Ja heerlijk, alleen zo snel weer voorbij, zijn wel iets eerder teruggekomen ivm de regen, wilden graag de tent droog mee naar huis hebben, maar heb heerlijk bijgetankt hoor, en nu nog 4 weken werken.
Oeps, heb ik vrij weinig last van tot nu toe, wel is meneer of mevrouw aardig bewegelijk aan het worden en dan met name richting de blaas dus dan weer rennen richting de wc, hihi
Goeiemorgen allemaal! Een tent droog inpakken is wel heel fijn ja, hier was het met 3 weekenden weg, 2x goed nat! Paloe; fijn dat je je scriptie hebt ingestuurd!!! Fijn gevoel, dan ben je nu vast wat meer ontspannen! Hier is het vandaag niet zo fijn, m'n ontbijt kwam er weer uit, hopelijk zet dit spugen niet door.... Durf de rest bijna niet op te eten, maar heb wel honger, dus ga toch zo maar weer verder. En vanmiddag weer langs de huisarts, volgens mij heb ik een krentenbaard infectie, dus voor de zekerheid toch maar even laten checken....
Hey super voor je! Er zal zo wel een last van je afvallen! Hoop dat het allemaal goed uitpakt en je er straks echt een streep onder kunt zetten. Incognito en Rimar: Welkom terug!! Fijn dat het bij jou goed is gegaan Incog!! Zoals Paloe al aangeeft, we noemen ons nu 'de harde buiken club'. Ook ik had afgelopen dinsdag veel harde buiken achter elkaar. De vk is langsgeweest en alles ziet er nog mooi uit, geen ontsluiting, baarmoedermond nog diep, maar moet nu wel rust houden. Ze denkt dat het met een groeispurt van de kleine te maken heeft. Het is nu wel wat beter, maar ik ben intussen de deur nog niet uitgeweest. Gemiddeld heb ik nog zo'n 3-4 harde buiken per uur. Toch went het wel, en ze zijn meestal niet pijnlijk en soms ook wat minder hard. Gelukkig krijg ik hulp (vriend/familie). Ik hoop deze week wel even bloed te kunnen gaan prikken en vrijdag naar de vk!
Hè meid, dat is niet zo leuk voor je dat je moet spugen. En je hebt groot gelijk hoor om je te laten checken, krentenbaard is besmettelijk, en wie weet komt het spugen ook wel mede daardoor. Knuf voor jou hoor
Dank je! Het komt allemaal wel weer goed, maar fijn is even anders...Nog een paar weekjes werken Rimar!
ik kreeg trouwens ook mijn kraampakket! Er zat natuurlijk al het gebruikelijke in, maar ook een pittenzakje in een fleecehoes voor de baby (maar nu erg fijn voor mijn bekken). Er zat ookeen badstof omslagdoek (zoeen met mutsje) bij Al met al best leuk! En jeej! De jolijn omslagdeken voor de maxicosi is ook binnen
Amaryllis: Die test, ik vind het niet zo spannend, een of ander drankje drinken en een paar keer bloed prikken. Ben alleen wel benieuwd wat eruit komt... Weet eigenlijk niet hoe lang ik op die uitslag moet wachten. Yukl: Ja, dat is dezelfde test, hoe vaak moet er geprikt worden dan eigenlijk en hoe laat kun je weer gaan? Was bij jou alles goed? Veel plezier bij je groeiecho! Toch altijd leuk, weer even naar je beebje kijken Regenboogje: Dankjewel Rimar: Welkom terug, ik ben zelf ook pas net van gisteravond terug Paloe: Hee datumgenootje! Jeetje, ook vervelend zeg, dat er zoveel meiden last hebben van krampen en harde buiken.... bleh! Nou ja, dan wordt dat de subtitel van deel 5 Wat fijn dat je scriptie eindelijk de deur uit is, een hele opluchting zeker !!!! Wat fijn, een kraampakket waar ook léuke dingen bij zitten Ik moet het zelf kopen, dus geen cadeautjes hier.... chikai: Beterschap meid! Karin: hehe, vervelend hoor, die harde buiken! Ik weet nog van zoonlief hoe vervelend het is om ze ze zo vaak te hebben. Mijn buik blijft nu redelijk rustig gelukkig. Ik hoop dat het met veel rust bij jou ook te doen blijft! Gelukkig krijg je wel veel hulp
goedemorgen meiden. Iedereen die terug is van vakantie, welkom terug. Mag ik vragen hoe voorweeen aanvoelen en waar je die in je buik hoort te voelen? Er zit me iets niet helemaal lekker maar weet niet of dat het kan zijn hoor. Ik voel het veel boven in m`n buik alsof er iets even samen geknepen word. Liefs
Nou, de gyn vandaag gaat niet door, het is de bedoeling dat die afspraak staat ná de GTT, dus dat wordt woensdagmiddag. Bij de vk was alles goed, bloeddruk weer netjes laag, uk is wel al volledig ingedaald, erg vroeg voor een tweede, maar goed, dat wil volgens mij helemaal niets zeggen. Het enige dat ik wel weet, is dat een tweede kindje helemaal niet eens hóeft in te dalen, vaak gebeurd dat tijdens de bevalling pas. Anyway verder vandaag gebeld door het kraamzorgbureau en ze komen morgen al langs voor de intake! Morgen ben ik trouwens jarig, maar helemaal alleen en manlief heeft 's avonds ná zijn werk ook nog eens een sollicitatie, dus dat is een gezellige verjaardag Maar goed, ik vier het zondag pas, dus komt dan wel weer prima in orde, dan ga ik morgen met de kraamzorg-intake-mevrouw maar een gebakje eten hier thuis of zo
Dat is waarschijnlijk gewoon je mannetje Maar als je het niet vertrouwt, je verloskundige bellen hoor! Voorweeën voelen een beetje als echte weeën, alleen minder pijnlijk. Je hele buik wordt dan zo hard als een voetbal (echt zó hard, zónder zachte plekken in je buik) komen van onder op en voelen echt gewoon heel vervelend. Je krijgt er echter geen ontsluiting op, dus gevaarlijk zijn voorweeën niet. Oh en je voelt het met héél je buik, dus niet maar op één plek... Ik hoop dat ik je er een beetje mee kan helpen, maar als je ongerust blijft, gewoon ff bellen.
thanx voor de uitleg. Ik ben niet ongerust hoor dus hoef niet te bellen maar vroeg me meer af of dit het kon zijn. Ik heb geen harde buiken dus denk dat het dan m`n mannetje is die op m`n maag drukt ofzo. Wat fijn dat alles goed was bij de vk, en al helemaal ingedaald. Jeetje dat is wel snel idd. Maar goed dat kan geen kwaad toch? Hier donderdag weer naar de vk voor mij gesprek ivm met mijn angst voor de bevalling. Verder wil ik dat er gekeken word naar de ligging van de placenta. Op de 3d echo lag ons mannetje namelijk al gedeeltelijk in mijn bekken en de navelstreng lag compleet over zijn hoofd heen. Straks ligt die ervoor, en dat kan problemen opleveren heb ik begrepen. Liefs
bij mij waren de voorweeen echt pijnlijk en door mijn hele buik met een concentratie onderin. Pijn bovenin kan duiden op een groeispurt of dat je kleine tegen je ribben strapt. Wanneer het alleen samenknijpt en geen zeer doet kan het ook een harde buik zijn. Wordt het ook hard of niet? Als het niet goed voelt, gewoon de vk bellen
Fijn dat alles goed was bij de vk! Jee dat is inderdaad vroeg! Wel goed ingedaald? Met t koppie naar beneden? Hier is meneer ook al wat gezakt, maar dan verkeer om:S dus hopelijk draait hij nog Komen ze bij jou bij een tweede ook langs voor de intake? Hier doen ze het bij een tweede telefonisch. Persoonlijk had ik toch prettiger gevonden denk ik! Alvast gefeliciteerd! Jammer dat je man er niet is op je verjaardag!
het is zeker weten niet de kleine die trapt, die ligt namelijk nog voor pampus hihi. Ik had er geen harde buik bij dus zal allemaal wel meevallen. Het was ook meer een vervelend gevoel en niet zozeer pijnlijk. liefs
Hee waar heb je die vandaan, lijkt me ook errug handig ivm vervoeren straks van en naar de opvang, in en uit de auto enzo. En leuke dingen heb je in het kraampakket zitten zeg, zoiets had ik er niet in, heb een pakket van Menzis
Ja meid, ik heb het gelezen van jou, heftig hoor, maar blij dat je kleintje nog lekker in je buik zit en hopelijk voorlopig nog ff blijft zitten daar