hihi leuk hoor ik ben benieuwd straks! ik heb vandaag trouwens m'n kraampakket gehad en daar zat dus een tummytub bij. Ik heb al een shantala tub, dus ik dacht ook al: Ach ja, dan onze dochter haar babypop in de andere tub doen Nu moet ik wel zeggen: Vorige keer had ik 2 tubs, ook een tummy en een shantala, beiden gehad. Maar deze tub is toch wel mooi... helemaal doorzichtig (m'n shantala tub, is wazig doorzichtig zeg maar) en duidelijk uitleg op de tub enzo. Dus wie weet ga ik hem toch wel gebruiken. En de shantala als ze groter wordt. Trouwens net ook gekeken voor een nieuwe autosticker samen met m'n man en waarschijnlijk wordt het deze: Aan boord autostickers: Gepersonaliseerde aan boord sticker, model 50, Babygoodies alleen dan met '*naam ukkie* en Fae rijden mee' we hebben op dit moment deze: Aan boord autostickers: Gepersonaliseerde aan boord sticker, model 18, Babygoodies
@paloe ja ik heb al een naam die was met de 12 weken al bekent hihi. Hier gaat alles redelijk goed, we hebben vandaag veel kunnen doen, nog wat opruimen en de dingen in elkaar zetten en dan is het klaar. XXX Gusam
Nog steeds rustig hier @ gusam: oeh nog even en dan ben je klaar! Heerlijk! Ben benieuwd hoe Riley in het nieuwe huis slaapt @ paloe: ik heb vannacht gedroomd dat ik bij je langs ging Alleen was jij biseksueel en zat je in een rolstoel Bovendien had je naast Olaf ook nog een dochtertje. Haha.
Goedemorgen @mamamanuela, gecondoleerd. Vreselijke dingen zijn het. @incognito, fijn dat de placenta hoog ligt. Hier gaan ze 2 aug kijken. @rodelief, he balen van die blaaontsteking. Heb je nu een kuurtje? @athina, ja ga idd maandag even bellen ,om te vragen of de vrouwlijke vervanger er misschien is. ( die is er normaal wel)Wa balen van je dochter. Heeft ze veel last van de allergische reactie? @paloe,oh wat ontzettend schattig van Olaf. Ik zou dan ook wel even moeten slikken zeg. Hoelang blijft hij daar? Wat fijn dat de vloer klaar is. @kwebbelsnoes, balen zeg van je bekken @yukl,oeh vervelend van je buik. Hoe is het er nu mee? Al verbetering? Wat een dromen heb jij @milse, doe maar rustig aan.Kan goed begrijpen dat je flink moe bent. @skatjuh, fijn dat je suikers goed waren. Balen van dat minder werken. Hopelijk kun je het regelen. Nou , ik zie net dat het zondag niet zo mooi weer wordt hier Ben jarig en er komen heel wat mensen. Had gehoopt het in de tuin te kunnen doen.
oeh, dat is inderdaad balen Tessa, wij hadden dat vorig weekend, maar toen trokken de voorspellingen uiteindelijk nog bij. Maarja, het is nu natuurlijk al vrijdag... jammer inderdaad . Fae heeft verder weinig last van de uitslag gelukkig. Hoewel ik het zelf gister wel een beetje eng vond, het zat echt overal. En dan ga je je dingen in je hoofd halen.. zoals: wat als het in haar mondje ook zit? en ze er vanacht last van krijgt ofzo.. pfff. En vanacht gaat ze uit logeren. M'n man moet echt bij tanken, en dan gaan we morgenochtend nog even naar de bios, we hebben nog kaartjes die eind van de maand verlopen, dus we moeten echt nu... Maar pfff.. Ik hou haar liever bij me . Ik heb m'n man al gezegd dat ik hem wat doe als hij niet uitslaapt zaterdag hihi... Maar oke, verder is het inderdaad rustig hier zeg. Zwangerschap wordt ook wel zwaarder nu bij veel denk ik? Zelf merkte ik bij Fae rond de 30 weken echt die omslag. Dus ik kan me voorstellen dat veel dat nu al hebben. Ik moet zelf van het weekend werken (zondag) , maar vanwege de mindere voorspellingen, verwacht ik het vrij rustig. Voor mij is het dus positief. Buitenbad zou zelfs gesloten zijn! Dat gaat bij ons alleen open als het 22 graden of warmer is, om personeelskosten te besparen. Maar oke, vandaag weer een lekkere dag geloof ik gewoon nederlands zomerweer wolkje, zonnetje en niet heel heet... fijne dag dus allemaal!
Goeiemorgen! @Mamamanuela: bah, wat akelig weer. Gecondoleerd en veel sterkte! @Tessa: jammer van het weer, hoop dat je verjaardag alsnog geslaagd is straks! @Gusam: succes met de laatste loodjes. @Hier: de kleine wordt steeds beweeglijker lijkt het wel, echt leuk om te voelen. Ook heb ik vaak het idee dat ze de hik heeft. Ik voel dan behoorlijk regelmatige 'plopjes' op steeds dezelfde plek, die me te regelmatig en te zacht lijken voor schopjes. Wel heeft ze dan een 'snelle' hik en behoorlijk vaak! Wel meerdere keren per dag iig. Herkent iemand dit?
Paloe: Oh jee, dat fietsen.... dat kon ik bij de eerste wel lang volhouden, maar nu is dat inderdaad een crime. Vraag me af of zo'n gelzadel gaat helpen, ik heb namelijk al een extra gelzadel. Hoe is het vandaag met je bekken? Ja, het gaat snel he? Inderdaad, we zijn al bijna 31 weken als ik terug kom van vakantie! Oh getver, nou, dat had ik niet moeten weten, zat al met een brok in mijn keel en ik moest echt huilen toen hij eindelijk begon te huilen Dat was inderdaad '60 bevallingen in een uur' Pfffffffff, heb je nesteldrang voor je ouders of zo? Ook nog eens het hele huis van boven tot beneden poetsen? Wel lief, maar ik moet er nu toch niet aan denken Wauw, wat worden ze dan inderdaad al groot he? Werkelijk ongelooflijk.... Wel fijn dat hij het zo fijn vond bij opa en oma!
Kwebbelsnoes: Wat enorm balen van je bekken.... Ik vind het echt een foutje van Moeder Natuur.... Wij moeten kinderen baren, maar ons lijf protesteert toch wel behoorlijk!!!! Heel veel sterkte en ik hoop dat het niet nóg verder achteruit gaat.
Vervelend hoor, hoe is het vandaag met je buik? Even rust pakken als eht mogelijk is, misschien dat het helpt?
Fijn dat alles goed was, op je harde buiken na! Maar denk aan jezelf en aan je kereltje, je wilt echt geen premature weeën, trust me, dat is een hele verdrietige periode! Kan dat gastouderbureau niets voor je regelen?
Tessa, misschien wordt het uiteindelijk toch nog wel mooi weer? Dat kan hier zomaar veranderen, niet per dag, maar zelfs per uur Ik duim voor een mooie dag voor jou, zondag!
Ja, als het zo regelmatig is, dan is dat inderdaad de hik! Ze zeggen dat ze dan buiten de buik ook vaak de hik hebben
Zo, hier een spooknacht gehad. Zoonlief heeft vorige week zijn pseudokroep weer teruggekregen en heeft daar nu nog de 'naweeën' van. Het lijkt er zelfs op dat hij er nu een keelonsteking bij heeft, aan zijn adem te ruiken. Vind dat altijd zo zielig, maar die kleintjes slaan zich er super kranig doorheen! Hij is wel gewoon naar het KDV vandaag en blijft ook de hele dag, want ik moet op een idiote tijd weer naar de vk vandaag, precies tijdens slaaptijd van ukkie. Nu kan hij lekker daar slapen en spelen en heb ik mijn handen wat vrij voor het poetsen van het huis, zodat het lekker fris is als we vertrekken zondag... Dames, hele fijne dag en misschien tot later
Het gaat vandaag een stuk beter. Alleen net had ik er even last van tijdens het doen van de boodschappen. Maar toen had ik al een stuk gelopen. Wat vervelend dat zoonlief alweer pseudokroep heeft! Is ie er extra gevoelig voor omdat ie het al heeft gehad? En zijn jullie al ingepakt voor de vakantie?
Hmm manlief heeft salarisverhoging gehad vanwege zijn prestaties van vorig jaar, maar hij heeft meer gekregen dan de directeur had beloofd Dat was aanvankelijk ook belachelijk weinig voor een salarisverhoging, maar nu is het wel een leuk bedrag Wel grappig, vlak voordat zoonlief werd geboren, kreeg ie ook een salarisverhoging (dat was een stuk meer want toen kreeg ie promotie). En nu dus vlak voor nummer 2 weer Alsof hij instinctief weet dat er meer geld nodig is en dus beter moet presteren hahaha. Ben er in ieder geval erg blij mee
Nou nou, mn banner verspringt weer lekker op tijd, not Ben vandaag 26 weken zwanger dus zou dat ook graag willen zien