@ karin: ah fijn dat jullie geslaagd zijn voor de kinderwagen! En wat eerlijk dat Mark zoveel lol heeft @ inlove: ik ben benieuwd hoe het eerste hapje zal bevallen! @ amaryllis: aah wat leuk zeg dat ze er zo van smulde! En fijn om te zien dat ze goed is gegroeid en dat ze beter in haar vel zit. Lukt het je ook om iedere dag op hetzelfde moment even de deur uit te gaan? @ kwebbelsnoes: ah gos, mannetje toch Ik moest wel lachen toen ik las dat hij bij het tweede hapje moest huilen, het is eigenlijk ook heel raar zo'n hapje na alleen maar melk te hebben gedronken @ bijvoeding: zijn er eigenlijk nog wel dames die wachten tot de 6 maanden met bijvoeding? Of ben ik de enige?
haha mooi! Zij moet hem zelfs steeds wakker maken zegt ze voor een voeding, zo lang slaapt hij daar . Geen idee hoe dat kan...de omgeving is wel heel rustig en bij mij is het nogal gehorig....maar wel fijn dat ze bij oma zo lekker uitrusten natuurlijk . @Amaryllus: Fijn dat de eerste bijvoeding al zo goed lukte! @bijvoeden: Ik ga binnenkort beginnen met wat pap (rijstebloem) en dan zien we wel verder. Ga in elk geval niet tot 6 mnd wachten tot ik fruit of groente ga geven, of het moet echt heel slecht vallen.
Pelle heeft gisteravond om 22.15u een fles gehad en heeft vervolgens van 22.30u tot 06.15u geslapen!! Ik schrok om 5 uur wakker en vroeg me toen af of ik soms de nachtvoeding heb gemist (dat manlief die had gegeven zonder dat ik er wakker van was geworden). Niet dus Alleen kon ik daarna niet meer slapen omdat ik de hele tijd lag te luisteren of hij wakker zou worden Pas om kwart over 6 dus en om 7 uur heeft hij zijn fles gehad! 140cc gedronken (ipv zo'n 100cc normaal gesproken). Ben benieuwd of hij het gaat doorzetten!
@Yukl; Oh wat geweldig Lekker hoor! @Hier; Moet zo weer naar de fysio, er zit een zenuw bekneld. Kom straks terug om te reageren
Wat goed Yukl! Jij krijgt wel het ene cadeautje na het andere van Pelle! Haha, dat wakker schrikken en vervolgens niet meer kunnen slapen omdat je blijft luisteren of-ie-toch-niet-wakker-wordt herken ik wel, heel irritant.. Tot nu toe is het inderdaad steeds gelukt om 's middags weg te gaan, en het gaat ook steeds goed! De eerste paar keren was ze dan wel wat mopperig, en zat ze echt met zo chagrijnig hoofd in de maxi-cosi (die klik ik op het onderstel om te voorkomen dat ik haar de hele tijd moet overzetten, dat vind ze namelijk niet bepaald leuk) Echt, hoe jong ze al zo'n gezicht kunnen trekken, fantastisch Maar inmiddels weet ze het al precies, na de tweede voeding gaan we even weg. Als ik nu haar jasje tevoorschijn haal wordt ze al vrolijk, in de auto is ze stil (mits er niet teveel stoplichten tegen zitten ) en in de winkel krijg ik soms zelfs een lachje! (tussen het verwoed op haar speen zuigen door, die geef ik haar om de prikkels wat te reduceren) Nou moet ik wel zeggen dat ik altijd maar 2 of 3 winkels doe, om het voor haar overzichtelijk te houden, maar toch! Afgelopen zaterdag zijn we zo samen met papa boodschappen gaan doen, hij was ook helemaal verbaasd hoe goed het ging. Stonden ze daar in de supermarkt tegen elkaar te lachen, heel lief Na het winkelen zet ik haar weer in de auto, en als we dan thuis komen slaapt ze vaste prik. Dan leg ik haar met jasje en al in bed (zonder dekens) en slaapt ze vaak dik 3 uur! Zelfs als ze bij het overhevelen wakker wordt, dan kijkt ze me aan, draait haar hoofd naar de zijkant en slaapt weer verder. Blijkbaar vind ze de routine echt heel fijn! Bij ons werkt het dus echt Gaat het bij jou ook al de goede kant op wb het wandelen en slapen in de kinderwagen?
Ik zit op school, mest half negen beginnen. Maar er is niemand en ik ken ook niemand die ik kan bellen. Geen idee waar ik nou heen moet. Zo naar is dat!
goedemorgen heb even snel bijgelezen (kletkousen hihi) @rollen, wat goed dat het bij verschillende beebs al gebeurt zeg! sem alleen van buik naar rug en heeeel soms van rug naar zij hihi. rug buik zie ik nog niet heel vlot gebeuren. @bijvoeden, wat leuk om al die eerste verhalen te horen! ik wil foto's zien zelf beginnen wij hier rond de 6 mndn. @vakantie, heeeerlijk zeg. wij moeten nog gaan boeken voor weekje centerparks en zijn meegevraagd naar milaan (3 daagjes) maar dat is dan zonder sem dus weet niet zeker of ik dat wil.. @kdv, spannend he, de eerste dag! en daarna ook wel wennen. wel fijn als je leuke leidsters hebt. @Yukl, hahaha, slaapt hij eindelijk door hihi. ken het hier ook (heb haar de eerste 2 keer zelfs wakker gemaakt!) @amarilys, wat fijn dat het ritme zo goed werkt zeg! @elena, succes bij de fysio! @B I, weet niet meer wie t vroeg sorry, heb nog steeds fysio ja. helpt wel maar heb gewoon qua baan (kratten/ vaten enz tillen, hele tijd staan) pech. @ongi, dacht hier op ritme te zitten maar blijft ineens uit!??! had test gedaan maar niets (hebben ook alles veilig gedaan dus verwachte t ook niet) maarja nu nog niets.. vreemd he. @hier, ga zo even naar de stad (lekker met sem wandelen en gelijk wat leuke slabbers van het kv scoren ) daarna wilde ik gaan babyzwemmen maar is van 11.30 tot 12.00 en moet om 13.20 weer bij het cb zijn dus denk dat het teveel haasten wordt dan...
goedemorgen meiden, Alles goed met iedereen? Ik weet dat ik niet veel meer meepraat maar hoop dat ik toch mijn verhaal even kwijt mag. Er zit me echt iets dwars en weet niet bij wie ik anders m`n ei kwijt kan. Het gaat niet zo goed tussen mijn man en mij. Er is natuurlijk de spanning van het werk en de schuld wat niet meehelpt maar er zijn wel meer dingen. Mijn man kiest veel dingen voor zijn zoontje aan de beurt is. Een aantal voorbeelden. Jasper is erg verkouden en voelt zich heel ziek. Laatst was ik savonds met hem aan het stomen. We zouden daarna allemaal naar bed gaan. Ik was klaar met stomen en liep met Jasper naar zijn slaapkamer. Ik leg hem in bed, knuffel en kus hem, lees een verhaaltje voor en doe de deur dicht. Ondertussen hoor ik dat mijn man een spelletje op zijn telefoon aan het spelen is. Ik ben eerst nog naar de wc gegaan en heb vervolgens maar aan m`n man gevraagd of hij zijn zoon nog welterusten wou wensen ( hij ziet hem maar heel even op een dag ), geeft ie aan dat hij wel had verwacht dat ik met de kleine bij hem zou komen. Schijnbaar had hij nog niet door dat ik dat niet zou doen, toen de deur al dicht ging. Maar hij was toen alleen maar met zijn spelletje bezig, heeft verder nergens oog voor gehad. Ook niet voor zijn zieke zoon. Verder gisteravond gaf m`n man Jasper de laatste fles. Vanwege de verkoudheid is het moeilijk om hem de fles te geven en het lukte dus ook niet. Ik heb het even geprobeerd en heb hem uiteindelijk rustig gekregen. Vond wel dat m`n man het af moest maken ivm de band. Wou ie zelf ook. Zegt ie doodleuk dat ik dat kind maar ff rustig moet houden. Loopt ie naar de keuken en gaat ff koffie pakken. Ik was echt kwaad, zijn koffie was dus belangrijker dan Jasper. Vervolgens heb ik zelf de fles maar afgemaakt, manlief heeft dus bijna geen aandacht aan hem besteed. Werd ie nog boos ook dat ik Jasper niet heb laten wachten. Ik ben zo ongelooflijk boos en kan wel janken. Jasper lijkt onderaan een lijstje met belangrijke dingen te staan en dat doet me echt pijn. Ik weet niet meer hoe ik hiermee om moet gaan. Ik heb hem gisteren letterlijk gezegd dat hij een betere vader voor zijn zoon is geweest en dat beaamt ie ook nog. Maar verder heeft hij zijn mond er niet meer over open gedaan. Die kleine is zo belangrijk voor mij maar zijn vader lijkt dat niet met me te delen, terwijl dat wel zou moeten. Sorry meiden maar ik weet echt niet meer wat ik moet, ik krijg echt een afkeer voor mijn man. Liefs
@skatjuh, heel veel sterkte en succes hiermee maar kan je hierbij niet helpen. denk dat je toch met je man om de tafel moet om bij hem goed aan te laten komen hoe jij je voelt over de vader-zoon band. succes meid!
@Skatjuh: Wat vervelend zeg! Blijkbaar zitten de spanningen jullie erg hoog. Communiceren jullie nog samen over wat je dwars zit? Ben het wel met Escal eens...
ik heb het er al vaker over gehad maar hij reageert gewoon niet. Of het veranderd gewoon niet. Begin ook steeds meer te merken dat ik alleen maar lach als hij zegt dat hij van me houd. Normaal zei ik het altijd terug. Pfff
Heb je ook gevraagd of hij van zijn zoon houd? En vertelt hij je nog wat er in hem omgaat? Sterkte meid! Je zult er samen uit moeten komen.
Begrijp dat het moeilijk is maar misschien moet je dat ook eens aangeven. en vragen naar zijn gevoel hierbij inderdaad. sterkte meid, het is nogal he..
ik probeer vaak een gesprek op te starten maar m`n man klapt dicht. Hiij is echt een binnenvetter en weet vaak geen reactie te geven. Dan is het standaard ik weet het niet en dan is voor hem het gesprek klaar. Voor mij niet natuurlijk en probeer dan door te gaan, maar dat werkt meestal averechts. Maar vinden jullie de manier waarop hij met Jasper doet normaal? dat Jasper soms gewoon moet wachten op een kop koffie, terwijl hij echt niet fit is. Liefs