Oktober 2010 mama's - deel 1!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Yukl, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Elena, mooie jurk. Ben benieuwd hoe hij je staat, maar daar zullen we tot volgend jaar op moeten wachten (als je het al wil laten zien)

2. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Manuela23 Het niet doorslapen ben ik wel gewend, Olaf is tot voor kort snachts een keer wakker geweest, maar vannacht was het 3 keer en dan vandaag de hele dag huilen…
    Hoop voor jou dat het bad werkt!leuke foto!
    Elena als liam wakker is tijdens het koken dan houdt degene die niet kookt hem bezigJ
    Ritme…alleen dat van elke 5 uur een voeding, overdag wakker en snachts slapen. Ritme overdag is ver te zoekenJ
    Yukl naar is dat he, kolven als hij huilt! Voel me dan zo schuldig! Leef ook met jou meeJ
    Wij hebben geen 1 maandcontrole nee,,ik heb pas met 7 weken de eerste afspraak, dan krijgt hij ook de vaccinaties. Dat was de eerste tijd en dag die vrij was..
    Ik heb nog geen snowboots voor Olaf, ze hadden zijn maat niet meer. Morgen komen ze bij de aldi dus dan ga ik daar even kijken.. wil per se met een ritsje aan de zijkant zodat hij ze goed zelf aan en uit kan doen. We hebben ook winterschoenen voor hem, sneakers. De leren schoentjes die er waren vonden we maar niets.. de sneakers zijn ook van leer, maar wel leuk en warm gevoerdJ en grote ogen of niet, Pelle is een prachtig ventje!
    Chikai haha ok, ik weet nog niet of ze passen, hij heeft ze nog niet aangehad!;) komt morgen welJ Olaf was vandaag bij de gastouder dus hij had er gelukkig geen last van en nu gaat het weer iets beter. Hij heeft heel veel last van krampjes en poepen. Hebben al speciale voeding maar hij blijft er last van houden.. Olaf vindt het inderdaad helemaal geweldigJ
    Leuke foto!
    Regenboogje dank je! ja inderdaad, ik was in shocktoestand, maar dat hadden ze me niet verteld en ik had het niet door, heb op weg naar de ic mr paloe nog gebeld en incog en yukl gesmstJ Olaf is idd heel lief voor LiamJ bof er maar neeJ
    Naar buiten moet gewoon kunnen hoor, groot gelijk!heerlijk he, die ontwikkeling!
    Kwebbel arme kleine! Hopelijk voelt hij zich snel beter!
    Inlove we stoppen hem wel strak in, echt inbakeren mag niet omdat hij zo lang in stuit heeft gelegen..inpakken in een hydroluier wel, dat gaan we misschien maar proberen..benieuwd of het werkt, hij wordt bij het instoppen al kwaad omda\t hij dan zijn armpjes niet vrij heeft..
    Escal succes met de laptop!balen zeg !!
    Nike dikke knuffel!!
    Elena balen dat je jurk er nog niet is zeg!!oh toch wel, mooi!

Ook hier een hoop tijd die nutteloos op de comp wordt besteed, maarjaJ

Uitslapen..wat is dat? Wij weten het niet meer;)

Joehoe!!! Ik heb alles doorstaan! Mn veiligheidsonderzoek is ook ok:D (had ook niet anders verwacht) Donderdag komt er iemand van personeelszaken de laatste dingen bespreken..

Liam is bezig zijn eerste fles van vandaag leeg te drinkenJ hij dronk namelijk ook slecht vandaag..

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    paloe, hier ook nog steeds hydroluier, dan kunnen de beentjes lekker spartelen. En de eerste 10min is hier ook nog een heeeel boze lune als ik haar inpak. Daarna is ze moe en vind ze rust en valt ze in slaap

en super dat je bent goedgekeurd ;)

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ok:) nou dan gaan we dat maar eens proberen..:)

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Yukl, Thijs zit alleen in de maxicosi als we met de auto op pad gaan, en verder ook in de wandelwagen hoor! Ik ben meer voor de wandelwagen, dan voor de maxicosi. Thijs maakt het niet zoveel uit, hij vindt het gelukkig allebei prima. Maar het voordeel is wel dat de maxicosi inderdaad mooie foto's opleveren, in ons geval :)

Elena: He, je jurk is binnen! Fijn! Niet helemaal mijn smaak als ik heel eerlijk ben (ik ben niet zo van de roosjes), maar hij zal jou vast heel goed staan straks!

Paloe: fijn dat alles verder helemaal is goedgekeurd!!

Hier een erg wakkere Thijs, maar wat wil je; de hele middag geslapen!

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    liam houdt, liggend op de borst (van mij of mr paloe) vandaag zijn hoofd echt onwaarschijnlijk lang omhoog! hij gaat de 5 minuten voorbij! niet net zo zwaar als dat hij echt plat op zijn buik ligt maar toch.. ben supertrots! en tegelijk nog lachen ook;)

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik kom even snel aanwaaien.
    Ik wil jullie allen hartelijk bedanken voor jullie reacties. Ik voel me heel erg dubbel. Enerzijds ben ik opgelucht dat mijn moeder is overleden ( de laatste dagen waren echt afschuwlijk om te zien en ze is nu uit haar lijden verlost) Anderzijds ,wil ik mijn moeder gewoon niet moeten missen. Mijn moeder wordt vrijdag gecremeerd. Ik Heb afgelopen zaterdag haar zelf aangekleed en opgemaakt. Het was moeilijk ,maar het voelde wel heel prettig om dit als laatste voor haar te kunnen doen. Het is ook de bedoeling dat ik aankomende vrijdag ga spreken. Ik heb dit 10 jaar geleden ook bij de crematie van mijn broer gedaan en ik hoop dat mij dit nu weer gaat lukken.
    Gisteren hebben we bloemen besteld. Mijn moeder was 60 ,dus mijn zus en ik hebben een mooi stuk uitgezocht ,met daarin 59 witte ( van die mooie grote dikke ) rozen en 1 rode. Die rode roos staat symbool voor mijn broer die 10 jaar geleden is overleden. Ook hebben we een mooi apart stuk namens alle kleinkinderen gedaan.

Fay komt niet voor dinsdag naar huis. Opzich mocht ze gisteren aan het einde van de dag weg ,maar ze moet dan vrijdag weer terugkomen voor een onderzoek dat ze maandag heeft en daarvoor moet ze vrijdag stoppen met de medicatie. Ik vond dat heel moeilijk, eerst naar huis en dan weer terug ( op dezelfde dag als de crematie) ,dat we hebben besloten haar daar te laten.

Als alles weer een beetje lekker loopt, kom ik hier uiteraard weer vaker.

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Lieve Tessa,

Heel begrijpelijk hoor dat je nu niet zo vaak hier bent. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen aanstaande vrijdag. En hopelijk komt het snel helemaal goed met je kleine meisje!

Liefs

9. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Tessa heel veel sterkte!!
    Ik zal aan je denken en je kracht sturen zodat je vrijdag kunt doen wat je wil om een mooi en goed afscheid te hebben van je moeder.
    Wat lijkt t me ongelofelijk moeilijk :(

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Veel sterkte lieve Tessa. Ik hoop dat jullie vrijdag op een fijne en mooie manier afscheid van d'r kunnen nemen.

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

(Gaat toch maar even reageren op de rest...)

@ regenboogje: wat fijn dat hij al aardig doorslaapt! En jeetje, alweer de tweede prikjes? Dat gaat snel!

@ escal: oh grrr, gecrashte laptops zijn irritant ;)

@ nike: wat balen dat de medicijnen hun werk nog niet doen :( Ik hoop dat de nieuwe dosering wel helpt! Sterkte!

@ elena: mooi! Ben benieuwd hoe de jurk je staat! :) Ben je nog van plan veel af te vallen voordat jullie gaan trouwen?

@ paloe: dat is dan wel weer op tijd, met 7 weken de eerste prikjes. Pelle krijgt ze dus met precies 2 maanden oud. Wel grappig, want de eerste afspraak was met precies 1 maand oud. Tot nu toe gaat het dus heel erg op tijd allemaal ;)
    Wat fijn dat alles nu goed is gekeurd!
    En woei, wat goed van Liam dat ie zijn hoofdje zo lang omhoog houdt! Ik ben nu wat intensiever aan het oefenen met Pelle (dwz, max 3 keer op een dag max 5 minuten ;) langer wil ie echt niet) maar het is nog steeds kommer en kwel ;)

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nou het was weer drama gisteravond ;) Ik geloof dat ie uiteindelijk om 12 uur is gaan slapen? Hij heeft echt enorm veel gehuild. Wel heeft ie om 21.00 uur een voeding gehad, om 23.00 uur een paar slokjes (20 a 30cc) en kwam vervolgens pas weer om 05.00 uur! Dus gezien vanuit 21.00 uur gewoon 8 uur gedaan op die voeding! Alhoewel we dus wel een klein beetje vals hebben gespeeld met die paar slokjes ;) Maar ja, als ie nou ook gewoon eens in de avond ging slapen, dan hadden wij tenminste ook wat uurtjes kunnen maken. Oh en Tobe werd ook heel knus en gezellig om 5 uur wakker. :p

13. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    @Yukl; Fijn dat Pelle het zo goed heeft gedaan op de voeding van 21:00 uur. Hopelijk gaat het vanaf nu steeds beter en kunnen jullie binnenkort lekker bijslapen.
    Ben wel van plan nog af te vallen ja. Nog 6 kilo ongeveer dan zit ik op mijn streefgewicht van 55 kilo en heb ik een bmi van 20. Damian was gister 6 weken dus mag nu ook weer sporten dus ga de Zumba weer oppakken en gewoon lekker gezond eten dan komt het vast helemaal goed :)

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Oh sporten, ik wil ook! En ik wil buikspieroefeningen doen. Nog 1,5 week...
    Nu mijn eetlust nog temperen. Man o man, wat heb ik een honger zeg :$

15. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Haha daar heb ik ook zo'n last van! ;)

16. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    honger :D check, ik ook vooral savonds!
    Gisteren teveel stroopwafels gegeten, niet goed voor de kilo's. Er moeten er nog 5 af dan heb ik mn oude gewicht. Alleen die flubberbuik gaat niet meer goedkomen denk ik

17. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Hierbij nog een badderfoto van mij en Stan samen. Stan staat er niet helemaal charmant op, maar daar kijken jullie maar lekker naast.:)

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Leuk regenboogje! En haha dat vuistje naast het gezicht, zo cool vind ik dat :D Waarom zouden baby's dat doen? :)

19. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Lieve Tessa, wat een mooi gebaar heb je je moeder mee kunnen nemen bij haar afscheid, dit was inderdaad het laatste wat je nog kon doen. Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe, hopelijk kun je vrijdag op een goede en fijne manier afscheid van haar nemen. En natuurlijk hoop ik ook dat het met Fay snel weer goed komt!!

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Yukl, wat belabberd zeg, die nachten :( En ik hoopte nog wel dat Pelle het nu snapte... Niet dus.... Heb je het inbakeren al geprobeerd? Op zich wel goed dat hij lang op de voeding van 21.00u heeft gedaan, maar het zou inderdaad fijn zijn als hij gewoon gaat slapen zonder te huilen (of even in slaap huilen).
    Enne je buikspieroefeningen; ga jij dat volhouden, zo alleen thuis? Ikke niet, dat red ik nooit. Ja, 2 dagen en dan hou ik het meestal wel voor gezien. Ik hoop maar dat paardrijden zorgt voor een strakke buik, al gaat het vandaag weer niet door vanwege de vorst.

Regenboogje: lieve foto!! Stan vindt het zo te zien wel oke in het grote bad? Thijs niet, dat was echt een drama. Maar wellicht lag het eraan dat hij pas net wakker was. Wat dat betreft vindt hij douchen fijner.

Heb gisteren alle boodschappen al gedaan, zodat ik vandaag niet naar buiten hoef, met die gevoelstemperatuur van schijnbaar -15, blijf ik lekker binnen!

En Thijs is vandaag gewoon alweer 2 maanden, wat gaat de tijd snel!!! :$:$

Deel Deze Pagina