@ skatjuh: joehoeee, wat heerlijk dat hij vandaag weer thuis komt! @ tessa: he wat balen van de slechte nacht @ athina: haha als ik mijn zinnen ergens op heb gezet, dan kan ik het ook nooit meer vinden. Heel irritant En super frustrerend daardoor! Hier kreeg ik de vorige zwangerschap inderdaad ook beide te horen; of mijn buik was groot of juist klein. Ach ja
Net 3 pandorabedeltjes besteld voor mn armband Eentje voor mijn afstuderen (een bedeltje met een textbook en daarop een afstudeeruiltje) en eentje met de eerste letter van de naam van nummer 2 Ik heb voor zoonlief eenzelfde bedeltje maar dan met zijn letter. Trouwens, ik zeg wel afstuderen maar zo voelt dat helemaal niet Het is "pas" mijn bachelordiploma en moet natuurlijk nog even door voor mijn master.
Ik was vanmorgen om 4 uur wakker, manlief was net terug en kon niet in slaap komen en lag te mopperen, daar werd ik weer wakker van. Wordt daar niet blij van
Duur he?! Ik ben benieuwd hoe zoonlief het gaat vinden in zijn nieuwe grote bed Haha, volgens mij krijgen we drukke mannetjes Ik hoop voor je dat hij toch gedraaid is!
yukl leuk hoor, je ziet die armbanden ook steeds meer. Ik heb nog een ouderwetse gouden, met nieuwe bedel gekregen van manlief voor mijn verjaardag, een kinderhoofdje die dan na de bevalling gesoldeerd en gegraveerd gaat worden. En ik mag ook nog ruilen ivm geslacht en grootte.
Geen idee waar we dat laten doen! Manlief heeft t allemaal geregeld Jammer van dat jasje zeg.... kunnen ze het ook niet ergens nog bestellen?
Ooh ja, die zijn inderdaad ook leuk retro Ik heb ook nog een lange parelketting met onderaan 2 plaatjes met daarop de namen van beide jongens. Ligt al een tijdje in de kast en kan niet wachten totdat ik hem kan dragen
Yukl: Leuk, die armbanden! Ik heb nog zo'n nomination, maar ik wacht tot ik daar weer nieuwe schakels van krijg, ik koop ze nooit zelf
@ incognito: hoe voel je je vandaag? Hoe ben je eigenlijk precies van de trap gevallen? En waar heb je nu precies last van? Was je alleen thuis (met zoonlief) op het moment dat het gebeurde?
zo, ik ga met zoonlief richting de kapper. Eens kijken of het nu weer nét zo'n drama gaat worden als de vorige keer....
Haha nou ik heb ze ook eigenlijk van manlief, maar aangezien ik hem moest vertellen welke ik graag wilde hebben, heb ik ze zojuist ook maar zelf besteld Hij is niet zo snugger dat ie daar zelf achteraan gaat Wat is een nomination?
Ai, succes! Wij moeten ook weer, maar ik ben het aan het uitstellen... En ondertussen dat haar maar groeien natuurlijk
Ja leuk is dat sieraden, alleen af en toe best prijzig. Die ketting van jou klinkt ook heel erg leuk/mooi hoor. Ben heel benieuwd, post je wel ff een foto hiervan zodra het kan en mag??
Gwn: Heel vervelend voor je meid! Toch is er altijd iets wat je kunt doen, dat is tenminste mijn motto. Leren leven met de situatie waarin je bent levert je heel veel op! Het is ook een kwestie van positief denken. Laat anderen al die klussen maar opknappen, want dat lukt je nu toch niet meer, bijvoorbeeld. Als je maar eisen aan jezelf blijft stellen, die je toch niet kunt waarmaken, haal je jezelf steeds verder naar beneden en voel je je steeds vervelender. Ik weet dat het makkelijker klinkt dan gedaan, maar ik spreek echt uit ervaring. Toitoitoi! Inlove: Gefeliciteerd met je dochtertje! O en wat krijgt ze allemaal leuke spulletjes! Heerlijk! Gelukkig dat het qua geld meevalt. Tessa: O o, de beruchte dromen tegen het eind van de zwangerschap, zeggen ze toch altijd? Fijne drukke dag! Athina: Ja heerlijk he, dat shoppen. Ik ben nu ook bezig online. Toch makkelijk dat dat kan. Jammer dat je het ene jasje niet kon vinden. @opmerkingen Ja al verschillende keren gehad dat volstrekt vreemden me vragen wanneer het kindje komt. Vond het wel leuk eigenlijk om er dan een gesprekje over te voeren. Het is toch belangstelling en ik praat er graag over. Wel 1 keer gehad dat ik een vriendin van vroeger tegenkwam, ik had haar heel lang niet gezien en ze zei, je hebt nog niet zo'n dikke buik. Dat vond ik toen eigenlijk helemaal niet zo'n leuke opmerking, want ik vond hem zelf wel mooi rond al. Maar ja.
Herkenbaar, haha! Ik ben ook al heel de week aan het wassen, strijken en inventariseren... Zijn jullie trouwens ook al bezig met die 'vluchttas'? Daar moet echt een hoop in als je die checklists moet geloven!
Bedankt voor de felicitaties!! Ze is helemaal blij en de versieringen vindt ze WAAAUUUWWW dus geslaagd! Wij hebben ook een boxspring van ikea 1.60 1.60 is een normale maat, maar bv action heeft alleen 90/140 en 180. Ik ga er gewoon 1 halen van 180. Die knip ik dan in tweeën of laat m zo. Dat past ook wel. Gewoon goed over de ondeste randen van t matras trekken ipv de bovenste.
Gefeliciteerd met je dochtertje inlove! Super dat ze de versieringen zo mooi vond, en wat vond ze van de cadeaus? (Ze boft wel zeg!)
nee nog niet, denk er wel aan eerlijk gezegd, maar daarom wil ik ook eerst alle kleding uitgewassen hebben, kan er ook gelijk iets de tas in. Ben zo benieuwd hoe het zal staan als het bedje eenmaal is opgemaakt en alles is ingerichtzoals we het graag willen.