Nike nee, met de opleiding valt niets te regelen en eigenlijk wil ik dat ook niet. Het is het begin van een master en dat begin wil ik niet missenJ En dank je! Super dat je al op je startgewicht zit! Cherry wij hebben hier wel cinababy staan dus ik heb even voor je gekeken, hier staat op het doosje hoe je het moet gebruiken.. Als ik het zo lees zou ik een half ur na de voeding 3 druppels geven (half uur ervoor is zo moeilijk plannen) Domino85 hier is het mutsje binnen al af sinds de 4e dag ofzo.. We gebruiken alleen buiten (natuurlijk) een mutsje. Misschien lukt het op temp houden nu wel? Wij kregen bij Olaf de tip om het soms gewoon eens zonder mutsje te proberen om te kijken hoe het gaat. Als je steeds warm blijft aankleden passen ze zich daar namelijk op aan en duurt het langer voor het zelf lukt.. Gusam dank je wel! Ff vraagje, voed je op verzoek of op tijden? Amaryllis jazeker, ik moet nog aansterken, maar de studie daar heb ik wel zin in! Het is weer helemaal wat nieuws en het feit dat ik ermee verdien is natuurlijk ook niet weg Het scheelt dat het een deel thuisstudie is (welk deel weet ik nog niet) dus ik verwacht dat er iig een aantal dagen zijn waarop ik een rustmoment voor mezelf in kan plannen. Wat superleuk dat je die lakentjes zelf hebt gepimpt! Supercreabea
pff vandaag weer de eerste dag alleen met Liam! Mr paloe is aan het werk en Olaf is bij de gastouder Heb besloten te gaan slapen als hij ook slaapt, maar vooralsnog lijkt hij dat niet van plan te zijn!
GRIJNS Wij hebben weer sex gehad! Sorry hoor maar moet het even melden Was erna wel erg moe, alsof ik 20 trappen had gelopen haha
hihi ik typ dat hij het niet van plan lijkt te zijn en prompt lijkt hij in slaap te vallen! (afkloppen)
K had toch tegen het eind van de zws een fotosessie door een vriendin van me die fotografe is gehad? Hier een paar foto's (ook van Olaf)
Hallooo allemaaall ik ben al heel lang niet meer geweest en wil weer lekker mee gaan kletsen met jullie even korte up date Ik ben 30-09-2010 09.16 uur bevallen van een gezonde dochter Chloë Rose!! ze woog 2830 gram en was 50 sm lang haha rijmt.. De bevalling ging super.. 06.00 uur vliezen breken met 3cm onstl. en 09.16 uur was onze kleine meid er!!! dus super snel gegaan!! Chloë is een heel lief en tevrede meisje dat al lekker kan lachen naar ons en soms al klankjes maakt hihi echt schattig... ze heeft wel afgelopen week last gehad van de regeldagen... en heeft veel gehuild.. ook ook zijn de buikkrampjes soms erg pijnlijk en is ze ontroostbaar nou ik wil bij deze Jullie allemaal nog van harte feliciteren met jullie kindjes @paloe mooie foto's zeg!! hier een van mijn dochter
@ Paloe: MOOOOOOOOI!!!! Gaaf zeg, ik kan daar enorm van genieten, zo'n mooie zwangere buik op de foto. En je hebt weer seks gehad? Jeeee wat snel! Goed zeg! Ik sta ook alweer een paar weken te stuiteren, maar dat vloeien houdt maar niet op... Even wachten nog dus. Maarreh...wel een goeie workout! @ Zeemeermin: Welkom terug, gezellig dat je weer mee komt kletsen. Wat een schatje heb je zeg!