@Yukl: die Kinect is zonder controllers, je bedient hem met je eigen lichaam zeg maar, hij registreert wat je daarmee doet. Mijn man is eigenlijk 'gewoon' it-beheerder (reparaties/installaties e.d.), als zzp-er, maar is nu met een project bezig en daarvoor wilde hij graag kijken hoe dat ding werkt enzo, ik weet er ook het fijne niet van . Oh, en je Wii-fit-leeftijd kan per keer verschillen hoor, en als je eenmaal goed doorhebt hoe de wii werkt en wat je precies moet doen zal hij vast nog wel dalen
Oh mijn moederhart breekt! Damian heeft zoveel last van zijn tandjes. Amper geslapen, hele tijd aan zijn kaakje trekken, koortsachtig, mega onrustig, spuitluiers. Het arme ventje
@Elena: ahhhh, arme Damian! En arme jij ook! Dat is dan ook wel lastig dat hij ze zo vroeg krijgt: ze zijn dan toch nog wat kleiner en breekbaarder, of dat lijkt iig zo. Sterkte!
@ Elena: Jeetje, succes ermee! Damian is wel vroeg met zijn tandjes inderdaad. Vervelend hoor. Ik heb van een vriendin de tip gehad over druppeltjes van VSM, is dat misschien iets om te proberen??? Groetjes, Elleke
gwn: Bizar he, hoe snel ze groeien en dat héle kleine er af is... Ik had na de geboorte op dag 4 ofzo, kraamvisite van m'n beste vriendin, zij had een kindje van 6 of 8 weken toen. Maar pff ik vond haar toen al zó groot lijken vergeleken bij Katelynn... En nu is Katelynn alweer zo groot.. Hier : Tot nu toe 2 flessen (120 cc) erin gebleven! Het gaat echt de goede kant op. Vanacht heeft Fae voor het eerst bij mijn ouders geslapen. Ze had al wel vaker bij m'n schoonmoeder gelogeerd (is dichterbij). Maar dus nog niet bij mijn ouders, omdat dat nooit nodig was. Ze ging met m'n ouders mee, vanaf een verjaardag waar we allemaal naar toe moesten. Ik was van te voren een beetje bang dat ze moeilijk zou doen als we weggingen, ze hangt de laatste tijd wat meer aan mij.. Maar ze deed inderdaad moeilijk.. Toen m'n man haar oppakte (met z'n jas al aan) om nog even afscheid te nemen begon ze te piepen en bijna te huilen: Niet met papa mee! Opa en oma mee! - dat hadden we dan ook weer niet verwacht maar wel leuk hihi. Zodadelijk komen ze weer hierheen - m'n ouders komen smaandags altijd en gaan vanmiddag met haar zwemmen. Dus ik ben benieuwd hoe het gegaan is. Ik heb me tot nu toe ingehouden om niet te bellen hihi. verder: ik zag vandaag dat de musical Miss Saigon weer gaat spelen in nederland! Ik mailde m'n man er dus al over, dat ik daar érg graag naartoe wilde en die mailde gelijk terug "dan gaan we daar naartoe" . Ik ben heel benieuwd. Ik zag dat Stanley Burleson sowieso mee doet. Vind hem écht super. Dus ik ben erg benieuwd naar de rest van de cast. Misschien ook wat voor jullie Chikai? Het zal vást heel anders zijn dan de Londense versie die we ooit gezien hebben, maar die heeft op mij indertijd (m'n eerste musical die ik zag) heel veel indruk gemaakt . Nou vanmiddag om 14.00 uur weeguurtje... ben benieuwd wat de weegschaal voor Katelynn zegt..
Elena: Sterkte met de tandjes Jelmer lijkt er nu minder last van te hebben, maar ze zijn nog niet door. Hij kwijlt nog wel erg veel. Athina: Wat fijn dat ze de flessen beter binnen houdt! Ik heb vanmorgen Jelmer voor het eerst wakker moeten maken!!! Hij sliep gisteren om 20:00 al en moest hem om 8 uur vanmorgen wakker maken. Helaas was hij daardoor wat uit zijn hum en had hij het niet zo naar zijn zin in het zwembad vanmorgen, was erg aan het mopperen en spartelen. Nu even thuis en over een uurtje weer naar het cb voor zijn 2e prikjes. Ben erg benieuwd hoe hij weer gegroeid is! Haha, hij ligt in de box tegen de vlinder van de babygym te slaan en hij ligt echt te kraaien van plezier, zo schattig. Is voor het eerst dat hij er zoveel geluid bij maakt
Athina, wat leuk! Ja, Miss Saigon was de eerste musical die ik ook ooit gezien heb, ik weet nog wel dat ik er tekstueel weinig van snapte (ben nog steeds niet goed in engels ), maar het verhaal qua zicht maakte zeker indruk! Zo wie zo was dat m'n eerste buitenland reis geloof ik, ik weet er echt nog veel van! Fijn dat Katelynn er nu wat meer inlaat qua melk! En heerlijk dat Fae zometeen weer thuis is, moeilijk he... niet bellen Maar ik geloof vast dat ze het bij jou ouders goed naar haar zin heeft gehad! Hier word ik gek van de zorgverzekeringen!! Ik stap echt nooit meer over geloof ik Ons gezinnetje eind december aangemeld, krijg ik een mailtje dat we een betalingsachterstand hebben, dus dat de aanmelding niet doorgaat. Maar dat kan niet, omdat we automatisch betalen... Dus weer beide verzekeringen gebeld... Dacht ik alles goed geregeld te hebben (na 5 telefoontjes), krijg ik afgelopen vrijdag weer een brief dat de aanmelding toch niet doorgaat, omdat de vorige verzekering niet is opgezegd... Bel ik net weer op, blijken de aanmelding en de brief elkaar gekruist te hebben en zijn we toch wel aangemeld..... AAAAAARGGGGG!! Ik geloof, wanneer ik weer zwanger ben, dat ik dan nog even goed de gezinnenpolissen uitzoek, wellicht nog 1x overstap, maar daarna nooit meer!!! Thijs kwam hier ook weer vannacht, er is geen peil op te trekken. Vorige nacht om 21.30u gevoed, toen kwam hij pas om 7.00u. Afgelopen nacht om 23.30u gevoed en toen kwam hij weer om 5.15u.... Ik snap het niet.... Maar hij zal het nodig hebben!
ai nu al tandjes, das pijnlijk. Chamodent hielp bij de eerste erg goed. Net op t cb geweest. Lune is alweer 62cm en 6300gram. Ze groeit dus goed! 2de prikjes gehad, dus ben benieuwd vandaag
Lijkt me leuk!!! Ik ben vanochtend ook geweest, Imee hield zich groot tijdens de prikjes! Ze moest heel even huilen, maar keek al snel weer vrolijk in het rond. De ventolin helpt! Ben echt opgelucht! Zal ik maar beginnen met de lijst? Mama----Beeb---start lengte/gewicht---nu lengte/gewicht-----gegroeid Amaryllis--Imee-----49 cm-----3440 g------60,5 cm---5830 g-------11,5 cm--2390 g
Mama----Beeb---start lengte/gewicht---nu lengte/gewicht-----gegroeid Amaryllis--Imee-----49 cm-----3440 g------60,5 cm---5830 g-------11,5 cm--2390 g Gwn------Amy------50 cm?----3105 g------61 cm-----5370 g-------11 cm---2265 g
@ athina: en, hoeveel weegt katelynn? Ik ben ook heel benieuwd Fijn dat ze in ieder geval beter drinkt! @ kwebbelsnoes: hopelijk wordt Jelmer niet ziek Maar de kans is niet zo heel groot hoor, die kleintjes hebben een dijk van een weerstand. En als hij het wel krijgt, zal het vast in veel mindere mate zijn @ gwn: dat lijkt me ook zo bizar, om nu een pasgeboren baby te zien! Ja ik had inderdaad al door dat die wii fit leeftijd binnen 1 dag sterk te verbeteren is Bijzonder zeg dat kinect, ik ben benieuwd wat je leuker vindt @ elena: ah he bah, arme schaap! Zo klein en dan nu al die tandenellende Tobe had er ook vaak behoorlijk last van. Ik merkte vooral dat hij dan slecht at en heel erg onrustig sliep. Dat kon wel een paar dagen duren. @ chikai: jemig, wat een gedoe zeg met je zorgverzekering! Argh! Ik zou er een punthoofd van krijgen @ musicals: ik ga 20 februari naar We Will Rock You Ik heb er ontzettend veel zin in, ik wilde deze musical namelijk in Londen al zien maar toen kwam het er steeds niet van. En een oud vriendinnetje van mij zit in het ensemble, samen met nog een paar oud klasgenootjes.
Leuk hoor die wii fit Ik heb vanochtend al een goede workout gedaan Ik was trouwens sinds gister al 1,1 kg kwijt hahaha. Maar ja, 's avonds wegen vs 's ochtends wegen
Mama----Beeb---start lengte/gewicht---nu lengte/gewicht-----gegroeid Amaryllis--Imee-----49 cm-----3440 g------60,5 cm---5830 g-------11,5 cm--2390 g Gwn------Amy------50 cm?----3105 g------61 cm-----5370 g-------11 cm---2265 g Chikai----Thijs------50 cm----3260 g-------59 cm-----5130 g-----9 cm----1870 g
Yukl: leuk, die Wii!! Wellicht moet ik eens gaan sparen voor die wii-fit, lijkt me ook wel leuk! En tja, die zorgverzekering, wat een gedoe! Ik heb vanochtend gebeld, ben weer teruggebeld, nu blijken de bewuste brief en de aanmelding elkaar weer gekruist te hebben, nou, ik geloof er geen snars meer van! Ik geloof het pas als ik de afmelding van de huidige verzekering en de aanmelding van deze verzekering op de mat heb liggen. Wel heb ik ook nog even gekeken, ik ga er toch een aanvullende gezinnenpolis bij doen. Dan scheelt weer in tandartskosten, een bril..... Dan haal ik die aanvullende verzekering er wel weer uit!
@Chikai: kan dat nu nog dan? Ik ben nl vergeten een tand-verzekering af te sluiten (ik weet al dat hij dit jaar foto's wil maken), maar dacht dat dat tot 31-12 kon? Of is dat alleen het switchen, kan je nog wel tot 31-01 aanpassen (net als vorige jaren)?
Mama----Beeb---start lengte/gewicht---nu lengte/gewicht-----gegroeid Kwebbel--Jelmer----54 cm-----4280 g------67 cm-----8640 g--------13 cm---4360 g Amaryllis--Imee-----49 cm-----3440 g------60,5 cm---5830 g-------11,5 cm--2390 g Gwn------Amy------50 cm?----3105 g------61 cm-----5370 g-------11 cm---2265 g Chikai----Thijs------50 cm----3260 g-------59 cm-----5130 g-----9 cm----1870 g
Net terug van het cb, een uur zitten wachten daar pfff....gelukkig lag Jelmer lekker te slapen in zn cosi. Weer geschrokken van zijn groei.....pfff. hij gaat echt veel te hard! Hij weegt nu 8640 gr en is 67 cm lang!!!!! Hij zit op de +3 van de curves. Met de prikjes was het even huilen, maar gelukkig snel weer over!
Amaryllis: Nee hoor, is niet erg. Hij is ook in zijn ontwikkeling erg vlot zei de cb-arts, ze verwacht dat hij ook vlot zal zijn met lopen enzo en meestal worden ze dan al snel wat slanker doordat ze veel meer bewegen.