Kijk, ik heb de groeilijn even gefotografeerd (hopelijk is het te lezen; het kruisje is trouwens mijn kleine). Bekijk bijlage 95432
Toevallig zag ik dat net staan . Weegt jullie mannetje al 1500 gram Yukl? Ik had vandaag gelezen dat met onze termijn 1100 gram een gemiddeld gewicht is. Ligt hij iets voor? Dan weet ik ook een beetje wat ik morgen kan verwachten.
als je het niet had gezegd had ik het niet eens gezien. De middelste lijn is gemiddeld toch. Het zou tussen de bovenste en onderste lijn moeten zitten?
Ja ze moeten inderdaad volgens mij tussen de bovendste en onderste lijn zitten om nog als "normaal" geclassificeerd te worden. Heb mn naam al weggehaald @ karin: ja hij ligt inderdaad iets voor Maar nog acceptabel
Mijn beeb woog vorige week al 5 pond met 31 weken, dus dan kan het best dat die van skatjuh op 6 pond zit met 33 weken toch?
Toch wel leuk he om zo te zien hoe je kleine het doet ten opzichte van het gemiddelde . Ben heel benieuwd waar die van ons nu ligt, ik schat dat het gemiddeld is. Bij eerdere echo's was ie ook steeds op een paar dagen na precies 'volgens plan'. En ik ben niet heel dik nog, maar we zullen het morgen zien .
@ kwebbelsnoes, maar jij krijgt wel groeiecho`s omdat ie voor loopt. Daar hebben ze bij mij niks over gezegd, ze zeiden dat hij zo`n 200 gram voorloopt
dank dank... wat schrijven jullie veel zeg moest nu al 2 pagina's bijlezen. Hier ook waarschijnlijk weer een grote beeb, zoals jullie zien in mn handtekening was mijn dochter ook niet een van de kleinste. Volgens mij zien de knullen in de meerderheid hier, leuk he! Succes met de groeiecho KArin, wij hebben hem morgen ook (toevallig) maar dan pas om 16.00 uur. Kunnen we mooi vergelijken Nu snel mn dochter douchen en daarna, puffen bij yoga. Doen jullie ook yoga/puffen etc?
Ja het kan wel, maar het is wel vrij zwaar ten op zichte van het gemiddelde als je in het schema van Yukl kijkt.
Die was inderdaad groot zeg die meid van jou. Volgens de laatste lijst zijn anders de meiden in de meerderheid! Ik geloof 18 meiden, 12 jongens en nog heel wat verrassingseieren. Je kunt jezelf er ook bij zetten straks. De lijst staat een eindje terug. Ja, kunnen we vergelijken . Ja doe ook yoga, geen puffen. Enjoy!
Ik kom de volgende gewichten tegen op diverse sites: 32 weken: 2500 g. 38 weken: 3100 g. 35 weken: 2500 g. 32 weken: 1600 g. Duss... het verschilt nog behoorlijk!
dat ontdekte ik idd ook al, elke site zegt wat anders. Ik zal zo eens in mijn boek kijken wat ze daar voor gewicht noemen. Maar ze gaf echt aan dat het via hun lijst rond 2900 gram hoort te zijn, misschien heeft ze naar een verkeerde week gekeken. hoop t niet
Waarschijnlijk noemen ze soms het laagste gewicht (laagste lijn in schema) en soms het hoogste gewicht of gemiddelde gewicht. Skatjuh: Ik zou het morgen anders nog even checken bij de vk?
Ik zou toch even bellen morgen inderdaad. Het komt natuurlijk voor zulke zware kindjes, maar ik zou het wel zeker willen weten ivm overtijd lopen. Met zo'n gewicht zou ik niet graag tot 42 weken door willen lopen
ja maybe ga ik morgen idd nog ff bellen Volgens mijn boeken zou hij nu zo`n 2000 gram moeten wegen ( das wel erg licht )