Ja is goed! @ vluchttas: ooh ja, dat ding is vervelend vind ik Er moeten allerlei dingen in die ik sowieso nog gebruik en die er dus alsnog op het laatste moment in moeten. En uiteindelijk heb ik er heel weinig van gebruikt. Kleertjes ed voor de kleine is natuurlijk het belangrijkste. En schone kleren voor jezelf plus wat toiletspullen. En dan natuurlijk de camera en in mijn geval mijn ziekenhuispas. De rest is zo bijgehaald. Ik had er ook allerlei leesvoer en etenswaren in zitten, maar het ging zo snel dat dat allemaal in de tas is gebleven Ik ga hem trouwens pas tegen week 37 denk ik klaarzetten. Eerst maar eens weten op welke manier ik waarschijnlijk ga bevallen.
goedemorgen dames, wat hebben jullie al veel gekletst vanmorgen @tessa ik heb de Alecto DBX-82 als babyfoon. is wel fijn met dadelijk 2 kleintjes. @gwn (buddy) hoe is het vandaag met je? XXX Gusam
@Inlove: gefeliciteerd met je dochter! Hoop dat jullie een super dag hebben, het weer werkt iig een beetje mee geloof ik (hier dan) @Doglover: balen dat je zo'n gebroken nacht hebt gehad! @Skatjuh: oeh, lekker, vanavond je hubbie weer thuis. Ik krijg nu ook wel steeds meer opmerking idd. Van 'dat is wel een flinke pukkel die je mee te dragen hebt', tot 'wat heb je toch een mooie buik', dus ik glimlach gewoon overal op . @Yukl: oh, leuk, die bedeltjes! Ik wil voor onze dochter er eigenlijk ook één kopen en dan bij elke verjaardag een nieuw bedeltje. Was dat voornemen alweer bijna vergeten. Ga dus nu gauw op zoek, nog tips?? @Karin: tja, anderen de klussen op laten knappen vind ik wel een goed idee, alleen lukt dat dus niet. Mijn man vindt zijn werk belangrijker geloof ik en mij een zeur als ik blijf vragen of hij dingen wil doen (maar ja, kan ik er wat aan doen dat ie het na 1x vragen niet doet?). Ook met anderen is het lastig. Zo ligt de lamp van de babykamer dus al meer dan een maand te wachten. Eerst had mijn schoonvader beloofd het te doen, toen dat zo lang duurde zei de buurman 'joh, dan doe ik het toch even', maar dat is ook alweer 2 weken geleden . En ik ga hem niet pushen natuurlijk, maar dat ongeduldige gevoel in mijn lijf is wel irritant. @Inlove: ik denk dat ze een lengte van 1.60 bedoelde (ipv 2.00 dus), niet de breedte, omdat het een meegroeibed betreft . @vluchttas: heb er wel al wat ingegooid, maar is nog zeker niet 'vluchtklaar'. Twijfel ook steeds over welke babykleertjes ik nou mee zal nemen... @Gusam: nou, ik ben ongeveer net zo moe wakker geworden als dat ik naar bed ging, dus nog niet veel verbetering. Ga straks wel lunchen met een vriendin die weer terug is van vakantie, dus daar knap ik geestelijk iig weer van op. Nu nog even wachten op de uitslag van het bloedonderzoek, die zouden ze vandaag krijgen als het goed is. Hoe ging het deze nacht met het slapen van Riley? Er wordt idd de laatste dagen veel meer gekletst weer, wel leuk hoor!
ja die vluchttas, zit steeds te denken wat ik er nou in moet doen. Heeft iemand een site voor me waar het duidelijk opstaat? ik wil in het zh bevallen dus heb daar de spullen voor nodig. Liefs
Ik had laatst al een hele leuke tas gekocht die ik straks voor zumba weer wil gaan gebruiken, en een aantal toiletspullen zoals douchegel, slippers, vakantieföhn enzo kan ik er al wel in stoppen, dat is het probleem ook niet. En camera wordt ook bij ons vrij last minute erin gestopt, trouwboekje, zwangerschapskaart, verzekeringspas enzo, komt in een aparte tas erbij in, en leesvoer, hmmm ja misschien toch ook wel handig ja, computerspelletjes oid om de verveling tegen te gaan mocht het wat langer gaan duren, heb nog zo'n yatzee spel er liggen, hihi.
Bij de 1e winkel (30 minuten van waar we wonen en waar we dus toevallig waren) , zeiden : Oh maar die komen nog binnen. Dus ik dacht: ooooh wintercollectie, die komen komende maanden nog tig keer binnen. Bij winkel 2 wist ze het niet. En bij winkel 3 zeiden ze toen ik vroeg of ze er meer hadden: Neeh, dit zijn de laatste... tja. Jammer... succes bij de kapper dadelijk... Ook hier één die binnen nu en 1,5 week écht geknipt moet worden, vanwege de bruiloft. Het piekt aan alle kanten en met staartjes kun je een hoop oplossen, dat is weer handig bij meisjes maar voor het nette, moet het écht geknipt worden.
gwn: Balen van die klusjes zeg, maar met 34 weken mág je écht wel zeuren hoor, dat het moet gebeuren. Die kleine kan nu ieder moment komen tenslotte! Ik heb dat gevoel al een paar weken... dat dingen écht af moeten... maar jij hebt nu echt recht van spreken! vluchttas: Moet ik nog aan beginnen... op het forum zijn er ook diverse topics over te vinden. extraatjes die handig zijn: Warme sokken, kauwgom (al is het maar voor je partner) , eventueel mp3 speler, sultana's voor papa, dextro tabletten voor mama, eventueel redbull voor papa
aha, ik dacht dat we het weer over bevallen hadden, niet goed gelezen dus. Maar in dat geval, zou ik ook gewoon een grote pakken en dan grote stukken knippen die je wel aan de zijkant instopt, maar bij het hoofd vrij is. Dat zweet minder en is makkelijker met verschonen enz. Zo doen wij dat al jaren op t werk en werkt perfect. beetje raar ook eigenlijk dat ikea die dingen dan niet ook ff aanbied, tis tenslotte een kinderbed, dus dan weten ze dat zoiets ook wel nodig is!
Haha, ach ja, ik moet die van mij ook vertellen welke ik leuk vind hoor Wat dat betreft zijn veel mannen hetzelfde Nomination is eigenlijk best alweer oud, een beetje de voorloper zeg maar, maar dan met schakeltjes, ipv bedeltjes.
Hier is het super gegaan! Misschien bij jullie dit keer ook wel weer? Ik moet wel weer even wennen hoor....
Nou, het is goed gegaan hoor! En inderdaad, bij meisjes kun je wat langer uitstellen Jammer van het jasje, echt balen, maar je doet er niets meer aan...
Dit is wat ik nu op mijn lijstje heb, moet je een inschrijving van de kraamzorg meenemen? Voor mama: - Shirt om in te bevallen - Makkelijke kleding om te dragen na de bevalling - Badjas - Douchegel, shampoo, conditioner, deo - Tandenborstel, tandpasta - Grote onderbroeken voor kraamverband - Sokken - Dextro, labello - Flesje water - Pantoffels - Voedingsbeha - Voor papa: - Schoon shirt - Schoon ondergoed - Iets te eten - Iets te drinken - Tandenborstel, tandpasta - deo Voor de kleine: - Setje kleding maar 50, incl rompertje - Setje kleding maat 56, incl rompertje - 2 mutsjes - Speen - Luiers - Spuugdoekje - Dekentje voor de reis naar huis Overige belangrijke spullen: - Parkeergeld - Fototoestel + extra batterijen - GSM + oplader - Zwangerschapskaart - Zorgpas - ID-kaart - Maxicosi - Belangrijke telefoonnummer, zoals de kraamzorg
Marijke87; zitten wij in dezelfde groep????? Ik zie wel dat je ook in Noord-Brabant woont, het zou toevallig zijn (ben alleen momenteel erg slecht in het onthouden van namen bij gezichten....) Inlove; gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje!! Even kort; thuis ligt internet eruit...KPN heeft in bepaalde regio's een storing... Nu dus even snel bij mijn ouders online, maar ik zal vandaag niet veel posten... Hopelijk werkt het snel weer!!! Haha, gelukkig Ik kom thuis en het werkt weer!! Superfijn! Dan kan ik ook weer lekker mee kletsen
Inlove: gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Incognito; nog gefeliciteerd met je verjaardag. (Volgens mij had ik dat vergeten te doen) Gwn; ik het misschien een idee om iets kleins voor je kleine te maken? Een knuffeltje haken of breien oid? Heb ik nu ook maar gedaan nu ik niet verder kan met het kamertje.
oh dat verklaart waarom ik daarstraks alleen maar -in gespreks toon - had, naar wie ik ook belde . Ik had dus nog wel internet..
thuis heb ik kpn internet, maar ben nu bij oma dus heb ik er geen last van (upc) @gwn gister de voeding van 8uur opgeschoven naar half 10, en daarna dus de voeding van 11 ur laten vervallen, en ze heeft goed geslapen en ook de nacht mooi doorgebracht. nu afwachten of het iedere dag zo gaat. XXX Gusam
Die checklist is handig! Bedankt Skatjuh! Ik weet alleen niet hoe ik dat allemaal in 1 tas moet gaan krijgen...ik voel me altijd zo'n stereotypische vrouw als ik zoveel spullen meeneem en dat probeer ik meestal te voorkomen. Maar ja, dat is dan even niet anders Over die redbull; kan me voorstellen dat dat erg fijn is voor mn hub als de bevalling lang(er) duurt, maar wordt je daar niet kotsmisselijk van als je naast die lucht ligt te puffen?
daar is de kauwgom en/of pepermunt dan weer goed voor . Ik vind redbull normaal ook al vreselijk stinken