ik denk ook niet dat hij dat heeft hoor vroeg me gewoon af wat het was en noemde het staan enzo omdat ik denk dat dat ook gewoon kan voorkomen en dat het niets hoeft te zijn
@Skatjuh: hier vandaan ook dikke knuffel en ik zal hard meeduimen dat het salaris idd is overgemaakt en dat het met de garantie van de droger ook nog goed komt. @Tessa: veel sterkte, zal weer een moeilijk, maar hopelijk ook wel mooi moment zijn. Dat was het even, voel me zó belabberd. Amy heeft er ook wat last van geloof ik: klein beetje verhoging en wat snotterig en veel slapen (en helaas weinig drinken). Wel nog even een vraag: gister 3 poepbroeken en vandaag een behoorlijke, maar allemaal met groen/bruine poep, zeg maar tussen spinazie en chocopasta in. Is dat ok, of kan het een teken zijn dat er iets mis is? Geen verandering in voedsel recent en ik heb ook niks bijzonders gegeten.
Ja want ik was het echt zat. Ons bed moest zeg maar in de lengte tegen de muur aanstaan waardoor mijn kant tegen de muur zat en Frans zijn kant was vrij. Als ik er snachts uit moest moest ik dus over hem heen klimmen. Geen zin meer in En het maakt Aiden nooit zoveel uit waar die ligt, slapen doet hij toch wel. Bovendien geloof ik heilig in een goede slaapkamer "karma:. Dat je dus beter slaapt als je vind dat je een fijne kamer hebt. Stom he
Oh ja, dat staan hebben denk ik echt veel kindjes! de oudste hier had t ook, die had echt geen KISS. En bovendien is KISS erg beperkt. Weet je inmiddels wat het is?
@Rimar: oh laat mijn vraag maar zitten. Ik heb gewoon niet goed gelezen....je hebt een nieuwe baan! @Gwn: Wat balen dat je nog steeds ziek bent. Ik denk wel dat de verandering in de ontlasting komt doordat ze ziek is. Mees had dit vorige week ook toen hij ziek was. @Cherry: Inderdaad fijn om weer dingen voor jezelf te doen. Kan ik beamen. Al mis ik Mees wel hoor!
Dat kan ik me goed voorstellen! En fijn dat Aiden zo makkelijk is Oh en dat laatste wat je zegt, daar geloof ik ook heilig in hoor, dus nee, ik vind dat niet stom
@nike ze klakt achter met haar tong tijdens het drinken waardoor ze lucht weg slikt dat is niet te missen, ook al laat ik haar goed boeren dan nog heeft ze krampen daardoor, ze heeft nu ook inmiddels de nutrilon omnio. @paloe Kiss zijn verscillende klachten bij elkaar, en die komen door een snelle bevalling kinderen met het kiss syndrome die willen/kunnen al lopen met 8mnd En verder weet ik het zo eff niet uit mijn hoofd. @rimar de foto's zijn bij een fotograaf gemaakt. Dames bedankt voor de complimenten over de foto's, deze 3 wil ik ook op canvas laten zetten voor in de woonkamer. XXX Gusam
Gusam, ze zijn echt heel leuk geworden, had je geen koude voeten tijdens het maken of heeft de fotograaf een goede vloerverwarming. Zo zie je het verschil maar wel weer tussen een normale en een professionele foto.
Over auto's gesproken, ik denk dat ik de mijne straks in de verkoop kan gaan doen, dr moet als ik van baan ga switchen er 1tje weg, dus dan doe ik de mijne wel weg, das de kleinste en de jongste, nog geen jaar oud nu nog maar het is niet anders. Het is voor een goed doel, en ik maak straks veel minder kilometers omdat ik 5 km verderop ga werken ipv 40 km verderop.
Hè meid wat balen zeg, maar sommige banken willen het nog wel eens aan het eind van de dag bijschrijven, is mij ook vaak overkomen op salarisbijschrijfdag.
ik weet dat het ook vanmiddag nog kan komen maar je blijft hoop houden he. Hoe langer het duurt voor het erop staat, hoe minder ik het verwacht. Liefs
Snap het heel goed hoor meid, gezien de achtergrond van het hele verhaal. Kijk, deze is voor jou Bekijk bijlage 125023
hee skatjuh, ik moet wel zeggen dat ik vind dat je wel een hele stoere avatar hebt hoor, wat leuk met die zonnebril