Zo ontzettend grappig! We hadden laatst een schoonmaakster via marktplaats benadert maar die kwam 2 keer niet opdagen en hebben we dus vaarwel gezegd. Ik heb ons vandaag daarom ingeschreven bij ikzoekhuishoudelijkhulp.nl die ons dan zou matchen aan iemand. Krijg ik net een e-mail met daarin iemand voorgesteld, blijk ik haar te kennen! Ze heeft ook in het bestuur van mijn studievereniging gezeten, 2 jaar nadat ik in datzelfde bestuur zat. En ze studeert dus ook psychologie aan mijn universiteit Haha! Dus ik heb d'r direct opgebeld en ze komt morgen. Ik ben zo blij, ik weet tenminste 100 procent zeker dat ik haar kan vertrouwen
hoe doe je het dan met de prikjes? die moeten ze toch ook met 12 weken? zelf vind ik het ook wel leuk naar het cb
Incognito: fijn dat het met O weer lekker gaat! Dat lucht op! Lekker genieten nu! Yukl: ja, het ontspannen lukt! (ben er wel bewust mee bezig hoor) Eerst een fijne nacht gehad en vandaag ook lekker rustig aan. Heerlijk! Zo, wat een streven, de dam-tot-dam loop! Knap zeg, ik moet er niet aan denken! Wat leuk zeg, van die huishoudelijke hulp! Escal: het lijkt wel of die kleintjes het ineens snappen he? Thijs ook vandaag, nu vindt hij op zijn buik liggen helemaal niet meer erg Dat vroeg ik me ook af, van Karin en de prikjes. Thijs ligt vanmiddag voor het eerst in het campingbedje te slapen, daar moet hij ook wennen. Maar het valt me reuze mee. Hij lag eerst een kwartier rond te kijken, nu ligt hij al bijna ½ uur lekker te slapen. Vannacht ging het ook goed! Gisterenavond om kwart voor tien een fles, daarna kwam hij pas weer om kwart voor zes! Fijn!!! O ja, en Thijs rolt vandaag van zijn buik naar zijn rug en van zijn rug naar zijn zij. Echt leuk om te zien!
Huhm, sinds ik 's nachts de flessen doe van Fay ,zie ik op de gekste tijden in het huis tegenover ons licht branden. E lke nacht kijk ik er weer naar als ik op de bank zit. Ook zioe ik heel vaak een van hun auo's 's nachts dan heen en weer rijden. Ik zei al eens tegen mijn man dat er iets niet pluis is in dat huis. Mijn man wuifde dat weg als: jij ziet spoken haha. Wat denken jullie vanmorgen werd de beste man met een hoop bombarie van zijn bed gelicht. Edit: Na dit stukje geschreven te hebben vanmiddag om 14.30 belt het kdv of ik Mason op wil halen ,want hij is ziek. Hup Ik fay uit bed halen in de maxicosi en op naar het kdv. Sta ik voor een rotonde te wachten,kijk ik in mijn achteruitkijkspiegel en zie het gebeuren en toen bam. Auto achterop mij. Ik woedend en scheldend de auto uitgestapt. Hij zegt schade valt gelukkig mee. Ik zeg dat intereseert me geen reet die schade ,ik heb verdorie een baby van 3 maand in de auto, dat vind ik veel erger. Gelukkig had Fay geen kik gegeven ,maar ben goed geschrokken. Nu eerst een nieuwe maxicosi aanschaffen. @incognito, oh ik ben zo ontzettend blij voor je dat het zo goed gaat. Echt geweldig en je verdient hett om helemaal bij te tanken!!! @ yukl, wat goed van het slapen van Pelle. Super zeg dat hardlopen. Dam tot damploop is wel gaaf! Nou dat is wel mazzel met je nieuwe schoonmaakster. Gelukkig maar @karin. Oh zag later pas dat de avond/nacht wel goed ging. Ik bedoelde hett overigens niet verkeerd ,maar meer naar mezelf dat ik ermee gestopt was. Mijn zus en haar man deden dit ook altijd met resultaat dat ze nog vrijwel dagelijks hun dochter van bijna 3 in slaap moeten wiegen ,anders gaat ze niet slapen, of ze wil in bed bij hun. Hierdoor was haar overdagslaapje er ook binnen no time vanaf, of die was thuis op de bank, bij papa en mama. Als baby kon ze prima in haar bedje slapen ,maar uiteindelijk resulteerde het in slaapwiegen dus tot een serieus slaapprobleem op latere leefttijd. Supergoed zeg an de voeding. @chikai, lekker zo'n goede nacht. Heb je ook een extra matrasje in het campingbedje? super van het rollen. @escal, wauw wat goed zeg!!
Even snel voor het eten! Incognito: Wat super dat de medicatie aanslaat. Ik herken je juichstemming als de beste! Heerlijk is dat he! Tessa: Wow wat schrikken zeg! Heb je zelf nog ergens last van behalve een bloeddruk van 180? Chikai: Wat goed van Thijs!
Ook hier even snel voor het eten; @Incognito; Wat fijn dat het zo goed gaat Hoop ook dat het doorzet en niet iets tijdelijks is @Yukl; Wow de Dam tot damloop! Succes met volhouden deze ronde @Tessa; Wat raar van die buren gelukkig dat ze van hun bed zijn gelicht, zulke louche types wil je toch niet in de buurt van je kinderen hebben. Wat vervelend zeg van het ongeluk! Al beetje bijgekomen van de schrik? @Hier; Morgenochtend met de kleine man naar het cb en daarna gaan we onze nieuwe auto halen Ben beetje boos op mezelf, heb me de afgelopen paar dagen niet echt aan me Sonja gehouden en veel te weinig bewogen Vanaf vandaag maar weer doen anders ben ik straks niet tevreden met het plaatje van mij in mijn trouwjurk.
@ tessa: ik las het op je hyves, wat schrikken zeg!! Jeetje. Gelukkig heeft Fay geen kik gegeven en is alles goed. Mijn moeder heeft het ook eens gehad toen ik en mijn zusje achterin zaten. Hadden we gelukkig ook niets. En wat gek die overburen! Het eerste waar ik aan denk is drugs. Komen er ook wel eens rare mensen bij ze over de vloer? Dat van die slaapproblemen na het wiegen ken ik. Een vriendin van mij deed dat ook bij haar dochtertje en heeft haar dus heel erg lang in slaap moeten wiegen omdat ze anders echt niet ging slapen. Het is gelukkig niet zo erg als bij die vrienden van jou, want inmiddels slaapt ze wel redelijk. Al blijft ze een moeilijke slaper (wil 's avonds vaak pas tegen 9 a 10 uur slapen, als ze 's nachts wakker wordt is ze heel moeilijk in slaap te krijgen, etc.).
@Yukl; Mijn zwangerschapskilo's ben ik gelukkig al kwijt nu mijn "Amerika kilo's" nog. Zo'n 10 kilo het liefst.
Ik moet nog steeds 4,5 kilo. Ik blijf al weken hangen op dit gewicht, terwijl ik er na Tobes zwangerschap niets voor hoefde te doen! Stom... Zou het kunnen doordat ik nog niet ongesteld ben geweest? Dat mijn hormoonhuishouding nog niet op orde is? Dat duurt me trouwens ook lang hoor... Ik zit echt te wachten op die ongesteldheid!
@Kwebbel; He wat een vervelende situatie op je werk. Lijkt me inderdaad ook een vreemde reden. Anders gewoon vragen naar specifieke voorbeelden waarover de klachten kwamen? Misschien zijn het maar een paar mensen die anders behandeld willen worden? @Yukl; Het is wel heel vervelend dat Pelle het weer minder doet. Ik was al aan het denken om in de laatste avondvoeding meer te geven, maar als ie meer last van reflux heeft is dat natuurlijk geen goed idee. Ik kan je er helaas niet mee helpen. @Incognito; Wat fijn dat het nu zo goed gaat. Ga zo door. @Tessa; Wat zul je geschrokken zijn.
Pfff... had net alle reacties getypt, druk ik per ongeluk op 'vorige onderwerp' ipv 'snel reageren' alles weg! Nou, ff snel opnieuw dan, voor mijn bad koud wordt . @Incog: oh meid, wat ontzettend fijn! Ik ga meeduimen dat het gewoon zo doorzet, geniet ervan! @Tessa: jeetje, wat een dag! Eerst de buren van hun bed gelicht en dan nog een aanrijding, schrikken! Gelukkig was niemand gewond, maar het is wel heftig en ook altijd zo'n rompslomp, was hij verder wel netjes in het afhandelen? En Mason is niet erg ziek hoop ik? @Yukl: wow, mooi streven! Zullen we het anders virtueel samen doen, kunnen we mekaar motiveren . Al ga ik de dam tot damloop niet halen (10 km is eerst mijn doel) en red ik het ook niet om 3x in de week in te plannen, 2x lukt nu al niet eens (maar dat is ook een kwestie van teveel in huis blijven plakken, moet gewoon een schop onder mijn kont hebben ). @Kilo's: hier dus nog 6, blijf daar ook steeds op hangen. Daarna nog 5-6, dus moet nog even . Mag nu ook niet lijnen nog, want geef nog bv ('s ochtends en 's avonds), maar zou ze wel heel graag kwijt zijn. @Ongesteld: geen idee! Steeds (sinds het plaatsen van het spiraaltje) wat spotting, ga het nu maar eens bijhouden denk ik, wie weet kan ik er op een gegeven moment regelmaat in ontdekken ofzo.
Hoi meiden, @ Tessa: gelukkig heeft Fay niets.... Dat is wel schrikken zeg... @ kilo's: Ik zit nu ongeveer 10 kilo onder mijn startgewicht. Ik was maar 3,5 kilo aangekomen, maar ik vind wel dat het heel hard gaat. Ik ben al sinds mijn 18e ofzo niet meer zo licht geweest..... @ ongi: mijn ongi heeft dus echt maar een halve dag ofzo geduurd, twijfel heel erg of het dat dan wel geweest is. Maar aangezien de ha bloed heeft geprikt voor zwangerschap, ga ik er toch vanuit dat het dat ook niet is.... Ik weet het niet meer, maar wacht het maar ff af.... @ hoeveelheid flessen: Caitlynn krijgt nu 5 keer per dag 180 + 6 (en nutriton 1 schepje). 06.30 10.30 14.30 18.30 22.30 Ze slaapt dan zo goed door dat ik haar moet wakker maken voor de 06.30 voeding. Als ik dat niet doe, kom ik de hele dag moeilijk uit voor de schooltijden van K. @ hier: Caitlynn heeft een paar rare dagen. Ze doet niets als huilen tijdens de fles en wil absoluut niet slapen overdag. 's nachts slaapt ze nogsteeds prima. Ze ligt tegenwoordig wel ontspannen op haar buik, zal zo ff een fototje plaatsen.... Zaterdag hebben wij onze vakantie geboekt, samen met 2 andere gezinnen naar Belgie. Gezellig en makkelijk, als het dan ff niet uitkomt is er altijd wel iemand om K. bezig te houden als het nodig is.... (beetje ego, maar wel lekker). Ga zo lekker tv kijken en proberen wakker te blijven tot half 11.... Groetjes, Elleke
Als het straks weer beter weer is ga ik wel op de fiets naar school, totaal 30 km op een dag, dat zal ook veel gaan schelen. Nu nog op beter weer wachten 8)
ben je met een of ander programma bezig, dat je zegt dat je vandaag nog maar 5 flessen geeft, of hoe zit dat? Succes in elk geval!