Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#2261 wonderteam, 31 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2010
    Hoi iedereen :)

Hier ben ik weer even. IK heb helaas ons forumpje niet bijgehouden, dus zouden jullie mij aub van belangrijke dingen op de hoogte willen brengen? Vind het vervelend ergens overheen te walsen.
    Ik voel me wel iets beter, gelukkig :) Hoofdpijn is eindelijk na anderhalve week iets aan het zakken. Mijn mams voelde zich vandaag ook heel ietsjes beter,maar het houd weinig over. Mijn man heeft nu lekker vakantie en ik merk dat me dat wel wat extra rust geeft! We hebben gisteren iets leuks met z'n 2-tjes gedaan en dat was wel even een fijne afleiding.

Vanmorgen controle vk gehad. Ze had geen doppler vandaag ,dus ik kreeg een echo. Ze vroeg of ik dat erg ond ,nou natuurlijk niet. Gelijk even een groeimeting gedaan. Hoofdje en bovenbeen ,zijn perfect volgens aantal wkn. Alleen het buikje was op 36 wkn geschat. Maar ze zegt met echo's is dat altijd een beetje lastig meten.

Verder vanmiddag wel hevige voorweeen gehad, maar gelukkig zijn die nu weer afgezwakt. Heb alleen een beurs gevoel nu in mijn buik.

Manlief heeft vandaag de box neergezet :D

@incognito. ohhh ik lees nu op wel op de laatste pagina, dat je je niet fijn voelt. He wat rot nou. Het zou fijn zijn als de vk mee wil werken.Een knuffel voor jou!!!! Mijn schoonzusje was het ook helemaal zat en die zou vandaag met 38 wkn ingeleid worden. Helaas werd ze vanmorgen toen ze onderweg naar het zkh was afgebeld ,ivm iets anders tussendoor.

2. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    was ik net bezig op iedereen te reageren ben k alles kwijt :x
    Nieuwe poging:

@ Paloe: heerlijk lekker vrij he..nog gefeliciteerd trouwens, stoere baan lijkt me je nieuwe baan!
    vluchttas: ga ik deze week ook doen want je weet het nooit....

@ Yukl: ik ga zeker voor de natuurlijke bevalling deze keer, keizersnede is echt geen pretje, vooral niet als het ongepland is...ach we zullen zien uiteindelijk moet de kleine eruit en als het weer niet anders kan dan so be it helaas....

@ Milse: nog maar 3 weken...heerlijk!!

@ Skatjuh: heerlijk je laatste werkweek dan kan je beginnen met genieten en uhh wat is een buddy(misschien stomme vraag)....

3. wonderteam

@paloe, ohhh ik lees net in het bericht van Newlymom, de felcitatie aan jou van je baan.

Ook vanaf deze kant van harte met je baan!!!!! echt super hoor! Per wanneer ga je beginnen? en hoe is het met de einduitslag van je afstuderen afgelopen?

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Tessa: Wat fijn dat het met je moeder ook iets beter gaat, misschien dat het dan toch door de chemo komt?
    Jeetje, wat een domper voor je schoonzusje zeg! Dan baal je ook echt (and that's an understatement)

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

meiden wetrusten en ik hoop dat iedereen een rustige nacht heeft.

tot morgen.

XXX gusam

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ai Incognito, veel sterkte!! Ik lig een paar uur per nacht wakker, maar slaap verder nog wel, dat is nog niets vergeleken met jou.... Vanaf hier een dikke knuffel voor je, ik hoop echt dat er iets is wat je verlichting kan brengen (hopelijk de verloskundige!!!)! En ja, je dacht dat wij een meisje zouden krijgen, niet Kwebbel. Maar dat is niet erg hoor...zulke dingen haal je met zoveel mensen ook weleens door de war... Hopelijk lukt het vannacht om een beetje te slapen, wellicht heel veel kussens gebruiken om een fortje om je bekken heen te bouwen? Ik heb van mijn bekken geen last, dus kan je daar niet mee helpen, maar leef wel met je mee!

Even een kort berichtje; een opzet voor ons geboortekaartje is binnen! Al heel mooi, maar nog wel wat wijzigingen nodig (kleinigheidje, we waren tekstueel de datum van geboorte vergeten... hihi) Het voelt wel fijn dat we er nu mee bezig zijn! Ben benieuwd als tie helemaal naar onze zin is!

Weltrusten allemaal!

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wakker,,,,blegh
    Kan niet slapen, pijn in mn rug en snurkende man,,,,,,,,,

8. wonderteam

Goedemorgen,

Oh ik verga echt van de pijn in mijn zij. De hele nacht amper een oog dicht gedaan. Na gistermiddag hevige voorweeen hebben gehad ,heb ik die pijn. Het lijken mijn nieren. Misschien in de verdrukking ofzo.

@ inlove, he jakkers ook al niet kunnen slapen :(
    @chikai, leuk het geboortekaartje en idd de datum is wel handig dan.Maar goed dat het de opzet is :D

9. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

goedemorgen dames, er zijn aardig wat vroege vogels hier zeg.

Pff ben kapot maar moet zo werken. Ben maar zo aan het denken, nog 3 dagen en dan heb ik vrij. Gelukkig gaan de dagen wel vrij snel dus dat scheelt al een heleboel.
    Hier vanacht ook niet geweldig geslapen. Word echt gek van die jeuk steeds en het naar de wc moeten snachts. Daarna slaap ik steeds of niet, of heel erg vast waardoor ik sochtends m`n bed bijna niet uit kan komen. Maar na een opstart is dit vaak snel weer beter.

@ newlymom, is geen rare vraag hoor. Een buddy is iemand die je op de hoogte kan houden van belangrijke zaken in de tijd van zwangerschap. Je kan deze persoon doorgeven als je ( aan het ) bevallen bent, of wanneer er iets anders belangrijks is wat je door wil geven. Je buddy kan het dan hier op het forum plaatsen om de anderen op de hoogte te houden. Dit gaat via sms over het algemeen. Aangezien je bijv. net na de bevalling er niet aan denkt om hier ff te posten en we heel erg nieuwsgierig zijn altijd hihi.

Liefs

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Skatjuh: ook mijn buddy is al een hele tijd niet meer hier geweest, wel op het forum, maar niet hierzo.... ik zou het fijn vinden om buddies te worden, vooral omdat we al een tijdje samen schrijven en lezen.....
    Ik hoor het wel.
    Groetjes,
    Elleke

11. skatjuh87

wie is ( was ) jouw buddy dan?

Liefs

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Skatjuh: je hebt PB
    Elleke

13. wonderteam

@skatjuh,oh heerlijk je laaste dgn werken :)

14. skatjuh87

15. skatjuh87

o die doet t niet, dan maar zo

FFFFEEEEEESSSSSSIIIIIIEEEEE

16. wonderteam

haha ,ik zie het plaatje wel hoor. Nou idd feestje bouwen!!

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi hoi,

@ Skatjuh: je hebt PB, met mijn gegevens.....
    @ feestje: daar moet ik nog een week op wachten.
    @ hier: ik moet zometeen ff de vk bellen, ik dacht dat ik vandaag een afspraak had, maar volgens mijn lijstje in het boekje is het morgen. Dacht toch echt dat ik gezegd had niet op donderdag, dan is het hier markt en moet ik mijn auto kilometers ver weg parkeren.... Toch maar ff checken..... Verder gaat het goed hoor, maar begin langzaamaan de kriebels te krijgen. Heb weer last van harde buiken en hoop dus dat het niet weer een blaasontsteking is, want dan kan ik me denk ik ook voorbereiden op een nieuwe schimmelinfectie.
    Zo, genoeg gemopperd! Vanmiddag moet ik met mijn schoonmoeder de stad in om kleren te halen voor de bruiloft...... Best gezellig, beetje laat..... hoop dat we in 1 keer slagen.
    Ik ga nu ff douchen en mijn honden uitlaten, nu heb ik nog energie voor een wandelingetje naar het bos.
    Groetjes,
    Elleke

18. wonderteam

@doglover, nou hopelijk kan je afspraak verzet. Ohhh je bruiloft komt nu wel heel dichtbij he! Ben je al zenuwachtig?

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hee meiden,

ff heel snel, we staan op het punt te vertrekken...

Dankjulliewel voor alle enorm lieve reacties, dat doet me echt goed.
    Normaal zit ik er niet zo gauw doorheen, maar nu werd t gewoon ff teveel....

Dadelijk de buikschildering! Wauw, ik heb er zóveel zin in!!!! En vanmiddag dan dus de foto's bij de fotograaf en dat worden meteen de foto's voor het geboortekaartje, wauw :D

Fijne dag allemaal en wellicht nog even tot vanmiddag, tussen de buikschildering en de foto's in ;)

Liefs

20. skatjuh87

veel plezier vandag incognito. Geniet er maar lekker van.

Liefs

Deel Deze Pagina