@Yukl: Wat een geweldig lieve lach zeg! @Regenboogje: Wat balen dat Stan geopereerd moet worden. Zag trouwens op hyves dat je woont in het dorp waar ik geboren ben! We hebben op dezelfde basisschool gezeten. @Gwn: Beterschap met je hoofdpijn! @Incognito: Mooi ritme hoor. Hier hetzelfde, alleen de fles/voeding van 23 uur heeft Mees niet. Die wil hij sinds 3/4 weken niet meer hebben. Ook goed, natuurlijk. @Kwebbelsnoes: Haha jouw man slaapt overal doorheen dus. Mazzel voor hem, maar niet voor jou. Hier heel soms andersom. Lag ik er om 21 uur in. Volgende dag werd ik wakker. Zeg ik tegen vriend: Mees heeft goed geslapen he. Hmmm nou ja: behalve dat 15 minuten lange gegil gisteravond...Niets van gehoord! @Chikai: Wii Party wil ik ook! Oh ja, en mij was ook al opgevallen dat we erg veel eigenschappen gemeen hadden! @Denise: Geen idee, ik ken het niet. Regeldagen misschien? Als je daarin geloofd. @Inlove: Hoe gaat het vandaag met het ritme van Lune? @Elena: Niet gaan zwemmen dus....toch het bos geworden? @Cherry: Lekker zeg, dat je verwend bent door vriendlief! @Ritme: 4 voedingen 7 uur 11 uur 15 uur 19 uur In totaal ongeveer 800-850 cc. Laatste voeding met moeite 150 cc. Andere drie 220-230 cc. Volgens cb moest Mees aan ongeveer 800cc per dag komen. Klopt dit wel, als ik jullie zo hoor?
@Hier: pyamadagje voor vriend en mij. Hmm voor mij al de vijfde op rij. Maar nu niet omdat ik me ziek voel ,maar gewoon lekker lui dagje bankhangen, tv kijken, computeren...
+/- 12 weken Mama----Beeb---start lengte/gewicht---nu lengte/gewicht-----gegroeid Kwebbel----Jelmer----54 cm-----4280 g-----67 cm-----8640 g----13 cm-----4360 g Skatjuh --- Jasper----52 cm-----3590 g-----61,5 cm---7235 g----9,5 cm ----3645 g Nike--------Mees-----51 cm-----3540 g-----63,3 cm---5990 g----12,3 cm----2450 g Regenboogje-Stan----45 cm-----2435 g-----55.8 cm---4830 g---10,8 cm----2395 g InCognito---Olivier----51 cm-----3745 g-----59 cm-----6140 g----8 cm-------2395 g Amaryllis----Imee-----49 cm-----3440 g-----60,5 cm---5830 g----11,5 cm----2390 g Gwn--------Amy------50 cm?----3105 g-----61 cm-----5370 g----11 cm------2265 g Inlove------Lune------52 cm?----4200 g-----62 cm-----6300 g----10 cm------2100 g Chikai------Thijs------50 cm-----3260 g-----59 cm-----5130 g----9 cm-------1870 g Escal------Sem-------50 cm-----2970 g-----55.8 cm---4710 g----5.8 cm-----1740 g Paloe-------Liam------50 cm-----3800 g ----60,5 cm---5300 g----10,5 cm----1500 g
Sorry er schuilt toch een perfectionist in mij. Kon het niet laten het lijstje even netjes te maken en op volgorde te zetten! Oh ja, en Mees heeft er sinds vanochtend een nichtje bij! Iris is geboren! Helaas zijn we nog te ziek om haar vandaag te gaan bewonderen. Dat wordt dus volgend weekend. Ze wonen niet om de hoek namelijk.
@Denise; Regeldagen misschien??? Zou het anders ook niet weten. @Regenboogje; He bah, klinkt als een flinke operatie. Vooral omdat je mannetje dan nog zo klein is. Maar we hebben goede dokters in Nederland dus het zal vast goed komen allemaal @Nike; Nee we zijn thuis gebleven Heb net met me broertje geMarioKart en zometeen komt een vriendin van me. @Yukl; Wat een leuke lach @Hier; Pfff, heb last van me ogen, me nieuwe bril is pas volgende maand klaar De bril die ik nu heb is niet meer de juiste sterkte, echt balen.
Denise; dat krijsen en gevoel van krampjes bij het drinken herken ik heel erg. Thijs doet dat overdag ook, dus ben ik nu zelfs overgestapt op de fles met bv overdag. Het werd een drama voor mij en voor hem, dus vandaar deze keuze. Yukl: wat leuk! Thijs doet dat sinds 2 dagen ook, zo lief Cherry: mooie foto's zeg! Wij hebben 31 januari een shoot, ben erg benieuwd!!
Kwebbelsnoes: heel herkenbaar die mannen maar weet je, mijn man zei laatst: Ik slaap er gewoon doorheen als ik weet dat jij in de buurt bent. Als ik echt voor m moet zorgen omdat je er niet bent, lig ik meer te waken Tjah dat kan ik me dan wel weer voorstellen! Elena: morgen zwemmen, op maandag? Hoeft je man niet te werken? Chikai: Dat vind ik wel heel erg vreemd . Ik zou t toch eens navragen, want als er melk in zit, ben je dus gewoon datgene aan het geven waar hij waarschijnlijk niet tegen kan! Denise: Geen idee? Sprongetje, regeldagen? Spruw of inderdaad een virusje?! Regenboogje: Oh jeetje, wat een heftige operatie zeg! Natuurlijk zit je dat behoorlijk dwars, het is ook niet niks! Yukl Geweldig filmpje! Nike: Beter zelfs, dat hij die laatste voeding niet meer drinkt. Dat is meer hoe het hoort. En 880cc kan wel kloppen hoor, Olivier drinkt de laatste dagen gewoon erg weinig, opvallend weinig zelfs Gefeliciteerd met Iris! Cherry: Prachtige fotos, geweldig als je vriend/man fotograaf is, dan krijg je nog eens mooie fotos!