Dankjewel! Ik ga eerst even proberen om t zelf op te lossen en anders inderdaad de huisarst maar even bellen...
Dankjwel voor de tips, ik ga ermee aan de slag! Hahahaha, het is toch wat met die mannen.... maar ze blijven toch wel lief he Hier nog geen huiluurtje kunnen ontdekken, hij huilt nu toch al erg veel... Wel zielig voor je mannetje hoor!
Gusam: Begrijpelijk! Geniet lekker van je meiden. GwN: ik hoop dat je een beetje hebt kunnen bijslapen vannacht!
@ skatjuh: sterkte met het verlies van jullie kat. Wat een ontzettend naar verhaal, wat moet je in shock zijn geweest toen je het zag. Bah! @ amaryllis: he nee, dat zou vervelend zijn als de spier verkrampt is! Ik hoop voor je dat het allemaal een beetje meevalt en dat als dat het is het snel kan worden verholpen! @ paloe: oooh dat is niet zo handig van Olaf dat ie de camera heeft gemold Hoe vond hij zijn fiets? We zijn niet meer naar artis/speeltuin geweest want iedereen sliep tot half 4 's middags. En toen was het alweer te laat @ nike: nee we zijn niet meer naar artis/speeltuin geweest Hihi, zie boven bij paloe Hoe gaat het nu met mees en zijn gehuil? @ incognito: ik heb het sinds vannacht ook, een pijnlijke borst die ook rood is Bleh! Heb ook verhoging zag ik net dus heb zojuist lang onder de warme douchestraal gestaan. Hoop dat het snel weer over is. @ denise: pelle is wel altijd 's avonds het meest onrustig, maar overdreven veel huilen doet ie dan niet. Tobe had het wel een huiluurtje, altijd rond een uur of 8 's avonds. Is pas na een paar weken over gegaan. Ik had het als baby ook volgens mijn moeder, maar dan rond half 10 's avonds. @ gusam: fijn dat ze weer thuis is! Geniet maar even lekker van je meisje
Ik heb ook een verstopt melkkanaaltje, woeps! Borst is rood en gevoelig en ik heb ook al verhoging. Maar manlief heeft keelpijn en Tobe hoest veel, dus die verhoging kan ook wat anders zijn. Pelle heeft gisteravond om 20.00 uur gedronken en daarna pas weer om 01.30 uur! Daarna wel weer om 04.30 uur en om 05.30 uur werd ie wakker omdat ie lag te poepen Handig dat ie dat op zo'n tijdstip doet En dat terwijl Tobe eindelijk eens niet om 5 uur wakker was
Het is toch wat he, met al die vroege baby's die dan wakker worden.... En de andere kinderen die dan weer langer slapen! Ik ben blij dat wij er nog maar eentje hebben hier Hier ook een mannetje die weer wat ontregeld was vannacht, (dan zijn de nachten wel pittig hoor) maar vandaag in een ritme 'moet'.... Dus nu even rekken, zometeen de borst, dan straks om 12u, dan vanmiddag een fles, met het avondeten kom ik thuis, de borst en dan vanavond laat weer de borst... En hoe het morgen gaat lopen, nog geen idee.... Fijn weekend allemaal dames, want reageren en bijlezen zal morgenavond pas weer lukken! Hopelijk wordt het een beetje lekker weer!
Oei, niet zo mooi! GOed in de gaten houden dan maar.... Hier i sde pijn niet erger geworden gelukkig. Heb nog niet getemperatuurd, dus weet niet hoe het daarmee staat... Beterschap met je mannetjes! Hier ook een man die keelpijn heeft, zou het heersen? Hij heeft t goed gedaan vannacht zeg, super! Op naar meer van zulke nachten
zo, er zal verder niet meer veel van reageren komen. We gaan nu naar de verjaardag van het petekind van MrIC, daarna frietjes eten bij mijn ouders en dan hebben we vanavond een feestje, ik hoop dat het gezellig wordt De kids blijven dan slapen bij mijn ouders, spannend hoor, mijn jongste ukkie voor het eerst een nacht weg! Morgen moeten we de ukkies halen, dan hebben we nog een receptie en misschien ook nog kraamvisite, dus druk genoeg Fijn weekend meiden!
@hier Vannacht is het een keer voorbeeldig gegaan met voeden en mannetje was rustig . Gevoed om 19.30, 0.00 en 3,30, daarna weer om 05.00 uur, maar het is echt super als ik zo goed kan slapen tussendoor. Had de wens uitgesproken naar m'n vriend om eens 5 uur achter elkaar te kunnen slapen. Nou is het 4 uur geworden, en dat is ook eens heel lekker!! Fijn weekend allemaal!
Wij zijn zojuist oom&tante geworden!!! Mn schoonzusje was ook zwanger en nu dus bevallen, in minder dan 4 uur! Ze hebben een meisje gekregen met de naam Noor. Ik kan niet wachten om haar te gaan bekijken. Moest het even kwijt
Amaryllis: Gefeliciteerd!!!!! Leuk dat jullie meiden zo dicht op elkaar zitten! Karin: Lekker he, als je weer een beetje bij kunt slapen! Chikai: Sterkte dit weekend, lijkt me erg zwaar. Gusam: Lekker bijkomen met je meiden! Geniet ervan! Skatjuh: Jeetje, wat een naar verhaal! Erg dat iemand zijn hond zo los laat lopen Sterkte met jullie verlies. Incognito en Yukl: Hopelijk zet het bij jullie niet door, echt goed warm houden, dan blijven de melkkanaaltjes goed open en voorkom je erger. Ik had vannacht ook weer een gevoelige borst, ook gelijk weer onder warme douche gemasseerd en nu is het over. Ik verlies sinds 2 dagen ineens weer wat bloedstolseltjes, de gyn heeft gisteren een inwendige echo gemaakt en hij zag niks geks en ook geen aankomende ongi, dus geen idee waar het van komt. Jelmer heeft gisteravond zijn laatste voeding om 23:00 gehad en kwam daarna pas rond 6:00 weer, echt supergoed Hij gaat 's nachts steeds een beetje langer slapen, hopelijk slaapt hij over een paar weekjes helemaal door! Morgen hebben we een etentje van mijn opa en oma, ze zijn allebei deze week jarig en worden 80 en 85! Het is in Heemskerk dus ook een aardig eind met de auto. Ben benieuwd hoe Jelmer het doet in het restaurant. We nemen in ieder geval de kinderwagen en de draagdoek mee. Als hij het echt zat is neem ik hem gewoon in de draagdoek, dan is hij altijd wel rustig en kan ik ook discreet voeden.
@Amaryllis: gefeliciteerd!!! Leuk zeg, zo kort op mekaar! @Kwebbel: oeh, ben jaloers! Steeds een beetje langer 's nachts en nu al 7 uur ertussen...! Hier 2x een nacht gehad met 5.5/6 uur, sindsdien weer gewoon 3/4/4.5 uur helaas. En eind van de dag kan ik wel aan het voeden blijven . Gelukkig slaapt ze 's ochtends (na de eerste voeding) nog wel ok, dus doe ik dan mijn dingetjes. Hopelijk kan ik vanmiddag nog heel even bijslapen, maar we moeten ook nog naar 2 verjaardagen vandaag...
Breek weer even in, Skatjuh: wat erg zeg voor jullie poes. Hopelijk kan je het baasje van die hond nog achterhalen, je krijgt er idd jullie kat niet mee terug maar misschien helpt het wel voor de verwerking, beetje troost. Maar je zie dat je niet wist wat zijn gewicht was. Wat je ook kan doen als je een eigen weegschaal hebt is er eerst zelf op gaan staan. Dat gewicht onthoud je dan en dan met je kleine (het liefst zonder kleertjes want zo wegen ze ook op het bureau of anders even schaten wat zijn kleertjes wegen en dat eraf trekken) erop gaan staan. Dan pak je jullie totaal gewicht en dan trek je je eigen gewicht van eerder er van af. Dan heb je een globaal idee van wat hij weegt. Of anders gewoon even bellen naar het bureau dat je door omstandigheden niet hebt kunnen komen en of er een mogelijkheid is om eerder ergens te wegen. Hier in Helmond hebben we bijv. op verschillende plekken en dagen weeguurtjes, afhankelijk van waar je woont in Helmond. En voor een keer maakt het vaak niet uit als je ergens anders weegt zeggen ze vaak. Breek weer uit
@Gusam; Wat vervelend die reflux van Chanelley. Hopelijk gaat het snel weer beter. Geniet lekker van je meisjes dit weekend. @Tessa; Hopelijk knapt Fay snel weer op nu jullie weten wat haar dwars zit. En heel veel sterkte met je moeder. Ook voor de rest van de familie. @Yukl; Wat fijn dat het nu beter met Pelle gaat. Dan kun je zelf ook weer wat bijkomen. Ow lees dat het nu weer even wat minder gaat. Heeft ie soms heel veel behoefte aan mama? Of is dat een raar idee? @ Manuela; Heel veel beterschap voor Djemy. Fijn dat hij ondertussen weer thuis is. @Amaryllis; Die draagdoek op de foto ziet er fijn uit (en zo gezellig knus) Wat is dat voor eentje? Is vast al voorbij gekomen, maar weet het niet (meer). @Paloe; Wij doen de sokjes over de broekjes heen. Dan blijven ze ook een stuk beter zitten. Het is geen 100% oplossing, maar tot nu toe wel voor 95% of misschien zelfs meer. @Kwebbelsnoes: ach wat lief. @Incognito; Wat fijn dat het weer wat beter bij jullie gaat. @Skatjuh; Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man. En wat vervelend van je poes. @ Paloe; Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Olaf. @Amaryllis; Gefeliciteerd met je nichtje. Ow ja, ik zag weer verschillende fotos voorbij komen. Ze waren allemaal erg leuk en lief. Maar ben vergeten te noteren van wie ze allemaal waren. Poeh, dat waren weer een 20 paginas om te lezen. Maar ja, dat krijg je ervan als je niet meer iedere dag komt lezen. Dat lukt op moment niet meer met rusten, huishouden, uitstapjes enz. Verder gaat het hier nog altijd zijn gangetje. Stan blijft behoorlijk doorgroeien en zit alweer op 4400 gram. Verder is ie steeds meer aan het spelen met zijn kubus en de boxspring met ballen. En soms maakt ie zon lieve geluidjes. Zelf om 5.00 uur in de morgen is het een vrolijk mannetje. Echt leuk om te zien ook al willen wij dan na het voeden nog even slapen. Gelukkig wordt ie van het drinken erna loom genoeg om lekker rustig te blijven. Gisteren nog lekker met hem gebadderd. Echt heerlijk. En morgen mag ie voor het eerst een paar uurtjes alleen naar oma en opa. Kunnen zij even oppassen als ik een invalles in schaken geef. Zo, dat was het wel weer geloof ik.
@Manuela: super dat je kleine mannetje weer thuis is! @Skatjuh: wat zielig van je kat. Echt stom dat iemand die hond gewoon los laat lopen. @Amaryllis: jeetje dat is balen. Hoop voor je dat het toch iets blijkt te zijn dat simpel op te lossen is. Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje, leuk zeg dat jullie meiden zo weinig schelen! @Incog: vervelend dat je kleine mannetje zoveel pijn heeft Ik hoop dat het gauw gaat helpen en beter gaat.. Jeetje spannend zeg voor de eerste keer uit logeren... Is t goed gegaan? @Gusam: geniet lekker van het weekend met je meisjes! @karin: fijn dat je zo lekker hebt kunnen slapen! @kwebbel: fijn zeg dat je mannetje zo lekker geslapen heeft! Gefeliciteerd alvast met je opa en oma @Regenboogje: wat een moppie! @hier gaat alles super. Heerlijk druk met 2 van die kleintjes maar ze doen het super. Als ze allebei aandacht willen en Jowi is niet op school vind ie t super om te helpen @ all: fijne dag vandaag!
hey hey Het was ook al mijn bedoeling om naar zo`n weegmoment te gaan, ik heb pas vrijdag een echte afspraak. Vrijdag is het er door de poes niet van gekomen maar morgen ga ik wel heen. Dan ben ik wel op een ander bureau maar dat is geen probleem. Het word dus al opgelost. Liefs
Ik zie dat er weinig gekletst is dit weekend, hopelijk omdat iedereen het gezellig druk heeft. Hier een rustig weekendje gehad, slapen gaat niet zo lekker omdat ik steeds beelden voor me heb van die k**hond en m`n poes. En het gejank blijft ook maar in m`n oren hangen. Pff dat zoiets zoveel impact kan hebben. Ze heeft nu een mooi plekje in de tuin met een fotolijstje erbij. Verder gister wel bezig geweest met onze fotoboeken. We hebben 2 baby`s eerste jaar boeken, dus hebben daar de eerste foto`s ingeplakt. Liefs