Help, Liam heeft de hele morgen en middag nog niet geslapen, is alleen maar aan het huilen. Alleen bij mij is hij rustig. Hij ligt nu te huilen in zijn bedje en ik zit te kolven, had ik nog niet gedaan vandaag dus ik knapte, het moet echt! Pff . Gisteren heeft hij ook bijna de hele dag gehuild..krampen, poepen..
Hoi meiden! Ik kom me eindelijk weer eens melden hier!! Zo sorry dat ik er een tijd niet was hoor! Ik heb wel een beetje terug gelezen maar alles is echt niet te doen.. Allereerst Tessa; Gecondoleerd meis, en dan ook nog je dochter in het ziekenhuis.. dat moet echt enorm zwaar zijn.. ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte.. Hier gaat na het rs virus en ooronsteking doorstaan te hebben eindelijk alles weer lekker! Morris doet het heel goed alleen 's nachts doorslapen vind hij echt nog niet nodig.. veeeel te gek op zijn flesje hihi Jeetje Yukl wat groeid jouw mannetje goed! Hij is nu nog maar 700 gram lichter als mijn kleine sumootje!! Ik heb nu lekker de voetenzak van de wandelwagen in de kinderwagenbak gelegd. Ik heb zo'n heerlijke warme slaapzak van nomad en hij ligt er echt prinsheerlijk in!! Verder heeft hij een vestje aan en een mutsje op. Als je een voetenzak voor in de maxi-cosi hebt is dat ook ideaal om in de bak te gebruiken helemaal met dit weer!! Ik ben blij te lezen dat het grootste deel van de baby's hier ook nog niet doorslaapt.. wordt een beetje moe van die moeders die tegen mij zeggen: slaapt hij nou nog niet door?? de mijne deed dat al met ... weken! Ik ga nog even wat verder lezen en heb weer het voornemen om meer mee te kletsen hoor
Zit met smart op mijn trouwjurk te wachten!!! (gister niet gekomen ) De dag duurt wel ontzettend lang zo
Inderdaad Paloe! Alhoewel ik vandaag ook niet echt lekker mee klets Ben even lekker bezig met de administratie bijwerken en klusjes in het huis. En mannetje is ook nog eens heel onrustig vandaag.
djemy wil vandaag ook niet echt slapen als hij 2 uurtjes heeft geslapen vanaf 9 uur is het veel , heb hem nu toch maar weer in bed gelegd even kijken wat meneer doet , vanavond lkkr met hem in bad tegen half tien en hoop stiekem dat menneer een xtje wil doorslapen want ben gebroken na 9 weken snik snik
@karin: wat rot voor je zeg! ik herken het he-le-maal, maar dan met mijn schoonouders. Ik was ook helemaal kapot van de korte nachten, geen zin in die drukte, - schoonmoeder is erg druk en lanceert 100 vragen per minuut en wacht niet het antwoord af. En die vragen komen ieder bezoek weer, echt niet te doen als je zo moe bent - nou dat hebben we geweten. ook totaal geen begrip, nee eerder: we mogen ons kleinkind niet zien van jullie. nou jaaaaaa! dat zou mijn eigen moeder zo nooit hebben gedaan, helaas is ze er niet meer, maar op zulke momenten mis ik haar extra erg. tip: stuur ze een link naar dit forum! dan lezen ze het eens van een ander. nou sterkte hoor! wat is het voor sommige mensen toch moeilijk om zich in te leven.....
Sterkte Paloe en Manuela! @All; Hebben jullie baby's eigenlijk al een beetje een ritme ontwikkeld? En hoe doen jullie het met koken als jullie kleintjes wakker zijn?
koken , meestal leg ik djemy dan in de box dan kan ik vaak wel het eten klaar maken , maar als dat echt niet lukt wacht ik gewoon even op manlief en dan eten we gewoon wat later maar vaak probeer ik de aardappels al te schillen als djemy slaapt dan is dat vast klaar, en ritme wat is dat hahaha neej dat zit er nog niet echt in maarja dat komt vast een keer al moet ik wel zeggen dat het steeds beter gaat dus mag nog niet klagen