Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    geef je eigen wensen aan. ALs je een idee hebt van hoe jou kraamweek eruit zou moeten zien dan vertel dit.
    Verder zal zij de nodige dingen vragen, aan de hand daarvan vallen jou mss ook weer dingen in

2. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeps, sorry meiden! Ik ben de linker :).
    Achter mij dus mijn schoonzus, die slechts 4 dagen minder ver is, maar wel bijna 20 jaar ouder en al 3 kids heeft :).

Ja, best leuk om samen zwanger te zijn, alleen wonen ze toch wel zo ver weg dat je het niet echt samen beleeft. Dan dus ook nog het leeftijdsverschil. Ik ben ook tegelijk met mijn andere schoonzus nu zwanger (vriendin van mijn zwager), maar die is 'pas' 17 weken nu en ik zie mijn zwager vaker dan haar (omdat hij ook mijn collega is). Wat gezelligheid betreft vind ik dan eigenlijk de 'buurvrouw' (paar huizen verder) leuker, dan kan je echt uitwisselen enzo.

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)
    Alles goed hier? Hier nog steeds behoorlijk kramperig. Vandaag weer een spannende dag,om 11.30 krijgt mijn moeder uitslag van de 1e chemo en horen we of ze evt morgen weerag starten. Vind het nu wel extra spannend, zeker nadat we de laaste keer hoorden dat het niet ingeslagen heeft. Om 12.30 moet ik bij de vk zijn.
    @speen, hier gaat mijn voorkeur trouwens meer uit naar een speen dan pink. Vind het gevoelsmatig wat hygienischer. Ach misschien draaf ik door :D ,maar dat hadden wij toen bij Mason wel. Overigens moet ik zeggen dat Mason wel 's nachts veel moeite had met de speen vast houden en dat dat vele loopjes opleverde :D Hier zijn we met 11 maand cold turkey met de speen gestopt.
    @ incognito, alle was en vakantiespulletjes alweer weggewerkt?
    @karin, haha ja dat zou wat zijn als jullie ineens zo'n klein kindje krijgen. Nu als mensen ons als gezin zien en ze kijken dan naar de lengte van Mason zijn ze vaak ook erg verbaasd.,omdat wij beiden vrij klein zijn :D
    @inlove, ja vind ook hoor dat ze zo'n bewaardoos eigenlijk in een starterspakket een-malig ofzo zouden moeten verstrekken. of idd als service moeten opsturen 1 gratis per huisadres ofzo als je het aanvraagt.
    @pasloe, jemig dat zijn flink frequente harde buiken geweest zeg. Balen zeg van die lange autorit :(
    @amaryllis, ikwordt idd ook chaotischer de laaste dgn. Wou gisteren een ei koken en zette hem op het vuur zonder water erin :D
    @athina, had de verpleging toen ongevraagd een speen gegeven?
    @gwn, leuke foto zeg! Jij draagt veel meer in een punt :D

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Ik ben weer terug, mét baby in mijn buik ;) Uiteraard niet teruggelezen, maar ga proberen het nu bij te houden vanaf vandaag weer :)

Zometeen om 9.30u naar de verloskundige, die afspraak stond al gepland van vóór de vakantie en om 11.10u meteen een afspraak bij de gyn. De suiker is gedurende de vakantie meerdere malen boven de 8 geweest (ik prikte dan telkens als ik me echt niet goed voelde en dat gevoel klopte dus) dus ik ben benieuwd wat de gyn ervan zegt.

Woensdag heb ik de GTT (Glucose Tolerantie Test) dus dat wordt een dagje 'gezellig' ziekenhuis hangen ;)

Anyway, ik voel me eigenlijk weer heel goed, de reis hebben we goed 'overleefd' en ik heb gisteren zelfs alweer de eerste paar wasjes gewassen en hij draait nu weer volop, tot we weer weg moeten :)

Als ik iets belangrijks gemist heb, zou iemand me dat dan even willen laten weten? Wil nergens zomaar overheen walsen namelijk! :)

Zo, ik ga ff was ophangen en dan naar de vk, tot vanmiddag ergens een keertje en een fijne dag allemaal :)

Liefs

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Haha :D Yep, zulke dingen bedoel ik! Blij te horen dat ik niet de enige ben...:p

6. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Tessa: Sterkte vandaag meid! Spannend weer hoor!!!!!

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hoi InCog! Welkom terug :) en fijn dat je beebje nog veilig in je buik zit :D

Lijkt me best spannend die test, of niet?

@ Tessa: Sterkte vandaag!!!

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ tessa: veel succes vandaag! Ik hoop dat het allemaal een beetje positief uitpakt :)

@ incognito: welkom terug :D Die GTT, is dat dezelfde test die ik heb gehad? (dus nuchter komen, een vies drankje drinken en daarna prikken) Ontzettend smerig was dat :D

Zoonlief is een beetje uit zijn hum deze morgen. Ik ga hem zo naar het KDV brengen dus hopelijk valt het daar een beetje mee...
    Vanmiddag om half 4 de groeiecho :) Ben ook heel erg benieuwd waar mijn placenta ligt.

9. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Athina: Bedankt voor de tip!!!

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemorgen allemaal. Zo we zijn weer terug hoor van de vakantie, ben weer lekker aan het werk. Heb niet teruggelezen dus hou me aanbevolen voor evt nieuwtjes en updates.

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik weet even niet meer wanneer je bent vertrokken... Heb je nog meegekregen dat InCognito premature weeën heeft gehad? Maar dat de kleine gelukkig nog veilig in d'r buik zit? :)

Welkom terug trouwens ;)

12. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Incognito en Rimar; welkom terug.

Tessa; Heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat het een beetje positief nieuws mag worden.

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    nee dat niet, ben 4 weken afwezig geweest vandaar, maar ben blij om te horen dat haar kleintje nog veilig in dr buik zit, dat is wel eventjes schrikken hoor

14. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Hey meid fijn dat je goed en wel weer terug bent!!!
    Hopelijk hebben jullie ondanks de spanning een geweldige vakantie gehad!

Je hebt alleen gemist dat de naam van dit topic eigenlijk het harde buiken en krampentopic zou moeten zijn:) Er zijn nogal wat dames met veel harde buiken en krampen:)

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha daarvoor hoef je niet zwanger te zijn;)
    Ik heb een huisgenoot gehad die toen het zijn kookbeurt was wel even spaghetti zou maken..
    Op een gegeven moment stond het hele huis blauw en gingen we kijken wat er aan de hand was in de keuken: meneer had een pan gepakt, op het vuur gezet, spaghetti erin, klaar. ZONDER WATER!!!

Hij wist het ook echt niet, mocht vroeger nooit in de keuken komen bij zijn ouders...

16. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    heb je de uitslag van de test al??

Veel plezier vanmiddag alsvast! Hopelijk ligt hij mooi op schema en gooit je placenta geen roet in het eten!

17. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    hey meid! Hebben jullie een fijne vakantie gehad??

18. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    verder zijn we ook aan het veranderen in het harde buiken topic:) Er zijn er nogal wat die er veel last van hebben:)

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Tessa veel succes vandaag! Hopelijk is het goed nieuws:)

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    En jaja...het was vanmorgen dan eindelijk zover...
    Mijn scriptie is de deur uit!!!
    Hopelijk heeft mijn begeleider vandaag of morgen nog tijd om het na te kijken want donderdag moet ik de definitieve versie inleveren en insturen..

Had gehoopt het eerder voor elkaar te krijgen maar door die rottige harde buiken...

Ben nu iig best even opgelucht:)

Deel Deze Pagina