Oktober 2010 mama's - deel 1!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@meeting, ja lijkt me erg leuk. Cherry kunnen wij zo carpoolen :D:D ( als je gaat teminste)

2. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Meeting: Lijkt me leuk! Met kids ben ik voor. Utrecht of omgeving is inderdaad wel het handigst.

@Tessa: Balen dat je je ziekjes voelt! Hopelijk zet het niet door.
    Mees is ook al 3 weken verkouden/ziekjes/snotterig/lamlendig. Eigenlijk sinds dat ie naar kdv gaat. Gaat vast over! Haha wat grappig dat Mason haar alweer was vergeten :D.
    @Elena: Kan me voorstellen dat je weer wat onder de mensen wilt komen. Ik vind toch ook wel weer heerlijk om te werken.
    Hoop dat Damian nu slaapt. Zo zielig! Mees moet aankomende donderdag:(.
    @Incognito: Lekker dat alles gepoetst is. En een huis met 5 slaapkamers, 2 badkamers.....wow jaloers. Behalve dan op het poetsen van alles. :)
    @Yukl: Lekker zo'n schoonmaakster zeg! En helemaal niet duur. Is die site voor heel Nederland? Ik wil misschien ook wel....
    @Paloe: Klinkt goed die ostheopaat:D. En kundig en knap!
    Hopen dat het ook goed help voor Liam!
    @Doglover: Goed dat je met iemand gaat praten. Klinkt alsof je zelf op tijd aan de bel trekt.
    @Athina: Fijn dat Katelynn weer zo goed drinkt! Hier was het ook even drama. Maar sinds gisteren weer beter.
    Wat leuk dat ze het zwemmen zo fijn vond.
    @Gwn: Beterschap! Griep is echt niet leuk:x. En ziek zijn met een kindje is ook helemaal niet handig....
    @Chikai: Wow 4 poepbroeken op 1 dag :D! En al weer een 4 maandenlijst. Wat gaat het toch snel he!

Sorry geen tijd om verder terug te lezen. Jullie hebben weer lekker gekletst de afgelopen twee/drie dagen:$.

@Hier: Mees drinkt sinds gisteren weer ongeveer zijn oude hoeveelheid en is ook weer een stuk actiever en vrolijker! Eindelijk!

Vandaag hebben mijn schoonouders voor het eerst opgepast. Normaal is dinsdag papadag, maar papa moest helaas verplicht werken vandaag. Het is super gegaan! Opa en oma vonden het ook helemaal leuk.

Hmm heb toch last van mijn rechterborst. Komt volgens mij omdat ik gisteren een beugelbh aan heb gedaan. Kolf niet meer overdag (alleen 's ochtends en 's avonds) en wilde naar mijn werk een jurkje aan waar deze bh het best onder staat. Maar volgens mij kunnen mijn borsten er nog niet tegen.....zou dat kunnen?

3. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ***doet dansje***
    OH YEAH! OH YEAH! OH YEAH!
    ***beeindigd dansje***

MIJN BROERTJE EN SCHOONZUSJE ZIJN IN VERWACHTING!!!!!!!!!!!

Vandaar dat ik zo achterlijk laat nog online ben, kom net thuis.
    We hebben daar gegeten en toen kwamen ze aan met een taart met een ooievaar erop. Ik ging werkelijk volledig uit mijn dak!
    (Olaf schrok zich dood, die moest keihard huilen)

Echt zo superleuk!!! Ze hebben net een boerderij gekocht en ze was met de pil gestopt met het idee dat het wel een half jaar zou duren maar het was meteen de eerste ronde raak! ze is na hewt stoppen niet eens meer ongesteld geweest!

Ze zijn al 14 weken! Echt zo super ik ben nog steeds helemaal verrukt en hyper:D:D:D:D

sorry, maar MOEST het nog even vertellen:)

(nog even niks over zeggen op hyves hoor:))

Liefs!:D een heeeeeeeeeeeeeeele blije en hypere paloe:D

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Incog haha je zou me een mail sturen over waarom je het huis niet meer wil en het op de verkeerde plek staat omdat het een te lang verhaal was om te smsen;)
    Pff schoonmaakstertje! Knap hoor! Kijk je wel uit, je bent net weer een beetje aan het bijkomen, dus loop jezelf alsjeblieft niet voorbij! We hebben bij mij gezien wat uitputting kan doen…
    Tessa haha misschien wel, dat ze daarop geselecteerd worden:p Enne, mag ik dan met de meeting met jou en Cherry meepoolen? Ohnee…dat gaat helemaal niet met zn 3en en 3 beebs in de autoJ tenminste, wij hebben geen 7 p auto en mag die van mijn vader vast niet lenen;)
    Nike ik kreeg toen die borstontsteking na 1 dag beugelbh dragen. Kan toeval zijn hoor maar als je nog bv geeft is het niet erg goed om een beugelbh te dragen..

Liam: ik merkte nog niet echt verschil, behalve dan dat hij de rest van de dag niet meer heeft gegild, dat was erg fijnJ

Hier: mr paloe en ik hadden het vorige week over mijn ziek zijn en ik vroeg hem voor het eerst wat er door hem heen ging toen ik op de ic lag. Hij vertelde toen (wist ik nog niet) dat er, toen hij op de afdeling kwam en ik weg was, tegen hem gezegd was dat hij even moest zitten omdat het anders te heftig zou zijn en dat ze toen hebben gezegd dat ik in kritieke toestand naar de IC was verplaatst. Die avond heeft hij echt thuis op de bank gezeten met de gedachte en angst van straks zit ik hier misschien elke avond alleen..
    Ik werd daar –en word nog steeds weer- heel emotioneel van, omdat ik nu echt steeds meer de ernst van de toestand toen besef. Bah.

5. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Herkenbaar hoor!! Gewoon doen dus, een afspraak maken met iemand.....:)

6. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #3746 Reina5, 26 jan 2011
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
    @Meeten: Ja, met baby's is toch het leukst?? Dan kunnen zij elkaar ook eens zien. :D :D :)

@Doglover: Goed dat je hulp zoekt en natuurlijk heb je iemand nodig om te praten. Sinds m'n beste vriendin er niet meer is is het voor mij soms ook even zoeken weer naar iemand. Best lastig is dat.
    En wat een prachtige foto van een prachtig meisje en ze kan al haar hoofdje oprichten, super!
    @Paloe: Wat SUPER voor je/jullie!!! Krijgen je zoontjes er een neefje of nichtje bij, leuk hoor!
    @Tessa: Wat schrikken zeg, jij maakt ook wat mee zeg zo! Een ongeluk is al erg, laat staan met je kleine erin!!! Zat ze trouwens bij jou voor of achterin? Heb ik even gemist..gelukkig is alles nu goed.

@vaccinaties Jullie vroegen me hoe ik dat dan doe met de prikjes. Nou, wij doen die alternatief. Elke 2 maanden, dus met 2, 4 en 6 maanden. Een programma van de overheid is niet automatisch het beste voor je kindje naar mijn gevoel. Dan telt ook het overheidsbelang en niet alleen van jouw kindje. Bovendien gaat ons kindje nog niet naar een kinderopvang voor 6 maanden/1 jaar, en ja, wij zijn/ik ben gewoon heel eigenwijs :D :D.

@anticonceptie Hier niet meer dan condooms, is altijd goed gegaan. Hormonen slikken of iets in m'n lijf plaatsen is me eerder niet zo goed bevallen. Trouwens, de echte sex lukt hier nog niet, is nog best pijnlijk allemaal vanbinnen, allemaal kleine gevoelige plekjes, volgens mij is het littekenweefsel, beetje harde stukjes zijn het en die schrijnen enorm nog als er iets bij komt. Hoop dat het weer beter wordt.;) :) Wordt trouwens ook niet meer zo vochtig vanbinnen, hebben jullie dat ook of niet? :) :)

7. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #3747 Reina5, 26 jan 2011
    @hier Mijn plannetje om het aantal voedingen af te bouwen lijkt gelukt :D. Hij drinkt nu bijna altijd 180 en dan zijn 5 voedingen genoeg. Alleen de tijden had ik graag anders gewild. Nu krijgt hij om 10.30, 15 en 19.15 uur en dan komt hij om 1 en 05.30 uur. Die 05.30 rek ik op naar 6 uur en dan komt het qua tijden ertussen goed uit :D. Maar het is wel vroeg opstaan zo, gelukkig ben ik een ochtendmens :p dat scheelt.

P.S. De voedingen overdag/avond zouden later kunnen, ware het niet dat vriendlief echt om 20 uur de deur uit wil en hij geeft standaard de laatste fles ;) zodat ik echt vroeg naar bed kan als ik dat wil.
    Maarre ik kan dus slapen tot 1 en daarna tot 05.30 dus het valt mee vind ik. Ik kijk natuurlijk wel uit naar de nachten dat ik echt kan doorslapen...:p

8. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Kun je niet een keer proberen hem om 23 uur wakker te maken voor een voeding? Kijken wat er dan gebeurd. Misschien komt hij dan nog 1 keer in de nacht en dan zo rond 8 uur 's ochtends. Dat zou toch mooi zijn.

9. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Paloe: Wat super een neefje of nichtje erbij!
    Hier sinds twee weken een heel liuef klein nichtje. Zo leuk is dat!

10. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #3750 Reina5, 26 jan 2011
    Dat heb ik dus ook gedaan! Kwam hij twee nachten om 3 uur, op zich mooi, maar daarna kwam hij alweer om 2 uur en toen was ik dat zat. Want ik lig er op dit moment nog vroeg in en moet er dus ook al uit voor een voeding van 23 uur. Dus dan doe ik dit liever, dan kan ik (als ik wil) eerst nog 5 of 6 uur slapen achterelkaar. Elke keer korte stukjes slapen vind ik slopender...;) ;) en zo leert hij beter om door te slapen vanaf bedtijd.

Maar wel bedankt voor je tip!! :D

@Paloe Ja kan me voorstellen dat je dat nog moet verwerken joh, dat was echt niet niks toen met jou!!
    @Yukl
    Fijn van die schoonmaakster zeg!
    @Incog Iedereen zegt het al, maar kijk je idd wel een beetje uit? ;) Ik snap dat je nu graag weer heel veel wilt, maar geef jezelf ook een beetje .... rust ?? :D :D Weleens van gehoord? :) :D ;)

11. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Hmm jammer dat het niet lukte. Ja, steeds korte stukjes slapen is slopend. Hij zal het vast wel leren!

12. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #3752 Reina5, 26 jan 2011
    Kan het trouwens niet laten om foto's van ons manneke te maken :D en dan hier ook weer te showen :D Bekijk bijlage 124722

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Karin: Wat een knapperd! Hij lijkt al echt donkere oogjes te hebben.

14. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Dank je, hihi :) :p. Hij heeft donkerblauwe oogjes vanaf de geboorte al....

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Karin; Mooie foto!

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Hier; De buurvrouw was vannacht weer flink bezig :x Om 1 uur schrokken we wakker van keiharde muziek en ondanks dat vriendlief 2 x aan de deur was geweest gingen ze rustig verder met hun party tot 5 uur om vervolgens om 7 uur wakker te worden van een uit de hand gelopen ruzie :x Der werd met deuren gegooid en keihard gegild :$ Uiteindelijk is een van de dames het huis uit gevlucht en de andere stond huilend aan te bellen bij de andere buren. Ze is bang voor vriendlief dus hier komt ze niet ;)

Oh de kleine mn roept! Straks meer hoor ;)

17. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Elena: Wat super vervelend zeg! Wat een asociale buren. Heb je wel nog een beetje kunnen slapen? Damian er geen last van gehad?

18. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Gefeliciteerd Paloe!!!

19. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Jeetje wat vervelend Elena! Komt dat vaker voor?

20. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Buurvrouw; Pff het is echt een asobak hoor! We wonen hier sinds april vorig jaar en alle nachtelijke feestjes zijn niet eens meer te tellen op 2 handen :$ Vorige maand was het behoorlijk uit de hand gelopen en hebben we 2 x de politie gebeld maar blijkbaar gaat het er niet bij haar in :( Zou het niet erg vinden als de feestjes tot het weekend beperkt bleven maar het is gewoon doordeweeks ook het geval. Stom mens :x

@Paloe; Leuk een neefje/nichtje :D

@Hier; 2 nichtjes (zusjes van elkaar) zijn nu ook allebei zwanger. Wel leuk zoveel kleintjes in de familie :)

Deel Deze Pagina