Oktober 2010 mama's - deel 1!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @rimar, als ze verkouden zijn zijn ze vaak moe en ivm slijm moeten ze harder werken om het eten binnen te krijgen. meestal eten ze dan minder omdat ze de energie er niet voor hebben (hierdoor kan het ook dat ze weer wat vaker de fles willen/ nodig hebben)
    hier ook zo wanneer ze verkouden is.
    gewoon goed in de gaten houden met alertheid en plasluiers (zoals je nu al doet las ik :))

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik had al zo'n vermoeden ja, en hij is nog gewoon erg vrolijk, heerlijk vaak nu aan het brabbelen, inclusief de hoge tonen, gewoon een heerlijk mannetje, zwijmel zwijmel, rimar ga aan het werk, hihi, oeps

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hihi

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    hoi dames,

ik wilde jullie bij deze allemaal uitnodigen op mijn roze wolk :)

kijk nou eens naar die kleine beebs (en brusjes) is het niet heerlijk.
    zo kort geleden zaten ze nog warm in onze buikjes en nu kunnen we ze eindelijk vast houden, knuffelen en zien hoe ze groot worden. als bedankje krijgen we dan brabbels en lachjes terug.
    wat een mooie wondertjes hebben wij toch naar deze wereld gebracht!!!

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ben ik ook weer eens!
    Lune drinkt de laatste dagen super slecht, gisteren om 16uur had ze pas de 2de fles op (wel bv gehad smorgens) Megaveel krampen, we hadden de nutriton weer in de voeding gedaan omdat ze de laatste tijd meer spuugt en we dachten nu ze ouder is, dat t mss wel beter zou gaan, maar helaas ze krijst t uit. Drinkt niet meer en zit helemaal verstopt.
    Helpen met de thermometer hielp niet dus helaas even moeten laxeren. Na 3 volle luiers totaan dr nek ging ze heerlijk slapen en vanmorgen na de 2 de voeding die ging als een trein, weer een enorme poepbroek.
    Hier dus GEEN nutriton meer. Heel verschillend hoe kids kunnen reageren. Fenne had t in elke fles tot 6 mnd ofzo en had nergens last, Lune daarinegen reageert extreem.

Nu ligt ze al heerlijk te slapen vanaf 11uur.
    Hier trouwens ook bed schuin, matras van de wandelwagen schuin. In de box een kussen en t schommelstoeltje is al zit.

bedankt voor alle felicitaties op hyves! Ik ben al goed verwent, 2 mooie lijsten voor fotos (van die grote waar meerdere in kunnen) een bon voor een woon-deco winkel en een blokkerbon (wil graag een tefal acti fry)
    Ben nu lekker aant koken voor straks en me aant verheugen op de heerlijk macciato taart yammie

6. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    ik neem je uitnodiging van harte aan hoor

rimar neemt plaats op Escal's roze wolk

7. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!

@Escal: ja hoor, gezellig op de roze wolk! Ik vind het ook echt fantastisch moet ik zeggen, en het gaat me allemaal veel makkelijker af dan ik had verwacht. Maar als je kindje (steeds) ziek is of veel huilt lijkt het me toch een stuk moeilijker.

@Tessa: pfff... ik weet niet meer wat ik moet zeggen eigenlijk, zoveel 'pech' als jullie hebben, veel sterkte weer voor jullie, hopelijk knapt ze snel op!

@hier: vanochtend weer heerlijk gezwommen en net naar het consultatiebureau geweest. Zal zo ook eens proberen de curves te plaatsen. Alles was goed verders. Heb nog even overlegd mbt fruithapjes enzo, omdat ze daar voor mijn gevoel aan toe is, maar de aanbevelingen zo tegenstrijdig zijn, maar volgens haar gaat het nu weer terug naar 'vanaf 4 maanden hoeft niet, maar mag wel', dus heeft ze aangeraden het gewoon eens te proberen. Dat gaan we vanavond dus doen denk ik! Ben benieuwd wat voor klieberboel het wordt :).
    Heb van mijn sollicitatiebrief nog niks gehoord helaas. Het huis is weer 1 grote puinhoop, dus ga vandaag vooral opruimen en zal wat weinig hier zijn.
    Oh ja, heb met de bv moeten stoppen (het was 'op'), en ben daarom nu aan het Sonja-en, wie ook alweer nog meer? Zitten jullie daarvoor ook bij een topic hier, of dat niet?

8. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Dank je wel! Ja matrasje heb ik schuin liggen, misschien is het beter om het bedje schuin te zetten. Ja, ik snap dat het handig is om er al mee te beginnen zodat je kunt zeggen of het wel of niet werkt.

9. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ik heb een handdoek onder het hoofdeind van het matras gelegd, maar das meer omdat Mark verkouden is en ik hem snachts lekker wil laten slapen.

10. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Sorry, curves lukken niet vanaf de iPad. Hoe dan ook, qua gewicht nog steeds iets onder gemiddeld, qua lengte iets erboven, maar wel aan het afbuigen naar de gemiddelde lijn. Hoofdomtrek was redelijk fors boven het gemiddelde en erg stijgend ook, dat moet volgende keer gecontroleerd, dat ie niet boven de lijn uitschiet.

11. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    door iets onder de matras te leggen, maak je een knik in de matras of iig is het matrasje niet meer recht. vandaar dat ze adviseren t bedje schuin te zetten. Paar boeken ofzo onder de poten

12. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Okee, hee dat wist ik niet, dank je voor de tip, zal het thuis gelijk veranderen.

13. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    #4113 Reina5, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
    Blijkbaar wordt ik nu aangesproken op mijn keuze om geen nutriton te geven aan mijn kindje en wel medicijnen. Ik baal er nogal van dat dit zo gebeurt. Net of ik geen goede keuzes zou maken en niet het beste voor heb met mijn kindje! Waar halen jullie het vandaan om er zo mee om te gaan dat ik dit doe? Dat maak ik toch zelf uit?

14. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Dank je voor de tip Inlove, heb het ook meteen aangepast... :)

15. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ja hoor maak je helemaal zelf uit! Ik bedoel het ook alleen maar goed, vanuit de gedachte dat de meesten liever geen medicijnen willen geven. Maar als jij daar anders over denkt is dat je goed recht! Je moet uiteraard datgene doen wat jou een goed gevoel geeft. Doe ik namelijk ook ;) Boos worden om wat wij zeggen heeft geen zin, ik heb nooit gezegd dat je niet het beste voor heb met je kindje :)

16. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    zo ik heb net ff mijn ticker aangepast, alleen loopt Mark nog niet hoor

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.800
    113
    Kraamverzorgende
    Kom straks terug hoor!

Maarre even ego ;)

Kan gewoon heerlijk hw maken, Damian ligt lekker in de box te slapen (hij was aan het spelen maar is in slaap gevallen) Heerlijk :D Zo kan ik tenminste vorderingen maken

18. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    heerlijk is dat niet als ze eerst heerlijk in de box aan het spelen (kraaien) zijn gevolgd door een stilte en constante ademhalen, oftewel de slaap

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    aaaah heerlijk :)

20. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674