Ja dat laatste is erg herkenbaar. Ik ben ook best wel een huismus. Dat is geloof ik ook wel een typisch dingetje van een HSP'er
Wat een vragen!!!!!!! Soms een tijdje daarvoor, maar dan weet ik wel bij WIE het gebeurd... Soms weet ik ook dát het gebeurd, maar dan niet bij wie en dat is dan meestal heel kort voordat het daadwerkelijk gebeurd. Hoe openbaart zich HSP bij jou eigenlijk? We gaan zaterdag lekker een dagje naar een privé sauna en krijgen daar een massage, heb er zin in! Ik wil heel graag een parttime baan in mijn eigen richting, maar ik heb toevallig van de week nog eens rondgebeld, het is gewoon niet te doen. het minst aantal uren is 32 en dat vind ik echt teveel, zoveel tijd wil ik niet missen van mijn kindjes.
wauw 10uur en nog geen post,,,,,hebben de kids jullie allemaal verwend vanacht?? Hier iig niet Lune slaapt nog steeds niet in zonder mij ernaast en als ik dan wegsluip is ze binnen een half uur wakker. Dus gisteren om half 10 maar mn bed ingedoken. Erg gezellig voor mn man op deze manier. Om 5uur had ze honger en om 8uur was de oudste wakker dus dan is de dag begonnen. Lune slaapt nu in dr schommelstoel, ben benieuwd hoe laat ze wil drinken want de laatste dagen is t drama met drinken. Smorgens en snachts goed uit de borst. Dan is t normaal om 10uur een fles gekolft maar de dronk ze gisteren en eergister maar 100van max. Dan ben je dus heel de dag aant rommelen want heeft ze nou honger, is ze nou moe? Maak maar een flesje, shit drinkt ze niet, kan ik weer melk weggooien ggrrr. En dan savonds om 7uur de laatste fles knoeiend en niet goed leeg gedronken. Maar wel pas om 4uur de volgende willen. Vandaag dus maar even kijken hoe ze t zelf aangeeft. Ze slaapt nu ook ipv een voeding, dus denk dat ze haar ritme (welk ritme??) om aant gooien is. Wel vermoeiend zo
@Inlove; He balen meid dat de nachten nog steeds zo aan het rommelen zijn en dan nu ook nog de dagen. Maar een troost, het komt ooit goed @Hier; Gisteravond weer 2 schepjes rijstebloem bij zijn fles gedaan en nu sliep hij zelfs van 10 tot 5 en daarna weer tot 8 en toen was het tijd om op te staan Net weer een klein flesje gehad en nu ligt hij lekker te slapen in zijn bedje Heb even met vriendlief gepraat over dat ritme zo belangrijk is voor de kleine man dus vanaf nu houdt hij ook het ritme aan Damian drinkt tijdens zijn ochtendfles (die van rond de klok van 10) maar max 90 cc. Hebben jullie kleintjes dat ook? Zijn nog aan het twijfelen of we gaan zwemmen vanmiddag of naar het bos/strand gaan om lekker te wandelen....
Ik ben niet verwend door Aiden wel door vriendlief die vanaf gisteravond tot vanochtend voor hem gezorgd heeft zodat ik kon slapen . Idd veel hspersonen hier! Wat toevallig! Ga zo verder reageren nu Aiden op de foto zetten. Vriend is professioneel fotograaf!
Oh wat is mevrouw Sonja Bakker toch aardig vandaag Mag een heerlijk broodje gezond, hmmm echt heerlijk... Crackers kwamen me aardig me oren en me neus uit
Haha, hier ook verwend door manlief. Die is om 7:15 met Amy opgestaan nadat ik haar gevoed had zodat ik verder kon slapen. Ga nu toch maar eens opstaan, met een knallende koppijn helaas .
InLove: Jeetje, dat is echt onvoorstelbaar inderdaad Weet je wat hier goed geholpen heeft met het drink probleem? Vast ritme en je daar echt aan vast houden, hij drinkt nu om: 7 u 11 u 15 u 19 u 23 u Dan nog niet veel hoor, maar meer dan Lune, als ik het zo lees Gisteren zat hij op 600cc op de hele dag. (Dan reken ik niet mee wat hij eruit spuugt, want dat is ook nog een hoop, maar dat kan ik niet meten natuurlijk) Elena: Wat een heerlijke nacht! Cherry: Wat lief van je vriend! Gwn: Hopelijk is je hoofdpijn snel over!
Pfff, nou hier ook niet verwend hoor. 23:00 had hij zijn laatste voeding, 1:45 huilen, speentje gegeven, weer geslapen tot 4:15, toen hem gevoed, 5:45 weer huilen, speentje gegeven, geslapen tot 8:30, weer gevoed en daarna hebben we nog even met zijn drieën in bed gelegen, daarna heb ik hem in bad gedaan. En manlief heel leuk zeggen, goh, hij heeft goed geslapen vannacht.....euhhhh, schat, slaap lekker verder. Die wordt dus echt nergens wakker van en ik maar lopen.
Oh we gaan toch niet We gaan morgen babyzwemmen... En het is vandaag echt megadruk dus dan gaan we liever morgen
Denk dat Lune wel aan de 600 a 700 op een dag komt incl de borstvoedingen live snachts en smorgens. Dus te weinig is het niet maar ben t niet gewend van dr. Normaal dronk ze 5x 150 en een slokje liv snachts. Zal wel weer een faaase zijn.
Incognito: nee, er zit geen lactose in de pepti, volgens de verpakking. Wel staat er een * helemaal onderaan, en daar staat achter 'melk'. Dit vind ik vreemd, want ik krijg het toch voorgeschreven van de diëtiste.... Hier nee, ook niet verwend vannacht! Om 22.45u werd Thijs wakker, gevoed. Toen kwam hij om 00.15u, om 5.45u en om 8.30u. Maar om 8.30u heb ik hem een fles gegeven ipv de borst, want wilde hij aan de borst niet drinken. Ben benieuwd hoe lang ik hem nog bv kan blijven geven..... Vanmiddag nog kraamvisite, echt de allerlaatste, en verder lekker rustig aan. O ja, gisterenavond samen met mijn man Wii party gespeeld, ook erg leuk. We nemen het morgen mee naar vrienden van ons
Hallo meiden, Nog niet alles bijgelezen, maar even een vraagje: mijn zoontje (nu: 10 weken) drinkt ineens niet goed meer. Aan de borst. Heel raar. Het lijkt wel of hij krampjes heeft en gooit zijn hoofd naar achteren. Als ik hem dan weer aanleg gaat hij krijsen. Voorheen dronk hij 10 min bost 1, daarna 10 min borst 2 maar nu is het een zooitje, 1 borst 5 minuten en dat was het dan. Ook veel slapen. Hij had ook poep met groende dingetjes erin, misschien een virusje ofzo? Ik ben ook een beetje ziek, verhoging, zere keel, slijm als ik hoest, gatver. Herkent iemand dit? Ik ga ervan uit dat het wel weer goed komt, maar toch....Is even irritant.
Incognito; Bij Stan is aan de voorkant van het schedeltje de schedelnaat vergroeit. Daar waar het normaal open hoort te zijn is het nu een heel stuk over elkaar heen gegroeid. Hierdoor kan het schedeltje dus niet normaal groeien en je hebt kans dat er hersentjes in de verdrukking gaan komen. Dat wil je natuurlijk allebei niet. Daarom zullen ze van de zomer de twee vergroeide delen verwijderen, volgens mij van elkaar scheiden en weer terug zetten. Maar dit moeten we nog eens goed navragen hoe het precies gaat. Moet wel toegeven dat het me echt niet lekker zit en dat het me ook behoorlijk dwarszit. Maar we zullen er toch doorheen moeten.
YouTube - Kanaal van merleqable Pelle lachen met geluid Voor het eerst! @ elena: pelle drinkt 's ochtends altijd weinig. Irritant vind ik dat @ nacht: ach het was oke Pelle kwam om 18.30, 02.45 en 07.00 uur.
Oh bah dat klinkt als een zware operatie . Ook al is het voor het belang van je kindje ik zou ook doodsbang zijn. Maar hij is vast in heel goede handen en achteraf zul je opgelucht zijn en blij dat het allemaal in orde is. Maar dat het je dwarszit kan ik me heel goed voorstellen . Sterkte ermee alvast!