Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student

YEAH! Gefeliciteerd! Dat moet fijn zijn zeg! super!

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

@skatje gefeliciteerd meid.

@witte kool werkte hier perfect, dus ook deze keer weer in huis halen.

XXX Gusam

3. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Skatje; wat een goed nieuws meis.

Kwebbelsnoes; dat is inderdaad een flinkert.

Hier nog heerlijk aan het nagenieten van gisteren. We hadden dit keer de beide neefjes om op te passen. Zijn wel samen thuis omdat we vakantie hebben. Het was vermoeien maar wel leuk.

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

bedankt meiden voor de leuke reacties. M`n man heeft het nog niet helemaal door maar dat komt wel zodra hij verder in het traject zit. Als de rondleiding enzo geweest is.

Hij is nu lekker voor me aant koken :D:D mag hem niet storen hihi dus word vast lekker.

Vanavond hebben we een gezellig avondje met de buren dus de dag komt helemaal goed.

@ kwebbelsnoes, dat is wel behoorlijk zwaar idd. Baal er wel van dat ze mij niks willen/kunnen vertellen over het gewicht bij de bevalling.

Liefs

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    skatjuh: het gewicht dat ze nu berekenen is een schatting, in deze periode komen ook nog wel groeispurten voor, dus het uiteindelijk geboortegewicht kan dan nog behoorlijk afwijken.
    Stel mijn beeb heeft nu net een groeispurt en staat volgende week ineens weer even stil, dan kan de volgende berekening ineens weer lichter uitvallen.

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

#886 skatjuh87, 13 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2010
    dat weet ik wel hoor maar ze willen niet eens een idee geven. Ze zeggen zelfs niks over of ik een groot kind of klein kind of normaal kind qua grootte bij me draag. Pas met 36 weken willen ze hier over vertellen.

Liefs

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ skatjuh: gefeliciteerd met de baan van manlief!! :D Wat heerlijk voor hem zeg! :) Hopelijk gaat ie het er heel leuk vinden!
    Dat ze het gewicht pas op het einde willen schatten is volgens mij standaard. Bij mij wilden ze het ook niet zeggen. Op het einde heb ik het toen nogmaals gevraagd en toen deden ze er ook een beetje vaag over. Hij zou redelijk gemiddeld zijn (maar was dus uiteindelijk vrij zwaar).
    Nu zeiden ze het overigens wel, maar dat heeft dan weer te maken met de keuze voor de groeiecho.

@ kwebbelsnoes: woei, 9,5 pond is echt enorm ;)

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ inlove: dat is nog eens mazzel hebben :D Ben benieuwd of de dozen een beetje verschillen.

9. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @Skatjuh: Gefeliciteerd! Scheelt weer een heleboel spanning in huis zou ik zo denken.....
    @ Kwebbel: Das een flinke, lijkt mij helemaal niet fijn, die draaipogingen....
    @ hier: ik heb een flinke blaasontsteking en heb een kuurtje gekregen. Moet nu iedere 3 weken urine inleveren voor een kweek.... hoop dat het kuurtje werkt, maar ik heb eigenlijk geen klachten van de ontsteking, behalve dan die harde buiken.
    Welterusten,
    Elleke

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)
    Bah hadden we een nieuwe naviagatie besteld ,krijgen we die gisteren binnen is hij kapot :( (iemand anders had hem ook al gebruikt) we kunnen hem uiteraard terug sturen ,maar irritant vind ik het wel.

Ik heb nog een andere wagenspanner gevonden en het is nu deze geworden :D

Bekijk bijlage 93740

@yukl, nee als je zo lang harde buiken had en het met 34 wkn potdicht zat is het idd vast niet daar van geweest. oh ja die hechingen :( hier waren ze ontstoken en heb 5 wkn alleen op mijn rechterbil kunnen zitten. Dat vond ik nog het ergst van allemaal achteraf gezien.
    @athina, oh ja 1.5 uur met het ov is best pittig. Bah vervelend van de krampen in je kuit.
    @chikai, haha nooit geweten van die witte kool. Hier gelukkig niet heel extreem last gehad van stuwing.
    @kwebbelsnoes, jemig dat is flink voorlopen zeg.
    @skatjuh,oh wat super zeg van de baan. Gefeliciteerd! Wat fijn zeg.
    @inlove, haha dat is leuk 2x de babydoos. En waren ze verschillend?
    @doglover, ah balen van de blaasontsteking. Hopelijk slaat het kuurje snel aan.

11. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Heel leuk Tessa die poppetjes! Schattig!
    Jammer van de navigatie.

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kwebbelsnoes; wat voor bekken heb je dan, dat ze een stuitbevalling afraden? Bij ons op de info.avond zeiden ze dat ze niet kijken naar een bekken, dat dat geen probleem hoeft te zijn.... Ai, wel een groot kindje dan!!! Lijkt me inderdaad niet zo prettig in combinatie met stuitligging, dan maar een keizersnede!

Skatjuh; gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man!

Bij ons geven ze bij 36/37 weken 1x aan hoe groot ze het kindje schatten. Yukl, je hebt het over een keuze voor een groeiecho? Mocht je hiervoor kiezen?

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chikai: Mijn bekken is scheef gegroeid in combinatie met hevige bekkeninstabiliteit. De verwachting is dat ik na een "gewone" bevalling al een half jaar zal moeten revalideren, als ik een stuitbevalling zou doen, zou die revalidatieperiode alleen maar langer worden en dat is in niemands belang!

Vind het wel raar dat ze dat bij die info-avond zeiden, hier zeiden ze dat als je kind een heel groot hoofd heeft en jij bv een smal bekken, ze ook evt. een keizersnee doen.

14. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Heeft iedereen al een uitnodiging gehad om de blije doos op te halen? Ik heb het blad ook al een tijdje niet meer gezien, terwijl ik hem wel kreeg een paar keer

15. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Kwebbelsnoes, dat is ook wat ik weet, een keizersnede als het niet past met de bekken, ken meerdere dames die een keizersnede hebben gehad omdat het niet paste (euh, hoe schrijf je dat paste?)

16. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

@Domino: ik had het blad ook al een tijdje niet gezien, maar van de week viel ie opeens weer in de bus. Heb volgens mij de doos al een hele tijd geleden opgehaald, dacht toen dat dat nog een foutje was; vergeten de miskraam goed te verwerken ofzo, maar *helaas* heb ik niet opnieuw een bon ontvangen :).

Oei, opeens toch weer een wegtrekker, ga weer ff liggen, sorry!

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook vorige week opeens t blad. Volgens mij loopt de administratie daar niet zo lekker!
    Zo krijg ik dus 2keer de blije doos. 1 keer opgehaald en de streepjescode ingeleverd, dus zou die eigenlijk afgemeld moeten zijn. Maar krijg m dus gewoon nog een keer.
    Ik zou even mailen via de site, dan krijg je vrij snel antwoord.

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb geen dozen aangevraagd dit keer :)

@ chikai: ik bedoelde dat de vk natuurlijk moest uitleggen waarom ze ervoor koos dat de groei van de kleine wordt gecontroleerd dmv een groeiecho :) Daarom vertelde ze me natuurlijk dat ze de kleine groot vond aanvoelen, anders had ze dat niet gedaan.

19. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

Ik heb ook 2 blije dozen opgehaald. Ik heb het wel gedaan, was benieuwd of ie anders was..... en gratis leuke dingetjes is toch altijd leuk?????;)
    Bij mij doen ze ook geen groei echo als het niet nodig is, als ze het niet vertrouwen moet ik dat in het ziekenhuis bij de gyn laten doen. Voor zover ik begreep is mijn ukkie gewoon een normaal maatje, ik ben niet veel aangekomen (tot nu toe 5 kg), maar dat zien ze niet direct als een probleem (en ik eigenlijk ook niet:)).
    Vandaag de kinderwagen ophalen, ben benieuwd. Weet al bijna niet meer hoe ie eruit ziet hahahaha:p.
    Groetjes en een fijne dag,
    Elleke

20. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik heb hem hier ook aangevraagt, maar heb ook mn adres gewijzigt.
    maar heb het blad en de doos nog steeds niet, dus ik denk dat ik van de week eff ga bellen daarvoor.

gister eff babyshoppen gedaan via internet, en ook meteen een babyfoon besteld die 2 zenders en 1 ontvanger heeft ivm 2 kleintjes dadelijk.
    een nadeeel daar zit geen muziekjes en geen kamertemperatuur op, wat toch wel makkelijk is.

XXX Gusam

Deel Deze Pagina