Oktober 2010 mama's - deel 1!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@yukl, de iPad is super. Ik zit er nu mee op bed haha. 200 dolkmes, jemig. Wel heel leuk en fijn dat het geordend is.
    @chikai, wat balen van de productie. Hopelijk blijft het niet Zo.
    @Elena en kwebbelsnoes he bah wat een nachten. Hopelijk snel verbetering.
    @gen, ik zou alleen die brief sturen. Spannend hoor.

2. wonderteam

@cherry, ja leuk zwolle, waar in Zwolle woon je precies?

3. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Zwolle zuid bij de Boni en de Bristol in de buurt. Und du?

4. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey!

Dat jullie al gaan babyzwemmen... Hier mag ik pas met 3 maanden komen, niet zo heel erg hoor, ben er zelf nog niet aan toe, maar wil het wel gaan doen.
    Ga lekker vanmiddag ff genieten van mijn rust.... Caitlynn ligt te slapen in de kinderwagen, net K. naar school gebracht. Normaal wordt ze dan wel weer wakker, maar vandaag lekker niet....

Groetjes,
    Elleke

5. wonderteam

Ook Zwolle zuid. Vlakbij het grote winkelcentrum en een zijstraat va e provincieroute.:D

6. CherryAyden

Das echt heel dichtbij!!! Keertje thee drinken? ;)

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha wat toevallig tessa en cherryayden :D

Grr ik wilde vanmiddag boodschappen gaan doen, maar er komt een hele grote stomme regenwolk aan. Bah.

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

En ik moet nog lunchen maar we hebben niets wat naar mijn zin is dus nu ben ik snoepjes aan het eten ;)

9. CherryAyden

he lunch is lunch :D. Ik ga nu lekker shoppen, vriend is bij Aiden. Ik moet snoep voor hem meenemen. Voor vriend dan he? (klein kind)

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Yukl; Hahah moet kunnen toch :D Bah, regent het in A'dam? Ik moet straks naar A'dam.... ga vriendlief maar eens lief aankijken of hij me wilt brengen ;) Ik heb vanochtend even boodschappen gedaan op de fiets terwijl vriendlief bij de baby was.

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Yukl: dat is een goede ja! Die neusspray, zal vanmiddag of morgen meteen eens even langs gaan. Nu heb ik het niet zo op neussprayen, vind het een erg vervelend gevoel, maar goed, als het helpt! ;)
    Haha, soms is zo'n lunch lekker toch! Ik heb net lekker twee boterhammen met knakworst op en boterham hagelslag, beetje variatie in het menu.... Knakworst mocht ik wel, dus toen dacht ik, dat kan ook op brood!

Hier Thijs heeft vrijdag ontdekt dat brabbelen echt heel leuk is en sinds vandaag ligt hij ineens ook zomaar zonder protest lekker te spelen in de box! Heerlijk, zo even gewoon op de bank zitten zonder Thijs op schoot :)
    Ben vanochtend nog even op school geweest, afscheid van een collega, maar verder lekker niets meer vandaag. Morgen gaan een vriendin en ik samen met haar zoontje en Thijs naar babymassage voor het eerst, ben erg benieuwd!

12. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Gwn; ik zou ook gewoon de brief sturen en eventueel bellen of ie aangekomen is.
    @babyzwemmen; hier vanmorgen ook voor de 1e keer geweest. Stan vond het wel leuk, maar snapte volgens mij niet dat het een heeeeeeeeel groot bad was met veel kindjes.:)
    Nu ligt ook hij weer lekker te slapen. Ik heb hem volgens mij ook helemaal uitgeput (we zijn maar 5 minuutjes eerder gestopt)

13. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Toen we gisteren naar mijn tantes liepen (ongeveer een dik kwartiertje lopen) heeft Stan de hele wel zo ongeveer gebrabbeld. Zo lief en gezellig.

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Leuk he, dat gebrabbel, Jelmer babbelt er ook al vrolijk op los, vanmorgen in het zwembad ook tegen de zwemjuffrouw, zo schattig!

Pfff....net een zwangerschapstest gedaan, omdat het alweer 7,5 week geleden was dat ik ongi was en toch wel wat vage klachtjes had. Toen gisteren mijn man vroeg of ik niet zwanger kon zijn, begon ik toch wel even te zweten. In principe moet het niet kunnen omdat we condooms gebruiken maar toch.
    Gelukkig was hij negatief :D Wil graag een tweede maar nu nog even niet.

15. wonderteam

#3295 wonderteam, 17 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2011
    @cherry, dat lijkt mij erg gezellig, kunnen wij al een keer kennismaken. Moeten we even een datum uitzoeken. Lekker geshopt?
    @yukl, en nog droog kunnen overkomen?
    @regenboogje, oh die stan helemaal uitgeput, maar ook niet gek zo,n eerste keer.
    @chikai, leuk babymassage.
    @kwebbelsnoes, oef gelukkig was de negatief. Je cyclus is gewon nog een beetje door de war. Ik hoop hier ook en geen zwangerschap.

Nou vanmorgen bij de diëtiste geweest. Ik kon beginnen met rijstebloem ,maar omdat fay gevoelige darmen heeft moet ik alle bijvoeding starten met max 1 dessertlepel en dat voor 3dgn. Gaat dat goed mag ik verhogen. Ook zei ze dat fay extra onrustig van de prikjes kan worden, schijnt vaak bij allergien zo te zijn. Dat verklaard ook de onrust na de vorige prikjes. Beloofd wat voor morgen

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Tessa, sterkte morgen dan! Hopelijk valt de reactie van Fay mee!

Kwebbel: he, gelukkig, pffff, negatief! Ik denk daar ook wel eens aan zo van, o jee, ik zou nu maar zwanger worden, liever nog niet! (al gebruiken we condooms...)

Regenboogje: leuk dat Stan het leuk vond, en ja, logisch dat het voor jullie beiden nog erg inspannend is! Maar het zal vast wel wennen!

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Chikai: Ja idd, maar ook een condoom kan kapot of afglijden of wat dan ook. Had al gekeken voor condooms met zaaddodend middel maar die worden niet meer verkocht omdat dat middel ontstekingen van het baarmoederslijmvlies zou kunnen veroorzaken. Dus dan maar extra opletten.

18. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Meiden met een productiedip: Hou in de gaten dat onze ukkies nu ongeveer 3 maanden zijn en dat er dan weer regeldagen aankomen he?! Hier is het ook weer even gerommel nu, dus ik vermoed niet dat het alleen aan jullie ligt maar ook aan de beebs! Die willen nu ineens meer drinken, dus de productie moet dan gewoon omhoog. Gewoon lekker vaak aanleggen, idd ook 's nachts (gaaaaaap ;)) en dan komt t vast snel weer goed! (daar hou ik me dan maar aan vast)

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ja, hier zijn het ook echt regeldagen, vandaag lekker vaak aangelegd, want morgen weer werken, dus dan kan het niet!

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kwebbel; dat klopt ook ja, dat houd ik ook in mijn achterhoofd... :)

Kwebbel&Amaryllis; Thijs is nu 3,5 maand, dus dat zou kunnen, regeldagen. Maar ik heb het gevoel al veel langer dat ik steeds minder melk heb, dus ik heb net de lactatiekundige gemaild, en nu ga ik het medicijn domperidon proberen. Snel gehaald, ben benieuwd of dit effect heeft. Ik kolf nu natuurlijk ook veel, dus wellicht heeft dit ook invloed erop.
    Veel aanleggen is hier niet handig, want Thijs drinkt echt zo slecht aan de borst overdag, dan maakt hij zich boos als er niet snel genoeg melk komt en dan is het een drama voor mij en voor hem elke keer opnieuw.

Deel Deze Pagina