Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@incognito, veel plezier vandaag!!!!

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :D Qua opleiding zou je het ook kunnen hoor! Mensen vanuit allerlei verschillende werkvelden worden aangetrokken:)
    Voor de opvang..mr paloe gaat vaderschapsverlof opnemen, dus die is dan een dag in de week vrij (die dag krijgt hij dan nog een deel betaald) Dus dan hebben we, net als nu, 4 dagen opvang nodig. Nu doen mijn ouders 1 van die dagen, maar we moeten kijken of dat straks met 2 kids ook nog haalbaar is:) Eigenlijk willen we max 3 dagen in de week opvang, daarom is Olaf die 4e dag bij mijn ouders, dat vinden we toch anders:) Dus...dat moeten we nog bekijken!
    Mr paloe is er iig wel content mee dat hij lekker een dag met de kids kan zijn straks!

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Dank je!!

MEID!!! WAUW!!! Dus over max 3 weken heb jij je kleintje in je armen! Wat geweldig! Heeeel erg balen dat het zo zwaar is nu zeg..
    Heel erg veel sterkte met de laatste loodjes en jeetje wat zul jij blij zijn dat het eindpunt nu duidelijker en in zicht is zeg!

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    jee wat spannend! De bevallingen komen echt superdichtbij nu!
    Heel veel succes volgende week!
    Hebben jullie een fijne vakantie gehad?

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal

incognito veel plezier hoor, we zullen het eindresultaat vast en zeker wel te zien gaan krijgen

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

jeetje gewoonecht al meiden die heel snel zullen gaan bevallen. En dit ook echt weten. Het kan hier nog wel 7 weken duren :( maar ook 2 natuurlijk.

Begin zo nieuwsgierig te worden. Echt niet normaal. En zit steeds vaker te denken aan horrorverhalen, word er gewoon naar van. Dat er iets mis gaat bij de bevalling ofzo en dat het kindje komt te overlijden. Gelukkig begint Frummel dan vaak te bewegen dus dan ben ik weer helemaal vrolijk.

Liefs

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Mariska dankjewel!:Dlees net dat jullie vakantie een regenachtige was… kan het me helemaal voorstellen, Olaf is ook een peuterpubertje die erg graag buiten speeltJ
    Escal jee dat is balen zeg! Dat je contract niet wordt verlengd! Ik was er mee bezig, maar sinds gister dus niet meer:D
    Incog dankjewel!!:D:D:D ben er echt zo ontzettend blij mee! Nu kan ik pas écht ontspan de vrije weken inJ Inderdaad heel erg fijn ook dat hij gevonden isJ De kleine man lijkt weer op te knappen, gisteren had hij weer praatjes en vanmorgen ook, dus hoop dat het nu over isJ Heel veel succes met pleiten vrijdag! Ik hoop dat ze mee wil werken..
    Lieverd…zoveel pijn…ik voel met je mee! Als je vk niet mee wil werken, is het dan misschien een idee om ondersteuning in je wensen te vragen van de fysio? En misschien zelf naar de gyn stappen en een second opinion aanvragen bij een andere vk? K weet het niet hoor maar ik kan me voorstellen dat je het helemaal niet meer ziet zitten..
    Heeeeel veel plezier met de schildering en de foto’s!!!
    Chikai voor jou komt het ook al dichtbij, leuk! Haha de datum vergeten.. zulke dingen gebeuren! De vriendin die ons kaartje voor Olaf maakte was vergeten ons adres en nummer erop te zetten! Toen hebben we heeel snel op hetzelfde papier nog ons adres laten drukken en die kaartjes met een blauw lintje aan de geboortekaartjes gemaakt..Geen pretje zoiets;)
    Gelukkig zijn jullie er nu al achter!
    Skatjuh anders moet je het haar gewoon even vragen..misschien wacht ze met weer komen tot aan haar verlof? Succes met je laatste week!
    Gusam hoop met je mee dat het helpt! Dat kwakkelen is ook waardeloos..
    Gwn wat balen zeg van die folie!!Hopelijk is het volgende wel goed..
    Tessa gelukkig dat je hoofdpijn wat afzwakt nu en dat je moeder zich iets beter voelt! Wat een leuke bijkomstigheid dat je een echo kreeg! En heerlijk dat je man nu thuis is en de box beneden staatJ Hier mag manlief de box pas beneden zetten als hij eindelijk zijn oren heeft laten uitspuiten (daar zeur ik al 3 jaar om)
    Balen zeg voor je schoonzusje! Maar je wordt dus heeeel binnenkort ook nog eens tante, wat leuk zeg dat jullie kids dan zo dicht bijelkaar zitten qua leeftijd!
    Dankjewel!!!!:D:D:D
    Afstuderen: Check (met een 8:D, afgelopen donderdag)
    Baan: Check (vorige week woensdag gesolliciteerd, gister gebeld dat ik ben aangenomen!:D De start is (anders dan ik gister meldde) 29 novemberJ Dus komt eigenlijk perfect uit met de bevalling, al hoop ik wel dat hij niet tot 40 weken blijft zitten.
    Oeh balen van de pijn, gaat het alweer wat beter?
    Newlymom dank je wel!!:D
    Inlove oei, heb je nog wel een beetje kunnen slapen?
    Rimar goedemorgen!!

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :) gister in de stad goed geslaagd, ook schoentjes en een vestje voor Olaf gekocht. We hadden zijn voeten al op laten meten dus dacht dat ik nu gewoon de goede maat mee kon nemen...vallen de schoenen klein! Dus ik moet vandaag terug, hoop dat ze de maat groter nog hebben!
    Ga straks wat eten en drinken met mijn oma en mijn neef:) Hij komt regelmatig uit Aalsmeer deze kant op, erg gezellig!
    Eerst ff douchen:) Wil alleen niet met nat haar naar buiten (ben al verkouden) maar als ik het fohn lijkt het net alsof ik de stijltang heb gebruikt... *dilemma*
    (wat een dilemma's kan een mens hebben:p)
    Fijne dag allemaal!

9. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ze heeft al eens aangegeven dat het haar te druk is hier, ze kan het allemaal niet meer bijhouden dus is er maar mee gestopt.

Ik heb nu een nieuwe buddy, doglover. zij had het zelfde probleem dus was een handige oplossing.

Liefs

10. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

Jeetje, 36 weken alweer... het komt nu idd *eng* dichtbij! Ach, komt vast goed, al hoeft van mij nog 6 weken idd ook niet, maar ik moet niet zeuren, er zijn er hier zat met meer pijn en hele slechte nachten, dus eigenlijk valt het voor mij momenteel best mee.

FF een dom vraagje... die matrasbeschermer uit het kraampakket, die is 80x160... Hoe leg je die nou het beste op je bed? Ons bed is 200x160, dus in de breedte zou hij precies passen, maar ik neem aan dat ze hem op een 1-persoons bedacht hebben ofzo? Maar ja, in de lengte (dus dat je 1.60m van de 2.00m van het bed bedekt hebt) lijkt me weer zo smal dan... Iemand? :)

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Inlove..Nog een beetje geslapen?
    @Skatjuh..werk ze!! Nog wel fut voor een feestej? Ik moet er niet meer aan denken.
    @Doglover..volgende week trouwen!! Spannend!!
    @InCognito..leuk je buik laten beschilderen..had er aan gedacht om Evan dat te laten doen maar dat wordt 1 groot zootje:D..
    @Paloe..heerlijk dat je man nu tijd krijgt met de kids. Mijn man is afgekeurd en verzord dus de kids..1 kant is het moeilijk dat hij is afgekeurd maar aan de andere kant is het in deze tijd ook wel heel bijzonder dat hij er altijd bij is.

Het is eindelijk september...volgend week word ik tante en ben ik zelf jarig en eind deze maand word ik zelf weer mama..super maand!!!
    Slapen ging vannacht goed..tot kwart over 6. Eindelijk weer een redelijke nacht. Zo eens aan de poets..rustig aan natuurlijk;)..

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tessa: welkom terug :) Hopelijk blijf je je vanaf nu iets beter voelen!

@ incognito: veeeeel plezier! Maar dat lees je niet meer ;) Ben heel benieuwd!!

@ paloe: wat fijn dat mr paloe een dag verlof op kan nemen! Ook leuk voor hem inderdaad :)
    Trouwens, het is al helemaal niet te hopen dat de kleine tot 42 weken blijft zitten ;) Dan heb je maar 3 weekjes voordat je moet beginnen! Maar daar ga ik niet vanuit ;)
    Ben je uit je dilemma gekomen? :D

@ skatjuh: haha wordt het een groot feestje? ;)

Pfoe, wat zijn jullie toch allemaal (naja, bijna allemaal ;)) ver in de zwangerschap! Ik sukkel er echt achteraan haha.

Oh en nachtbrakers; hier ook van half 4 tot half 6 wakker gelegen. Toen weer in slaap gevallen totdat zoonlief om kwart over 6 wakker werd. Ik ben dus vreselijk gaar, gaap!

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha uuh die van mij was volgens mij kleiner? Maar ik had hem alleen onder mijn billen, dat weet ik nog wel. Ik vond het ding verder niet zo fijn liggen namelijk.

En jeeeeetje, 36 weken! :$

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

JAAAA, VOLGENDE MAAND (voor de meeste van ons ;)) is het onze maand dames! :D :D

15. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Matrasbeschermer, in principe is een bed van 160 een bed van 2x 80. Dus je kunt dat ding dan t best neerleggen zoals een gewoon matras zeg maar.
    Ik ga m ook niet gebruiken. Ik heb bij de action een beschermer gehaald dat slaapt wat fijner en die matras leg ik wel neer als ik ga bevallen.

Tessa, hou je t in de gaten. Als t erger wordt even aan de bel trekken. De kleine kan namelijk idd dingen afknellen. Zoals de urineleider van nier naar blaas, waardoor je dus nierstuwing kan krijgen en dat is ontzettend pijnlijk!

Ik heb nog wel iets kunnen slapen, ben in bed gekropen toen ik geen gesnurk meer hoorde. Na wat gedraai ben ik in slaap gevallen gelukkig.
    En buddy, ik heb geen buddy, maar in principe overal internet dus komt goed. Ik hou jullie wel op de hoogte

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    goedemorgen dames,

incognito: ben benieuwd naar foto's van je buikschildering :D

pffff, wilde van alles typen maar ben het alweer kwijt.

hier nog steeds volop voorweeën, dus was weer een onrustige nacht, maar nog steeds heel onregelmatig, dus hopelijk is het alleen maar "oefenen".

hoop dat het niet erger wordt, wil vanavond graag naar zwangerschapsgym, want de lerares zou me vanavond laten zien hoe ik het beste kan liggen tijdens mijn bevalling ivm B.I. Zij heeft het zelf heel erg gehad en had een houding waarin ze uren kon liggen zonder last te krijgen.

en wil vanmiddag nog even naar mijn werk met wat lekkers, omdat mijn verlof ingaat, dus hoop dat mijn buik zich nu rustig houdt.

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    WAUW jij mag over een week al! Heftig! Geweldig zeg!
    Matrasbeschermer is bedoeld voor de helft waar jij op slaapt:)

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Wat een heerlijke maand moet het zijn voor jou! Fijn hoor!

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff heb je vandaag tijd om even wat bij te slapen?
    Haha ik ben uit mijn dilemma gekomen ja:) Ik loop al een paar dagen als australische (lees: met kats stijl haar) dus vandaag is het tijd voor de handdoek;) Zit nu dus met nat haar, we gaan pas om 12 uur weg, dan moet het maar droog zijn;)
    42 weken, alsjeblieft zeg! Ik moet er dus echt niet aan denken.. Dat hou ik niet vol hoor!
    Ik ben ook niet zover:) Maar een weekje verder dan jij:p

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik had de matrasbeschermer op de matras, dan een moltonhoes en dan een hoeslaken;) Dan merk je er niet zoveel van:p

Deel Deze Pagina