@ paloe: oooh dat klinkt leuk zeg! En heerlijk dat je ouders die ruimte hebben Ben heel benieuwd of de borstvoeding weer gaat lukken! Leuke foto's! Wat is Olaf een schatje En jeee, weer seks! Ik vloei nog steeds Bovendien liggen wij er tegelijkertijd met Tobe in, woeps. @ chikai: en hoe gaat het nu met de speen? @ nike: geen idee hoe die spray heet Heb m zelf nooit gebruikt, alleen over gelezen. En wauw, wat ben jij je kilo's snel kwijt zeg! Veel vocht denk ik? @ gusam: vervelend zeg dat het allemaal zo onrustig gaat Ben heel benieuwd wat de oplossing uiteindelijk blijkt te zijn... @ denise: je kunt wel een kunstvoeding tussendoor geven, maar als je het structureel doet moet je oppassen dat je productie niet achteruit gaat. Bovendien schijnt borstvoeding een 1 of ander beschermlaagje om de darmen te leggen welke kunstvoeding weer doorbreekt. Al kan mij dat laatste niet zoveel schelen eerlijk gezegd (ik vraag me af in hoeverre dat nou echt zo zaligmakend is namelijk, maar goed). @ zeemeermin: wauw, mooie foto's!! @ elena: aaah wat een moppie
Hmmm ik kolf dus, maar Pelle drinkt iedere keer zo ontzettend weinig. Ik krijg er gewoon niet meer in en vervolgens komt ie dus snel weer. En rekken gaat echt niet met hem, dan krijst ie de hele buurt bij elkaar net zolang totdat ie wat krijgt. Dat wil ik hem ook niet aan doen...
hey meiden, ik meld me ook weer even een keer. Gaat alles goed met iedereen? Hier gaat het wel goed maar kom er steeds niet aan toe om op het forum te kijken. Hopelijk heb ik niks ergs gemist. Ik zag dat er iemand al sex had gehad, paloe geloof ik, dat je dat al durft. Zowiezo vloei ik nog steeds maar vind het ook doodeng eigenlijk. Ben wel weer begonnen met de pil sinds afgelopen zaterdag, dus hopelijk is het vloeien snel over. Liefs
Denise: ik geef borstvoeding, maar 2 tot 3x per week een flesje met borstvoeding. Mijn man geeft dit, ik ben dan niet in de buurt, zodat Thijs me niet kan horen, zien of ruiken. En dat gaat goed! Thijs drinkt goed uit de fles, maar ook nog prima aan de borst. Paloe: wat goed dat je de borstvoeding weer op gaat pakken, dat is denk ik ook heel fijn voor jou en Liam samen. En het ontlast je vriend weer wat meer. Hopelijk, maar dat zal toch wel, gaat het helemaal goed!! Heb je nog gesprekken of nacontroles nu in het ziekenhuis? En wat een mooie foto's!! Vooral die foto dat Olaf zo naar boven kijkt, vind ik echt mooi! Haha, hier ook een mannetje die vecht tegen de slaap..... Maar goed, ik lees dat Liam lijkt te slapen.... wat doe je dan nog online?? Jee, wat vlot, samen met je man.... Hier nog geen seks gehad, maar ik wilde zeker weten dat de ruptuur goed genezen was, dus daarna hebben we de condooms weer in huis gehaald, maar toen ik wilde, werd m'n man ziek. En zin, jazeker!! Zeemeermin en Elena: wat een mooie foto's! Yukl: we hebben gisteren de speen gebruikt zodat hij lekker kon zuigen, dat ging goed. We hebben bedacht het alleen op de meest erge momenten te gebruiken..... Maar het scheelde gisteren wel 2 uur sabbelen op onze pink....
hm...is er geen enkele manier om te rekken? Eind lopen met de kinderwagen met een kruikje erin..dragen in de draagdoek.. K roep maar wat hoor! Hoeveel drinkt hij uit de fles? En is hij druk met zijn armpjes? Anders zou je dat inpakken kunnen proberen..
Ja idd, ik. Ik was niet gescheurd of geknipt of wat dan ook en het vloeien was al een paar dagen gestopt dus ik zou niet weten waarom ik niet zou durven Bij Olaf was ik wel gescheurd en toen heeft het 6 weken geduurd, toen vond ik het wel eng omdat ik bang was dat het pijn zou doen. maar dat had ik nu dus niet Met de pil begin ik nog niet, omdat ik nog bv wil gaan proberen te geven Volgens mij stopt vloeien niet door de pil.. Fijn dat het bij jullie goed gaat! K had het al eens gevraagd maar misschien heb ik het antwoord gemist, hoe ging het tweede gesprek van je man? En wanneer begin je weer met de gastouderopvang?zie je dat wel een beetje zitten?
@paloe en amarylliss dankjewel het is ook echt een schatje... wilde er nog een uploaden maar toen schee me internet er mee uit:x dus hier eentje van hoe ze nu is.. ze is nu veel blonder geworden haha hey schatje1987 hoe is het ermee?
Chikai ja met de bv ga ik het proberen, maar voor hoelang hangt wel van mijn lesschema afJ Ach ik zie het maar zo, elke keer is er weer één! En het ontlast mijn vriend wel idd! Volgende week maandag heb ik een gesprek met maatschappelijk werk en dinsdag een controle in het zh. Woensdag controle van de haJ Liam leek te gaan slapen inderdaad, maar werd toch weer wakker. Nu ligt hij tegen me aan te slapen, als hij zo wakker wordt krijgt hij een flesje en dan hoop ik dat we samen gaan slapenJ Haha erg is dat he als je al wel zin hebt maar nog niet kunt!
pff mr paloe vertelde gister (schijnt ie al gezegd te hebben maar wist ik niet meer) dat ik als het nu weer fout gaat nu de ab is afgelopen naar een academisch ziekenhuis moet, bah... Mja, reken er nu gewoon op dat het goed gaat! Duimen!
Goeiemorgen! Wat een mooie foto's weer! Wat heeft Chloë lekker veel haar! Hier echt een redelijk kaal meiske. Maar ja, mijn nichtje had ook veel haar, maar dat is er nu bovenop allemaal uitgevallen, ze heeft alleen nog wat in haar nek, net een monnik . Hier een fijne nacht: van kwart voor 11 tot kwart voor 4 (al begon ze om kwart voor 3 al beetje te mopperen enzo) en daarna tot half 10 !!! Met als resultaat dus wel dat ik net ontbeten heb en nog moet douchen enzo, maar ach . @sex: wij wachten iig even tot mijn spiraaltje geplaatst is (26-11) en soms heb ik wel beetje zin, maar het spat er niet af zeg maar... Maar ja, dat was voor de bevalling ook al een hele tijd zo. @spray: volgens mij is dat Syntocinon?
Oh ja, zijn er hier nog meer moeders die hun kindje hebben opgegeven voor het PIM-onderzoek naar een nieuw Pneumokokken vaccin? Hier komen ze morgen voor het eerst... best spannend hoor (maar dat zou het op het CB ook geweest zijn).
Ohh en ben wel ingeknipt maar een klein stukje.. het is al goed genezen en heb er totaal geen last van gehad... en sex.... ja al 2x hahah al met 5 weken na Chloë was geboren, want ik vloeide al met 3 weken niet meer, en ben net weer ongesteld geweest.. heb nu alleen wel erge last van me linker kant.. lijkt wel heel erg op een eisprong maar doet al zeker 1 uur zeer zeg.. echt gemene pijn!
@ Gwn haha ja grappig is dat,.. Chloë der haartjes zijn lekker blijven zitten.. maar ik en mijn vriend hadden vroeger ook een hele bos en is ook niet uitgevallen wil eigelijk al iets van een klein dingetjein der haartjes doen.. bv met klittenband ofzo wat niet zo hard is mooie meisje heb je !!!
Pff mama zit er nu toch echt wel even doorheen Damian is al de hele ochtend wakker - mama heeft onwijs veel hoofdpijn maar nog geen paracetamol kunnen nemen omdat meneertje zo'n handenbindertje was/is deze ochtend. Borstvoeding kost me ook zoveel energie terwijl de productie steeds verder achteruit loopt Heb al van alles geprobeerd, veel kolven, borsten masseren met borstvoedingsolie (is ontspannend), nog net geen liters borstvoedingsthee drinken... mannetje weer geprobeerd aan te leggen. Niks helpt Ik zou bijna gaan stoppen Maar wil eerst zeker weten dat ik echt alles heb geprobeerd. Pfff sorry voor dit ego berichtje maar zit er even helemaal doorheen. Vooral ook omdat mijn borsten zeer blijven doen
Wauw, zag een hele reeks mooie foto's voorbij komen!! Sex,,,,ppff ik vloei nog steeds. Het is minimaal, de ene dag niks en de andere dag weer wel. Heel raar en irritant, maar goed niks aan te doen. Ik ben er ook nog steeds niet uit wat ik wil met Anticonceptie. Net naar t cb geweest voor de 1ste check. Lune is nu 4820gram dus ze groeit goed! Mn bv doet zn werk goed, dat neemt wat onzekerheid weg, heel fijn. Ze is nu 55cm, maar ze is niet gemeten bij de geboorte dus we weten niet hoeveel ze echt gegroeit is in lengte.
Heb je al een keertje overlegd met een lactatiekundige? Als ik jouw verhaal zo lees zou ik je dat echt aanraden hoor! Iig als je zelf graag borstvoeding wilt blijven geven, dan moet je gewoon even hulp inschakelen hoor!