Oktober 2010 mama's - deel 1!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Zo hee meiden, ik ga stoppen, nog ff snel de laatst dingen hier doen en dan op naar zoonlief, hihi, ben tegenwoordig heel erg strikt met weggaan, in het verleden bleef ik wel eens langer om iets af te maken, nu zijn ze morgenvroeg weer de eerste, hihi, het is eventjes wennen, maar dat is niet mijn probleem.

Iedereen een fijne avond toegewenst en tot morgen, doei doei

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Weer; Hier geen zonnestraaltje gezien vandaag maar het was best lekker even buiten wandelen :)

@Kwebbel; Wat een lekker ventje heb je toch! :)

@Badje; Dat opvouwbare badje gaan wij ook halen zodra Damian niet meer in het baby badje past. Ze zijn best prijzig maar oh zo handig!

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kwebbel; lekker, zo lang naar buiten met Jelmer! Heerlijk! Hier was het eergisteren en gisteren goed weer, maar vandaag veel regen. Leuke foto’s trouwens!

Ongi; ik ben ook alweer, met volledige bv, 2x ongesteld geweest, en precies om de 30 dagen. (wat voorheen ook was). Ben benieuwd of de volgende keer ook weer zo precies op tijd komt. De eerste keer had ik er trouwens erg veel last van, de 2e keer veel minder.

Ben maar norit gaan slikken, blijf toch misselijk en last van m'n buik houden :( Op tijd naar bed, straks lekker met Thijs in bad en dan naar bed...

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Even wat foto's van de fotoshoot aan jullie laten zien :)

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Deze van mij en Thijs samen

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Thijs met spiegel

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    En de laatste.... (van 134 totaal!)

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Leuke foto's Chikai!

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Sorry, druk druk druk :D Net hardgelopen, nu even douchen, straks eten en dan plof ik op de bank. Studie is in ieder geval al goed van start :) Met name mn stage.

@ kwebbelsnoes: wat ziet Jelmer er al groot uit zeg! Groot als in wijs zeg maar, dus ouder dan zijn leeftijd :) Komt natuurlijk ook doordat het gewoon een lange vent is.
    Is dat badje handig? Het lijkt me zo onpraktisch, iedere keer dat opzetten en afbreken. Want het moet eerst goed drogen lijkt me? Hoe lang duurt dat dan? Ik ben bang dat ik dan continu met een half opgeklapt badje in de badkamer zit. Tobe zit nog steeds in het babybadje, maar daar past hij natuurlijk ook niet eeuwig in... Hij wil niet onder de douche, dus vandaar dat ik geinteresseerd ben.

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik ga zo naar bed, hopelijk voel ik me dan morgen beter.

Even een andere vraag; zijn er meiden die nog kolven? Ik heb het gevoel dat ik echt van die 'hangborsten' ga krijgen :( Zou ik daar iets aan kunnen doen???

11. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Chikai: Supermooie foto's!
    Ik kolf nog 2 keer per dag ('s ochtends en 's avonds), verder flesvoeding. Mijn borsten hangen gelukkig nog niet. Geen idee wat je er aan zou kunnen doen.
    Hoop voor je dat je je morgen beter voelt! Weltrusten.
    @Yukl: Fijn dat de stage goed begonnen is!

12. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Escal: Mees heeft ook een periode minder gedronken. Sinds vorige week zit hij weer op zijn oude hoeveelheid en soms zelfs meer. Denk dat het een fase is!
    @Kwebbel: Wow drie nachtvoedingen is echt wel heftig zeg. Hoop voor je dat Jelmer het snel weer ingehaald heeft.

13. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Kwebbel: Mooie foto's hoor! Wat een mooie grote blauwe ogen heeft Jelmer.

14. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    @Ongi: Hier nog helemaal niet ongi geweest. Mis het nog helemaal niet. Vooral omdat het bij mij altijd gepaard gaat met migraine.

15. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    Zo nu even Wie is de mol kijken. Tot morgen!

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ chikai: beterschap!! :(
    Ik heb geen hangborsten gekregen van het kolven (en zwangerschap/borstvoeding), maar wel enorm kleine borsten :$ Er is echt niets van over, bleh!

@ ongesteldheid: nog steeeeeds niets! Ik wil wel weer... Zucht!

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Yukl: Het is sneldrogend materiaal, dus goed leeg laten lopen en even laten drogen en je kan hem inklappen en wegzetten.

Chikai: Ik heb ook het gevoel dat mijn borsten steeds verder naar beneden gaan wijzen, we zullen wel zien wat er overblijft als we klaar zijn met de bv.

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hihi, ik was de laatste gisteravond en vanmorgen de eerste :p

Over dat Jelmer zo wijs lijkt voor zijn leeftijd, daar verbaas ik me zelf ook iedere keer weer over. Als ik hem dan vergelijk met kinderen op mijn werk van zijn leeftijd, lijkt hij al veel verder.
    Maar als hij dan zoals gisteravond ineens een half uur aan het brullen is zonder duidelijk aanwijsbare oorzaak, denk ik weer, je bent nog zo klein ;)

Ik kwam thuis van een vergadering op mijn werk (ook nog eens bijna een uur uitgelopen) trof ik mijn man wanhopig aan met een kind wat blijkbaar al een half uur aan het brullen was. Hij had hem al verschoond, was het niet. Honger, nee, ook niet.
    Ik pak hem over van mijn man en prompt was hij stil en weer lachen, de rotzak. Hij miste mama gewoon :D

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Goedemorgen :)

Joehoe Mason was weer een keer 6.30 wakker. Dat scheelt toch enorm.

@badje, hier Zit Mason nog steeds in het babybadje, dit past prima :D. Heb er 2 en ze kunnen beiden naast elkaar staan straks. Die biba dingen vind ik megaduur. Ik heb al eens als tip gelezen ,dat als het echt niet meer past bij de bouwmarkt zo'n plastic specie bak te halen.
    @rimar, op zich ging de rijstebloem goed, ( 23.15 fles gehad en toen 4 .00 ) ze had beduidend minder honger en volgens mij werd ze ook niet wakker van de honger. De fles dronk ze met moeite en ging niet op. ( in tegenstelling tot de andere dagen. Volgens mij werd ze wakker van de scheetjes/krampjes. Het was niet heel heftig ,dus ik hoop dat haar darmpjes er gewoon even aan moeten wennen. Ik ga even nog 2 dgn doorzetten.
    @chikai, fijn dat je nu geen last meer hebt van je bekken :) Beterschap en hopelijk voel je je snel beter. Foto's van de shoot zijn erg leuk geworden! Vind die laatste echt prachtig.
    @rimar, oeh dat is ook ervelend voor je man :(
    @kwebbelsnoes, mooie foto's. Vooral die 1e met die prachtige blauwe ogen.
    @yukl, fijn dat je studie goed van start is gegaan. hoe gaat het met het hardlopen?

20. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Een goedemorgen!

Ik ben vandaag jarig :D Alweer 23 jaartjes :$
    Vriendlief had het hele huis versierd, inc. hartjes ballon :p En heb van hem een prachtige zilveren bedelarmband gehad met allemaal baby bedeltjes eraan en een jongentjes hoofdje met Damian er in gegraveerd en een special edition cd die ik graag wou :D
    Vond het zo leuk en zo origineel :D

Deel Deze Pagina