Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    JIPPIE! De muurstickers zitten erop :D Alleen weer hetzelfde probleem als op het kamertje van zoonlief, ze blijven niet zitten! Grrrrrrr, dit keer zelfs met spuitlijm vastgelijmd, maar het blijft er van af komen... Morgen nog maar eens kijken hoe ik het goed vast krijg en dan de foto's :D

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Yukl: Ja, manlief is dus aan de slag gegaan, samen met mij natuurlijk :)
    Hahaha, ja, ukkie 1 sliep enorm snel door, eigenlijk direct... De kortste nacht die ik heb gemaakt met hem toen, was van 12 tot 5... dat vind ik eigenlijk wel al doorslapen ;)
    Ik ben ook benieuwd, maar vrees het ergste, dit kind lijkt wel áltijd wakker!!!

Skatjuh: Fijn dat de flappen zo lekker waren :D

Karin: Hee meiske :) Fijn dat alles zo goed was en dat je voorweeën hun werk hebben gedaan en je kleintje begint in te dalen :)

Tessa: Meid, ik hoop dat de uitslag morgen gewoon goed is en dat het tóch door de druk komt van je meiske!
    Heel veel plezier op vakantie meid en probeer er lekker van te gaan genieten :)

Kwebbel: He, wat jammer van die kast zeg... Fijn dat alles in de commode past, maar toch jammer natuurlijk.

Paloe: Hmmzzzz, we zullen zien met dat slapen!
    Hahaha, eh ja, ik paste wel weer in mijn oude kleren, maar ben nóóit meer op mijn oude gewicht teruggekomen! Ben tot aan deze zwangerschap gewoon 6 kilo zwaarder gebleven. Zat denk ik ook veel in mijn borsten, want die zijn nooit meer kleiner geworden ;)
    Ik ben benieuwd hoe snel je terecht kan bij de acupuncturist!

MooMoo: 2 paar billen? Een tweeling? ;) Nee, ff serieus, maar eh, dat heeft ie fijn gedaan dan....
    Jeetje, wat een turbulente tijd heb je achter de rug zeg! Hopelijk zijn de laatste paar weken je wat rust gegund.

Gusam: Helaas los je dit dus helemaal niet op. Je had alleen vóórdat je ging verven, met een speciale nicotine reiniger de kamer kunnen behandelen. Hier in huis is ook enorm veel gerookt door de vorige bewoners en we hebben het dus wél gereinigd, maar als we op vakantie geweest zijn en we komen terug, dan ruiken we het nog... Helaas!

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

je bent nog iets te vroeg met felliciteren. Ik moet vandaag nog ff 10 uur werken.

Goedemorgen allemaal, lekker geslapen?

Ik alweer niet. Werd weer wakker vanacht met kramp in mijn buik die vervolgens heviger werd. Kon niet normaal meer liggen. Vraag me echt af of dit nou wel of geen voorweeen zijn. Aangezien de meeste kramp erg hoog in mijn buik zit. Kan alleen ook niet bedenken wat het anders zoou kunnen zijn. Nou ja heb er niet echt fijn mee geslapen.

Vandaag het laatste dagje, ga echt de uren aftellen denk ik.

@ gusam, wat vervelend van de rooklucht, maar heb helaas ook geen tips voor je. Misschien een geurzakje ophangen om de muffigheid een beetje weg te krijgen maar verder kun je weinig denk ik.

@ kamertjes, super dat er weer zoveel een gedeelte klaar hebben, geeft toch weer een lekker gevoel denk ik.

Liefs

4. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Ach ja, die laatste dag die gaat dan toch ook nog wel lukken ;). Ik twijfelde al, maar dacht dat je maar 4 dagen werkte. Ik was in elk geval de eerste die je feliciteerde :p. Zet 'm op vandaag, aan het eind van de dag ben je zover en hoelang heb je daar wel niet naartoe geleefd!! Ik hoop dat je met de vrije tijd kunt omgaan ;)

@Paloe Dat doe je goed Hb van 8,5! Ik heb nu 7,8 maar dat is doordat ik staalpillen heb geslikt. Ben er wel blij mee, want als ik die niet had gehad, zat ik nu vast lager. Maar ga er nu maar wel mee stoppen :D

Ik zie nu dat het normaal is om nog een halve kilo per week aan te gaan komen in m'n banner. :$ Gisteren schrok ik even toen ik bij de vk op de weegschaal stond, want ik ben nu 12 kilo in totaal aangekomen in m'n zwangerschap en de laatste 2 weken daarvan ineens een spurt gemaakt. Maar goed, we zien het wel ;).

5. skatjuh87

haha je bent idd de eerste die me feliciteerde. En vandaag zal ook wel snel voorbij zijn denk ik. Ik heb idd de laatste tijd maar 4 dagen gewerkt maar mijn vrije dag was de maandag. Dus moet vandaag toch echt nog ff aan de bak. En dan zoals mijn man zegt HEEEEELLL lang weekend vieren hihi.

Liefs

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)
    Gisteravond niet meer gered terug te komen. Heb alle spullen lekker ingepakt en als alles goed is ,vertrekken wij om 12.00 naar ons vakantiehuisje en komen we vlg week vrijdag terug :D Ik heb de hele nacht op mijn andere zij geslapen en dat geeft wel weer iets verlichting in de pijn. Ik hoop maar echt dat gewoon verklemde organen zijn. Zelf denk ik idd dat het kleine beetje bloederige slijm ( sorry oor de details) idd van een aambei afkomstig is ,aangezien ik er wel 1 heb. Wel ben ik echt blij dat het geen nieren zijn. Wel gek dat zowel ik als de arts van eergisteren zich zo in de plek vergiste. We moeten maar even opnieuw de anatomie van het lichaam leren :D

Na al die appelflappen ,krijg ik er nu al zin aan :D:D:D

@ elleke, IK wil je vast een prachtig mooie trouwdag toewensen!!!! Wat vervelend van die sterretjes zien en zo. Hebben ze ook gecheckt op eiwitten in de urine?
    @skatjuh, succes met je laatste dagje vandaag en dan lekker van je verlof genieten.
    @kwebbelsnoes, nou dat is dan ook wel even schrikken tijdens die les niet?
    @gwn, ligt je kindje lekker lang uitgerekt, nu het nog kan :D Fijn dat verder alles goed was.
    @incognito,succes vandaag bij de vk en een fijne verjaardag morgen van je moeder. Geniet je lekker van het kamertje:D:D
    @mariska, lekker zo'n druktemakertje in de buik :D Leuk gehad bij je zusje? Hoe is het nu met je harde buiken?
    @yukl,oef 2 actieve jongetjes, dan wel toefluisteren dat ze 's nachts gewoon slapen he :D. Ach misschien werkt het ook heel goed en maken ze elkaar rustig haha
    @inlove, kan je niet als nog kosten an de kraan verhalen op de woningbouw ,omdat hun er weer overheen getegeld hebben? wel fijn zo'n kraan.
    @amaryllis, wat betreft kleding, nog geen idee eigenlijk. Vorige keer beviel ik in de hitte ,dus was het niet echt nodig,. Fijn dat de controle goed was. Mooie buikfoto hoor.
    @chikai, en hoe was de avond over borstvoeding?
    @escal, fijn dat de controle bij de vk goed was. Wel vevelend van he hb :( Mooie buikfoto hoor!
    @paloe,manlief iniddels al wat meer opgeknapt? wel een grappig gevoel zeker van het draaien van je kindje niet?
    @karin, fijn dat alles bij de vk goed was!
    @moomoo, haha eigenwijs beebje in je buik :D

7. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Nou, hoop inderdaad dat alles goed is dan! Wel mooi dat je zo positief blijft hoor, echt goed. Waar ligt het huisje, ver rijden? We horen het dan nog wel van je denk ik vandaag.

Succes!

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ skatjuh: succes met je laatste werkdag ;)

@ tessa: ik ga voor je duimen dat jullie vandaag gewoon op vakantie kunnen! Het klinkt wel als een mysterie jouw pijn ;)

@ paloe: oh nou ik ben benieuwd of deze dan ook veel slaapt ;) Ik weet niet meer zo goed hoe vaak zoonlief bewoog in mijn buik.
    Ben benieuwd of die therapie helpt! :) Is ie vannacht nog druk geweest in je buik? Misschien moet je hem even coachen ;)

@ incognito: oh haha dat kan ik me nog herinneren dat ze niet bleven plakken! Ben benieuwd hoe het er vanochtend voor stond ;) Ik hoop vandaag foto's te zien :D
    Toch wel bijzonder dat je met 6 kilo zwaarder in je oude kleding past. Ik merk het zelfs al aan mijn kleding als ik 1 kilo zwaarder ben :D Kon dan ook al vrij snel mijn kleren niet meer aan deze zwangerschap (toen ik eenmaal aan kwam).
    En direct van 12 tot 5 slapen is inderdaad heel bijzonder! Hier kwam zoonlief in het begin zo'n beetje de hele nacht om een voeding ;) Maar dat was gewoon een chaos doordat ie zoveel last van krampen had. Gelukkig is ie met 2 maanden oud wel gaan doorslapen (toen ik over was gestapt op flesvoeding, heel motiverend voor de volgende ;)).

@ karin: je hebt het nog niet van mij gewonnen ;) (ben zeker 14 kilo aangekomen) Het hoeft trouwens niet perse zo te zijn dat je nog een halve kilo per week aankomt. Mijn moeder viel juist op het einde van haar zwangerschappen af. En als je wel opeens nog veel aankomt, is het vaak vocht :)

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Trouwens, volgens mijn verloskundige is een lage bloeddruk helemaal niet 'niet goed' voor een zwangere vrouw. Het is hooguit vervelend omdat je je daardoor wat minder goed kunt voelen. Maar ze vond mijn bloeddruk de vorige keer (met als onderdruk 50, ik weet de bovendruk niet meer) gewoon keurig.

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi, hoi,

@ Tessa, dank je, gaat zeker een mooie dag worden (hoewel ze nu ineens regen voorspellen:x). Ik hoop dat je gewoon op vakantie kunt en geniet dan maar lekker van je weekje.

Groetjes,
    Elleke

11. wonderteam

@karin, huisje is hier 40 min vandaan. Lekker weekje centerparcs, dus ach ben ook zo weer terug :D
    @ Yukl, idd een mysterie haha. Wat je zegt van die lage bloeddruk ,zei mijn vk idd precies hetzelfde.
    @elleke, ah het weer is laatste tijd zo wisselvallig iedere keer.Maar ik duim voor een droge dag voor jullie :D

12. wonderteam

Gisteren hebben we trouwens nog even op de valreep nieuwe adidas voor zoonlief gehaald. De oude deden auw zij hij.
    Dit zijn ze geworden in maat 26 :$ alweer:

Bekijk bijlage 99070

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Meiske, als het niet in je héle buik zit, zijn het echt geen voorweeën. Het lijkt heel veel op wat mijn uk ook doet: Hij draait zijn kont dan zo pijnlijk tegen de bovenkant van mijn ribben/maag, dat het daarboven wel pijnlijk verkrampt, maar de rest van de buik is dan rustig...
    En toch weer; als je het niet vertrouwt............

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    *slik* daar heb ik niet zoveel zin in hoor!!!!! ;)

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Tessa: Gelukkig maar dat het beter lijkt te gaan! Ik hoop echt dat het slechte nieuws nu een keer afgelopen is aan jullie kant, dit is toch niet leuk...

Heeeeeeeeeeeel veel plezier op vakantie meid! Probeer er lekker van te genieten :D

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Tssssss, niet zo goed dus ;) Toen we gisteren naar bed gingen, zal Bambi al weer helemaal opgerold en een aantal bloemen lagen al op de grond :( Nja, toen verder vastgeplakt, op hoop van zegen, vanmorgen lagen er weer andere bloemen op de grond en ook een vogel :S Bambi hing er toen nog wel op ;) Dus ook die weer verder vastgeplakt en zo maar weer eens kijken ;)
    Ja, gek is dat he, met die kilo's en die kleding? Toch was het echt zo... Maar er zat gewoon veel aan mijn borsten en waar de rest van de kilo's zat, geen idee?
    Ach meid, als het met de volgende wéér zo gaat, die krampen, dat hongerige etc. wat let je dan om gewoon weer snel over te stappen op flesvoeding? Ik weet wel dat, wanneer het nu weer zoveel ellende oplevert hier, ik meteen ga kolven. Flesvoeding is hier wat lastiger, moet dan op soya over en dat schijnt de eerste 9 levensmaanden ook niet echt heel goed te zijn...

Oh en die foto's komen vandaag nog wel hoor, beloofd!

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Zenuwen hier, voor het gesprek straks.... stom he?! Heb om 9.15u de afspraak...
    De zenuwen zijn vooral omdat ik eigenlijk al weet dat ze er niet positief tegenover staat, dat was bij zoonlief ook al niet zo..

Ze is meer zo van: 'Laat de natuur maar zijn gang gaan.'

Normaal ben ik ook zo, maar als ik de natuur eerder al écht zijn gang had laten gaan, was zoonlief nr. 1 met 27 weken geboren en deze met 29 weken... dusssssss ;)

18. skatjuh87

het is niet zozeer het niet vertrouwen maar ik weet ondertussen niet meer wat ik voel. Ik ken dit allemaal niet en word er een beetje onzeker van. Die kleine is op dat soort momenten erg rustig en de pijn komt en gaat echt steeds.

En het voelt echt alsof er iemand heel hard in je maag stompt, terwijl mijn bm helemaal niet zo hoog meer zit ( volgens de vk )

Liefs

19. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: veel succes straks! Ik ben heel erg benieuwd wat ze gaat zeggen!
    Heb je ook een foto van half plakkende stickers? :D ;)
    Ik hoop toch dat ik de borstvoeding dit keer langer volhou :) Maar ik hoop tegelijkertijd dus ook dat het iets soepeler gaat dan de vorige keer. Ik ga in ieder geval een keer een lactatiedeskundige raadplegen en als het allemaal toch ellendig blijft, stap ik inderdaad alsnog over op flesvoeding. Ik vind het erg spannend en ben zo benieuwd hoe lang ik het dit keer ga volhouden :)
    Ik las trouwens laatst nog zoiets bemoedigends: vrouwen met kleine borsten moeten vaak vaker voeden omdat ze per keer minder voeding produceren ;) Leuk joh ;) (notabene in het boek van borstvoedingsgoeroe stefan kleintjes)

@ tessa: stoere schoenen! Maat 26, dat gaat snel inderdaad! Zoonlief zit nu op maat 23, dat vind ik al groot ;)

@ karin: die lage bloeddruk is inderdaad niet altijd even handig... ik merk het ook wel (het kan ook de misselijkheid in het begin van de zwangerschap versterken). Maar ja, beter dan een te hoge bloeddruk :)
    Ik weeg 's middags trouwens volgens mij zo 2 kilo zwaarder dan 's ochtends. Weeg me dus ook altijd 's ochtends (voor het ontbijt, nadat ik naar de wc ben geweest) ;)

Deel Deze Pagina