Oktober 2010 mama's - deel 1!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kwebbelsnoes: jouw toeschietreflex herken ik ook, dat heb ik ook. Ik voel het dan helemaal gaan tintelen en kriebelen, Thijs laat dan meteen los, om dan wat later weer opnieuw te happen.

Yukl: dat klinkt beter, in slaap vallen bij mama en nu al een halfuur slapen. Thijs heeft de hele ochtend gevochten tegen zijn slaap, maar ligt nu heerlijk diep te slapen op mijn arm...
    Niet heel handig dan, 's nachts in jouw geval moeten voeden.... Ik had dat eerst ook, maar toen ik zwanger was, werd ik elke nacht al zovaak wakker, dat ik nu helemaal gewend ben... Maar goed, doorslapen blijft wel het fijnste!!

Elena, dat is niet zo mooi... Heb je niets voor de ontsteking gekregen??

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ elena: misschien even bellen inderdaad? Of voel je je verder wel beter dan gister?

@ chikai: jaa hij ligt nu nog steeds te slapen :) Super! Dan zit er tenminste ook weer wat meer tijd tussen de voedingen.
    Lukt het niet om Thijs over te leggen als ie eenmaal slaapt?

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb 3 verschillende pillen gehad gisteren... eentje voor de ontsteking, eentje voor de koorts en eentje voor de misselijkheid.
    Over het algemeen voel ik me beter als gister (waarschijnlijk omdat ik niet meer misselijk ben en weer een beetje kan eten).. de dokter had wel gezegd dat de pijn binnen 48 uur over moest zijn dus denk dat ik nog heel even geduld moet hebben? Anders kijk ik het nog wel een paar uurtjes aan. Ga zo even lekker uitgebreid douchen, dan nog even proberen te slapen en dan nog een kuurtje nemen en dan kijk ik wel hoe het rond etenstijd is... als het dan niet verbeterd is ga ik wel bellen...

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ligt t aan mij of is het niet voor te stellen dat we vorige maand nog allemaal zwanger waren!!

5. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Heel raar idee!!!

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    als ik naar Jelmer kijk kan ik me inderdaad niet voorstellen dat hij 5 weken geleden nog in mijn buik zat. Hij is al zo verschrikkelijk groot.

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Inderdaad een raar idee! Morgen is mijn mannetje alweer 3 weken, waar blijft de tijd ;)

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ben dus niet de enige! onze sem ook alweer 3 weken morgen!

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nee, dat gaat echt zo hard! Thijs is alweer 5,5 week.... onvoorstelbaar toch....

Yukl; het lijkt wel alsof hij het in de gaten heeft met het overleggen, dan wordt hij echt weer heel snel wakker! Super dat hij goed slaapt, heb je ook even tijd om wat anders te doen!

Elena: ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan!

Thijs en ik hebben lekker gewandeld net, alleen zit er wat dwars volgens mij... In de supermarkt kwam de melk ineens uit zijn neus en nu heeft hij erge kramp en volgens mij een hele volle luier zo te horen, dus die ga ik maar even verschonen.... Zou hij niet tege erwtensoep kunnen?????

10. Gusam

Gusam Niet meer actief

@escal ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat ik 3 weken geleden van mijn meisje bevallen ben.

@paloe jippie meid dat je naar huis mag, nog heel veel beterschap en ik hoop dat je een beetje snel opknapt.

hier vandaag bij de kinderarts geweest, riley woog alweer 10 kg en 90 gram. en verder moeten we over 3 mnd weer terug komen, ik had ook verteld bij de kinderarts dat ik het grote vermoeden heb dat chanelly ook reflux heeft, en heb nu met hem overlegt en we gaan eerst de nutrilon AR proberen, mocht het niet goed gaan mocht ik ook met haar terug komen voor andere maatregelen.

XXX Gusam

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Jeeetje, hij ligt gewoon alweer te slapen in zijn bed! Wat een rust heb ik vandaag :D

We zijn er net achter gekomen dat de kraamhulp een veel te koud badje heeft gemaakt de eerste keer. Vandaar dat ie het niets vond ;) Net dus wel op de juiste temperatuur en hij vond het heerlijk :)

@ chikai: haha irritant is dat he, je moeten afvragen of jouw eten krampen kan veroorzaken. Dat deed ik bij Tobe ook, maar nu eigenlijk een stuk minder.

Het gaat inderdaad hard! :D

Oh, visite :)

12. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    misschien johannesbroodpitmeel bij de fles doen (goude tip van mijn zus, beide kids hebben reflux) succes

13. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
  14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ gusam: waarom vermoed je dat Chanelly reflux heeft? Heb je haar ook nog gewogen?

@ karin: aaaah wat een droppie! :D

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Jaaaaaaaaaaaa ik heb jullie gevonden, heb een klein gaatje gevonden om ff te buurten zeg maar.

17. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
  18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wat een mooi manneke Rimar en leuke trui heeft hij aan!!!

yukl: heerlijk he, zo'n kleintje in de draagdoek, het is in het begin wat lastig eten, maar alles went.

Karin: ook al zo'n mooi mannetje, zie alleen maar knappe baby's hier :D

19. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Paloe; Wat fijn dat je weer naar huis mocht. En nu maar goed uitrusten meid en natuurlijk genieten van je kindjes.

@Gusam; Dat is inderdaad een vervelende situatie. Hopelijk kun je snel bewijzen dat er niets aan de hand is.

Ik zag ook al weer leuke foto's voorbij komen. Moet binnenkort ook maar weer eens iets plaatsen, want ons manneke is alweer aardig veranderd in zijn gezichtje. Is behoorlijk boller geworden.

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja stoere trui niet? Die heeft zn papa voor hem gekocht, met een stoere broek erbij, helemaal geweldig

Deel Deze Pagina