Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Tessa; nu maar hopend dat de behandeling dit keer wel goed wil aanslaan en dat men toch nog iets voor jullie kan betekenen.

Paloe; welke auto hebben jullie gekocht? Misschien heb je het al verteld, maar dan ben ik het weer kwijt.

Sabsje; welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hier voel ik de kleine ook steeds meer. Ik vind het wel fijn, maar vraag me af en toe ook af wat hij/zij in hemelsnaam aan het doen is daarbinnen.

Verder duimen dat ik eindelijk de diaree kwijtraak, anders moet ik morgen de ha bellen en daar heb ik eigenlijk geen zin in.

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Oh wat blijft het allemaal spannend! Ik hoop dat het morgen een goed gesprek wordt en dat het toch weer de goede kant uit gaat. Sterkte meid!

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ja, we gaan naar Zuid-Frankrijk, zo'n 1100 km hier vandaan. We verdelen de reis wel over 2 dagen, want ik moet verplicht elke 1,5 uur stoppen en een stukje lopen, ivm mijn bekken en de premature weeën van de vorige zwangerschap.

Wij hebben vroeger altijd al gekampeerd, met manlief heb ik 4 jaar geleden gekampeerd en vorig jaar dus weer. Het bevalt ons beiden véél beter dan een hotel. Ook voor die kleintjes is dat echt ideaal, maar goed, je moet er wel van houden natuurlijk ;)

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hee, mooi he, om je kindje nu te zien? Wij hebben gisteren ook een 3D echo gehad, de herkansing van 1,5 week geleden ;) Ik ben helemaal verliefd, inderdaad, alsof hij zó geboren kan worden!

Gelukkig was de verjaardag geslaagd, 2 jaar alweer, wat gaat het snel he?! :)

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hihi, hier ook nooit gedacht dat we van de thema's waren hoor, maar bij zoonlief kwam dat ineens op ons pad (of zeg maar gerust, ineens in mijn hoofd....) en nu had ik dat weer met Bambi dan... Vind het nu wel heel leuk en we hebben de kamers zo geschilderd, dat de muurstickers er weer makkelijk af kunnen en dan hebben ze geen thema kamer, maar wel nog een hele leuke, mooie kamer over :)

Tjah, over dat bevallen.... ik vind het zwanger zijn zó bijzonder... meteen nadat ik bevallen was, wilde ik opnieuw weer zwanger zijn en miste ik mijn buik enorm... :)

Ach, mr. Paloe moet zich maar neerleggen bij de naam :p Hij gaat m vast ook net zo mooi vinden!

Super trouwens, jullie nieuwe auto, daar ga je vast veel plezier aan beleven!!!! :)

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Wat een goed nieuws! Super :D dat is toch weer een strohalm om je aan vast te grijpen, toch/!

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Als ik iets vergeten ben: SORRY!!!!

Gisteren de herkansing van de 3D/4D echo gehad en we hebben maar héél kort kunnen zien, hij ligt namelijk lekker met zijn koppie tegen de bm-wand en de placenta ligt als een soort dekentje over hem heen (vraag me niet hoe dat kan, maar het is zo) en we hebben dus maar een glimp van hem kunnen opvangen, maar OH, WAT IS HIJ MOOOOOOOOOOOOI!!!!! Ben echt helemaal verliefd, wauw...... :)

Vandaag een mega drukke dag gehad, ben compleet gesloopt, dus ik ga nu de oven aanzetten, pizzaatje erin en lekker slecht eten zo meteen... Zoonlief wordt door mijn ouders naar huis gebracht en manlief is pas laat thuis, dus heb ff lekker het rijk voor mij alleen, heerlijk :D

8. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Nou ben bij de vs geweest alles was goed!
    Mijn bloedgroep is 0-negatief dus ik krijg een prik met 30 weken en dan met de bevalling gaan ze kijken welke bloedgroep onze kleine meid heeft.
    Hartje klopte goed en me vermoedens waren juiste de kleine ligt dwas! hihi nou ze heeft nog negen weken de tijd om te draaien!
    O en we hebben een naam!!!! eindelijk.
    Zaterdag eindelijk de 3d echo!!!

lees vanavond ff bij.

liefs

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja het lijkt mij ook veel leuker voor kinderen! :) Daarom willen we wel gaan kamperen als de jongste wat ouder is. Manliefs heeft vroeger ook altijd gekampeerd en vond dat geweldig. Wij gingen gewoon bijna nooit op vakantie (ik ben als kind 2 keer op vakantie geweest, beide overigens wel kampeervakanties).

Ik ben alleen bang dat de kinderen slecht slapen overdags, daardoor stront vervelend worden en ook irritant in de auto worden. Haha. Dus wacht ik liever totdat ze wat ouder zijn ;)

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tessa: wat fijn dat ze toch weer wat gaan proberen! En kan me voorstellen dat het al fijn zou zijn als ze in ieder geval daarmee haar leven op een prettige manier kunnen rekken... Spannend!

11. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    hey meiden,

Was jullie kwijt, maar heb jullie alweer gevonden.... Moet nog ff teruglezen, maar dat doe ik morgenochtend wel.
    Welterusten,
    Elleke

13. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #74 Reina5, 21 jul 2010
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
    @Tessa: Zo te lezen heb je weer een beetje hoop doordat er in elk geval iets gedaan wordt aan de ziekte van je moeder. Hopelijk houdt ze het nog een tijd vol!

@Regenboogje: Hoop ook voor je dat je de diarree kwijtraakt! Ja, wat is ie in hemelsnaam aan het doen he die kleine binnenin! Lekker aan het trainen denk ik. ;)

@Athina: Fijn dat je je kleintje alweer even hebt kunnen bewonderen. :)

@Incognito: Oooooh, wat fijn voor je! Heerlijk dat je al helemaal verliefd bent en er zo van genoten hebt!! :D

@Lovely Me: Ligt ze dwars! Hahaha, die van mij nu waarschijnlijk ook (dacht de vk). Moest er ook wel om lachen inwendig. Fijn dat je een naam hebt!

@Skatjuh: Mooi die foto’s met je vriend/man erbij! Vermoeidheid valt bij mij gelukkig nog mee, ik slaap nog best goed.

@Paloe: Gefeliciteerd met je nieuwe auto!! Succes met het wegbrengen van je mannetje naar Duitsland. Lijkt me ook een hele afstand om te overbruggen mocht er iets zijn. Maar hopelijk gaat alles goed. Wel lekker dat je allebei op stap kunt nu!

@Sabsje: Welkom en gefeliciteerd! Ben net zover als jou. We hebben vandaag nog precies 100 dagen te gaan! (in theorie dan)

@Gwn: Oeps, lage Hb inderdaad! Meid, ik slik al sinds ik 7,4 heb staalpillen. Die kreeg ik toen al voorgeschreven. Dat is helemaal niet gebruikelijk hoor, maar het is toch een voordeel van een overijverige vk, want nu houd ik het hb vanzelf mooi op peil. Hoop dat het bij jou ook nog opgekrikt kan worden, ja toch?

@Yukl: Ja, harde buiken is best lastig he. Die van mij is ook druk joh! Ben inderdaad benieuwd hoe het is als ie eruit is. Sterkte met zoonlief!

@DianaV: Sterkte met je bekken!

@Gusam: Succes met het werken in je huisje. Vind het zo knap van je dat je het allemaal alleen doet! Ik moet er nu al niet meer aan denken dat ik zou verhuizen. Een kindje krijgen vind ik al een grote verandering genoeg!

14. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Zo, alles weer even bijgewerkt ;). Ik ben er al vroeg bij, want ik zal jullie vertellen het is hier overdag geen pretje. Ze beginnen dagelijks om 08.00 uur met het uitfrezen van de flat aan de overkant, dus met een drilboor alle voegen eruit, de flat wordt gerenoveerd en het is een herrie, niet normaal meer!! Dat gaat nog de hele week duren en gisteren had ik er al genoeg van.:x En dan de hele dag lang! Ga vandaag er zoveel mogelijk uit en bij m'n vriend bivakkeren, toch nog een voordeel dat we apart wonen :p

Verder ben ik gisteren gestopt bij m'n vk. We hebben er een goed gesprek over gehad en mijn gevoel werd bevestigd, het klikt gewoon niet. Kort gezegd wil zij alles in de hand hebben en ik voel me daar niet prettig bij. Ja, dat botst de hele tijd en het heeft geen zin om het dan te blijven proberen. We waren er eigenlijk samen wel over uit.
    Nu vandaag de nieuwe praktijk bellen. En ik zal ook mijn eisen wat gaan bijstellen, want ik was al een keer overgestapt. ;). Die eerste keer was het een emotionele actie, nu is het weloverwogen en daar voel ik me heel goed bij.

Verder gaat alles hier z'n gangetje, wat meer harde buiken, maar verder ok. Fijne dag!!

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ skatjuh: mooie foto die eerste! Je buikje is al mooi groot :)

@ karin: oh leuk ja zulke werkzaamheden, I know :) Toen wij net waren verhuisd, hebben onze onderburen 3 weken lang overdags in de draagmuur zitten boren (voor het omleggen van leidingen en het plaatsen van de keuken). Ik was toen nog met verlof dus ik zat ontzettend vaak thuis. Ik dacht dat ik gek werd ;)
    Ben benieuwd of het bij je volgende praktijk wel klikt ;)

16. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

thanx voor de leuke reacties meiden. Voel me alleen wel een beetje bleek hihi. M`n man is word heel snel bruin en ik zit niet zo vaak in de zon. Helemaal niet met mijn buik natuurlijk ( t is me ook veel te warm )

Maar we waren ff crea-bea hihi.

@ karin, fijn die herrie al zo vroeg. Heb je niet eens de kans om ff rustig wakker te worden. En hopelijk klikt het met de volgende vk wel. Is wel belangrijk.

Liefs

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ Sabsje, gefeliciteerd en welkom!
    @ hier, Alles voor de bruiloft is zo ongeveer geregeld, geloof dat we alleen nog moeten kijken wat de bruidegom aantrekt, maar daar mag ik me niet mee bemoeien...... K. krijgt ongeveer hetzelfde pak, is wel leuk, zo vader zo zoon :). De eerste kaarten zijn de deur uit, ga daar vandaag mee verder. De taart wordt gemaakt door een vriendin van mij, moet nog ff kijken wat ik precies wil..... De bubbeltjes wijn brengt mijn broer mee uit Luxemburg. De bloemen zijn besproken, de ringen uitgezocht, de feestzaal besproken.... Volgens mij heb ik het dan wel zo ongeveer gehad. Als de trouwkaarten weg zijn, ga ik vol goede moed opnieuw opstarten met mijn geboortekaartjes, moet er nog veel te veel doen...:(.
    Verder was er een heleboel te reageren, maar ik weet het nu al niet meer, ga vanaf nu weer wat actiever meeschrijven.....
    Groetjes,
    Elleke

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Yukl ja inderdaad, de meeste van onze vrienden zijn ook nog helemaal niet met kinderen bezigJ Ik wil erg graag aan het werk straks, maar nee, ik hoef geen topcarriereJ
    Ja de vorige keer kreeg ik mijn lijf niet alleen terug, maar was ik 4 kilo lichter! Geweldig was dat!
    Leuk hoor! Londen! Heel veel plezier alvast! En 3 nachtjes, idd spannend!
    Heerlijk toch zo’n bijtankslaapje!
    Chikai succes met de laatste loodjes op school met groep 8!
    Skatjuh dankje!Mooie foto!
    Tessa haha ja ik denk dat we wel op pad gaan ja;) Al ben ik natuurlijk als de dood dat we m op de eerste de beste boom in de prak rijdenJ Ze maakt inderdaad echt supermooie schilderingen! En kan me voorstellen dat als je iets echt wilt en je weet dat het lang kan blijven zitten, je het er ook wel voor betaald. Met een babykamer is dat toch anders..dat blijft geen 5 jaar zitten (denk ik) Heel veel succes en sterkte volgende week!
    Sabsje jee jij hebt redelijk vooraan gestaan bij het uitdelen van de kwalen dus.. Gelukkig gaat het wel! Nog een jongetje, joehoe! Die angsten had ik wel een beetje bij de eerste, nu heb ik er eigenlijk (nog) geen last van. Volgens mij is het idd heel normaal! Het is toch ook iets ontzettends groots, voor het eerst ouder worden!
    Gwn nee, het is nu nog wel een beetje vroeg voor bevallen heJ gefeli met je broer trouwens!
    Regenboogje weet eigenlijk zelf niet eens meer of ik het heb verteld haha! We hebben een metallic grijze Peugot 307 station gekocht:D Pff nu de spanning een beetje voorbij is ben ik er zo blij mee! En…ben je het kwijt of moet je de doc bellen?
    Incog heerlijk, zuid Frankrijk! Volgens mij heb ik gemist wanneer je gaatJ oeh! Heb je foto’s van de echo die je wilt showen? Haha nou ik ga hem natuurlijk niet dwingen om de naam te accepteren maar hoop wel dat hij hem ook wil;)
    Olaf zijn kamer is idd ook heel makkelijk van cars te ontdoen;) Ik ben nog aan het twijfelen of ik in de nieuwe babykamer op de muur of op canvas of panelen ga schilderen.. Maar ach, een muurtje weer egaal schilderen is ook zo gedaanJ
    Lovelyme haha een dwarsliggertje, dat beloofd nog wat voor de toekomst!;) En super dat jullie uit de naam zijn!
    Karin succes met het lawaai! En super dat je in overleg met de vk tot een conclusie bent gekomen!
    Doglover fijn dat alles nu zon beetje geregeld is!

Bevallen: Haha Yukl dat heb ik ook! Olaf was 9 dagen eerder en daar ‘reken’ ik nu ook weer op..

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff gisteren echt een superdrukke dag gehad!
    Om 6 uur stonden we op, rond 8 uur kwam mijn broertje Olaf en mij ophalen (mr paloe moest gewoon werken) en zijn we naar het huis van mijn ouders gegaan. Ze zijn op vakantie dus we hadden vrij spel. Ze hebben namelijk maar 2 dagen in de maand vrij en hebben een eigen bedrijf thuis. In al die tijd dat ze daar wonen (ze wonen buiten) hebben ze nogal wat troep verzameld en van anderen gekregen en door het tijdgebrek zijn ze er nooit toe gekomen dingen uit te zoeken enzo. Alles heeft zich nogal opgestapeld (niet heel dramatisch hoor maar toch best veel) Nu ze op vakantie zijn hebben wij dus even vrij spel. Gisteren hebben we de helft van de bovenverdieping van de 30 m lange schuur doorgewerkt. Vooral dingen geordend en ook een hoop weggegooid. En dat in 30 graden.. (mijn zusje heeft zich de hele dag over Olaf ontfermd) in de avond daar gegeten (mr paloe kwam ook) en toen naar huis, Olaf in bed en aan het schilderen geslagen. We hebben de overloop op de 2e verdieping en het stuk boven de trap gedaan:D om 12 uur waren we klaar..
    Vanavond kunnen we niet schilderen, dan brengen we Olaf naar Duitsland maar de vloer boven kan er nu wel in! (mr paloe heeft morgen vrij genomen)
    Wel meer dan 18 uur wakker geweest en dat voelde ik goed toen Olaf vanmorgen nog voor 7 uur wakker was..

Deel Deze Pagina