Oktober 2010 mama's - deel 1!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Tessa nogmaals sterkte vandaag. Ik denk aan je hoor!

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Extra extra flink balen hier! Stapte net in de auto worden we gebeld door de garage dat de auto nog niet klaar is :x:x Ze zweren nu morgen dus ga nu maar de hele dag zitten duimen draaien. Vriendlief is echt heel erg teleur gesteld :(

3. CherryAyden

Oooooooooooooh dat is erg, kijk je er zo naar uit moet je nog een dag wachten! Bleeeegh snap dat hij teleurgesteld is!

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    goedemorgen dames,

even ego: heb zelf flink de griep te pakken en ook Jelmer is ziek.
    Hij houdt niks binnen en hij poept zich ook de hele tijd onder en zijn poep is net slootwater, zo dun.
    Ben dus de hele ochtend al kots en poep aan het ruimen, hij heeft in 2 uur tijd al 3 verschillende setjes kleding aangehad.

Heb de huisarts maar gebeld omdat ik bang ben dat hij uitdroogt, hij ziet ook heel wit en is niet erg actief. We mogen zo langskomen.

5. CherryAyden

Dat klinkt niet zo goed :(. Zielig om je kereltje zo te zien. Hopelijk kan de huisarts iets voor jullie doen!

6. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Kwebbelsnoes; Heel veel beterschap voor jullie beide!
    @Skatjuh; Zal voor jou ook gaan duimendraaien ;) Kan tot 3 uur gestort worden dus even afwachten meis!

7. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @tessa, sterkte vandaag
    @kwebbel, he meid wat vervelend! beterschap en laat je even weten hoe het bij de ha was?
    @Skatjuh, ik duim hier mee, weet hoe het voelt!
    @gusam, mooie pics zeg! ook leuk met de namen zo erbij. ook door de fotograaf gedaan?
    @cherry, heb je al foto's van de kamer? ben erg benieuwd (ook naar de roze hihi)

@hier, Sem heeft een goede nacht gehad (eerste keer sinds paar dagen dat ze snachts niet wakker word) denk dat het drankje en de enusspray dus goed helpen!
    vanmorge kwam ik de kamer op had ze trouwens haar dekens helemaal naar beneden geschopt en de doek die ik voor het spugen onder haar hoofdje eb liggen helemaal onder het matras uit getrokken! word dus een slaapzakje en een dekentje ipv 2 dekens alleen hihi. wat een actieveling he :p

zelf gister gewerkt, was gister erg moe dus wel heel goed geslapen. lag er om kwart voor 3 in en alsof sem wist dat ik het nodig had kwam ze pas om 9.30 uur!
    normaal komt ze rond 9 dus lekker een half uurtje langer!

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @kdv, hier kun je alleen hele dagen afnemen. er zijn er hier ook wel waar je halve dagen kunt maar inderdaad minimaal 1 dag in totaal. erg vreemd dat er trouwens op veel plaatsen hele dagen moeten vinden jullie niet? werken best veel mensen halve dagen toch! en ook voor de kids is het vaak leuker om twee halve dagen te gaan dan 1 hele (anders lange dagen en moeilijk ritme in te vinden dan)
    gaat echt gewoon om geld zo een kdv! hoezo alles draait om de kinderen. kan er soms best wel een beetje boos over worden dat schijnheilige gedrag daar.
    bij ons moet je bijvoorbeel ook voor de foto's die ze maken per stuk betalen en kan niet via de mail. denk dat soms wel "ik betaal verdorie toch al genoeg of niet dan!!"

of ben ik de enigste die zo denkt?

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hmm volgens mij zijn mijn hormonen nog niet helemaal op orde :)

10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Haha hoezo dat dan Escal?

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Kdv; Kan ik niet over meepraten ;) Damian heeft een papadag, 1 dag met mijn moeder en 1 dag met de moeder van vriendlief en de rest van de week lekker bij mama :D

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

En, rijdt ie lekker?
    Oh nee he?! Balen zeg!!!!

Rimar: Ga je er in salaris op achteruit dan, dat je er één weg moet doen?

Skatjuh: Mooi balen, wat een leugenaars!

Kwebbelsnoes: jeetje meid, dat is niet niks! Beterschap voor jullie allebei!

Escal: DOe mij zo'n kind! ;)

Hier werden op het KDV niet eens foto's gemaakt....? Dus dat probleem had ik niet en je kon hier wel halve dagen afnemen, met een minimum van 2 halve dagen per week, 1 hele dag dus...

13. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    haha, ben net een opwindpoppetje :p

14. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @incog, he wat jammer dat er geen foto's worden gemaakt. ben ik toch wel blij mee hoor :) wel fijn dat je halve dagen kan daar (is helaas net iets te ver rijden voor mij om sem daar naar toe te brengen ;))

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mwah ik weet niet of het alleen een kwestie van geld is dat je alleen hele dagen kunt afnemen op sommige plekken. Hier in de stad worden er praktisch alleen maar hele dagen aangeboden. Het zou best kunnen dat de vraag daarnaar veel groter is, het is planningstechnisch denk ik makkelijker bovendien is het voor de kinderen die hele dagen gaan veel rustiger als alle kinderen hele dagen komen (en er dus niet ouders in en uit lopen midden op de dag). Zo heb je veel meer continuiteit op het KDV.

Verder is het KDV een nonprofit instelling, dus ze maken als het goed is geen winst. Ik snap dus niet waarom je je druk zou maken om foto's waarvoor je moet betalen ;) Dat moesten wij ook, uhm, logisch toch? Dat is gewoon een extra service. En wij hoefden ze niet af te nemen hoor, dus je kunt ook gewoon niet betalen en dus niets krijgen ;)

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat was even tussendoor :D Ik ben weer weg ;) Pelle heeft een onrustige dag vandaag :( En ik laat manlief nu alleen achter met de kinderen en ga even shoppen :D

Oh ja meeting: zullen we een datum prikken? Ergens in april? Op een zondag? Of zijn er hier gelovigen die niet op zondagen willen afspreken?

Verder: is er iemand hier die inbakert?

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jelmer had nog geen uitdrogingsverschijnselen. We moeten hem wel goed in de gaten houden, zodra hij suf wordt of niet meer plast moeten we gelijk weer bellen.
    En steeds kleine beetje laten drinken ipv hele voedingen.

Meeting: Leuk! En op zondag is geen probleem.

Yukl: Jelmer slaapt 's nachts in een inbakerzak, de Woombie.

18. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: Bah wat balen zeg dat jullie allebei ziek zijn. gelukkig is Jelmer nog niet uitgedroogd.
    Hier vorige week bij Mees hetzelfde. Kleine beetjes voeding geven (30-50 cc per keer ieder uur/ anderhalf uur) was hier ook het advies van de huisarts. Dat ging wel goed en bleef ook binnen. Was vervelend dat het 's nachts ook moest.
    Hoop dat jullie snel beter zijn!

19. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Net naar cb geweest. De arts denkt bij Mees toch aan een koemelkallergie vanwege het eczeem. Moet nu pepti gaan proberen. Ben benieuwd of het helpt.
    Verder zijn prikjes gehad. Hij lijkt er nog niet echt last van te hebben. Ligt nu vrolijk te brabbelen onder de babygym.

@Chikai: Jij gebruikte toch ook pepti? Zie je al verbetering?

20. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    bij ons is aangegeven dat het gebouw enz te duur is en er dus zoveel mogelijk hele dagen afgenomen moeten worden ivm planning. dan is het vol en verdienen ze dus het meeste.... ook raar eigg dat ze dat zo zeggen bedenk ik me nu..

snap wel dat de pics extra service is maar waarom niet gewoon via de mail? veel makkelijker, sneller en goedkoper..
    en denk dat je voor wat je betaald ook wel wat extra service mag verwachten.

Deel Deze Pagina