@yukl, he jammer van de tandarts, Wil het hier volgende maand ook proberen. Het is niet de paco ,maar wel hetzelfde principe. Deze is het ( is niet mijn advertentie, maar heb je een idee ) Marktplaats.nl > Inbakerdoek - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten Evt wil ik hem best sturen, kan volgens mij gewoon door de brievenbus. Dan kan je hem testen. Bij Fay heb ik hem nooit hoeven gebruiken ,maar bij Mason destijds wel.
@ tessa: ik heb nu een paccodoek, maar gewoon een vierkante lap zeg maar. Ik wil eventueel als tweede doek de doek van pacco met klittenband, maar dat ligt aan het KDV (of zij daarmee willen inbakeren). Bedankt voor je aanbod in ieder geval, maar die laat ik dus aan me voorbij gaan
@tessa beterschap met je meisje. @cherry mooi kaartje @brina sterkte meid. Hier heb ik de dag erna gebeld met onze eigen huisarts en die schrijft een machteging uit dat ze de diagnose ka heeft, dus die heb ik maandag en dan kan ik meteen verdere stappen op gaan zetten, nu ben ik met haar de pepti gaan geven ben benieuwt hoe het allemaal gaat lopen. XXX Gusam
Goedemorgen dames! Even ego; Druk, druk, druk hier Zometeen hardlopen, daarna douchen en klaarmaken om naar mijn broer te gaan (woont behoorlijk ver dus mogen eerst een halve wereldreis maken),vervolgens naar huis om te koken en eten en daarna naar de broer van vriendlief (ook zo'n 3 kwartier rijden) Pff word al moe als ik eraan denk Gelukkig kan ik morgen lekker bijkomen in de Zwaluwhoeve Oh en Damian heeft heerlijk doorgeslapen Vanaf 10 uur gisteravond tot 7.15 uur. Toen half flesje gedronken, schone luier en nu slaapt hij weer
Goedemorgen, Fay heeft gisteren een dagtotaal van 300 cc gehad. Om 6.00 uur heeft ze 60 cc gehad en 8.00 uur 120 cc. De zin in drinken is terug volgens mij, nu nog binnen houden @ yukl geen dank voor het aanbod, was mooi geweest als ik je er mee had kunnen helpen @Elena, lekker zeg zo doorslapen. Succes met je drukke dag en veel plezier met de zwaluwhoeve morgen.
inlove: wat een lief filmpje ik zie zo katelynn erin hihi.. oh brinatjuh: ik lees nu je berichtje... wat een verdrietig nieuws meid... hoe snel ook.. het was weer zó bijzonder - zo'n wonder ook juist.. en dan dit heel veel sterkte meid! tessa: pfff hopelijk gaat het gauw beter met Fay . Balen dat ze de ORS niet pakt.. maar wel herkenbaar.. indertijd pakte Fae dat ook écht niet. Wel een prettig idee, dat als ze opgenomen moet worden, dat ze haar even 'oplappen' en dat je haar dan niet lang achter hoeft te laten... jullie ook sterkte hoor - blijft tobben zo weer
@ elena: wholy shit, 2 van die verre uitstapjes? Trekt Damian dat wel? Ik zou het met Tobe niet eens moeten proberen, laat staan met Pelle @ tessa: en, is het er in gebleven? Ik hoop het!
Oh nee he... hoe gaat het nu met je meisje? Ik hoop dat ze haar toch niet op hoeven te nemen, maar het klinkt ech als veel te weinig... Ja, truitje is gelukt, hadden ze helaas niet meer, maar heb n cadeaubon gekregen. Osteopaat ging op zich goed, maar we merken niet meer van die sprongen vooruitgang di ewe eerst merkten. Oh wat goed zeg! Beter om dit te horen Hoe is het gegaan met drinken vandaag? Oei, druk............ Maar wel gezellig, geniet ervan1 En fijn dat Damian zo heerlijk heeft geslapen, lekker!!!
Wij zijn vandaag gaan zwemmen O was wel wat gespannen, maar ik denk als we wat vaker gaan, dat hij het heerlijk gaat vinden Alle kindjes in het zwembad kwamen naar hem toe: "Oh wat een lieve baby, mag ik hem aaien?" En kusjes geven etc. Ik heb ze maar gelaten, hij is natuurlijk ook onweerstaanbaar Vanmiddag bezoek, kids liggen nu allebei te slapen... Oh en dan nog wat. O begint steeds minder te drinken, gisteren nog maar 580 in totaal en vandaag heeft hij maar 200 gedronken (sinds gisteren 23 uur). Hij is nog wel alert, had alleen vanmorgen maar een plasluier van 13 gram (die leek zo droog, dus we hebben gewogen) de luier daarna was iets zwaarder, maar die hebben we niet gewogen. Even afwachten dus, hij is sinds een dag of 5 nu steeds minder gaan drinken.
Hooooi Ik weet niet wat er met Aiden is maar hij doet echt raar. Hij was vanochtend wakker geworden om 6 uur. Was toen even wakker en heeft rond half zeven tot kwart over geslapen. Toen flesje en even spelen en toen rond negen uur weer wakker. In bad gedaan en sindsdien wil hij alleen maar slapen en alleen bij ons. En hij slaapt echt zelden overdag! Zou er iets ergs zijn? Is dit herkenbaar? Eten wil hij ook niet omdat hij dus steeds slaapt. Toch maar even tempen straks...
@incog is het niet zo dat ze rond de vier maanden sowieso minder gaan drinken? leuk van die voetjes!!
Hier ook een ukkie dat niet wil drinken. Vannacht had ie lekker doorgeslapen en vanmorgen om 6:45 heeft hij wel goed gedronken maar de voedingen erna was hij alleen maar aan het klieren. En 3 kwartier geleden begint hij me toch overgeven, hele golven, het bleef maar komen, de bank onder, de vloer onder en Jelmer en ik ook onder, heb nog nooit zoveel rotzooi uit zo'n klein lijfje zien komen en dat terwijl hij voor mijn gevoel maar weinig gedronken had vandaag. Hij heeft geen koorts en is gewoon vrolijk. Ook heeft hij zichzelf al 3x onder gepoept. Dus hij is de griep toch nog niet te boven, terwijl het gisteren helemaal goed ging. Ik heb Jelmer dus maar even mee onder de douche genomen, nu zijn we beiden weer lekker schoon. Alleen de bank moeten we nog even onder handen nemen, is nl. bekleed met grof geweven stof Dat gaat niet samen met zoveel braaksel. Dus zo maar even met de stoomreiniger te lijf gaan.
@Kwebbel oh getsie kan me voorstellen dat die kots helemaal tussen de naden komt! Wel balen dat Jelmer zich nog steeds niet zo goed voelt. Maar goed als je verder niet merkt dat hij er erg veel last van heeft! Zal wel snel overgaan!
Aiden is weer goed wakker . Hij zal het wel nodig hebben gehad. Heb wel iets opgemerkt: als ik hem voorheen aan zijn armpjes optilde van liggen in de zitpositie zeg maar dan liet hij zijn hoofdje altijd hangen. Nu houdt hij hem heel goed rechtop! Heel vaag kon hij gister nog niet. Alsof ze ineens snachts wakker worden en denken: zou het zo moeten?
Brinatjuh: sterkte meid, het zal vast even moeilijk zijn.... Yukl: op zich is Thijs redelijk gegroeid, maar wat is goed? Hij is nu in een maand tijd 630 gram aangekomen, ik had meer verwacht als je nu ziet hoeveel melk hij via de fles binnen krijgt. Hij blijft aan de kleine kant, maar gaat in zijn groeicurve goed omhoog. Zal 'm zo eens plaatsen. Cherry: mooie foto en kaartje hoor! Kwebbel: ja, ik heb het berichtje ook gelezen, je moet er toch niet aan denken he He, dat is naar, alles onder..... Luchtte het hem wel op naderhand? Tessa: ai nee, weer ziek... Zielige Fay. Ze heeft geen geluk wat dat betreft! Sterkte hoor voor jullie allemaal! Incognito: hopelijk is het een tijdelijke dip dat hij even wat minder drinkt, maar hou het maar goed in de gaten!! Ik heb een eigen draagdoek! Gisteren opgehaald bij een bedrijf in Den Bosch, ben er helemaal gelukkig mee!! Hij is alleen wat korter dan de draagdoek die ik nu heb, dus moet er nog even handig mee leren knopen. En morgen gaan we de fotoshoot doen, ben nu al erg benieuwd naar het resultaat!! Thijs is hier ook wat hangerig en jengelig, hij slaapt daarnaast ook erg veel, maar volgens mij zijn het bijwerkingen van de inentingen die hij afgelopen donderdag weer heeft gekregen.