ook nog eens misselijk bij bent! Succes vandaag! Hopelijk trekt het weer weg..

Mijn god, ik heb een baan!!! Ik had het echt niet verwacht!!! En dan nog iets: er waren dus 4 gesprekken en 2 functies maar ze hebben maar 1 iemand geselecteerd en dat ben ik!!!!!!!!!!
    Whooooohoooo! Echt super dit, ik kan mijn geluk niet op!

En mannetje is niet bereikbaar…aaaaahhhh hij weet het dus nog niet!!!! (wil m dit ook niet smsen)

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Extra goed dus, jij bent gewoon de enige geschikte gebleken. Mag je trots op zijn hoor. En hopelijk neemt je mannetje snel op. Dit moet je idd niet ff snel tussendoor smsen.

Maar volgens mij heb je het meer dan verdient, met wat je allemaal gestuurd hebt en alles. Geniet ervan

Liefs

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Wat goed zeg!!!!! Geeft vast een ontzettende kick dat je de enige geschikte bleek!

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Paloe, gefeliciteerd!
    vanaf wanneer is het en en en vertel, leuk!

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    het is idd wel een kick ja!!! Ik kan het nog haast niet geloven!

Mannetje nog steeds niet bereikt..grrrr

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :D
    Start is voor zover ze nu weten 8 december.
    Aanname is natuurlijk wel onder voorbehoud van de medische keuring en het veiligheidsonderzoek maar daar voorzie ik geen problemen in:D

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Paloe, gefeliciteerd meid met je nieuwe baan, hartstikke goed hee

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Paloe, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Keigoed zeg, dan zie je dat ze toch door je zenuwen heen hebben gekeken!! En helemaal speciaal als jij dan de enige geschikte persoon blijkt te zijn!! Nu ga je vast met een super geval je verlof/bevalling/kraamtijd in!! Nou, geniet er maar ontzettend van en dat je maar snel je man mag bereiken! Lekker uit eten vanavond ofzo :):):)

9. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @ Skatjuh: dank je wel, we zijn idd vlak na elkaar uitgerekend,
    hoe gaat het tot nu toe met je zwangerschap, je werkt nog of al met verlof? ik ben vorige week al met verlof gegaan, ik vond het te zwaar en ik werkte sowieso al minder uren waardoor ik verplicht 6 weken van tevoren moest stoppen..

heb je al kids of is dit je eerste?

10. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @ allemaal:dank jullie wel voor het hartelijke welkom!!

Ik heb wat teruggelezen maar jullie kletsen zoveel! het is niet bij te houden :)

Ik ben dus al met zwangerschapsverlof, zijn er meerderen die ook al met verlof zijn of ben ik de enige....

Ik moet wel zeggen, weet niet zo goed wat te doen met al die vrije tijd.
    Er is genoeg te doen aan het huishouden maar heb last van mijn bekken dus ik wil mezelf niet forceren...

Hebben jullie allemaal al je vluchtkoffertje klaargezet? ik namelijk nog niet misschien is dat een idee om te doen...

@ benen wijd tijdens de bevalling: bij de eerste bevalling had ik ook zoiets van oh jee, kreeg ik ineens een gynacoloog aan mijn bed die ik totaal niet ken en ook nog eens een man!! Maar eerlijk gezegd boeide me dat na de schrik niet want ik verging van de pijn:D

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh ik lees het al :) Ik lees niet altijd de berichten die gericht zijn voor 1 persoon, dus heb deze gemist :)

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

WAUW!!! Gefeliciteerd!! Wat ontzettend gaaf! En ik ben echt ontzettend blij voor je! Fantastisch! Woei!

13. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

het gaat hier eigenlijk wel goed, het begint nu wel een stuk zwaarder te worden maar dat zal iedereen wel hebben.
    Ik ben helaas nog niet met verlof :( verlang er wel naar maar moet deze week nog werken. Maandag is mijn eerste verlofdag en ik ga er van genieten hihi, weet ik nu al. Ik dacht steeds dat het allemaal wel makkelijk zou gaan maar het werken met de kids valt me erg zwaar ( ben gastouder en til dus erg veel )

Ik heb nog geen kinderen van mezelf, dit is onze eerste en we zijn heel benieuwd wat voor prachtkindje we gemaakt hebben ( of niet natuurlijk hihi )

Liefs

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ paloe: is die medische keuring streng? (Ik moest voor mijn dansopleiding een medische keuring ondergaan; ik zat er al 7 jaar maar onverwachts kwam ik er opeens niet doorheen :$ Maar dat overkomt jou vast niet ;))

15. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemiddag! Het duurde ff wat langer voor ik weer online was, want we moesten met onze 3 katten naar de dierenarts voor de jaarlijkse entingen. En toen moest ik eerst nog even bijlezen natuurlijk :).

@Paloe: WOEHOE!!! Super joh! Van harte gefeliciteerd! En dan ook nog de ENIGE geschikte kandidaat, echt fantastisch, daar ben je vast en zeker heel trots op. En dat je het nu al te horen hebt gekregen, dat had je niet verwacht toch? Ook fijn dat de ex weer terecht is, dat zal ook een hele opluchting zijn..

@Doglover: jeetje, ook al zo'n moeilijke keus met een huisdier! Sterkte ermee. En veel succes & plezier nog met de laatste voorbereidingen.

@Slapen: hier eigenlijk niet zoveel last (sorry... ;)). Het eruit moeten om te plassen vind ik nog het lastigst, maar dat is hooguit 1x per nacht en niet elke nacht. Het slapen zelf gaat eigenlijk best ok nog. Alleen vannacht was zo raar... ik dacht dat ik wakker werd van pijn in mijn buik, hij was ook hard (voorweeën denk ik?), maar ik was nog zo slaapdronken, misschien heb ik die alleen maar gedroomd?!

Nou, ik ga ff een harinkje halen op de markt, straks komt mijn moeder nog langs en ze komen eindelijk anti-inkijk folie op het raam plakken rond 3en, nu kan iedereen zó naar binnen kijken en op een hoek in de binnenstad is dat niet altijd even fijn ;).

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Fuck, tosti aan laten branden!

17. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @ skatjuh: vast wel een prachtkind!
    Lekker joh nog een paar dagen werken en dan ben je lekker vrij!! kan je echt gaan genieten..

Ik zelf heb een kantoorbaan maar ik moet zeggen deze zwangerschap was zwaarder dan de 1ste, heb een kind van 3 rondlopen en ondanks dat mijn man erg behulpzaam is met alles in huis en de kleine is het toch zwaar hoor..
    De kleine vraagt om veel aandacht, dus ik ben blij dat ik nu kan genieten van mijn verlof!

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Trouwens paloe, echt super stoer dat je gewoon met je zwangere buik bent aangenomen. Niet dat dat van invloed mag zijn, maar ik denk dat veel vrouwen daar wel een positief voorbeeld aan kunnen nemen (het kan wel tijdens de zwangerschap!). :)

Vertel eens wat meer over de functie? Wat ga je precies doen? Voor hoeveel uur per week is het eigenlijk?

19. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind dat inderdaad ook zwaar, de zorg voor een kleintje naast de zwangerschap. Nu ben ik maar 1 dag per week alleen thuis met zoonlief, dus dat gaat wel :) Maar ik moet er niet aan denken hoe het was geweest al ik fulltime thuis had gezeten... Dat had ik denk ik niet getrokken!

20. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @ Yukl: Ik zou gek worden!! Ik zit ook maar 1 dag met mijn kleine thuis, dus ik heb nu de komende weken echt 4 dagen rust, vandaag had ik de neiging hem thuis te laten van de creche, maar ik dacht: nee, ik ga lekker uitslapen en niks doen!
    Zo gezegd zo gedaan, nu zit ik lekker op de bank met laptop op schoot ongestoord te surfen, was niet gelukt met hem erbij!!
    Hij is niet lastig maar het is de aandacht die een kind van je vraagt wat zo vermoeiend is in deze periode van de zwangerschap

Deel Deze Pagina