Oktober 2010 mama's - deel 1!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Hij werkt daar sinds begin december. We zijn toen heel lang bezig geweest met zoeken naar een nieuwe baan, veel teleurstelling gehad. Nu mogen we weer opnieuw beginnen :(

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen,

Jelmer heeft vannacht goed geslapen, had hem gisteravond een zetpilletje gegeven en hij lijkt een stuk opgeknapt, hij kan in elk geval weer lachen en heeft weer een beetje kleur gisteren was hij ontzettend bleek.
    Hij drinkt alleen nog niet geweldig, geef iedere 2 uur 1 borst en zelfs dan komt er nog een golf terug, maar niet meer zoveel als gisteren, toen kwamen er hele voedingen terug.

Zelf voel ik me nog steeds beroerd en tot overmaat van ramp breekt er net voor de tweede keer in een week tijd een stuk verstandskies af. Gelukkig moet ik donderdag naar de tandarts.

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Ja, dat weet ik nog wel, wat een ellende!

Kwebbelsnoes: He, wat ellendig zeg :( Bah! Alles komt dan ook tegelijk ook he....
    Wel fijn dat Jelmer weer wat beter te pas is!

4. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @Gusam; wat vervelend dat Chanelly zo op de melk reageerde. Maar nu kun je in ieder geval wel door naar wat wel goed voor haar is.
    @Tessa; De uitslag hebben we de 13de gekregen. Het wordt toch een operatie als hij 10 maanden is.
    En ik ben ook wel nieuwsgierig naar je medaillon. Toch een mooi gebaar.
    @Incognito; Stan is niet degene met medicatie, dat ben ik zelf. Ik heb op dit moment slaaptabletjes omdat ik na de uitslag al 5 nachten achter elkaar nachtmerries had en niet in slaap kwam. Was dus behoorlijk uitgeput aan het raken.
    @Zieken; wat vervelend voor jullie allemaal. Iedereen groot en klein veel beterschap gewenst.

5. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Skatjuh; ik duim voor je dat jullie vandaag wel wat binnenkrijgen.

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Goedemiddag allemaal

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh wat goed dat je slaaptabletjes hebt gekregen! Ik zei gisteren tegen mijn man dat ik ze ook wil gaan vragen, want nu slaapt Olivier redelijk, ben ik zo uitgeput dat ik niet eens meer in slaap kom, snap jij het nog :(

Helpt het goed bij jou?

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

goedemiddag Rimartje :D

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    slik, slik en nog eens slik.........

heb net met 4 makelaars een afspraak gemaakt, het gaat nu dus echt gebeuren, ons prachtige, geweldige huis met enorme tuin gaat de verkoop in........

Ai, niet gedacht dat ik het er zo moeilijk mee zou krijgen, als ik eenmaal gebeld had.

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ik ga trouwens eens snel wat doen, mijn vader is morgen jarig, dus we moeten straks nog een cadeautje kopen, moet nog naar LIEF, ik had een truitje en daar zit een fout in, het hele breiwerk laat los, moet nog een naam-armbandje van de oudste kleiner laten maken en voordat we vertrekken moeten de flessen nog afgewassen en er moet nog een wasje uit de wasmachine gehaald worden... Vóór 2 uur, dus mag wel opschieten ;)

Vanmiddag ook nog met O naar de osteopaat, ben blij toe, want t begint weer een beetje bergafwaarts te gaan de laatste dagen....

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    tje???? zo klein ben ik niet hoor:p

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Waarom gaat jullie huis in de verkoop dan?

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    je bent alweer weg, nou dan alvast een goed weekend toegewenst

14. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    en nu is iedereen vertrokken, nou ja dan ga ik ook maar weer

15. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    En ik dacht van ik ga nog eventjes gluren maar het blijft stil hier, nou dan bij deze wens ik iedereen een prettig weekend toe.

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nou dames, daar ga ik…. Maar 20 pagina’s bijlezen!:)

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.114
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Onze nieuwe auto is super! :D

Zal straks even een fototje posten.

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Tessa: he bah, dat is vervelend, een griep te pakken. Hopelijk knap je snel op! Dank je voor de tip van het matrasje, ik zal eens gaan kijken!
    Sterkte met het uitstrooien van de as, zal vast wel emotioneel zijn. O, ik lees het net. (ik lig echt achter…)
    Paloe: hee, wat leuk nieuws van je broertje en schoonzusje!! Leuk ook voor Liam en Olaf, weer een speelkameraadje erbij straks! Gefeliciteerd!
    En wat je beschrijft over het gevoel van MrPaloe herken ik wel, wij hadden ook zoiets van; Oei, het gaat echt helemaal niet goed met Paloe… We zijn daar toen ook erg van geschrokken en veel mee bezig geweest. Het is maar goed dat je het zelf niet zo hebt beseft èn dat je weer een stuk opgeknapt bent!!
    Karin: ik moet eerlijk zeggen dat wij veel minder vrijen als voorheen, ik ben nog erg moe en ik vind het toch ook niet prettig meer als Thijs wakker is of half wakker is. Maar het gaat nog wel fijn, al moet ik me er dus wel even toe zetten. Wellicht is het al veel geschreven, maar ik zou (als het fijner is) hem eerder wakker maken voor een voeding, zodat je wellicht vanaf 23u een flinke ruk kunt maken. O, haha, ik lees net waarom. Thijs maken wij wakker om 22.30u en hij slaapt dan tot 6.00u ongeveer, sinds deze week! :D
    Kwebbel: dat is lastig, geen stem! Sterkte hoor! He, en ik lees Jelmer ziek… Beterschap meid!
    Yukl: ik vind ons campingbedje zo breed! Er past zelfs geen dekentje van een ledikantje in, die moet ik ook overdwars erin leggen. Dus ik betwijfel of wij een standaard bedje hebben (gekregen trouwens). Thijs is soms ook een paar dagen wat stiller met het kletsen. Dan daarna kan hij ineens gillen :D Dus het komt vast goed!
    He bah, vervelend dat je denkt dat het met Pelle nog niet fijn is. Groot gelijk dat je dan nog even verder zoekt hoor! Ik ga ook even stemmen, goed idee van die poll!
    Incognito: ja, het is gelukt met het fotoboek maken! De eerste drie maanden zitten erin (ben wel tot 23.00u bezig geweest, maar ja, Thijs moest toch nog een fles en ik vind het zo leuk om te doen!!)
    He, wat naar, jullie leuke huis in de verkoop. Hopelijk krijg je er wel een goed bedrag voor straks in de verkoop, maar het zal niet makkelijk zijn voor je… Sterkte hoor!
    Rimar: gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Elena: veel plezier met jullie nieuwe auto!
    Meeting: Leuk en een zondag geen probleem! Zaterdag is wat lastiger, ’s middags kan wel, ’s ochtends helaas niet, dan zijn mijn man en ik om beurten weg voor de scouting.
    Nike: ja, ik gebruik ook nutrilon pepti en nee, ik zie geen verbetering. Thijs heeft nog steeds veel exceem en erg veel jeuk… Dus ik denk niet dat het een voedselallergie is. Maar over een week gaan we beginnen met het terug invoeren van de diverse voedselgroepen (dan heb ik het dieet al 5 weken (!!) gevolgd, dus ik wacht daar nog even op. Bij ons heeft de diëtiste het aangevraagd en ik heb nog niets hoeven te betalen of een bericht gehad van de verzekering.
    Auto: ik heb een twingo, mijn man een kia picanto. Maar die gaat eruit, en hopelijk is eind februari onze nieuwe Dacia Logan binnen!
    Cherry: leuk, dat schaterlachen! Thijs heeft het ook 1x gedaan, toen we hem kietelden op het aankleedkussen!
    Inlove: dat is ook een goed idee, wellicht is dat voor ons ook een optie, andere voeding voor het exceem. Zal eens met de diëtiste overleggen, want Thijs heeft wel duidelijk zichtbaar veel meer jeuk en exceem gekregen nu hij 1 flesvoeding krijgt per dag.

Hier eindelijk weer weekend, jee zeg, dat werken, kolven, voorbereiden, nakijken, boodschappen doen enz. put me wel uit. Vanochtend stond ik, nadat Thijs naar m’n schoonouders was al om 6.45u de badkamer te poetsen en vanmiddag na m’n werk de was alweer gedaan. Nu lekker gaan genieten van het weekend.
    Morgen gaan we een draagdoek kopen, ’s middags is mijn man zijn oma 90 en viert feest, ’s avonds scouting, zondag lekker niets en maandagmiddag hebben we een fotoshoot met drietjes!
    O ja, gisteren naar het bureau geweest. Thijs is nu 4 maanden, 62,5 cm en 5760 gram. En weer prikjes gehad, hopelijk heeft hij er weinig last van gehad vandaag! (Dat weet ik nog niet, want manlief en Thijs zijn nog niet thuis…) Maken we nog een nieuwe lijst?

19. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #3939 Reina5, 28 jan 2011
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
    @Chikai Aaah. Das fijn dat hij doorslaapt. Proficiat :D! En hoe ging het voordat hij doorsliep? Hoe laat kwam hij toen? Als wij het hier samen zouden doen zouden we zeker voor die extra voeding gaan, maar ik vind het juist heerlijk om al vroeg erin te kunnen en dan door te slapen. Over een tijdje ga ik waarschijnlijk wel een wat latere voeding aanbieden, als hij al gewend is aan doorslapen. Ik hoop dat het dan werkt ;)

Drukdrukdruk inderdaad voor jou nu zeg! Fijn weekend! Hoop dat je nu Thijs doorslaapt zelf ook weer lekker kunt bijslapen.

20. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Nou het is even wennen, maar Mark heeft vandaag NIET meer gehuild bij het overdag slapen in z'n bedje. Dus alle moeders met onrustige kindjes zou ik zeker aanraden minimaal 1 keer naar de osteopaat te gaan. Helemaal geloven dat het zo blijft vind ik lastig want heel eerlijk gezegd, hoe fijn het ook is, het is toch ook wennen als je kind van de ene op de andere dag ander gedrag gaat vertonen.......zucht...het is ook nooit goed :D :) hihi.

Ik heb zelfs de neiging om vaak te gaan kijken nu, of alles wel goed gaat :D :D.

Deel Deze Pagina