Skatjuh, ik hoop dat ze t geld overgemaakt hebben, zou ze mooi staan! Schandalig En mss een tip, maatschappelijk werk heeft geen eigen bijdrage! Die hebben mij een aantal jaar geleden ook goed geholpen. Je kunt je ei kwijt en zij hebben ook weer adressen of tips. je zou t eens kunnen proberen!
inlove, bedankt voor de tip. Ik zal er eens naar gaan kijken. Hoop dat het gewoon eens beter zal gaan lopen. Geloof dat we dat ondertussen wel eens verdienen. Liefs
dus meiden ik ga zometeen afsluiten ik wens bij deze iedereen een hele fijne avond toe en tot de volgende keer, doeiiiiiiiiiii
@Yukl Hier brabbelt Mark vandaag ook wat minder. Maar hij is wel meer aan het lachen, net of hij het nu echt gevonden heeft! Dus papa en mama zijn weer blij..een lachend kereltje is zo leuk! Er komt zelfs wat geluid bij. Zal echt wel beter worden Yukl, met het brabbelen.....do'nt worry, huggie. Elk kindje komt op z'n eigen moment @kdv Ben helemaal niet jaloers op jullie meiden die the kids naar het kdv moeten brengen. Ben heel blij dat ik dat nog niet hoef, zou het lastig vinden om hem zomaar uit handen te moeten geven nu al. Als hij rond een jaar oud is, lijkt het me wel goed als hij een paar halve dagen gaat voor de interactie met andere kinderen, maar het schijnt dat de meeste kdv's alleen hele dagen doen of niet?? In elk geval fijn als je merkt dat het goed gegaan is!
Karin: Bij ons kun je alleen maar hele dagen brengen, maar er zijn wel organisaties waar ze met halve dagen werken. Ik wilde Jelmer eigenlijk ook nog niet weg brengen naar kdv, maar ik had even geen andere oplossing en hij vond het leuk, dus prima. Het scheelt dat ik bij de zelfde organisatie werk, dus ken de leidsters en de werkwijze enzo, dus als er wat is zit ik er gelijk boven op haha....
haha, ja dat scheelt natuurlijk heel veel! Zal eens gaan zoeken of er kdv's zijn waar ze halve dagen doen. Want dat zal ik nu onderhand al moeten gaan reserveren denk ik....Maar ja, eerst maar even werk vinden, die volgorde lijkt me handiger . Trouwens aan allemaal, morgenmiddag gaan we naar de osteopaat, ben zo benieuwd wat hij voor Mark kan doen! Vanmiddag was het weer veel huilen na een heel kort dutje...
Even ego; Damian heeft net voor het eerst een paar hapjes fruithapje gehad Hij wist totaal niet wat hij ermee aan moest Morgen nog maar eens proberen
@Karin: Hier kun je wel halve dagen naar het kdv. Mees is vandaag bijvoorbeeld een halve dag geweest. Kan me voorstellen dat je niet jaloers bent! Maar toen Mees de eerste dagen was geweest, het goed ging en ik ook weer met plezier naar mijn werk ging, was het prima. @Tessa: Fijn dat je je wat beter voelt! Hoe is het met Mason? Oh lees dat Fay nu ook ziek is. Beterschap. Sterkte morgen! @Kwebbel: Fijn dat het goed ging op het kdv! @Gusam: Wat fijn dat het goed met jou en de meiden gaat! Hoe heb je dat verkeerd drinken opgemerkt? Had ze er last van? Ik heb het idee dat Mees ook wat vreemd drinkt. @Yukl: Mees was vorige week ook erg stil. Duurde wel een aantal dagen. Nu is hij weer volop bezig om zijn stembanden te ontdekken. Vooral heel hoge uitstoten zijn nu favoriet. @Rimar: Volgens mij heb ik iets gemist....waarover moet je je mond houden tegen je baas? @Inlove: Meteen even filmpje op Hyves bekeken. Cute ! @Skatjuh: Bah het zit jullie echt niet mee he. Dikke knuffel. Wat belachelijk dat ze geen salaris betalen. Is er geen geld of is er een andere reden daarvoor? Oh lees nu dat ze wellicht vandaag gaan betalen. Hoop het voor julllie! @Elena: Dat fruithapje gaat ie vast lekker vinden! Is er een reden waarom je er nu al mee begint?
Vanmiddag naar een vriendin geweest samen met Mees. Vond het wel lastig. Zij heeft te horen gekregen dat ze zonder hulp van het medisch circuit niet zwanger kan worden. Nu blijkt haar man ook nog slecht zaad te hebben. Ze hield ze erg goed! Morgen met Mees naar het cb. Ben benieuwd of hij nog wat is aangekomen na anderhalve week weinig drinken en ziek zijn. En maar hopen dat ie niet te veel last heeft van de prikjes.
@Nike; Damian is echt een enorm hongerlapje vandaar En had het potje staan van de blije doos dus dacht gewoon een paar hapjes proberen kan vast geen kwaad. Vanaf 4,5 maand wanneer ik hem echt ga bijvoeden krijgt hij uitsluitend verse hapjes die ik voor hem ga maken. Heb speciaal het babykookboek gekocht
Karin superleuke foto! Elena wat zijn dat voor buren! Jeetje zeg! Wonen er alleen vrouwen of ook mannen? Gwn beterschap! Kwebbel au dat klinkt pijnlijk! Beterschap en succes vanavond bij de bhv! Escal in kindicol en dat tegen krampjes zit ook alcohol, ze krijgen maar zo weinig dat het volgens mij geen kwaad kan.. Wat heb jij even lekker genoten van de tijd dat Sem aan het wennen was zeg! Heerlijk! Tessa fijn dat je je weer wat beter voelt. Heel veel sterkte! Wat een mooi gebaar om naast de as van je moeder, ook as van je broer in het sierraad te doen, echt heel mooi Ik weet idd dat het een behoorlijke inpact op mr paloe heeft gehad.. bah, eigenlijk wil ik er helemaal niet meer aan denken, Ik voel me ook steeds superstom dat ik niet doorhad hoe erg het was. Met de trein, ja leuk! Is ook een goede verbinding, vanuit Apeldoorn iig. Hoe is dat vanuit Zwolle? Arme Fay! Beterschap voor haar! Gusam wat is KISS? Liam trekt zich ook op, wil graag zitten en in bad op zijn benen staan, Olaf deed dat ook. Hoort dat niet gewoon bij de leeftijd? Fijn dat jullie een beetje een ritme hebben kunnen vinden! Supermooie fotos! Yukl ja Olaf heeft dat stilvallen ook gehad, komt vanzelf weer terug! Rimar succes met zwijgen en gefeliciteerd et je nieuwe baan! Skatjuh krijgt hij het niet of is het zon regeling dat je pas na de eerste 2 maanden je loon over die 2 maanden krijgt? Anders even naar het juridisch loket, want als hij in loondienst is heeft hij gewoon recht op loon! Hebben jullie vast al gedaan, maar anders: een goed gesprek proberen te houden met zijn werkgever, dat dit (zeker in jullie situatie) niet kan.. En volgens mij zijn er regelingen, dat je, wanneer je hulp nodig hebt maar de eigen bijdrage niet kan betalen, dat vergoed krijgt.. dan moet je wel minder dan 125% van het minimumloon verdienen..Of maatschappelijk werk, die hebben volgens mij geen eigen bijdrage. En de garantie van de droger, kan je het niet verhalen op de fabrieksgarantie? Thuisblijven zou ik als ik hem was niet doen, want voor de dagen dat hij thuisblijft hoeven ze hem niets te betalen.. En als de winkel niets voor jullie zegt te kunnen doen dan moet je gewoon met het merk zelf bellen. En .eigenlijk hoor je kosten die bij de garantie horen niet zelf te hoeven voorschieten..dat moet het reparatiebedrijf in principe meteen op de garantie verhalen eigen merk van de winkel..bij wat voor winkel heb je hem dan gekocht? Heel veel succes meid! Oh lees net van het salaris, super! Zitten jullie nu in de schuldhulpverlening? Elena schattig! waarom begin je al met bijvoeden? Cherry, GWN, Elena, Escal dank! idd, kleintjes in de fam zijn hartstikke leuk! Een nicht van ij heeft een kleintje en is in verwachting van de 2e maar die zien we nooit. Een andere nicht heeft ook een kleine en wij dus, en nu mijn broertje! Zó leuk! Scheelt minder dan een jaar met Liam straks, ben helemaal fan! Meeten: wat mij betreft zo snel mogelijk en dan bijvoorbeeld in de zomer nog een keer! Vind het wel leuk om de kindjes ook klein te zien en nu ze nog veel slapen zouden wij ook veel tijd hebben om met elkaar te kletsen! Wij hebben geen zapp of klikdingen voor de mcJ dus hier gewoon wandelwagenbak of buggydeel (kan plat)
Sorry even ego geen zin ( ja zeg ik heel eerlijk erg he) om al die reacties te lezen. Het klussen zit er eindelijk op maar ben werkelijk gesloopt, maar het resultaat mag er zijn! Zal straks even fotos plaatsen. Meeten maakt mij niet uit wanneer! Carpoolen zou gezellig zijn maar ik heb geen auto en geen rijbewijs . Treinen is ook leuk! Al vraag ik me af hoe dat gaat met wagens en beebs . T zweet breekt me nu al uit bij de gedachte alleen al. Trouwens wel even sterkte voor Tessa, dat wordt een moeilijk maar vast ook heel mooi moment! Ik hoop dat je ermee een klein beetje iets kunt afsluiten. Incog: wat ben jij ineens vrolijk in al je reacties, het is duidelijk dat je je veel beter voelt. Geweldig!
Hey hey. Het bedrijf zegt het geld we te hebben, maar ze betalen gewoon niet. Hopelijk is het waar wat ze zeggen en staat het geld morgen op de rekening. Het niet komen zou dan een ziekmelding worden. Dit ook vanwege de spit die hij heeft opgelopen vorige week. Van de droger moeten we gewoon even afwachten. Hij komt bij It`s vandaan en dat schijnt dus failliet te zijn. Met de betaling schijnt het altijd zo geregeld te zijn. Net als met een zorgverzekering zeg maar. Eerst voorschieten en dan terugkrijgen. ( heb er verder ook geen ervaring mee ) We zitten niet in de schuldhulpverlening. Daarvoor zijn we afgewezen. Om er nog voor in aanmerking te komen zou ik in loondienst moeten en dan gaan we er financeel op achteruit. We hebben via familie een lening kunnen krijgen om de schuldeisers te betalen. Dat kunnen we dan terugbetalen als het weer beter gaat. Wil echt niet de hele tijd zeuren hier op t forum, daarom praat ik ook nog weinig mee. Liefs
Hier wel een kdv waar je halve dagen mag, maar wel minimaal 1 hele dag in totaal.. Dus minstens 2 halve dagen. Ik heb eigenlijk maar 1 halve dag nodig . Voor de oudste zijn die 2 halve dagen wel leuk en goed. Alleen is het hier balen dat de jongste dus niet op dezelfde dagen kan (1 ervan maar).. maar oke. KDV hier heel dichtbij -waar de oudste tzt ook naar school gaat, neemt ook geen kindjes aan voor halve dagen helaas. Gusam: Mooie foto's! Tessa: Mooi, zoals jullie het gaan doen met het as.. wel heftig en emotioneel weer allemaal.. sterkte alvast meid.. hapjes/potjes: Hier beginnen we pas met 6 maanden (is de planning) maar ik heb gisteren wél alvast friso potjes ingeslagen bij de Trekpleister. 2 voor de prijs van 1, is een actie die er niet zo vaak is . En hoewel ik zelf wil gaan maken, merkte ik bij Fae dat potjes toch nog al eens handig zijn (geen zin, niets meer in de vriezer, onderweg, logeren etc) . Dus ik heb nu 26 potjes staan had er al een aantal, maar gisteren dus 16 bij gehaald nog . maar oke - ik zit pas net weer ben moe, dus ik laat het hier even bij.. fijne avond allemaal verder!
Wauw, gefeliciteerd! Vind je het niet gek om weg te gaan, na zo'n lange tijd? Jeetje, wat is Mark ontzettend goed gegroeid zeg! Skatjuh: Jeeeeeeeeeeeeeeeetje meid, het zit jullie ook gewoon écht niet mee he? Het enige dat ik kan zeggen is; dikke knuffel en sterkte! Lieverd, Jasper krijgt daar op dit moment nog niks van mee. Het enige wat jullie mannetje meekrijgt op dit moment, zijn emoties. Als het jullie lukt om qua emoties de knop om te zetten, dan is er voor je kleine mannetje niks aan de hand. Karin: Het KDV kan ook halve dagen, we hebben de oudste om diezelfde reden 2 halve dagen gebracht. Hij was toen 15 maanden en achteraf hebben we te lang gewacht. Hij had juist wel het contact met kindjes nodig, maar qua leeftijd was het te laat, hij moest verschrikkelijk wennen... De jongste gaat mooi helemaal niet weg tot hij 2 is, dan gaat ie naar de crèche. Elena: wat leuk zeg!!!! Ben je wel eerst met groente begonnen? Dat is namelijk beter, het is beter verteerbaar en dan wennen ze makkelijker aan het niet-zoete Nike: Ai, dat is ook moeilijk....... wel fijn dat ze zich zo goed houdt, als ze maar weet dat ze wel haar emoties bij je kwijt kan als het nodig is. Paloe: Als Liam KISS heeft, dan denk ik dat de osteopaat daar wel wat op gezegd heeft, of vraag er de volgende keer eens naar. google er eens op, het is makkelijk te vinden. O had dat wel, icm zoveel andere dingen, dat ze het niet 'alleen maar' KISS wilden noemen... Tessa: Hoe ik het heb kunnen missen, geen idee? Maar wat een moeilijk, maar mooi moment toch... Dikke knuffel! Cherry: Ja, ik voel me stukken beter! Maar eh, verbouwen? Vertel, dat heb ik dus gemist
Oh en Aiden gaat vrijdag wennen op het KDV en dinsdag voor het eerst de hele dag. Ik persoonlijk vind het aan de ene kant vreselijk dat mijn hummeltje daar zit, omdat ik weet hoe hij is en het beste voor hem kan zorgen ( vind ik) maar aan de andere kant lijkt het me heerlijk om eens niet hele dagen met hem bezig te zijn. Ik zit nu al thuis vanaf Juni en sinds drie maanden dus met beeb maar oh wat is je wereldje dan klein. Het lijkt me best wel fijn om weer eens dingen voor mezelf te kunnen doen! @Incog Aiden en wij hebben gewisseld van slaapkamer . We hebben een enorm bed die niet paste in onze oude kamer maar wel in die van Aiden. Dus hebben we geruild! Aiden nieuwe kamertje is nog niet helemaal af maar goed, ben er nu al blij mee om meer ruimte te hebben in de slaapkamer! Bovendien is hij roze en dat wilde ik graag
Ah, spannend zeg!!!! Maar hee, het gaat vast goed komen hoor En wauw, een roze slaapkamer, dat wilde ik ook en die heb ik ook gekregen, dus ik begrijp je wel hoor Maar Aiden had dus net een babykamertje en die hebben jullie nu alweer over geschilderd?! Wow.... Slaapt Aiden goed op zijn nieuwe kamer?