Gewoon doen meid! Ik ken het, niet in slaap komen, uiteindelijk lukt het bij mij wel, maar als je zo uitgeput bent, echt doen hoor. Voel je je snel weer beter!
Karin; Thijs heeft al eerder doorgeslapen, maar kwam op een gegeven moment weer 's nachts toen hij te weinig groeide. Vanaf dat moment is hij ongeveer een week of vier weer tussen 3 en 4 uur 's nachts gekomen. In jouw geval zou ik wellicht ook voor een eerdere voeding gaan om daarna wat langer te kunnen slapen hoor, die uurtjes heb je dan maar vast!
Even snel. Ben bij mijn ouders. Dus kan niet uitgebreid reageren. Zeker slaaptabletten vragen bij de huisarts. Ik had precies hetzelfde. Mees sliep overdag nauwelijks. 's Nachts sliep hij goed, maar hoorde ik hem nog steeds huilen en kon zelf dus niet slapen. Twee nachten een slaaptablet en ik was er doorheen!
Wauw, leuk, maar druk weekend voor de boeg! Dan is het wel fijn dat je zondag lekker niks hebt Ah, Thijs doet het goed zeg! Nieuwe lijst vind ik een goed idee
Dit herken ik zo! O valt hier na een week steeds een klein beetje terug, maar waar we 3 stappen vooruit gaan, gaat hij er telkens maar 1 terug, dus dat vind ik prima Hopen dat Mark de osteopaat maar 1 keer nodig heeft !
ja, ik ga maandag ook echt even bellen, ik moet toch nieuwe Losec ophalen, misschien mag ik die slaaptabletjes ook wel zonder afspraak...
wat goed, dankjewel!!!! en dat horen huilen, terwijl hij slaapt, dat ken ik.... ik hoor hem zelfs huilen als hij er helemaal niet is! En dat terwijl hij al een week nog maar 3 uurtjes per dag huilt Maar dankjewel, ik ga maandag meteen bellen!
Slaaptabletje kun je toch gewoon halen bij de drogist? Daar heb ik ze ook vandaan en mij helpen ze ook beter door te slapen! Ook wordt je uitgeruster wakker.
hai meiden ik weet dat ik erg lang afwezig ben geweest maar had andere dingen aan mijn hoofd met als gevolg dit; helaas heeft de natuur zijn keuze gemaakt,en van ons tweede wondertje een ster gemaakt....dit mooie wondertje zal nu voor altijd over ons waken..... met 7,2 dagen (afgelopen maandag) is ons frummeltje helaas de kracht verloren om bij ons gezinnetje te horen.... ben er nog erg emotioneel over, maar langzaamaan begint het door te dringen... ben gisteren al het vruchtzakje verloren, gisteren kwam ook het hevige bloeden... 23 februari mag ik terug naar de gyn, dan wordt er nog een echo gemaakt om te kijken of alles weer geheeld is, en om meteen een spiraaltje te zetten..... liefs en sorry voor mijn lange afwezigheid en mijn eog-berichtje...
Bij mij helpt het meestal goed ja. Behalve als ik toch weer ergens heel erg van over mijn toeren raak, dan niet. Maar dat is pas 1 keer gebeurd.
Brina: O meid, heel veel sterkte de komende tijd. Zal best moeilijk zijn! Gelukkig heb je een mooi meisje, maar dit is toch een verlies. Inderdaad, het is hard, de natuur beslist. Incog: Fijn dat het toch steeds beter gaat bij jullie, ook al doet hij weleens een stap achteruit. Dat wat jij zegt, hoor hem huilen als hij er niet is, heb ik ook, maf is dat he. Hoop idd dat we niet meer terug hoeven en dat 1 keer genoeg is.
@Brina; Sterkte meid! Zal toch wel even slikken zijn. @Incognito; Dat huilen terwijl hij er niet is herken ik ook heel erg! Best lastig hoor. Ook heb ik dat ik echt mega gevoelig voor hem ben. Paar weken terug stonden we in een mega drukke McDonalds, baby was bij vriendlief en ik stond in de rij en boven alle drukte hoorde ik Damian huilen terwijl vriendlief (die hem bij zich had) hem nog niet had gehoord. Vind ik wel lastig want op zulke momenten wil ik gelijk naar hem toe om hem te troosten.
Herkenbaar hoor. Als moeder heb je toch een speciale band met je kindje. Ik heb wat jij zegt inmiddels van me afgezet. Als m'n vriend bij hem is, laat ik m'n vriend het doen zodat ik even op adem kan komen. Anders kan ik nooit eens ontspannen . En hier is het zelfs zo: als ik op de bank aan het huilen ben in de woonkamer, begint Mark (terwijl hij bijvoorbeeld aan het slapen is op z'n kamertje) vaak direct ook even te huilen. Zo bijzonder is dat zoals je blijkbaar sterk met elkaar verbonden bent.
@ brinatjuh: wat een vervelend bericht zeg! Sterkte meid, kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt.
Ik heb Pelle zojuist old fashion ingebakerd met doeken. Nog best een lastige klus. Hij vond het wel grappig geloof ik haha. Eenmaal in bed vond ie het ook nog leuk, maar na een tijdje begon ie toch te huilen. Naja, logisch, want dit is hij natuurlijk niet gewend. Bovendien ligt hij nu op zijn rug ipv buik dus dat is ook wennen. Ben benieuwd hoe lang hij slaapt. Hij ligt er nu wel vredig bij
@ chikai: is Thijs goed gegroeid in vergelijking met de vorige keer? Want hij groeide toch een tijdje niet zo hard?
@ incognito: ben heel benieuwd hoe snel jullie je huis verkocht zullen hebben! Ik ben ook benieuwd naar de taxatiewaarde, hopelijk valt dat een beetje mee voor jullie. Kan me voorstellen dat het even niet zo leuk is... Maar bedenk je maar dat je dan weg kan uit dat saaie gat
@Brina oh wat klote . Voel je je lichamelijk wel oke? Sterkte ermee meissie... @Yukl nou wie weet helpt het toch een beetje om hem langer te laten slapen. Drie maanden alweer! Tijd vliegt Hier een kud nacht gehad. Aiden was echt van slag van het KDV. Heeft veel gehuild. Ze vertelde dat hij zijn flesje in tien minuten op had terwijl hij er hier echt wel 20 minuten tot een half uur erover doet (ivm reflux) dus ik denk dat hij een reflux aanval heeft gehad. Ik zal ze melden dat het de volgende keer langer moet duren. Het leek trouwens ook alsof ze nog nooit hadden gehoord van reflux wat ik erg raar vind! Heb ik jullie ooit ons geboortekaartje laten zien? Volgens mij niet...ga hem alsnog even plaatsen . We hebben hem helemaal zelf gemaakt en staan dus ook zelf op de foto . Was echt lachen want vriend moest steeds aan komen rennen voor de foto gemaakt werd . Die hijgde na afloop helemaal Heb ik