@elena, ook via deze weg nog even... Van harte Wat een superleuk cadeau zeg! @kwebbelsnoes, haha, wel vertederend he hoe ze zo klein als ze zijn nu al kunnen wezen @karin, eerder gaf ik de late avondfles ook niet ,maar dan is het 1 en 5 uur Zal vast idd een fase zijn van Mark ,maar als je anders gewend bent is het wel even wennen. @yukl, hopelijk gaat het boodschappen doen voorspoedig. Heb je een duowagen of laat je Tobe gewoon meelopen? Ahhh Pelle denkt ik heb wat slaap in te halen @rimar, ah super van Mark zeg Klopt wel wat je zegt met alerter zijn idd. Ik denk ook heel vaak dat ik wat hoor en dan is het niks haha. @cherry, al helemaal opgeknapt?
Ik geef nog fulltime bv en kolf ook regelmatig. En ja, dat merk je wel aan je borsten...Ik probeer erger te voorkomen door goede bh's te dragen, en de dames elke dag in te smeren met een voedende creme. Dat helpt wel! En verder ga ik er vanuit dat het in de toekomst (na het stoppen met bv) ook nog wat bijtrekt, net als de huid van je buik. Maar verder is het jammer jammer, tenzij je er voor onder het mes zou gaan natuurlijk, maar daar ben ik toch niet zo van... @ Yukl: Oh dus je hebt lekker een ochtendje vrij gekregen van Pelle? Wat heerlijk!!! @ Elena: Gefeliciteeeeeerd!!! @ Kwebbelsnoes: Mooie foto's! Haha, zo te lezen hadden jullie behoorlijk wat keus! @ CherryAyden: Heel herkenbaar, dat shoppen voor jezelf! Bij ons gebeurt het regelmatig dat ik een cadeautje koop voor mezelf, het inpak en dan op mn verjaardag heeeel verrast reageer bij het uitpakken Heb al hele leuke dingen gekregen de afgelopen jaren, hihi Ik ben trouwens ook nog steeds niet ongesteld geweest, en ik heb het vermoeden dat dat ook nog best eens lang zou kunnen gaan duren!
@ amaryllis, haha geweldig hoe je dat neerzet *en de dames elke dag in te smeren met een voedende creme* Hier overigens geen borstvoeding ,bij beide kids niet. Toch heb ik wel hangborsten gekregen Fay mag ook al een 1/2 uur een fles ,Ze slaapt al vanaf 9 uur
nu ik al die foto's voorbij zie komen wil ik ook wel, maar zal wel aardig prijzig zijn, en ik moet ff zuinig aan doen de komende tijd, dus wie weet in de nabije toekomst
Elena van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Rimar; de fotoshoot viel reuze mee qua prijs. We hebben een shoot gehad van 1,5 uur (wel inclusief omkleedtijd), een week naderhand kregen we een DVD'tje met alle foto's (in kleur en in zwart/wit) opgestuurd. Het was in totaal 60 euro. En als ik dan daar de foto's van zie, vind ik het echt goedkoop! Zometeen gaat Thijs naar mijn ouders en ga ik samen met mijn m'n diploma ophalen. Ben benieuwd, heb er zin in!
Wij hebben de shoot van Imee cadeau gekregen van onze kraamverzorgster! Maar dat zou normaal ook 60 euro hebben gekost. Voor 25 euro extra mochten we er zelf ook bij op. We zijn ongeveer 1,5 uur bezig geweest. De mooiste foto's hebben we gemaild gekregen, en daarvan mochten we er twee 'gratis' (prijs inbegrepen) uitzoeken: eentje van 13x18 cm en eentje van 20x28cm. Ons heeft het dus maar 25 euro gekost, anders weet ik ook niet of ik het zou hebben gedaan. Maar ik vind het resultaat wel heel mooi, en leuk om te hebben
Dat valt inderdaad erg mee qua prijs, heb je dat gewoon bij een fotograaf laten doen dan? Denk niet dat de fotozaak bij ons in de buurt zo goedkoop zal zijn, maar kan allicht eens gaan informeren erna.
Ik denk ook niet zozeer dat borsten gaan hangen door het geven van borstvoeding, maar meer doordat ze tijdens je zwangerschap en de stuwing giga groeien. Daardoor rekt de huid natuurlijk uit, en is het kwaad al geschied. Helaas! Helpt smeren bij jou niet?
@Amaryllis: Mooie, grappige foto hoor die je hier plaatste!! @ borsten, ja bij mij zijn ze ook flink uitgerekt hoor, maar ja, het is voor een goed doel geweest, dus dan is het niet zo erg vind ik. Ben er best trots op dat mijn lichaam een kind heeft voortgebracht, dus de gevolgen neem ik er ook bij . M'n buik is trouwens heel netjes terug in de oude staat gegaan . Ik vind m'n lichaam trouwens overall mooier geworden, iets breder bekken lijkt het wel, misstaat helemaal niet.... Zijn er trouwens meer vrouwen hier bij wie het bekken of de heupen iets breder geworden is/zijn? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk of dat vaker voorkomt.
Karin, ik weet niet of ik breder ben geworden omdat ik nogal ben afgevallen. Ben nu ten opzichte van voor mijn zwangerschap 15 kilo lichter. Maar was vrij stevig van mezelf dus had al vrij brede heupen enzo. Dus ik kan je er helaas niet aan helpen
Volgens mij kan het wel, dat je heupen na een bevalling breder zijn. Ik heb er zelf ook geen last van. Mijn voeten daarentegen zijn wel groter!! Zo irritant, want ik pas nu een heel aantal schoenen niet meer Met name pumps...
Nou dames, op zaterdag 23 April om 14.00 uur kunnen we terecht bij de brasserie. We hebben daar de brasseriezaal tot onze beschikking zonder meerprijs. helaas kon ik niet regelen dat er buiten koffie en thee ook andere dranken zonder meerprijs gedronken konden worden dus dit word dan wel appart berekend (kunnen we daar aangeven) de high tea word in buffetvorm gepresenteerd. (17.50pp) heb er zin in!
Heb m zelf al gevonden: Welkom bij de Kloosterhoeve Brasserie | Banqueting in Harmelen Je hebt gezegd dat er ook zo'n 10 kinderwagens mee komen?
@Meeting: Super! Heb er zin in! Die drankjes (voor mij geen koffie en thee) betaal ik zelf wel. Ben ik wel gewend! Dank je Escal! @Heupen: Hier geen last van. @Amaryllis: Ik had je foto's op hyves al gezien. Ze zijn geweldig!
@elena, proficiat!! (word nu elena23 dan he hihi) @fotoshoots, mooi hoor dames, inderdaad de moeite waard! @kwebbel, wat een leuke pics! badje ken ik inderdaad maar wij hebben een groot bad dus niet nodig hier. anders volgens mij inderdaad echt wel een uitkomst! @borsten, hier iets slapper (2 dgn bv) maar wel 2 cups groter!! eerst 75c nu 75e!! vond klein eigenlijk leuker... @voeding, zal inderdaad een fase zijn dan als ik jullie zo hoor... hopelijk een korte, mag van mij wel wat groeien hoor. @weer, aah bah hier ook regen ja. vanmorge 3 uur gaan wandelen met regenkap en goede jas. gister onverwachts helemaal nat geregend onder het wandelen (sem gelukkig niet) dus was even stressen met douchen enz aangezien mij pa kwam eten (iest later gegeten dus haha) @hier, alles eigenlijk weer goed. sem is vanacht alleen een paar keer wakker geweest. net of ze een slechte droom had, kan dat al
ow, heupen, hier ook wat breder lijkt zo. gelukkig voeten niet!!! heb daar echt nachtmerries over gehad ben namelijk een echt schoenen freak (ruim 80 paar, zelf naar new york geweest om een bepaald paar te halen) staan ook allemaal in een grote kast met dozen waar voorop een foto staat welk paar erin zit haha. manlief word er echt gek van (zeur namelijk nog dat ik geen schoenen heb om aan te doen whahaha) wel heel veel last van bi hier trouwens, zo erg dat ik weer regelmatig door mijn benen zak van de pijn :S:S:S:S:S