Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Gwn Dat was zeker ff schrikken had vanmorgen ook weer een beetje last gelukkig is het nu weg. Ben best zenuwachtig voor de 3d echo kan niet wachten!! Bedankt.
    Gefeliciteerd met je stiefmoeder als het niet meer gaat ga je toch lekker naar huis!

liefs

tot vanmiddag

2. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    En de beeb moet gewoon nog minimaal 10 weken blijven zitten! Dat heb ik ook al tegen haar gezegd. Hoop dat ze luisterd haha.

liefs

3. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @relaxed voelen Alle dames die zich relaxter voelen, heeft dat niet te maken dat het je tweede kindje alweer is? Jullie hebben het allemaal al een keer meegemaakt. Ik kan me soms nog weleens druk maken over dingen als harde buiken, de bevalling, maar jullie kennen het al. Lijkt me wel dat dat helpt, toch? Fijn hoor!

@ Athina Hoop ook voor je dat het zich weer herstelt. Bij mij zijn die gevallen van erin schieten steeds toch weer overgegaan door die eerste dagen rustig aan te doen en daarna weer rustig op te bouwen. Hoop bij jou ook! En vannacht kun je weer lekker bijslapen hoop ik. ;)

@Lovely me: Jeetje, hoop dat het inderdaad met rust weer beter wordt bij je. Je ziet dat het toch wel belangrijk is om goed naar je lichaam te luisteren zeg. En hoop ook dat het ‘korte trechtertje’ geen probleem is verder. Toitoitoi.

@Gwn: Ja, je moet wat he. Helemaal niks doen is ook niet goed voor je bekken zeggen ze. Vervelend voor je!

@Tessa: Gefeliciteerd met je 28 weken. Jammer dat je zoontje zo hard gevallen is. Hoop dat het allemaal meevalt. Zie je een beetje uit naar je verjaardag?

4. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @hier en nesteldrang
    Ik wil eigenlijk al meer klaar hebben als dat nu kan. Ik merk dat ik sinds deze week echt rustiger aan moest gaan doen. Bekken, harde buiken, ja ik kan echt niet alles meer zoals ik dat normaal kan. Best lastig vind ik dat.[FONT=&quot] :(
    Bij mij in huis is ook niet zo veel plek, dus ik voel echt dat ik plek vrij wil maken voor de kleine. Ik ga eerst de schuur screenen op spullen die weg kunnen. Ga ik volgende week met m’n vriend doen. Daarna kunnen er spullen uit huis naar de schuur, die heb ik hier al klaarstaan. En daarna gaan we de kinderkamer in orde maken. Ik moet mezelf echt inhouden om toch niet meer te doen dan ik kan. :( Ik zal blij zijn als de kinderkamer geschilderd en wel klaar staat hoor! :p

[/FONT]

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.856
    3.369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    herkenbaar.. ik kan ook niet wachten tot de babykamer geschilderd is. Nouja die ene muur... De roze verf en de glinster verf staat al klaar ;) . Daarna kan ik het wiegje helemaal in orde maken. Hij hangt nu al wel, maar ik moet toch nog even helemaal wassen enzo. Maar die muur moet eerst!

Hier zijn inmiddels ook al heel wat spullen weggegooid ;) toch nog ergens goed voor die zwangerschap hihi.

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ben inderdaad ook van het weggooien van spullen. Ik hou niet zo van een chaotisch huis en we wonen natuurlijk niet zo groot. Het puilt dus al snel uit, dus we moeten wel.

Mijn kraampakket is vandaag gekomen! Ik was alleen niet thuis, dus maandag bieden ze hem opnieuw aan (en dan ben ik er ook niet). Ben benieuwd ;)

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik lees opruimen!! Waaah vandaag zijn we heel de dag bezig geweest en we zijn gelukkig goed opgeschoten. We wonen ook heel klein en dus we moeten letterlijk ruimte maken voor de kleine. Waar de wieg komt is zo goed als vrij, verder nog wat rommels opgeruimd.
    Alleen nog even verzinnen waar we luiers (voorraad) boxkleden (kan niet onder de box) en een grote mand (waar de kinderwagen moet staan) moet komen, we hebben echt plaats te weinig.
    Begin van de maand is de berging altijd "groot" want dan is het oud papier en plastic weg, maar halverwege staat er een grote doos en zak met plastic dus dat schiet ook niet op.
    Ik denk dat ik maar eens een reorganisatieplan ga opstellen

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hoe is het verder met iedereen?

@lovelyme dat is wel eff schrikken, maar fijn dat alles goed is.

Hier aardig opgeschoten, alles is in het nieuwe huis en het oude huis is nu helemaal leeg, nog een keer met een doekje erdoorheen en dan is het wel goed, vrijdag sleutels inleveren.

Verder in het nieuwe huis is alles op zn plek, nu dozen uitzoeken en nog dingen ophangen, en maandag daar slapen.
    Ben kapot.

XXX Gusam

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Nou rol ik op mijn verjaardag gewoon mijn bed uit met knallende koppijn. :( Ben maar niet gaan uitslapen ,maar eerst maar eens hard op zoek gegaan naar paracetemol :D Het is dat ik 29 ben geworden ,anders zou het spanning/zenuwenhoofdpijn zijn geweest, net zoals kinderen wel eens hebben :D:D

Vanmiddag krijg ik gezellig alle familie en vrienden op bezoek :)

@karin, denk dat het relaxte gevoel idd komt, omdat het ook de 2e is. In mijn geval wel. Ik merk dat ik bij de 1e echt veel gestresster was. Ja heb wel zin in mijn verjaardag hoor. Al is het vaak meer gesjouw dan rustig zitten :D Oh lekker he dat opruimen. Hier ook de hele tijd bezig :)
    @athina, heb je glinster muurverf?
    @yukl, bezorgen ze het dan niet bij de buren?
    @gusam,oh fijn zeg dat alles nu zo goed als klaar is. Snap heel goed dat je kapot bent. Hopelijk kun je snel een beetje bijtanken.

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ lovely me: vergeten op jou te reageren! Maar gelukkig is er niets aan de hand! Betekent het trouwens niet dat als je bevalling daadwerkelijk op gang komt, het allemaal wat sneller gaat? Dat zou een fijne bijkomstigheid zijn :D ;)

@ tessa: sterkte met je hoofdpijn!

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Incog als je het niet kan vinden wil ik je er ook wel een opsturen! (denk niet dat je dit nog leest;)) Als je het nog leest, hele fijne vakantie!!!
    Wat heerlijk dat je man gewoon mee kan! Super! Is het nog gelukt met de controle? En was het allemaal goed? Ik weet niet of ik de fotos ook krijg, hoop het wel!
    Heerlijk dat je je zo relaxed voelt!
    Karin voor jou doen ze altijd watJ Maar voor een bepaalde termijn behandelen ze het kindje nog niet in principe.. Omdat de overlevingskansen dan nihil zijn en er vaak zoveel onherstelbare schade ontstaat..
    LovelyMe zo zeg dat zal best even spannend zijn geweest! Wel heel goed dat ze het serieus heeft genomen en een tijd is gebleven! Gelukkig dat het nu weer rustig is!
    Tessa ach gut! Hoe is het nu met zijn oor?
    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!
    Gusam wat heerlijk dat alles over is! Nog even bikkelen en dan kan je heerlijk gaan genieten!

Buik: Mijn buik groeit nu geloof ik even niet zo hard dus ik laat er even een periode van 2 weken tussen, woensdag dus weer een fotoJ
    Relaxed voelen ik ben nu eigenlijk minder relaxed dan bij Olaf! Maar dat komt vast omdat ik de hele zwangerschap al het gevoel heb dat deze kleine man eerder komt. Denk dat er een grote kans is dat hij na mijn afstuderen komt.. Olaf kwam ook toen ik mijn laatste tentamen had gemaakt.. Ik weet niet waar het gevoel vandaan komt, hoop dat ik het mis heb! (al hoeft tot de 40 weken van mij ook niet..) Ach, misschien hangt het ook samen met de stress met mijn afstuderen dat ik minder relaxed in de zwangerschap sta..

Pff vanmorgen was Olaf nog voor 7 uur wakker! Mr paloe ging even bij hem liggen in de hoop dat we allemaal nog even konden slapen maar dat werkte niet helemaal. Ze waren nog wel boven dus heb ik ff snel ontbijt op bed gemaakt met versgebakken (afbak) broodjes.
    Olaf geniet altijd zo van ontbijt op bed! (mr paloe ook), vooral als we dan met zn 3en op zijn bed zitten, zó leuk is dat!

We zijn trouwens helemaal uit de naam! De tweede naam die ik heel graag wilde had ik ook al genoemd bij Olaf, maar toen vond mijn vriend het helemaal niks. Blijkbaar is zijn mening compleet veranderd want toen ik hem noemde wist hij niet meer dat we het er bij Olaf ook over hadden gehad en stelde hij zelfs voor hem als eerste naam te nemen omdat hij hem zo leuk vond! Het blijft toch wel de 2e naam, want hij klinkt niet echt bij Olaf en nu hebben ze beiden een Nederlandse eerste en een Engelse tweede naamJ
    Ben zo blij dat we eruit zijn! En ik ben compleet fan van de naam, net als bij Olaf, heerlijk! Ik heb ook echt het gevoel dat deze namen bij dit kereltje passen, net als ik bij Olaf (2e naam Sam op zn Engels) had!:D

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tessa: jemig, lees ik gewoon over het feit heen dat je jarig bent vandaag ;) Gefeliciteerd!! Veel plezier vandaag :)

@ paloe: wat heerlijk dat jullie uit de namen zijn! Wij moeten nog steeds een tweede naam bedenken, maar ik heb de bal bij manlief gelegd. Ik ben zelf een beetje door mn opties heen ;)
    Met hoeveel weken ben je afgestudeerd?

13. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #233 Reina5, 25 jul 2010
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
    Goedemorgen, wat veel vroege dames vandaag!

@Athina He schattig zeg een hangwiegje! En een roze glittermuur, krijg jij soms een meisje :p
    @inlove Reorganisatie, goed idee!
    @Gusam Wow, je hebt hard gewerkt en het loont. Dat je kapot bent snap ik zeg.
    @Tessa GEFELICITEERD!! Hoop dat je koppijn straks weer als sneeuw voor de zon verdwijnt. En een heel gezellige dag vandaag! :D
    @Paloe Lekker zeg zo’n ontbijtje op bed, zeker zo met z’n drietjes lijkt me. :) Fijn dat jullie uit de namen zijn! Hier krijgt de jongen ook twee namen en voelt ook allebei goed!

14. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    @opruimen Ja, dat wegdoen is fijn, waarom zou je iets bewaren wat je toch niet meer gebruikt? Bij mij komen ze vrijdag nog wat ophalen voor de kringloop, heb ik nog het gevoel dat iemand er iets mee kan ;) En nee, ik kan ook niet tegen een huis waar veel in staat, zeker nu niet. :$ ;)

Zo ook nog een foto van m'n buik vandaag, net uit bed de slaapstriemen staan er nog op ;)

Bekijk bijlage 88189

Fijne dag!

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    26 augustus is mijn verdediging, minstens een week daarvoor moet mijn definitieve scriptie zijn ingeleverd:) Het gaat wel lukken hoor, maar het is gewoon lastig nu Olaf fulltime thuis is:)

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    mooi buikje!

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    zo:) We zijn wee terug uit het zwembad, lagen er om 9 uur al in:)
    Olaf ligt nu lekker te slapen, die was helemaal stuk!

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ karin: mooie buik inderdaad!

@ paloe: nee, dan moet je niet net na je verdediging bevallen, dat is veel te vroeg ;) Wel lekker dat je per september klaar bent!

19. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg

Wat heerlijk. Lekker 3 weken met zijn allen genieten. Veel plezier meis.:)

20. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @LovelyMe; vervelend al die harde buiken. Gelukkig blijft je beebje nog lekker zitten.
    @Tessa; nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    @Relaxed; op moment voel ik me nog best wel relaxed. Alhoewel ik soms bewust even iemand met een bezoekje ga vereren als ik bang ben dat ik te veel in huis ga doen.
    Ik denk dat als over een paar weekjes de kamer voor de kleine helemaal af is en we kunnen gaan inrichten het wel anders wordt. (Nu ligt er al een nieuwe vloer in sinds het weekend:) en over 2 weken komt mijn broer helpen behangen)
    @intake: wij hebben onze intake gepland staan voor 20 augustus (dan zijn we ook al weer 2 jaar getrouwd)
    @diarree; op dit moment lijkt het alsof ik hem kwijt ben sinds vanmorgen. Maar zal nog maar niet te hard gaan juichen, van de week meende ik ook al dat het minder werd, maar kwam toen bedrogen uit. (en aangezien ik nog niet heb kunnen poepen, ben ik bang dat ik nu weer een verstopping heb:x). Tja het is ook nooit goed ik weet het.
    De diarree duurt al sinds vorige week zaterdag (weet niet meer wie het vroeg)

Deel Deze Pagina