Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha hij is niet heel speciaal, er zijn zoveel mooiere wiegjes! Maar ik wil geen andere:) Deze is lekker groot (zoals op de foto wel te zien is) en hij heeft emotionele waarde:) Ikzelf, mijn broertje en zusje én Olaf hebben erin gelegen. Dat maakt hem voor mij al supermooi:)

Eigenlijk vind ik de stof als k het zo bekijk best heel modern van mijn ouders, voor 24 jaar geleden! haha:)

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dat is ook zo'n dubbel gevoel, ben erachter gekomen dat iemand die ik ken tegelijk met mij zwanger was alleen is dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geweest die ze niet te snel herkent hebben, resultaat weg eierstok. Weet dat ze heel graag een tweede kindje wilden en dan dit, vind het zo oneerlijk. En als je dat te horen krijgt terwijl je zelf vertelt dat je ook zwanger bent en dat dat goed gaat. Zal wel ff slikken zijn nadat ik bevallen ben.

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ paloe: er straalt van de wieg af dat ie wat ouder is en dat er meerdere generaties in hebben gelegen. Daarom vind ik hem ook zo prachtig :) Bovendien hou ik wel van klassieke oude meubels in dat donkere hout :) Ja, ik vind hem echt perfect!

4. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Die is ook erg leuk hoor, begin haast spijt van onze beslissing te krijgen om alleen een ledikant te gaan doen. Wil wel evt. de kinderwagen in het begin gaan gebruiken.

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden

Wat een mooie wieg zeg, en dat van die bekleding, is ook helemaal geweldig, leuk zo'n familiestuk.

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

@rimar ik heb ook eerst bij riley de kinderwagen gebruikt maar riley accepteerde dat niet. dus nu doe ik het zo :D

XXX gusam

7. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry hoor, ff kort klaagmomentje:
    Vanochtend liep ik nog te zingen dat ik me zo goed voelde, en had allerlei plannen voor vandaag, maar nu voel ik me weer belabberd, slap en tot weinig in staat. BAH! :(

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ik schrik me rot, moet niezen en verloor vocht.. Ben net naar de wc geweest dus urine lijkt me niet. Met op de hand blazen kwam er nog wat..

K ga nu een inlegkruisje in doen...

k hoop zo dat het niks is..

kort ervoor voelde ik ook een soort klik binnenin.. (laten we hopen dat het de kleine was, zo ongeveer voelt het wel vaker)

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    iig geen afscheiding, we zullen het zien

10. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    nou ja we zullen het wel gaan zien hoe ons kleintje zich zal gedragen, hihihi, ben heel benieuwd of bij mij de borstvoeding ook zal gaan lukken enzo.

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    hmmm misschien een vitaminestoot nodig, heb ik 's middags op mijn werk erg last van, heb zo'n flesje energydrinken met extra vitamines van de aldi, krijg daarvan een boost om de middag mee door te komen.

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Gebruik anders een boterhamzakje om iets op te kunnen vangen, je weet het maar nooit.

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Paloe: hou het maar goed in de gaten en als je het niet vertrouwt gewoon de vk bellen.

Hier ook een ontzettende off-day, de podotherapeut heeft gister nogal aan mijn bekken lopen sjorren en verrek nu van de pijn en daarbij ook nog eens last van buikloop, dus moet veel heen en weer lopen naar de wc terwijl mijn bekken eigenlijk niet mee wil, heel irritant.

14. Gusam

Gusam Niet meer actief

@paloe ik hoop voor je dat het geen vruchtwater is, wel goed in de gaten houden (maar dat doe je al )

@rimar ik ben hier ook benieuwt hoe het zal gaan met bv en alles erom heen, maar net als bij riley denk ik dat uiteindelijk alles vanzelf zal gaan (bijna alles dan he)

XXX gusam

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ gwn: he balen meid, knuffel! :(

@ paloe: hmmm, als je er last van blijft houden even de vk bellen? Hopelijk was het gewoon urine! Misschien dat je blaas toch niet helemaal leeg was?

@ kwebbelsnoes: balen van je bekken! En van je buikloop... Geen lekkere combi inderdaad ;)

16. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ paloe, das schrikken, hopelijk is het toch urine en geen vruchtwater. Idd proberen wat op te vangen ( en weet hoe moeilijk dat is )

Ik zag een mooi wiegje voorbij komen, gaaf hoor. Wij hebben alleen een ledikantje maar het zier er verleidelijk uit :D

@ rimar, ik ken je gevoel wel. Het is zo bijzonder om zwanger te zijn. Ik ben tegelijk gestopt met de pil met een vriendin en haar kleintje is bijna 1 ondertussen. Wij zijn ook ruim anderhalf jaar bezig geweest en dmv Clomid zwanger geraakt. Het maakt het enorm speciaal vind ik.

Liefs

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Paloe: Jeetje dat is schrikken! Idd proberen om wat op te vangen, zoals je zelf al zei. Heb je de verloskundige al gebeld?

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    ja hoor snap je heel goed. En ik ben zo nieuwsgierig naar ons kleintje, wat het is en of het gezond ter wereld mag komen en blijven. Hihi, en hoop op mooi weer komend weekend, gaan we dan beginnen met wassen. Zal me wel een mooi gezicht gaan worden, al die iniminikleertjes en beddengoed aan de waslijn.

19. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    heyhey ik heb nog niet gebeld, wil eerst even kijken hoe het gaat:)

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja zo zie je maar weer, iedere vrouw is weer anders, de 1 praat er over en is het al en bij de ander duurt het veel langer of lukt het helemaal niet, en alles wat er tussen in zit. En ik geniet ook met volle teugen hoor, zelfs als mijn ukkie weer eens tegen mn blaas aan zit te schoppen en moet rennen naar de wc

Deel Deze Pagina