Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#841 wonderteam, 12 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2010
    Ik heb even een mening nodig :D

Ik heb een turquoise kinderwagen. Op zich wil ik het voor de 2e wat meisjesachtiger maken met een roze wagenspanner. Maar nu heb ik er 2 gezien en vind eigenlijk de turquoise ook wel weer heel leuk.

Welke vinden jullie het leukst? :D

Bekijk bijlage 93344

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    de roze, eigenlijk ook vanwege t spiegeltje.

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    in de verste kant van Duitsland:) Ik vind het inderdaad heel erg spannend! Als er niet iets ernstigs aan de hand is dan duurt het behoorlijk lang voor hij weer terug is, als er wel iets ernstigs is mag hij met de heli:D
    Tja ik ben het gewend:) Toen we ons huis kochten was hij 15 weken achter elkaar weg (en niet eens op uitzending), dat heb ik eigenlijk alleen gedaan:) Zo is er elk jaar wel een periode dat hij erg veel weg is, gelukkig valt het dit jaar erg mee. We hebben al geluk, door de bezuinigingen gaat zijn trip van 4 weken naar Zuid Afrika niet door in November/December..
    We hebben zoiezo geluk dat hij niet op uitzending is geweest de afgelopen 3 jaar:)

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    oeh! allebei heel erg leuk! Al zou ik natuurlijk voor de blauwe gaan, maar als ik een meisje kreeg de roze! maar weet niet hoe het staat bij de kinderwagen die je hebt:)zou degene kiezen die het leukst staat!;)
    Bij ons zou het zoeizo blauw worden bij de kinderwagen, want daar zit oranje in:)

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik zou ook voor de roze gaan, maar ook wat Paloe zegt, afhankelijk van de kinderwagen!

Jee, jullie mannen zo lang weg, ik moet er niet aan denken hoor! Bij een uitzending weet je dit aan het begin, maar zo even drie weken tussendoor, nee hoor, dat vind ik ook maar niets!

Eet-inspiratie; wij gaan voor andijvie stamp met spekjes, vind ik momenteel erg lekker :)
    Smakelijk eten allemaal!

En ook hier trouwens alweer 1 filmpje voor de studie bewerkt, kan weer wat afstrepen :)

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    roze past toch wel bij Turquoise

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik zou ook voor de roze gaan voor een meissie.
    Maar ze zijn allebei superschattig.

Nog 1 dag en dan nog 3 weken werken :D:D

Liefs

8. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #849 Reina5, 12 aug 2010
    Laatst bewerkt: 12 aug 2010
    Ha Yukl,
    Dan ben ik heel benieuwd hoe de zwangerschap verder verliep bij jou nadat je dat had meegemaakt. Hield je last van veel harde buiken of?

P.S. Hoop dat je je binnenkort weer beter voelt. Best vervelend om je man nu te moeten missen lijkt me.

9. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Ja zeker. Daar ben ik blij om, jammer dat het bij jou anders is!? Ik hoop ook dat ze allemaal blijven zitten bij alle dames (met of zonder harde buiken) tot de tijd dat ze 'rijp' zijn. Dat is toch hetgeen we het liefst willen toch? Lijkt me heel erg als je kindje in een couveuse ligt.

Das komisch. Bij mij valt de dikte wel mee geloof ik, ook al zie ik hem wel groeien nu :D

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja ik bleef er last van houden! Maar zo erg als die keer is het niet meer geweest daarna. Dat was overigens na de seks dus we hebben toen ook tot week 37 geen seks meer gehad (op advies van de verloskundige). De harde buiken hebben verder bij mij niets gedaan, alhoewel ik wel mijn bevalling met 3 cm ontsluiting begon (maar toen was ik inmiddels 38 weken en 5 dagen zwanger). ;)

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tessa: omdat jullie een meisje krijgen, zou ik de roze doen :) Maar ik vind ze allebei leuk!

Hier krijg ik trouwens ook harde buiken als de kleine veel beweegt. En jemig, vandaar is ie me toch druk! Ik voel ook constant zijn hieltjes, super schattig :)

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oooh ja, je hebt het inderdaad al eens verteld dat die van november/december (gelukkig) niet door gaat. Ik vind het wel knap van je hoor dat je het zonder problemen alleen doet. Ik kan mijn man op zich best 5 dagen missen, alleen vind ik de zorg voor zoonlief een stuk zwaarder zonder hem.

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Tessa: De roze!!! :D
    (w.b. die blaasontsteking, daar doen ze nu even niks aan. Mn urine gaat op kweek, en over 5 dagen krijg ik de uitslag+behandeladvies. Dus dat wachten we dan maar af! Als t al zo lang in mn lijf zit, dan maken die paar extra dagen ook niet meer uit toch?)

14. skatjuh87

ff stomme vraag maar jullie zeggen wel eens dat je een voet voelt ofzo. Ik voel helemaal geen lichaamsdelen, tenminste kan het niet herkennen. Ik voel gewoon geduw en dergelijke maar heb verder geen idee wat het zou kunnen zijn.

Liefs

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

@skatje ik weet ook niet wat ik voel, ik vind het erg moeilijk om het te herkennen, maar bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant dus mischien komt het daar wel door.

XXX Gusam

16. skatjuh87

bij mij ligt ie ook aan de voorkant, wie weet heeft dat er idd wel mee te maken.

Ach zolang ik hem voel vind ik het goed. Kan al bijna niet meer met mijn armen op mijn buik hangen want dan kruipt hij gelijk tegen me aan. Dat doet ie trouwens ook bij m`n man en dat is zo lief. Nu al een knuffelbeertje :D:D

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik kan voelen wanneer het een hiel is, maar ik zou het ook maar zo kunnen verwarren met een knie. In ieder geval kan ik het zelfs vastpakken, het is echt zo'n punt. Ik weet daardoor ook hoe ie ligt, want ik voel ze altijd aan dezelfde kant. Hij ligt met zijn rug naar links toe (en zijn hoofd naar beneden).

@ skatjuh: wat geweldig dat ie zo sterk op jullie aanraking reageert! :) Dat voel ik dan weer niet :)

18. skatjuh87

goedemorgen dames.

Ik ben ook echt blij dat hij zo op ons reageert, al zijn er ook echt wel momenten dat hij er geen zin in heeft hihi.

Nog ff werken en dan weekend :D heb er echt zin in.
    Als het goed is hoort m`n man vandaag of hij die baan heeft ja of nee dus zit wel een beetje in de spanning eerlijk gezegd. Hoop gewoon dat we zo een feestje kunnen vieren.

Verder alles goed met jullie?

Liefs

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

*trots*
    Nou Mason heeft de smaak nu te pakken. Hij wou gisteravond en de avond ervoor al op het potje en begon er vanmorgen gelijk weer over toen hij uit bed kwam. Inmiddels al 2 plasjes uit zichzelf op het potje gedaan :D:D Ga vandaag goed met hem oefenen. Hij heeft wel vaker op het potje gezeten ,maar niet zo structureel achter elkaar door. *trots modus weer uit *

Nou kan nog steeds niet kiezen over de wagenspanner. :D

@paloe,nou wel fijn dat als er echt haast is omtrent je bevalling ,hij met de helicopter kan komen.
    @skatjuh, bijna verlof :D Wat heerlijk dat je kindje zo naar je aanrakingen trekt! Spannend van de baan.
    @karin, lijkt mij idd ook vreselijk, een te vroeg geboren kindje die weken in het zkh moet verblijven :(
    @yukl, toch al 3 cm bij het begin. Hadden de harde buiken toch wat voorwerk gedaan niet,of is dat gewoon toeval? Wat leuk dat je de hieltjes zo goed kan voelen.Ik kan dat niet echt goed onderscheiden.
    @amaryllis,nee die paar dagen zullen idd niet uitmaken. Hopelijk is de bacterie daarna snel weg.

Deel Deze Pagina