Ik zal eens kijken of ik een mailtje kan sturen voor die doos, vond hem de vorige keer ontzettend leuk namelijk! Heb er ook heel veel van gebruikt volgens mij.
Dat blad heb ik ook al een tijdje niet meer gezien. Maar de blije doos heb ik twee weken terug een uitnodiging voor gehad per email. En jij bent net zo ver als ik dus jij zou het ook gehad moeten hebben. Misschien ben ik verwend, maar ik vond de blije doos dus niet veel aan . 16 luiertjes, een fopspeen die ik niet denk te gebruiken, een speen die waarschijnlijk alleen op een flesje past die je erbij moet kopen (wil graag zelf kiezen welk flesje), kortingsbonnen van pampers die ik niet ga gebruiken (ga niet automatisch voor pampers en zeker niet zoveel pakken ineens) en een of andere lap waarvan ik hier hoorde dat het een spuuglap is voor op je schouders. Sorry, ik was niet onder de indruk, vooral omdat de rest reclame is. Volgende keer zou ik hem niet meer aanvragen. Maar fijn als anderen er wel blij mee zijn . Gwn: wat vervelend toch voor je elke keer die flauwtes, bah
@groeiecho's hier bij Mason met 32 wkn een groeiecho gehad ,omdat ze mijn buik te groot vonden. De gyn zei dat het idd een groot kindje was en Mason grote voeten had en ik bijna zeker eerder spontaan zou bevallen. Uiteindelijk ben ik met 39.5 ingeleid ivm zw-vergiftiging, dus niks spontaan. Mason was niet zwaar 3200 gram,maar wel vrij lang ( 56 cm) en idd hij had echt grote voeten haha. @kwebbelsnoes, idd vaker gelezen dat als het niet past ze idd een geplande keizernsee doen. @domino, hier een week of 3 terug de prenatal bon gehad. Moet zeggen dat de doos leuk meegenomen is ,maar ik vond hem de 1e zw veel leuker. Maar gratis is altijd leuk.
ik vond de doos wel leuk en geloof me, die spuuglap, hoe groter hoe beter Speentje, bij de eerste ook niet willen gebruiken maar was na 2 weken toch heeeeeeeel blij dat ik m toevallig in huis had liggen Die bewaardoos voor de doekjes ook fijn, die kosten in de winkel 5 euro en deze is net zo handig. Die reclame lees ik niet eens, de is rechtstreeks de oud papierbak ingegaan. Wel een leuke HiepHiepHoera slinger van de fabeltjeskrant. Kan ik mooi volgende week donderdag gebruiken als mn dochter jarig is. Dinsdag komt doos 2, ben benieuwd of er nog een slinger inzit. Dat zou helemaal leuk zijn! Hier een luie zaterdag, eigenlijk heel erg maar kom nergens toe.
Heeft iemand enig idee waar je die spuugdoekjes die je in de blijdedoos krijgt. Ja die grote. Kunt kopen. Hij lijkt mij zo ideaal!!
denk niet dat ze te koop zijn. In de te koop/ gevraagd hoek heeft iemand er ook naar gevraagd en kreeg veel reacties. Dus mss ook even vragen, krijg je er zo een paar. Meestal is het echt reclame en niet te koop. Mij lijken ze ook heel praktisch!
thanks voor de tip inlove. Heb gelijk een berichtje geplaatst. heb jou trouwens ook een berichtje gestuurd. We hebben je al lang niet gezien bij het is raak in 2010!
hoi hoi , ' hoe is het met iedereen ? hier is weer van alles aan het rommelen , krampen enz maar we doen t rustig aan manlief op de playstation , zoonlief op z'n ds en mama op de laptop lkkr genieten van een luie zaterdag , liefs manuela
Hee Kwebbel, dat lijkt me inderdaad geen handige combi, een scheef bekken met stuitligging Hier ga ik er vanuit dat onze uk "gewoon" is in de groei, hoor er van de verloskundige niets over, maar heb zelfs ook geen vergelijkingsmateriaal. Net nog even bij de Ikea geweest, plankje gekocht voor boven de commode en een losse LED-verlichtingsset, dan hebben we wat extra licht boven de commode. En verder vandaag rustig aan gedaan, m'n zus meegeholpen met het verven van wat borden voor scouting.....Nu lekker zo eten in de tuin, Fijne avond allemaal!
chikai waar wil je die ledjes hangen. Ik heb ze hier ook en ze zijn heel fel. Dus onder de plank van de commode kan niet, das veel te fel in de ogen van beebje
't wordt wel steeds spannender zo he, als iedereen dichter naar de bevalling groeit, vind ik wel tenminste. Het is echt de laatste fase van de zwangerschap. Bedacht me vandaag dat ik wel zo ongeveer op 3/4 van de zwangerschap ben, dus het zijn echt de laatste loodjes. Groeiecho: Die krijgen we volgende week. De aanleiding is dat de verloskundige nog weinig van ons gezien heeft, we zijn net nieuw bij deze praktijk. En daarom wil ze graag even zien hoe het ervoor staat. Het is alleen maar fijn, we hebben hem het laatst gezien met 20 weken, dus ook wel weer spannend hoe hij er nu uit ziet en hoe groot hij al is. Tessa: Das inderdaad lang zeg! Hij kon toen ook meteen maatje 56 aan zeker? En ook grote voeten, dan zal hij wel heel groot worden zeker?
hey meiden. Zal vanaf hier ook weer ff een berichtje posten. Gisteravond enorme lol gehad dus de dag was helemaal geslaagd. Vandaag hebben we een kennisje van 12 op bezoek en die wou koekjes bakken. We zijn dus creatief geweest met deeg en chocolade hihi. Nu is ze aan het mario-karten op de wii. @ Karin, je hebt helemaal gelijk. Het begint nu wel echt spannend te worden. Laatst zei iemand van o jij bent zo`n 23 weken zwanger. Toen ik moest zeggen wat het werkelijk was schrok hij wel een beetje. Ik ook trouwens want over 4 en een halve week mag hij al komen. Dat besef je soms helemaal niet. Liefs
@karin/ skatkje het gaat idd allemaal snel, bij somige mogen de beebs al over 4 wk komen, en bij somige moeten nog iets meer gedult hebben (ik dus hihi) maar het word nu wel spannend, over ruim 2 mnd zijn we bijna allemaal (als het goed is) bevallen van onze mooie wonders, ik begin nu ook aardig nieuwschierig te worden naar de namen enzo allemaal. XXX Gusam
Ja het gaat zeker snel! De eerste gaat al snel met verlof! Vind dat echt bizar... Aangezien ik nog 7 weken moet Hier zei laatst trouwens iemand tegen me 'je bent zeker al bijna uitgerekend?'. Uuuuh nee Maar ik begrijp hem wel, want ik zie er wel zo uit vind ik. Ik heb trouwens bij zoonlief wel een aantal dingen kunnen gebruiken van die dozen. Die doos voor de billendoekjes inderdaad, maar ook de bewaarbox van friso. Wat betreft speentjes, ik weet dat je dat niet van tevoren kunt inschatten Vaak is het namelijk helemaal geen keuze van wel of niet willen; er zijn veel baby's die het ding echt nodig hebben. Ik was in ieder geval dolblij met de speen. Ik had nogal een hongerig mannetje met enorm veel zuigbehoefte. En altijd aan die honger toegeven gaat niet met flesvoeding
Geen idee! Maar ik geloof dat ze nu een nieuwe doos hebben. Ik hoop maar dat de verpakking niet is veranderd of in ieder geval nog in onze doos past (Alhoewel, dat moet ik niet zeggen want ik wil borstvoeding een eerlijke kans geven )
Het gaat nu zeker best wel snel! Voor mij nog 3 dagen officieel 'werken' en over 3 1/2 week mag ze al komen... oei... begin af en toe wel de kriebels te krijgen als ik daaraan denk hoor! Vandaag nog ff op de foto geweest met mijn schoonzus (die dus 4 dagen later is uitgerekend), ga ze morgen op de compu zetten en zal dan wel een leuke hier neerzetten als jullie het goed vinden . Nu weer lekker slapen, heb de halve avond met de visite op de bank moeten liggen ivm rugpijn, maar verder gaat het best redelijk. Morgen weer naar huis, terug naar manlief. Oh ja, zat nu dus even in Friesland bij familie, had ik dat eigenlijk wel gezegd??