yukl, ik werk in de gehandicaptenzorg. Een woongroep met 12 verstandelijk gehandicapte ouder wordende dames. Ze hebben wat psychische problemen en gedragsproblemen, maar over t algemeen goed te doen. Zonder mn ouders zou ik deze baan niet kunnen hebben, er is geen andere opvang dan gastouderschap in ons geval en een andere gastouder zou niet zo flexibel zijn.
Hee meiden, even geen reactie. Ben behoorlijk moe, met het nachtvoeden, het werken, het kolven. Dus ik las even een rustig avondje in voor mezelf zonder laptop.... Tot morgen!
@Chikai: groot gelijk, en heel goed dat je dat doet! Hopelijk heb je even een avondje een beetje kunnen ontspannen en kan je er dan weer tegenaan. @Inlove: dat is wel heel fijn dan ja, dat je ouders dat kunnen opvangen voor jullie! @hier: zo, weer thuis! Amy opgehaald bij opa & oma, die hadden een heerlijk weekend gehad, dus willen haar nog wel eens te logeren hebben, dat is mooi! Amy naar bed gebracht thuis en nu van alles in huis aan het opruimen. Het weekend was lekker en gezellig, maar heb nu haast het gevoel alsof ik van het weekend nog moet bijkomen! . De eerste nacht logeren was ze om half 5 even wakker, maar sliep weer verder, vannacht heeft ze van 23:00-07:00 geslapen! Hoop dat dat zich doorzet, ook als ze naast ons ligt (want dan hoor je natuurlijk wel meer). Als ze dan een weekje ofzo doorslaapt (iig zonder voeding) gaan we haar 's nachts misschien eens op haar eigen kamertje leggen. Al denk ik dat ik haar toch wel zal missen 's nachts bij ons eigenlijk!
Spannend trouwens: morgen is de sluitingsdatum van de vacature waar ik op gesolliciteerd heb (of misschien eigenlijk vandaag? Er stond heel duidelijk 'reageren TOT 24 januari'), dus daarna zal ik een reactie kunnen verwachten. Oeh, ben best al zenuwachtig.
goedemorgen, Nou het doorslapen is hier helaas tot 1 nacht gebleven. Ach ooit komt het vanzelf denk ik maar. Voor de rest is iedereen hier in huis niet fit. Mason is al 3 nachten koortsig en slaapt daardoor wat slechter, maar overdag is hij gelukkig wel gewoon vrolijk en hij wil vandaag wel naar het kdv. @schoonfamilie, hier gelukkig helemaal geen problemen. @cherry, hier eigenlijk helemaal weer bijgekomen van de bevalling. Al klaar met klussen? @karin, ooh fijn donderdag bij de osteopaat. Hopelijk helpt het goed. Je moet met slapen idd doen waar je je goed bij voelt. Ik liet tot vorige week ook Fay op mijn arm in slaap vallen ,maar ben ermee gestopt. Ik zie helaas van heel dichtbij ,hoe rampzalig het kan zijn als je er niet tijdig mee stopt en dat is nu op bijna 3 jarige leefttijd nog een probleem. Nu was ik er klaar voor om er mee te stoppen ,dus heb dat maar gelijk gedaan. @elena, oh lekker de 31e weg. Manlief en ik willen hier nog heel graag een dagje/nachtje weg ,alleen hebben we geen idee voor een oppas. Lekekr zeg eigen schooldagen uitkiezen! @athina, wat naar zeg dat je steeds die ring moet terug drukken Fijn dat het met Katelynn, zo goed ging op het kdv. Herkenbaar dat moe zijn,datv was hier ook zo. @mamavaneenzoon, bij onze 1e heb ik ook een knip gehad. Helaas zijn ze toen uitgeschoten en heb ik er toch bijna anderhalf jaar last van gehad. Nu op sommige momenten nog steeds, dat het erg trekt. Hopelijk gaat het bij jou sneller weg. Hier geven we voeding volgens een heel strak ritme en in de laatstte fles riujstebloem ,helaas haalt het niks uit en blijft ze weinig drinken en dit 's nachts inhalen. Wat een goede nacht van 21 tot 9 , heerlijk @rimar, wauw wat had Mark lekker geslapen. Een lekker bijtanken voor jou. Succes met de prikjes. Wat snel al , hier zijn de 3e prikjes pas met 4 maand. @gwn, hopelijk heb je het leuk gehad bij centerparcs dit weekend en lekker bijgetankt. @escal , leuk lekker druk met het huis. Hier willen we deze zomer ook dingen oppakken ( muren/ nieuwe vloer, toilet beneden) Ik laat Fay net zolang slapen tot ze zelf wakker wordt, tenzij ik weg moet. hier gemiddels 2.5 uur per keer overdag. @yukl, oh wat vreselijk idd 2 nachtvoedingen. Net wat je zegt 1 gaat nog net. Huhm hoe kunnen we die hummeltjes van ons toch eens leren dat ze overdag meer drinken en ons 's nachts laten slapen. Hier bn ik namelijk overtuigd dat dat het probleem is. @kwebbelsnoes, he balen ziek zijn. Hoe voel je je nu? Beterschap! Heel idioot van je werk. Hier hebben we ook altijd wel even een persoonlijk gesprekje. @denise, hier maak ik wakker om 23 uur. @nike, wat groeien ze dan hard ineens he. Zeker als je zo'n pasgeboren beebje ziet @inlove, heb je ook een beetje lekker bij kunnen slapen? Wel gek he zo zonder beide kids.
Goedemorgen lieve meiden! Ik ga proberen vanaf hier de draad weer op te pakken. Vorige week een goed gesprek bij de huisarts gehad, ik stond echt op het puntje van doordraaien. O. heeft Losec gekregen en dat is het wondermiddel wat we dus 3 maanden geleden (bij wijze van spreke dan) al hadden moeten hebben! De eerste dagen na het starten met de Losec kon ik nog steeds elke minuut van de dag wel huilen, gewoon van blijdschap. Al met al, we hebben hier een volledig ander kind en we hópen enorm dat dit zo blijft en niet een tijdelijke verandering is. Hij is gewoon zoals een baby hoort te zijn: eten, spelen, slapen, eten, spelen, slapen etc! De nachten slaapt hij nog steeds niet door, maar ach, dat komt wel, we zijn gewoon teveel verwend met de oudste Langzaam aan begin ik wat op te krabbelen, maar gisteren lag ik wel om 9u in bed, ik kon niet meer op mijn benen staan. Maar goed, de oude, vrolijke en positieve InCog is weer terug Fjew........... Meiden, als ik nu iets echt belangrijks heb gemist, hoor ik het graag, want ik kan gewoon niet meer terug lezen nu.... Liefs
terug geven van de fles gebeurt hier ook met regelmaat een uur of soms zelfs 2 uur na de fles. de voedingstoffen zijn dan al opgenomen maar de vloeistof zit dan nog even ""dwars" zit. vaak is het dan ook klonterig/ doorzichtig(er) dan de voeding die er direct na het eten uit komt. kan verder dus geen kwaad. mocht hij veel blijven spugen en je denkt dat hij last heeft ervan kun je altijd wat johannesbroodpitmeel bij de voeding doen om hem wat dikker te maken (nutriton) succes
Ja het is rustig hier! Ik ben benieuwd of je het gaat bijhouden incognito @ chikai: is het gelukt met ontspannen? Kan me voorstellen dat zo'n weekje behoorlijk sloopt! Moet ook weer wennen lijkt mij...
Pelle ligt sinds half 12 op bed en zoals te verwachten wordt hij na 3 kwartier weer wakker Maar ik laat hem maar even pruttelen hoor, hij kan echt nog niet uitgeslapen zijn (ik hoor hem steunen door de babyfoon heen, waaraan ik kan horen dat hij zijn hoofd opheft en met wakkere ogen aan het rondkijken is).
Hmmm en hij gaat weer zwaarder ademen. Zou hij nou zonder te huilen zelf weer verder slapen? Ik geloof er niets van Ik ga trouwens morgen beginnen met hardlopen! Mijn moeder heeft een schema voor me gemaakt (ze loopt zelf fanatiek, zeker 2 wedstrijden per maand, en ze begeleid ook als fysiotherapeut een aantal hardloopgroepen) en ik krijg van haar ook wat kleding en een hartslagmeter. Handig! Ik wil 3 keer per week gaan lopen, op dinsdag, donderdag en zaterdag/zondag. Ben benieuwd of ik het ga volhouden! Oh ja, mijn doel is de dam tot damloop aanstaande september (16 km! )
sem kan ineens als ze op haar buik ligt helemaal omhoog!!!!! ben helemaal trots haha. eerst wilde ze helemaal niet op haar buik en nu ineens lukt het gewoon sorry voor de ego
@Tessa O, wat voor rampzalige gevolgen heb jij van dichtbij meegemaakt? Had je gelezen dat Mark hier met bedtijd avond en nacht wel zelf inslaapt? Ben wel benieuwd hoor. O je bedoelt Mason natuurlijk of niet? @Incog Fijn dat je bij de huisarts bent geweest en weer aan het opkrabbelen bent en de Losec natuurlijk! @Denise Kan het me heel goed voorstellen wat je bedoelt!
@ escal: super goed van d'r! Tobe weigerde het ook heel lang en deed het ook opeens met 3 maanden. Zo apart dat er opeens een knop om gaat en ze het dan oke vinden!
@Incog super hoor! Heerlijk gevoel is dat he dat je kindje dan eindelijk blijer is. Kan me voorstellen dat je het de eerste paar dagen niet kunt geloven! Ben ook heel blij voor je hopelijk kun je nu helemaal bijtanken. En niet bang zijn dat het weer misgaat want dit is blijkbaar gewoon echt wat hij nodig had! Wel erg balen dat het niet eerder is geconstateerd . @Escal niks ego! Super hoor! Ik zou ook beretrots zijn @Yukl stoer hoor! Heb je al eerder hardgelopen? Vind je het ook echt leuk? Ben benieuwd of je die dam tot dam loop gaat halen! Wie heeft trouwens de laatste gewicht en lengtelijst geplaatst? Zoeken is niet te doen!
Kwebbel - Jelmer---54-----4280--------62,5-----7050------8.5---2770 Cherry - Aiden --- 50 ---- 3400 -------60,2 ----- 5680 -----10,2 --- 2280 Rodelief - Nils------50-----3720---------59------5990------9.0---2270 Incognito - Olivier-51-----3745---------60------5845------9.0---2100 Elena-----Damian----50-----3640------60-----5600-----10-----1960 Quendy - Lizzie----49-------3240--------57------5005------8.0---1765 Nike - Mees -------51-----3540--------60,5------5260-----9,5----1720 Yukl - Pelle ---------54?-----3880--------60-------5585------6.0---1705 Deb-Brandon-------50------3220--------56-------4900------6.0---1680 Doglover76 - Caitlynn---50-----3520-------57-------5150-----7-----1630 Regenboogje-Stan---45-----2435------52------3970-------7------1535 Chikai -Thijs ------ 50 ---- 3260 -------55,5------4790 ---- 5.5---1530 Gwn - Amy--------50?------3105--------57------4570------7.0---1465 Amaryllis - Imee --- 49 ---- 3440 -------56 ----- 4850 -----7.0 ---1410 InLove - Lune -----52?-----4200---------58,5----5605------6.5---1405 mveenzoon--daan--57------4500--------62------5860-----5.0----1360 Tessa81-Fay-------48------3460-------55.5-----4770------7.5---1310 Athina -Katelynn ---51 ---- 3840-------57 ----- 4855 -----6.0 ---1015 Escal - Sem -------50------ 2960 ------- 53.6 --- 3920------3.6---960 Paloe - Liam--------50------3800--------54-------4490------4.0---690 zoeken: 8wekengroeilijst
@ cherryayden: ik heb het eerder gedaan ja, zo'n 4 jaar geleden vrij intensief. Maar na een tijdje gestopt. Daarna nog een paar keer geprobeerd, maar toen hield ik het steeds niet lang vol. Ik zat liever op de bank Dus ik ben heel benieuwd of het me dit keer wel gaat lukken. Ik heb een moeizame neusademhaling en mijn moeder (die het ook heeft) gebruikt een speciale neusspray zodat het lopen makkelijker gaat. Dus ik hoop dat het daardoor beter vol te houden is.