@ chikai: haha ik heb een lijstje op mijn laptop gemaakt Kan het anders ook niet onthouden @ paloe: hoe gaat het met Liam? Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat!
Ik ga lekker boer zoekt vrouw kijken van gisterenavond, heb al gedoucht en zit heerlijk in pyjama op de bank... Yukl: heb ik ook gedaan, dat lijstje Inlove: sneu, wellicht helpt een kinderzetpilletje??
het gaat/ging iets beter, vandaag is het weer gillen geblazen.. vreselijk zielig. We zijn vandaag naar het cb geweest, hij is nu 60,5 cm en 5300 g Goed gegroeid! Hij zit nu met lengte en hoofdomtrek op het gemiddelde en met gewicht nog op de -1 Daarna door naar het zh voor de fysio.. dat ging heel goed! Al raakte hij zo ontspannen dat hij zich helemaal leeg poepte Of hij heeft ook buikgriep, dat heb ik namelijk ook.
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geweest hoor! Inmiddels is het ruim een jaar geleden!!! Maar ik hou wel van duidelijkheid, dus van mij mag het best weer om eerlijk te zijn.. @ Paloe: Ik pb je zometeen direct mn hyves ff
@ Paloe: nee, was omdat ik vertelde dat we onvoorzichtig waren geweest en dat ik nog niet ongesteld was geweest dat de HA bloed liet prikken. Ik moest toch prikken omdat ik te hard afval en mogelijk schildklier problemen heb. Ik was nog niet toegekomen aan thuistesten. Ik ben sinds mijn bevalling 10 kilo afgevallen, in 10 weken, zit nu op een gewicht waar ik al 20 jaar niet meer op gezeten hebt. Ik heb cystes op mijn schildklier, maar mijn bloedwaardes (dus de werking van de schildklier) zijn altijd goed geweest. Mogelijk zou dit veranderd kunnen zijn door de zwangerschap. ff ego: ik zit nogsteeds te wachten op manlief. Ik geloof dat het gesprek met de mediator langer duurt dan ik had verwacht..... Of dat het giga uit de hand is gelopen. De afspraak was om half 8 en ik had verwacht dat ie intussen wel thuis zou zijn of iets zou hebben laten horen. Als dit allemaal voorbodes zijn voor wat er nog gaat komen m.b.t. K. dan hoeft het voor mij allemaal niet meer. Ik wil gewoon een leuk leven met mijn gezinnetje, inclusief K. Hoop dat dit allemaal snel over is..... Einde ego..... Groetjes, Elleke
Hoi, Bedankt voor de felcitaties. Manlief heeft gisteren heerlijk getoerd @hyves, Leuk idee, hier de mijne: Tessa Profiel - hyves.nl @ongesteld ,hier al 2x geweest nu. @maxicosi, is ook hier niet een heel groot succes helaas. @yukl, oh dat is geen fitte leeftijd haha. Dat zal het hier ook wel zo ongeveer zijn denk ik Oh dat lijkt me ook een leuke musical idd! Oh dat is wel netjes dat je osteopaat je sms'te. @athina, Fijn dat Katelynn wat opknapt Leuk naar de musical ,ff lekker samen met je man eruit @gwn, ja wat groeien ze hard he. Iedere keer als ik nu naar Mason kijk, kan ik me niet voorstellen dat hij baby is geweest. @elena, oh rot die tandjes Hier gebruikte we altijd dentinox en dat beviel goed. @kwebbelsnoes, oh wat een slaper is Jelmer zeg Gat is idd een flink gewicht ,maar ach straks stabiliseert zich dat allemaal weer. @chikai, he balen van die rompslomp met de zorgverzekeringen. Hier was veel te veel afgeschreven ,maar gelukkig binnen notime weer terug gestort. @amrayllis, super dat de Ventolin goed werkt! @escal ,fijn dat je nieuwe baan goed bevalt! Ga je o even toevoegen. @doglover, gelukkig was je test negatief. Geeft vast wat meer rust nu niet? @paloe, beterschap met je buikgriep. Fijn dat de fysio ook goed ging!
Hey meiden, ff heel snel en vooral ego, sorry, maar moet echt naar bed. Ben bekaf, morgen weer werken en sinds ik werk komt Amy weer elke nacht om voeding. Maar wil wel even laten weten dat ik een neefje heb gekregen om 16:33! Hij heet Timo Seger en woog 3380 gram, 51 cm. Snelle bevalling die meeviel volgens de kersverse moeder. Mooi kereltje! Krijg meteen nog meer zin in nr 2 . Trusten allemaal, morgen zal ik proberen weer uitgebreid op iedereen te reageren. Oh ja, Hyves, gezellig, al ben ik er niet meer heel actief: wie wil: ozziegwn.
Goeiemorgen allemaal! Hoe weet je of het de kant van een longontsteking uit gaat? De arts dacht aan astma, en alhoewel manlief dat ook heeft vind ik het een nogal grote diagnose voor zo'n klein kindje...het kan nog zoveel meer dingen zijn he! Ik ben wel heel blij met die ventolin, maar als ze zo vreselijk aan het hoesten is voel ik me zo machteloos en onzeker! Wat fijn dat Liam zo goed groeit! Zeker na alle opstartproblemen is dit heel mooi! En haha, het lijkt me best genant als je baby zich bij de fysio helemaal leeg poept al kan ie daar natuurlijk niks aan doen. Weet Liam veel?! @ Gwn: Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje!!! @ Tessa: Tjonge, al 2x ongesteld geweest? Dan was je het echt heel vlot! @ Inlove: Hoe gaat het nu met Lune? Voelt ze zich weer wat beter?
Dat heb ik ook heel sterk... Tis eigenlijk van de zotte, want baby's huilen nou eenmaal af en toe (okee, of heel vaak...) dus eigenlijk zou je je er niet druk om moeten maken. Maar je doet het toch! Mensen kijken soms ook echt zo van: 'Hou dat kind stil'. Ja denk ik dan, t is toch geen machine die je aan en uit kunt zetten? Meestal probeer ik dan maar snel weer aan de wandel te gaan. Maar er zijn ook dagen dat ze de hele dag zo huilerig is dat ik bij voorbaat al niet naar de winkel durf. Als ik weet dat het druk is en we dus even moeten wachten in een rij dan zweet ik peentjes! Als madam wakker wordt is het luid protest. Dus soms blijf ik dan liever thuis, maak ik gewoon pannenkoeken oid...iets waar je niet voor naar de winkel hoeft Hebben jullie dat ook?
Goeiemorgen, @ hyves: Elleke Paans Profiel - hyves.nl , ik zie jullie wel verschijnen, lijkt me leuk..... @ huilen: ik heb dat ook wel een beetje, ik probeer vaak boodschappen te gaan doen als manlief thuis is, zodat ik haar niet mee hoef te nemen. Als ik even snel iets moet halen, doe ik dat meestal vlak na een voeding, dan slaapt ze wel door. @ zwangerschap: moet eerlijk zeggen dat het zowel een opluchting als een teleurstelling is. Heb er vannacht over liggen denken en ondanks het trauma van de bevalling zou ik toch nog wel een tweede willen. Denk alleen dat het echt niet goed zou zijn geweest om nu al zwanger te zijn..... @ ego: het gesprek van manlief bij de mediator is goed gegaan. Het hele vervelende is alleen dat hij zwijgplicht heeft en dus zelfs aan mij niets mag vertellen.... Ik weet nu dus nog niets. Ik blijf me lekker ongerust maken (hoewel ik dat niet zou moeten doen). Aan de andere kant hoop ik dat ze het eindelijk eens goed kunnen uitpraten zodat we weer een beetje normaal met elkaar om kunnen gaan. Tot zover ff, krijg zometeen een vriendin op visite, gaan we lekker ff de stad in..... Groetjes, Elleke