Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

de middag is begonnen :D:D:D

nog 4 uurtjes en dan heb ik verlof ( ongeveer )
    Straks de kleinste op bed leggen en dan met de oudste weer flappen bakken. Dan gaat de tijd altijd erg snel dus komt vast goed. Ik heb de eerste 6 uur ook al overleefd hihi.

Ik zie trouwens een heel mooi wiegje langskomen, echt supergaaf.

Liefs

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    prachtige wieg MooMoo!!!!

Wij hebben ook geen standaard wieg, deze wieg heeft mijn schoonvader zelf gemaakt 30 jaar geleden toen mijn man op komst was :D en de commode ook.
    Ik heb alleen nieuwe stof gekocht voor de wieg en die heeft mijn schoonmoeder erin gemaakt.
    Ik heb de foto's van ons babykamertje in mijn foto-album geplaatst!!!!

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Zo, nu eerst

*Buddynieuws*

De bloeduitslag van Tessa was schommelend, maar niet verontrustend. Bij koorts moet ze direct bellen. Het zh stelde wel voor dat ze meteen daar onder behandeling zou blijven, ipv terug te gaan naar de vk, maar daar wil Tessa zelf eerst nog even over nadenken.

Ze zijn nu al vertrokken naar hun vakantiebestemming, vandaar dat ze nu zelf niet meer op het forum komt.

*Einde buddynieuws*

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Een hoop reacties, ik post het ff niet in één keer, dan krijg je zo’n enorm lang bericht ;)

Kwebbel: Precies, beter met 38 weken dan helemaal niet…. Ik denk dat deze spruit zich niet eerder aandient dan de eerste en die werd met exact 39 weken geboren, we zullen het even afwachten J
    Wat leuk zeg, die klusjes vandaag, het zijn namelijk wel allemaal leuke dingetjes om te doen!
    Oh superleuk, dat kamertje! En speciaal ook, omdat je schoonvader het zelf heeft gemaakt :D Mijn vader heeft voor ons ook de babykamer helemaal zelf gemaakt, maar daar is nu alleen nog het ledikant van over (de commode is toen ‘verbouwd’ voor mij als bureau, toen de vierde eruit gegroeid was) en die staat bij mijn ouders voor zoonlief :)

Rimar: Heerlijk, zo’n baby-voorbereiding-weekend :D Veel plezier alvast! Ik heb de foto’s nu zonder het opgemaakte bedje… zal ze zo ff posten
    Oh, dus je kent het boek al heel goed :D Dan weet je dat het leuk is ;) Ik hoop dat je het snel vindt, mooi om zoiets bij te houden.

Yukl: Precies, 38 weken is eigenlijk de ‘nieuwe’ ondergrens, maar 37 weken wordt nog geaccepteerd. Kijk, als ik dat zo hoor, heb ik ook zoiets van: Prima, ik wacht nog wel ‘even’. Ik denk niet dat hij zich eerder aandient, ik verwacht m pas op zijn vroegst uit zichzelf met 39 weken, we zullen zien! Gelukkig voel ik me mentaal nu wel beter en dat komt gewoon omdat ze wel met me meeleeft…
    Als het gebroken is, moet het uit zichzelf helen inderdaad, dus het maakt mij ook niet zoveel uit, om te weten of het gekneusd of gebroken is, de ‘behandeling’ (lees, het niets doen) blijft hetzelfde.

Gusam: Jeetje, je bloeddruk was wel héél laag zeg!
    Die geurstekkers kun je er nu wel in steken, je hebt ook van die anti-tabacco stekkers, die kun je eens proberen, die zijn van Ambi Pur. Ik zou ze er alleen niet in laten zitten als je kleintje geboren is. Ik weet niet of het kwaad kan maar zelf zou ik het gewoon niet doen…

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    MooMoo: Ik ben heel verschrikkelijk, maar die frambozenbladthee ben ik sinds gisteren gaan drinken. Wel pas max 2 kopjes op een dag, want eerlijk gezegd vind ik het wel akelig als hij nu al geboren zou worden…maar toch Ik ga je even PB-en, want dat wil ik wel hoor, als ze die thee wilt opsturen!
    Ik begrijp mijn vk ook wel heel goed hoor en ergens komt ze me wel tegemoet, normaal stript ze ook niet met 38 weken en dat wil ze dan in mijn geval wel gaan proberen…
    Hahaha, staat het wiegje inmiddels? Wat een leuk wiegje trouwens!

Regenboogje: Heerlijk dat je bijna verlof hebt! :D

Mariska: Helemaal niets, als het daadwerkelijk gebroken is, wat ze dus nu echt wel denken, moet het gewoon vanzelf helen en maar hopen dat het weer goed aan elkaar groeit ;)
    Oh gezellig, morgen die bbq, veel plezier alvast :D

Skatjuh: heerlijk, de laatste paar uurtjes, wat zul jij blij zijn vanavond! (En wat zal het volgende week wennen worden, voor jou!)

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Zo, net bij de fysio geweest.... Stuitje is voor 99% zeker toch gebroken, het is namelijk 'verplaatst' Ze kunnen er alleen gewoon niets aan doen, het moet vanzelf genezen, ik kan alleen maar hopen dat het er weer goed aangroeit of vastgroeit, hoe ik het ook moet zeggen... Dussss tjah, dat verklaart wel waarom het nu nog meer pijn doet dan 2 weken geleden natuurlijk...

7. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ziet er leuk uit hoor jullie kamertje, en het heeft toch wel iets speciaals om een familiemeubelstuk te kunnen gebruiken, vind ik wel hoor. En als ik zo naar dat kamertje kijk begint het bij mij nog veel meer te kriebelen, is het al morgen??????????????

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Wat balen meid voor jou, dikke knuffel hoor. Kun je daar trouwens ook goed last van krijgen tijdens de bevalling??

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Tjah, als ik het goed heb begrepen wel.... Moet het eens overleggen met de vk, want de fysio zei dat de vk moest bepalen hoe ze dat dan wilde gaan doen met de bevalling.... :( Ik heb er niet verder naar gevraagd, dat had ik beter wel kunnen doen... sukkkel die ik ben ;)

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

jeetje incognito, dat is ook niet echt wat je wil horen. Hopelijk kun je er uitkomen samen met de vk.

Heel veel sterkte meissie, dikke knuffel vanaf hier.

Liefs

11. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Skatjuh: succes met de allerlaatste loodjes wat werk betreft!

@Tessa: wat fijn dat jullie waarschijnlijk gewoon op vakantie kunnen, geniet ervan! Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar mijn schoonzus had ook van die rare pijnklachten toen ze ik geloof 33 weken was. Ze dachten blindedarm, maar die konden ze niet goed vinden op de echo, omdat alles toch beetje verschoven is.. Ook wat van die verhoogde waarden, waar jij het ook over had, maar niet extreem. Uiteindelijk hebben ze haar maar naar huis laten gaan, ze zouden er toch niet bij kunnen, en moest het vanzelf over gaan. Ze dachten uiteindelijk nog het meest aan een 'gewone' ontsteking in de darmen. Dus wel veel laxerende middelen gebruikt geloof ik, en heel veel drinken. Het is idd vanzelf goed gekomen, maar ze heeft flinke pijn gehad!

@Hb: vk heeft gister gezegd dat ik mag stoppen met de ijzertabletten, omdat de 6.6 van de laatste meting binnen de marge valt. Moet dan wel zoveel mogelijk ijzerrijk eten, dus aan de Roosvicee Ferro en appelstroop :).

@Slapen: ik kan me niet herinneren wat er vannacht allemaal gebeurd is, maar veel slapen zal het niet geweest zijn denk ik, werd zó moe wakker!

@Aankomen: 3.5 kilo! :D Wow... Ikke dus 16.5... En ok, ik laat lekkere dingen niet genoeg staan, maar eet verder best gezond en zit echt niet heel de dag te snaaien. Nou ja, jammer dan! Altijd nog beter dan de 27 van een vriendin en 34 van mijn stiefzus ;).

@Rimar: oh, wat leuk! Ben benieuwd... ga je later foto's plaatsen?!

@MooMoo: mijn vk zei gister ook dat het hoofdje voelen vervelend kon zijn en dat ik het echt moest zeggen als het té was, maar ik voelde er eigenlijk nauwelijks wat van... Ennehh... waar heeft zij die bevallingsthee vandaan? Woon zelf in H'lem namelijk... Leuk wiegje trouwens!

@Gusam: balen joh! Heb je lekker een huissie en dan hangt die vervelende lucht er nog, en dan zeker in de babykamer! Ik weet helaas niet wat er aan te doen zou zijn, maar de woningbouw hoeft daar niks mee denk ik, aangezien het niet verboden is voor huurders om in huis te roken en dat trekt nou eenmaal erg in de muren enzo, waar je nu overheen geschilderd hebt denk ik? Je kan ze natuurlijk wél bellen om te vragen of zij misschien een tip hebben, ze zullen er toch vaker mee te maken hebben denk ik?

@Incognito: jammer dat het niet is wat je hoopte, maar iig heel fijn dat ze wel begrip tonen en misschien met 38 weken al iets kunnen gaan doen. Ik lees idd ook wel steeds dat het met 37 weken 'mag', maar dat zo'n kindje met 38 weken eigenlijk pas echt 'klaar' is... Jeetje, een gebroken stuitje misschien zelfs wel! Auw! Ik leef heel erg met je mee!

@hier: het is druk in mijn buik vandaag, volgens mij is eea zich aan het voorbereiden ofzo... Heb een groot deel van de enveloppen voor de kaartjes al klaar gemaakt, maar aan het kaartje zelf moet nog wat aangepast, hoop dat dat snel voor mekaar is! Morgen verjaardag van mijn oma (88) met de hele familie, zal vermoeiend zijn, maar heb er wel zin in! Hoop dat er ook wat leuke & mooie foto's gemaakt worden van mij met mijn schoonzus!

Pfoe, wat een lap. Tja, was al vanaf vanochtend aan het bijhouden, maar moest eerst voor mijn schoonvader van alles op zijn compu regelen, dus dat duurde wat langer dan gedacht.

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Skatjuh: Wat lief van je :) Ach meid, of het nou gebroken of gekneusd is, bij het stuitje is de genezing hetzelfde: Gewoon niets doen... Dus jah, dat kan ik dan wel weer relativeren hoor ;)

Gwn: Hahahaha, misschien manlief eens aankijken, vragen wat er vannacht allemaal gebeurd is? :p
    Whahaha, ik was vorige keer ook 25 kilo aangekomen hoor, dus dan vallen die 16,5 van jou wel mee!
    Precies, met 38 weken is het veel beter om geboren te worden, dus dan blijft ukkie maar mooi tot 38 weken zitten ;) Maar dan mag ie ook wel écht komen hoor!
    Oh alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je oma, wat bijzonder, 4 generaties vrouwen :D

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hier net de rompertjes gestreken, van maat 50 tot 56 zijn het maar liefst 35 stuks en ik had een klein deel (dacht ik) van de rompertjes maat 62/68 uit de dozen gehaald, dat zijn er 31!!!!!! Ik ben geschokt...

14. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Wow! En dan dacht ik dat ik veel had! :)

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    hahah, maar dit is wel óók nog van nummer 1 natuurlijk.... dan krijg je ook veel tijdens de kraamvisite hoor!

16. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

@Gwn; vd Pigge bij de V&D. Ook interesse? ;):D
    Het is maar een idee, maar als jij het gaat halen, zou je dan ook wat kunnen halen voor Incognito, en opsturen?
    Is misschien wat handiger dan dat ik mijn dinnetje moet vragen het op te sturen naar mij en dat ik het dan weer opstuur naar Incognito enz...

Dank je voor de complimentjes over de wieg!

17. Gusam

Gusam Niet meer actief

@moomoo mooi wiegje hoor.

@tessa fijn dat je iig op vakantie kan, ik hoop dat daar de pijn een stuk minder is en dat je lekker kunt genieten.

@incog balen meid, dat je stuitje nu toch gebroken blijkt te zijn, maar heb je dan met de bevalling geen complicaties of zo?

XXX Gusam

18. MooMoo

MooMoo Niet meer actief

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Heet het dan 'bevallingsthee' ofzo? Kan het niet vinden op de site nl, maar mijn man gaat er nu toch toevallig heen, wilde al langer ook wat andere dingen hebben... Incognito, als je dit nog leest..1 doosje, of meteen 2? Geen idee wat het kost...

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Moomoo...haha nee we worden er niet jonger op..alles goed met N en de kids? Ik had het ook wel kunnen weten dat jij het was toen je over de DIG begon..ben je kwijt op hyves...
    @Tessa..lekker op vakantie...en nu hopen dat de pijn te houden is en dat je toch lekker geniet!!
    @Skatjuh...bijna verlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    @Incognito..enig idee hoelang het duurt voordat zoiets heelt? Misschien een optie om te bevallen met een rugeprik..? Wat een rompertjes heb je:$..ik heb er maar een stuk of 10..maat 50/56 niks bij gekocht. Maat 62/68 wel.

Hier vanmiddag Evan anar de PSZ gehad..ging weer super. Wij ff op boodschap..kaartje geregeld, bedzeiltje gekocht, klossen opgehaald en weet ik veel wat nog meer maar oor we het wisten konden we Evan weer ophalen van PSZ. Ik wil ook bevallingsthee..mag vanaf volgende week zaterdag bevallen..nou van mij mag het..

Deel Deze Pagina