Oktober 2010 mama´s DEEL 4!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door margotmarcel, 18 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Nachtvoedingen vond ik het intiemste moment altijd ;) lekker op bed, kindje aan de borst, man die naast me ligt te snurken, heerlijk :D

2. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    Tessa, dreumesland is echt helemaal niets waar een kleine in vast gezet kan worden, dus alleen is hier echt nog geen optie. Er was alleen een draaimolen en een ballenbak waar hij in kon.
    Hij heeft zich uitstekend vermaakt hoor, maar dat kan hij nogal snel. Maar voor uk hoef ik er niet heen! Erg jammer, omdat ze aangeven dat dreumesland voor de allerkleinsten is.

Skatjuh, nog een paar dagen en dan komt je man terug, ff volhouden nog.

Yukl, zijn er geen middeltjes voor aambeien? Lijkt me erg vervelend met de bevalling namelijk.

Gusam, hopelijk gaat Riley snel beter slapen, is even laten huilen geen optie? Of is ze dan helemaal overstuur?

3. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    volgens mij begint mijn nesteldrang ook op te spelen, wil het kamertje dit weekend grotendeels klaar gaan maken, alles wassen, strijken wat noodzakelijk is, en kijken wat er nog mist

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

@domino de ene keer kan ik haar laten huilen en word ze wel rustiger en net als gister toen ging dat dus niet ze was dus helemaal overstuur. dus geen idee waar het aan ligt.
    ze is wel in een week tijd heel veel dingen aan het doen en aan het leren, dus mischien is het dat ze teveel op haar bord krijgt, maar ik heb echt geen idee.

XXX Gusam

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Inlove, toch wel leuk die 2 verschillende dozen! Inderdaad, qua inhoud (ik ben altijd nieuwsgierig) zijn ze dus niet allemaal hetzelfde. Wat een mazzel, leuk hoor!

Athina; ik heb niet getrakteerd op het werk. Officieel heb ik nu zomervakantie en gaat mijn verlof in op de eerste dag na de vakantie. Wel heb ik nu zo'n verlof gevoel hoor, maar trakteren doet eigenlijk dan niemand bij ons. Marshmellows zijn altijd wel erg lekker en geslaagd!!

Vervelend dat er zoveel meiden niet konden slapen, dat wordt straks 24u per dag gezellig op het forum!! :):) Ik zie het al helemaal voor me, allemaal bevallende dames die toch maar even het forum bij de hand houden :):)
    Ik heb gelukkig voor de 2e nacht op rij een goed nachtje gehad, maar een uurtje wakker gelegen. Heerlijk, even goed uitrusten!

Hier is het kamertje gelukkig, op de lamp na, klaar. Ook alles gewassen en gestreken, dus nu heb ik geen excuus meer, nu moet ik echt aan m'n studie opdrachten gaan werken..... Gelukkig heeft m'n zusje de laatste video opnames ook gevonden, dus zo maar eens onder de douche en dan beginnen! (vol goede moed, kijken hoelang ik het vol ga houden)

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ nachtvoedingen: mijn man en ik hebben die eigenlijk altijd samen gedaan. Maar zoonlief sliep met 2 maanden dan ook al door ;) Ik vond ze echt slopend hoor, maar het is altijd veel gedoe geweest vanwege de krampen van zoonlief en ik daardoor op een gegeven moment ging kolven. Zat ik daar midden in de nacht met een kolf op mijn borst ;)

@ domino: volgens mij is er niet echt veel tegen aambeien te doen. Maar eerlijk gezegd ben ik er ook nog niet mee naar de huisarts geweest. Het is een man en ik heb geen zin dat ie naar mijn aambeien gaat zitten koekeloeren :)

@ gusam: wat vervelend dat ze zo overstuur is :( Misschien een verlate reactie op de verhuizing? Gaat vast snel weer over! Maar slopend is het wel... Heb sowieso respect voor het feit dat je het allemaal alleen doet :)

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

He meid, wat vervelend zeg, heb je de slaap nog een beetje kunnen vatten daarna?

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Wat jammer dat dreumesland niet werkte zeg... Maar hee, toch een leuke dag gehad en daar gaat het om :)

Ik was inderdaad wel geschrokken, maar alles is nu goed, dus ik ben weer blij ;)

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Skatjuh: Mooi balen dat je zo'n last van je buik had. Helaas hoort het er allemaal bij! En weet je, straks, na de bevalling, ben je alles vergeten hoor!

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    PROFICIAT met de nieuwe functie van je man, super zeg!!!!!

De buikschildering is op 1 september, dus over 2 weken al :D
    En ja, heb helaas nog erg veel pijn, maar dat heeft iedereen die van de trap valt, dus ik had ook niet de illusie dat dat bij mij anders zou zijn ;)

Hoe is het trouwens met je moeder? Ik heb dat dus nét weer gemist omdat ik in het ziekenhuis belandde...

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Amaryllis: Wat leuk! Mijn moeder heeft ook een poging gedaan om mij te leren omgaan met een naaimachine, maar dat is nog niet helemaal goed gegaan, maar ik wil het ook gaan leren :D

Veel plezier vandaag!

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Succes met je onderzoek!!!

Ja, we gaan toch zelf een geboortekaartje maken en het wordt dus geen ouderwetse, want AL die ouderwetse kaartjes die ze nu hebben, vind ik niet mooi.... :( We komen er dus gewoon niet uit, dus hebben nu besloten dat het heel iets anders gaat worden.

Ik hoop een mooie foto van mijn buik en met zoonlief die de buik een kusje geeft of zo...

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gwn: Hoe voel je je nu?

14. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Vervelend van die pijn zeg, misschien is je ukkie ook al aan het indalen?

En je kleine meid, dat hebben wij hier ook wel eens gehad hoor, met zoonlief. Uiteindelijk hielp het alleen om hem te laten huilen, hij had dat gewoon nodig blijkbaar, tot overstuur huilen aan toe. Dat heeft toen al met al een weekje geduurd en toen ging het slapen weer goed.

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Chikai: Succes meid!

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Vanmorgen de Glucose Tolerantie Test gehad. Ik vond het zó smerig dat drankje, kon het haast niet binnen houden!

Ik hoefde maar 2 keer te prikken, 1 x nuchter en 1 x 2 uur later en nu is het alweer klaar.

Is dat altijd zo? Ik vond het maar raar.... Op internet lees je er andere verhalen over en bovendien stijgt mijn bloedsuiker pas veel te laat (na 3 uur ongeveer) en dan veel te hoog, dus dat moment hebben ze nu niet te pakken gekregen...

Anyway, vanmiddag naar de gynaecoloog en nu ga ik maar gauw aan de strijk en de was, het is zooooooooooooooooooooooooo veel na de vakantie!!!!! (Ik was dan altijd álles als we terug komen.... vind ik toch frisser, nadat het in de tassen heeft gezeten)

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: ik hoefde zelfs maar 1 keer te prikken, een uur na het drankje. Nuchter dus niet!
    Bij mij was de uitslag trouwens goed.
    Succes met de was ;)

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

@incognito veel s6 vanmiddag.

XXX Gusam

19. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Tnx voor het vragen. Het gaat op zich best, ben alleen zooo moe. En arm doet beetje zeer van de prik. Uitslag is morgen. Wel fijn hoor, zo'n opmerking van de prikster: 'je Hb is wel laag zeker, je ziet er ook niet zo best uit nl'... en bedankt! :)

20. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff het reageren past maar nét op een A4;)

Incog het gaat weer goed hoorJ Behalve de harde buiken dan, maarja, die neem ik maar voor lief. En nog gefeliciteerd!!Fijn dat je toch niet alleen was;) Leuk kado die schildering! Ben heel benieuwd naar jullie kaartje! Weet je zeker dat je niet ook een hersenschudding hebt? Aangezien je inene de naam van je kleine man op t forum gooit en daarvoor altijd echt incog wilde blijven?
    Wat leuk dat jullie zelf een geboortekaartje gaan maken! Wij hebben hem ook zelf gemaaktJ Binnenkort eens proefafdrukkenJ
    Wat raar van die test! Succes verder vandaag!
    Yukl echt raar hoor, dat je nog zolang moet wachten! Zeker nu hij in stuit is gedraaid! Hopelijk draait hij nog weer terugJ Yukl ja ik zag het maar zover was ik nog niet met reagerenJ Had aan mijn scriptie gezeten en ging toen nog snel ff lezen;) Fijn dat je op dreef bent! Wat is je idee?;) auw heb jij ze ook? Had je ze de vorige keer ook? Het lijkt me echt vreselijk..er is zalf tegen, heb je die? Fijn dat de uitslag van de test goed was!
    Marijke precies daarom mag van mij iedereen gewoon lekker op de lijst blijven staanJ Van de mensen die er wel op staan maar echt nooit meer komen (dus ook niet tijdens verlof) hebben we geen last, toch?;) Veel succes met de laatste loodjes tot aan je verlof!
    Skatjuh wie is eigenlijk je buddy? Jij was al vroeg op het forum zegJ Als je nog een keer zon pijn hebt, ik heb het ook weleens en een warme kruik of pittenzak helpt dan altijd wel goedJ
    Inlove haha ik had de combinatie van de 2 dozen;)
    Tessa auw! Gaat het weer? Het is inderdaad ideaal, maar zo zonder drive in vind ik het fijner! Dan heb je er toch ineens een hele verdieping bijJ Want die tuinkamer gebruiken de meesten als schuur..
    Wat naar dat je je niet lekker voelt! Hopelijk gaat het snel weer beter! En super dat je man gewoon daar kan blijven werken!
    Goofy haha lief dat je even komt checken;)
    Doglover AUW! Heb je er zalf tegen? Ik hoop voor je dat je nog een beetje hebt kunnen slapen en dat je je snel wat beter voelt.. Fijn dat het kamertje bijna klaar is!
    Athina jeetje wat was jij laat op zeg!!! Heb je nog wel een beetje kunnen slapen?
    Ben ook benieuwd ja, straks zitten er vast vaker meiden heel laat op het forum!
    Domino haha volgens mij begint het nu al dat er meer dames laat op het forum zitten! Onze wieg had ik ook alleen even in onze slaapkamer gezet voor de foto hoorJ Nu staat hij weer op de studeerkamerJ
    Rimar goedemorgen en veel succes vandaag met wakker blijven;) en succes met je nesteldrang;) gek he als dat ineens komt opzetten?
    Annie jij ook veel succes met de laatste loodjes voor je verlof!
    Gwn en, ben je uiteindelijk wel wezen bloedprikken?
    Gusam hoe gaat het nu met je buik? Misschien is het goed om te kijken of je meisje in dezelfde richting (noord, oost etc) slaapt als eerst. Als een kind plotseling slecht slaapt wil het daar weleens aan liggen..

Nachtvoeding: Hier gingen we al heel snel over op kolven en omdat ik zoveel had was ik daar echt even mee bezig. Het moest ook echt elke 3 uur, soms vaker. Als het kolven samenviel met de voeding deden we het samen, ik kolven en vriendlief voeden en mijn volle kolfflesjes verwisselen.. Hopelijk heb ik nu wat minder.

Naaimachine: ik had een naaicursus gepland maar door mijn scriptie had ik daar geen tijd voorJ

Deel Deze Pagina