Oktober 2010 mama's - deel 1!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Nu maar eerst eens iedereen een heel gelukkig en gezond 2011 wensen. Met veel genot van alle kindjes.

@Yukl; alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Tobe.

Hier was het een beetje drukjes. Eerste donderdag een enorme dip gehad. (denk nog van dipje in voedingen, de scan, vermoeidheid enz.) Nu gaat het weer wat beter.

Dinsdag moet ik weer gaan werken. Heb nog helemaal geen zin, maar ja.

Net probeerde Stan de reclameblaadjes bij mijn man weg te kapen.

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Yukl: leuke dag gehad tot nu toe? Tobe zal bijna altijd in de kerstvakantie jarig zijn denk ik! :) Leuk dat Tobe pinguïns zo leuk vindt!

Gwn: fijn dat het beter gaat met Amy!

Cherry: gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn :*( dat Aiden van 1 tot 5 wakker was... oef, dat is pittig hoor...

Kwebbel: ai, dat is niet fijn zo'n migraine.... Alvast een fijne vakantie gewenst!! En een flesweigeraar, dat is niet handig. Had je nog niet eerder een flesje aangeboden?

Als ik jullie zo lees zijn jullie kindjes echt al actief! Thijs nog niet, hij draait nog niet om, wil niet alleen in de box spelen of in z'n wipstoeltje, hij wil eigenlijk alleen bij ons op schoot liggen of op de bank tussen ons in :) Mja, alles komt vanzelf wel denk ik!

3. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Hier nog maar weer eens een foto van Stan

4. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    lol in het ziekenhuis

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chikai: Jawel, hij krijgt al vanaf dat hij 4 weken was met regelmaat een flesje om te oefenen en tot nu toe pakte hij ze altijd, ongeacht wie het gaf, maar nu dus ineens niet meer.

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Regenboogje: Geweldige foto's :D

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wow, wat is er veel gekletst vandaag! En dan is het ook nog eens zondag! :)

@ tessa: oh jee, je moeder was ook nog eens jarig op die dag? Jeetje! Wat een dagen heb je achter de rug zeg...

@ cherryayden: gefeliciteerd!! :)

@ gwn: fijn dat Amy weer is opgeknapt!

@ elena: we hebben een abonnement inderdaad :) We kregen er 1 voor ons trouwen in artis en die hebben we daarna verlengd. Pelle heeft er nog niets aan hoor, die ziet niets in zijn kinderwagen ;) Met Tobe gingen we sinds hij 4 maanden oud was, maar toen bemerkte ik ook nog niet zoveel bij hem. Pas een paar maanden later ging hij echt veel op de dieren reageren.

@ athina: hoe gaat het nu met katelynn?

@ kwebbelsnoes: he wat vervelend dat hij nu opeens flessen weigert! Misschien drinkt hij wel als jij er niet bij bent? Dat hoor je wel eens namelijk...

@ nike: wat fijn dat het beter gaat met mees! En ik ben benieuwd hoe het op het KDV gaat als hij eenmaal lange dagen gaat :)

@ amaryllis: haha, ze gaat vast snel weer doorslapen :D
    Het is heel bijzonder de verjaardag van je kind vieren :) Zeker de eerste keer, maar ik vond het dit keer net zo leuk. Ook heerlijk om je kind zo te zien genieten van alle aandacht!

@ brinatjuh: een onregelmatige cyclus na je zwangerschap is heel normaal! Ik heb ook een paar keer getwijfeld of ik soms weer zwanger was, maar het was gewoon ZO onregelmatig. Terwijl ik daarvoor stipt op het uur af regelmatig was!
    Ik ben benieuwd wat de test doet! Spannend.

@ inlove: fijn dat het beter gaat met het spugen! :)

@ regenboogje: aah wat een leuke foto's! :D En haha, leuk om te lezen dat hij die blaadjes aan het wegkapen was!

@ chikai: Pelle is ook nog niet zo actief hoor :) Al is ie natuurlijk wat jonger. Hij wil wel vaak een tijdje in de box liggen. Het enige wat ie dan doet ie breed lachen naar zijn knuffels ;)

@ drinken: Pelle begint steeds meer een ritme te krijgen! En laat sinds een paar dagen zelfs vaak 3,5 a 4 uur tussen de voedingen! Hoeveel hij drinkt schommelt wel wat. Ik denk zo'n 800 a 850cc. Per keer drinkt hij tussen de 120 en 170cc en dat 6 keer per dag (inclusief 1 nachtvoeding).

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Tobes verjaardag was echt super leuk! Lekker vol huis, maar niet te druk. We hebben wat minder mensen uitgenodigd dan vorig jaar en dat was een goede zet.
    Hij heeft veel aanvullingen gehad op zijn treinset van Brio, super leuk. Echt geweldig spul! Hij heeft 1 elektrische trein (rijdt zelf rondjes) en die is echt een grote hit.

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Yukl: wat leuk dat Tobes verjaardag zo leuk was! Fijn hoor, dat je een gezellige dag hebt gehad! Fijn dat Pelle een ritme begint te krijgen met de voeding!

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    GELUKKIG NIEUWJAAR VOOR IEDEREEN!!!!

Brinatjuh: Jeetje meid, wat ellendig dat jij je zo hebt gevoeld de eerste weken van je meisje, gelukkig gaat het nu zoveel beter en voel en zie je hoe prachtig het is om moeder te zijn van je kleine wondertje!

Oh spannend eigenlijk wel, maar ik zou me niet zo'n zorgen maken. Hier ook netjes na 28 dagen, toen een hoop gerommel. Heb zelfs nog aan de vk hier op t forum gevraagd of het normaal was, of dat ik rekening moest houden met een innestelingsbloeding of zo... Nu blijft t rommelen, maar ik ga (nog) niet testen. Het kán heel normaal zijn, zo na de bevalling....

Cherry: GEFELICITEERD met je verjaardag!!!! Aiden wilde gewoon dat je optimaal van je verjaardag zou genieten, daarom was hij zo lang wakker :p
    He, wat vervelend die spruw! Als het goed is is hij er met 1 week vanaf hoor! (Hier duurt t al 4 weken, maar nu lijkt het eindelijk echt weg te zijn...)

Gwn: Wat gek, van dat weigeren van de borst? Hoe is het verder gegaan vandaag?
    Beterschap met je meisje!
    Oh meid, dat wat jij zegt, van zo graag weer zwanger willen zijn en alles er omheen, dat herken ik zó goed! Ik had dat ook heel erg na de oudste en nu wel weer een beetje Alleen zeg ik je wel, een tweede is zóveel zwaarder dan een eerste, omdat je er al één hebt rondlopen, realiseer je dat goed!

Regenboogje: Oh dinsdag alweer werken, succes meid!
    Mooie foto's!

Chikai: Wat fijn dat alles zo goed is gegaan zeg!

Yukl: Het blijft een prachtige foto van een prachtig ventje!
    Ik herken dat wel hoor, dat jammeren maar toch niet gaan slapen en het ene moment vrolijk en dan weer niet... Weet niet hoe dat kan, vind t maar lastig ;)
    Oh en dat alleen lopen maar goed is, dat is hier bijna élke dag! Vandaag toevallig een keer niet en wij hebben echt t gevoel dat dit de eerste dag is dat ie niet alleen maar rondgedragen wil worden... Ik kan je niet helpen!

Elena: Wow, nu al een tandje, dat is echt vreselijk vroeg! Ik hoop dat hij snel door deze periode heen is...
    (Olivier werd met tandjes geboren, daar is later nog het tandvlees overheen gegroeid, gek he?)

Tessa: Jeetje zeg..... 8 uur lang zonder stroom!
    En dan ziek met de feestdagen. Het was al niet het leukste jaar om de feestdagen te vieren en dan ook nog eens ziek... Hopelijk brengt 2011 niets dan goeds!

Kwebbelsnoes: Probeer eens het huis uit te gaan en je man de fles te laten geven, vaak werkt dat wel, want hij ruikt jou namelijk, ook als jij gewoon de fles wilt geven en weigert dan omdat mama toch in de buurt is.
    Veel plezier op vakantie!

Werken: Hier vandaag besloten mijn bedrijfje stop te zetten :( Was er vorig jaar pas mee begonnen, had een leuke klantenkring opgebouwd, maar door die val van de trap in mijn zwangerschap moest er vervanging komen. Heeft die stomme *** het zó ingekleed bij die oudjes dat ZIJ ZE VOORTAAN BEHANDELT! En die oudjes vinden al dat gewissel niks, dus die blijven nu liever waar ze nu zitten. Kan wel janken :(
    We zitten financieel al zo verrot en nu dus mijn inkomsten ook nog weg...
    Gaan morgen de makelaar bellen om t huis te koop te zetten. Lekker begin van t nieuwe jaar, maar het gaat goed komen. Ik blijf gewoon stug positief...

Tv: Ja, vreselijk! De oudste keek nóóit tv, maar nu dus wel, dus Olivier komt daar nu al mee in aanraking en hij lijkt wel in trance op het moment dat die tv aan gaat.... Waar moet dat heen? :)

11. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    He incognito, wat een vervelend begin van het nieuwe jaar.

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

Het wordt een beetje veel om op iedereen te reageren....., maar in ieder geval voor iedereen: EEN GELUKKIG EN GEZOND 2011!!!!

Hier gaat alles redelijk goed. Ik heb vorige week wat rust gehad omdat K. bij zijn moeder was, maar het heef tniet echt geholpen om mij een beetje beter in mijn vel te laten zitten. Ik heb nogsteeds moeite met Caitlynn, vooral het echte genieten lukt meestal niet.
    Vandaag moet manlief naar de rechtbank voor de zitting over het hoofdverblijf van K. Vorige week woensdag het verweer van K.'s moeder ontvangen en daar schrok ik enorm van. Zij beweert dat mijn relatie met K. ernstig verstoord is, dat wij hem in zijn vrijheid (en dus in zijn "kind-zijn") belemmeren (met name ik dan) en dat er buurtbewoners zijn die zich ernstig zorgen maken over K's welzijn en zelfs een melding AMK hebben willen doen..... Ik ben toen even helemaal doorgedraaid en heb tegen manlief gezegd dat ik K. niet terug wilde. Hij moest maar bij zijn moeder blijven en als hij terug zou komen, zou ik weggaan.... Nu kijk ik er wel wat anders tegenaan, maar het blijft moeilijk als mensen dat soort dingen over je zeggen. Ik ga niet mee naar de zitting, ik ga naar vrienden in Rotterdam en daar komt manlief dan ook naartoe. Hopelijk kan ik mijn gedachten dan ff verzetten. K. en Caitlynn gaan natuurlijk mee.
    Ik ben wel een eind over mijn trauma van de bevalling heen, ik laat manlief weer aan me komen en we hebben zelfs weer sex gehad. Daarna had ik het wel ff moeilijk, maar op het moment zelf ging het goed. (ik hoop alleen dat we niet een te groot risico hebben genomen, aangezien ik nog geen spriraaltje heb laten zetten...Brinatjuh, je bent niet de enige die ff onzeker is....)
    Tot zover ff mijn update... ga proberen nu weer wat vaker mee te lezen, dan is het makkelijker om bij te houden.

Groetjes,
    Elleke

13. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, zit in de trein op weg naar mijn eerste werkdag na 6 maanden! 20 minuten later dan gepland, moet voortaan nog eerder op denk ik... Kolven, ontbijten, aankleden, etc is toch krap in 3 kwartier, maar vind half 7 al zo vroeg!

@Doglover: jeetje, dat is zeker heel naar, als dat soort dingen over je gezegd worden! Sterkte met deze moeilijke toestand. Ik blijf duimen dat je snel wel volop kan genieten.

@Incog: nee, moeten jullie nu echt je huis uit vanwege het stopzetten van je bedrijf?! Wat erg! Veel sterkte meid, en knap dat je nog steeds positief probeert te blijven hoor!

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ incognito: hele dikke knuffel voor jou! Het is echt belachelijk, maar het komt allemaal goed :)

@ doglover: succes met de hoorzitting.
    Ik snap niet waarom jullie onveilig vrijen als je niet zo goed in je vel zit eerlijk gezegd? :)

@ gwn: veel succes vandaag!! Ben benieuwd hoe het bevalt!

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Die nachtvoeding he, volgens mij kom ik er nooit vanaf ;) Vannacht was het weer 02.00 uur (laatste voeding 22.00 uur). Pfoe, wat snel. Het laatste wat ie doet is 04.00 uur, maar ik zie nog geen enkele verbetering. Jammer hoor ;) Tobe sliep met 8 weken al door van 22.45 tot 07.00 uur!

16. jonibra

jonibra Niet meer actief

Allereerst allemaal een heel gelukkig 2011 gewenst!!!

@Yukl: wat een lieve foto!
    Hier heeft Brandon ook weleens zo'n dag, heb geen idee waar het aan ligt.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Tobe, leuk dat hij zo'n leukje dag heeft gehad!

@Chikai: Brandon zit idd regelmatig naar de tv te staen als ie lekker op schoot zit en Nikita is babytv aan het kijken.
    Vorige week zat mn vriend voetbal te kijken zat ie ook helemaal te staren hihi
    Ach wat een schattige foto's!!!

@Elena: snel zeg dat tandje!Hoop dat ie snel van de pijn af is

@Tessa: jeetje wat heb jij een rotdagen achter de rug. Hoop dat in dit nieuwe jaar alles wat positiever gaat worden

@Gwn: fijn dat Amy zich weer beter voelt

@Cherry: nog gefeliciteerd met je verjaardag

@Kwebbel: rot zeg dat je zo'n last hebt van migraine... Hoop dat je een leuke vakantie hebt!
    Lastig zeg dat Jelmer de fles weigerd, heb hier op het forum regelmatig gelezen dat ze t vaak wel doen als je zelf niet in de buurt bent dus misch je vriend/man eens laten proberen als je zelf heel even weg bent?

@Skatjuh: hoop dat bij jullie alles snel de goede kant op gaat gaan

@Brinatjuh: jeetje meid, kan me voorstellen dat je hier onzeker van word, schijnt normaal te zijn dat je ongesteldheid een rommeltje word na een bevalling dus waarschijnlijk is er niks aan de hand maar de twijfels die je hebt klinken heel bekend.
    Hier gebruiken we op advies van de HS geen pil ivm de BV en dus alleen condooms, mn dochtertje heb ik ook gekregen omdat er met een condoom iets niet helemaal lekker was gegaan en ben ook nog niet echt ongesteld geweest (alleen 2 keer een dagje een beetje een week of 2 geleden) dus ehb nu besloten om gewwon wat testjes te gaan halen en dan iedere maand er maar 1 te doen.
    Volgens velen misch zonde van het geld maar vind die onzekerheid maar niks.

@Gwn: jeetje dat klinkt bekend hihi Zou ook t liefs gewoon weer gaan voor nog zo'n hummeltje... Maar we hebben hier besloten er nog maar een tijd mee te wachten... Heb er nu 3 en Nikita en Brandon schelen maar een groot jaar dus eigenlijk is het even druk genoeg, ,aar als ik alleen naar mn gevoel zou luisteren en mn verstand even zou vergeten...
    Veel succes met je eerste werkdag... pff half 7 is idd al aardig vroeg als je kindje nog niet wakker is dan... nikita is hier de laatste tijd bijna iedere dag voor 6 uur klaarwakker hihi

@InCognito: ooo wat een rottreek zeg van die pers die je verving tijdens de zwangerschap:x
    Kan me voorstellen dat je er goed van baalt zeker als je t geld goed kan gebruiken.
    Sterkte met alles

@Elleke: wat gemeen zeg van de moeder vank. zoals jij hier op mij overkomt doe je hardstikke je best voor dat mannetje en ben je hardstikke goed voor hem.
    Heel veel sterkte met alles

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Yukl: het was eigenlijk onverwacht, dat ik manlief weer in mijn buurt liet komen. Ik had het niet verwacht omdat ik de dagen ervoor al volledig in de stress schoot als ie binnen een meter kwam. Ik was op het moment dat het gebeurde niet helemaal helder, was blij dat ik weer aanraking kon hebben. Het laatste dat op dat moment door mij heenging was het risico.....

18. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Tadaa! Damian die tv aan het kijken is :D

Vandaag gaan we onze eerste grote reis maken (4 uur in de auto) dus ben er vanmiddag pas weer en zal dan even op iedereen reageren!

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Oh en vriendlief is fan van Ajax vandaar dat pakje ;) Als het aan mama had gelegen..... ;)

20. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    En, heeft het al iets geholpen? :)
    Goh, dus het kan ook minder zwaar zijn, zoals bij jou en Tobe, goed om te weten. ;)

Deel Deze Pagina