Oktober 2010 mama's - deel 1!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Nou ik ben 24 en ben drie jaar samen met mijn vriend, die is net 50 geworden. Ik woon in Zwolle en studeer Journalistiek. Vind het niet zoooooo leuk maar ik hou niet van opgeven dus ik wil het persee halen ;). Zou liever Engels lerares worden maar goed moet maar kijken hoe het gaat met mijn studie. Hiervoor heb ik een studie Toerisme met succes afgerond, ik hou van studeren :D

Ik heb een tweelingbroer en twee jongere zusjes van 18 en 15. Ik ben helemaal verslaafd aan films, ik moet er elke week een paar kijken. Ik heb geen lievelingsfilm, ik kan echt niet kiezen al heb ik Grease denk ik het vaakst ( is dat een woord?) gezien :D. Ik hou heel erg van zingen, ben er ook best goed in ( ja sorry klinkt arrogant) maar ik durf er niks mee te doen. Ben verslaafd aan tatoos, nu alweer bezig met de volgende :D. Ik ben fan van Tokio Hotel maar das niet mijn eigen schuld. Moest namelijk een keer mee met mijn zusje een aantal jaar geleden. naar een concert en die 14 jarige huppeltrutjes hebben mij aangestoken! ;)

Ik ben heel zorgzaam en helemaal gek op mijn familie, en ik ben betrouwbaar. Maar ben ook snel geirriteerd en dominant ;)

2. CherryAyden

Ja joh! Jij bent echt zon iemand die gewoon straalt! Dat zie je niet altijd hoor ;)

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat doe jij in het dagelijks leven, werk school enz? Ik werk op een kdv, op een verticale groep.
    Vind je dat leuk? Ja hardstikke leuk, dit vak is me op het lijf geschreven, op mijn 13e paste ik al wekelijks op.
    Hoe is je gezinssamenstelling? Getrouwd? Al lang bij elkaar? Wij zijn nu 2,5 jaar bij elkaar en 7 maanden geleden getrouwd. Jelmer is ons eerste kindje.
    Heb je broertjes of zusjes? Ik heb een broer(tje) van 26 en een zus(je) van 21, ik ben zelf 28.
    Hobby's? Wat is je lievelingsmuziek? Lievelingsfilm? Ik ben erg crea, kaarten maken, sieraden, schilderen. Ook heb ik lang gedanst en dat is nog steeds een hobby. Heb een hele brede muzieksmaak, van symfonische rock (Within Temptation) tot Nederlandstalig tot R&B. Mijn favoriete film is Save the last dance, maar ook andere dansfilms kijk ik graag. Ook fantasyfilms vind ik erg leuk.
    Waar kijk je graag naar op tv? Crime-series, The Voice of Holland, As the world turns.
    Goede eigenschappen,slechte eigenschappen? Goed: Meestal erg vrolijk, heb een engelengeduld (moet ook wel met mijn werk), sta altijd voor iedereen klaar.
    Slecht: Ben ontzettend chaotisch! En praat echt veel te veel, ben echt een spraakwaterval (vandaar ook mijn nickname)

4. CherryAyden

@Yukl wat fijn dat je zo bent opgenomen in die familie. Dat had ook zo heel anders kunnen lopen!

Ik heb geen behoefte aan contact met mijn vader. Mijn moeder was 19 toen ze zwanger werd van mij en mijn broertje en mijn biovader was 21 geloof ik. Hij zat in de kroeg toen ik werd gboren want het was ook zijn verjaardag ( en aiden is op mijn moeders verjaardag geboren grappig he). Hij was een alcoholist en spendeerde al het geld aan drank en uitgaan. Gewoon duidelijk niet klaar voor de verantwoordelijkheid van een kind laat staan een tweeling. Mijn moeder had soms niet eens geld om eten te kopen voor ons. Toen we 1 waren zijn ze gescheiden en mijn moeder was toen al verliefd op mijn stiefvader. Die heeft mij opgevoed en in mijn ogen is hij gewoon mijn vader. Mijn biovader kwam ons elke twee weken ophalen voor een weekend. Tot hij steeds vaker te laat of helemaal niet kwam. Dat vond mijn moeder zo sneu. Bij de rechte heeft ze toen een regeling willen treffen: of je komt of je betaalt een boete als je niet komt. En toen heeft hij gezegd: dan kom ik wel niet meer! Toen was ik drie.

Hoe ouder ik word en nu ik zelf moeder ben hoe meer besef dat hij ons gewoon heeft laten barsten. Kijk ik weet er het zijne niet van, ik hoor ook maar wat mijn moeder me vertelt maar toch. Geen behoefte om iemand die zijn kinderen laat stikken te ontmoeten. Het feit dat ik uit zijn zaadcel bent voortgekomen maakt hem nog geen vader ;)

Zo lang verhaal :D

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Cherry: Ik heb je toegevoegd op hyves

6. CherryAyden

@Kwebbel leuk dat je zo crea bent! En pas getrouwd, hoe bevalt het :D? Veel te veel praten vind ik geen slechte eigenschap, hou ik wel van ;)

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    welke fotos heb je bekeken dan hihi

Als we leeftijden van onze spetters erbij gaan zetten dan zal ik ook eens. Mn man is (bijna) 40, we schelen precies 10jaar en 1 maand.

Ik heb een tattoo op mn onderrug, nu al bijna 12 jaar. Ik ben al bijna vergeten dat ik m heb haha.
    En films,,,,,,,,,durf t bijna niet te zeggen. Mn man lacht me nog steeds uit maar Edward Scissorhands ken ik compleet uit mn hoofd

8. CherryAyden

Al vergeten! Whahaha :D. En Edward Scissorhands is een heerlijke film ;) De fotos van je huwelijk echt super hoor!

9. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow ja, die zijn idd mooi haha daar ben ik ook heel tevreden over, als je de fotos ernaast zet van na de bevalling whahahaha
    Echt heel erg.

Maar wel leuk zeg al die hyves erbij!

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

He die film ken ik niet. Eens googlen ;)

@ cherryayden: ik kan het me wel voorstellen dat je geen behoefte hebt aan contact met je vader :) Mijn vader is helemaal niet zo'n zak, ook al heeft hij ooit deze keuze gemaakt. Daarmee heb ik het wel getroffen. Al heb ik trouwens ook een hele lieve niet biologische vader (sinds ik 3 was). :) Hij heeft mij erkend als zijn kind (had mijn biologische vader niet staan, dus de vacature stond nog open ;)) dus hij is ook echt mijn vader.

11. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wel fijn dat jullie zo positief zijn over jullie stiefvaders. Dat is toch vaak wel een gesprekonderwerp bij mensen.
    Mijn man is niet de bio-vader van mn oudste dochter. Maar mn man voedt haar dus wel mee op en kent haar dus al vanaf baby. Mn dochter noemt hem papa en het is ook echt haar papa. Bedoel hij staat snachts voor haar op, doet leuke dingen met haar en troost haar als er iets is. Niet haar bio vader.
    Die ze overigens wel ziet, maar qua gevoel is mijn man de papa en haar "vader" is eerder een ,,,,,weet niet hoe ik het moet zeggen. Ze heeft t ook nooit over hem, alleen over zijn vriendin en haar kinderen.

Hoop dat ze later net zo blij is met haar papa, mijn man, dat wij met haar zijn

12. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    heb honger, maar heb niks lekkers,,,,,,zucht

13. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Wat doe jij in het dagelijks leven, werk school enz? Ik werk in een supermarkt en dan zowel op de versafdeling als aan de kassa.
    Hoe is je gezinssamenstelling? Getrouwd? Al lang bij elkaar? Wij zijn 20-08-2008 getrouwd en al dik elf jaar samen. Stan is ons eerste kindje.
    Heb je broertjes of zusjes? Zelf ben ik 28 (bijna 29), mijn broertje is 27 en mijn zusjes zijn 25 en 22 jaar.
    Hobby's? Kaarten maken, crea bea zijn, stijldansen (staat nu op een laag pitje omdat we voorlopig veel tijd met Stan willen doorbrengen). Van Muziek vond ik Nightwish en After Forever leuk, maar beide bands bestaan niet meer.
    Goede eigenschappen?
    Zorgzaam, lief, staat altijd voor anderen klaar.
    Slechte eigenschappen?
    Soms te ongeduldig

14. CherryAyden

Javaag is dat he? Kinderen hechten gewoon aan mensen die altijd bij ze zijn en die altijd voor ze zorgen, dus logisch dat ze hem als haar pappa ziet! Weet zeker dat ze blij zal zijn met haar stiefpappa en haar echte vader en met jou :)

Vervelend he trek hebben en niks hebben :(. Ik kan altijd wel wat vinden al is het maar augurk of weet ik het wat, best sneu :D

15. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Kun je niets lekkers in elkaar knutselen?

Appelbol in bladerdeeg bijvoorbeeld?

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat komt vast helemaal goed inlove :) Ik zie mijn niet biologische vader echt als mijn vader. Terwijl we verder heel weinig raakvlakken hebben en ik echt totaal anders ben dan hij is. Hij heeft altijd voor mij gezorgd en ik voel dat hij mij echt als zijn dochter ziet. Zo'n band gaat nooit meer verloren wat mij betreft :)

Ik ben juist misselijk van het avondeten, bleh.

17. CherryAyden

Leuk! Geweldige trouwdatum! En jammer he ik vond Nightwish en After Forever ook leuk!

18. regenboogje82

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Limburg
    Die dag waren we precies 9 jaar samen. Dus we hebben het er een beetje om gedaan:).

Ja inderdaad erg jammer dat ze niet meer bestaan. Nou ja, volgens mij bestaat Nichtwish nog wel, maar ik vind die nieuwe zangeres niet geweldig. Kan er niet aan wennen helaas.

19. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou chips gaat niet werken want Lune ligt op de bank naast me te slapen. Boterham geen zin in en verder niks in huis, dus :(

Lune heeft trouwens de laatste 2dagen dat ze de fles uit dr mond duwt. Ze drinkt ook heel wisselend. Vanmorgen van de borst, om 10uur maar 100ml, daarna om 12uur dacht ik dat ze honger had heeft ze 30gedronken. Om 15uur 200ml!! en om 18uur 120ml en nu slaapt ze dus. Ik hoop dat ze straks ook goed slaapt.
    Snap nog steeds niet dat de evolutie het niet voor elkaar gekregen heeft er ook even een gebruiksaanwijzing bij de geven!

20. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ow leuk, wij zijn ook getrouwd precies 1 jaar later op de dag dat we elkaar voor t eerst ontmoet hadden. Voor ons heel speciaal.

Deel Deze Pagina