Aiden slaapt eindelijk. Hij is van vier uur vanacht tot net wakker geweest en heeft de hele tijd gehuild. Oplossing: inbakeren. Zucht....nu the Voice kijken
@Inlove; Ik heb de BB Sling. Die doek hangt over alleen de rechterschouder. Heb nu een paar houdingen geoefend met Damian maar krijg de doek nog niet strak genoeg. Hij vindt het volgens mij wel heerlijk zo dicht tegen mama aan Als mama de doek nu ook nog strak genoeg en goed krijgt dan krijgt ze tenminste geen last van der rug
ow ja een sling is weer ff anders. Als je zorgt dat de doek recht door de ringen zit dan weet je precies waar je aan moet trekken om te spannen. Alleen mijn ervaring is dat een sling nooit zo heel strak zit (niet zoals een doek) Ben ook the voice aant kijken, die Bart, ik weet t niet hoor
Incog haha ok k dacht al, op die manier lukt het je niet er 4 jaar tussen te laten dank je! Dikke knuffel, fijn dat het nu beter lijkt te gaan!! Hoe was het bij de HA? Liam reutelt al vanaf de geboorte, maar is niet verkouden.. Chikai wow druk dat oppassen! Bykay is gewevenJ super van je nacht!!! Athina ok hij bevalt dus opzich wel? Kwebbel pff heerlijk zeg, zon nacht!!! Yukl hoe ging het met Tobe bij de kapper? Nu pas voor de eerste keer alleen met de twee mannen? Was daarvoor manlief vaak thuis of Tobe bij de opvang? Brina superleuke foto! Cherry jeetje je zult wel stuk zijn.. Liam heeft weer de hele dag niet geslapen en alleen maar gehuild en gehuild.. ik ben helemaal kapot. Hij heeft constant krampen gehad en geprobeerd te poepen maar het is niet gelukt.. Zijn buikje was ook steeds keihard. Hij drinkt ook heel onrustig. Als het niet beter is morgen zit ik op de huisartsenpost met hem T was niet alleen heel zielig voor Liam, maar ook voor Olaf want die was ook de hele dag thuis en kreeg dus weinig aandacht omdat ik steeds met Liam bezig was.. Ik hou mijn hart vast voor vannacht..
Chikai: wauw, wat lekker, zon nacht! CherryAyden: Hoe ik dat volhoud? Ik moet wel Ik weet hoe het komt en dat maakt het een stuk draaglijker, het breekt alleen mijn moederhart . Vandaag ging het geweldig! (Nog niet hoe het moet zijn, maar voor ons geweldig ) Oef, ik hoop dat het sprongetje gauw voorbij is, sterkte meid!!!! Escal: Gelukkig maar! Nike: Ah, super zeg dat het lijkt te werken bij Mees! Gwn: Ik vind ons niet zo zielig hoor alleen Oliviertje wel Maar er is licht, ik denk dat we eindelijk de goede voeding te pakken hebben! Wat goed dat je voor jezelf besloten hebt om minder vaak te komen, ik begrijp t wel hoor, want het vreet tijd! Yukl: Zo herkenbaar! Soms denk ik ook wel eens: Jeetje, waar zijn we aan begonnen? Maar het wordt makkelijker hoor, geloof me Hahahahaaaaaaaa, ik krijg nu geen zin in friet, want we hebben het vandaag toch maar gehaald, ook al eet ik het morgen weer bij mijn ouders Die onrust komt echt door de voeding, vandaag ging het alweer stukken beter, dus hee, ik ben alweer 100x positiever na vandaag En eh, shhhht, zachtjes . Alweer bijna 2 maanden . Het gaat TE snel! Onze ukkies worden ook al bijna 2 pfffffffffff, waar blijft de tijd! Brinatjuh: Wauw, wat een geweldige foto! Wat fijn dat het zoveel beter gaat met je! Paloe: Hier is het echt verkoudheid, maar ach, niks ernstigs dus Arme arme Liam en ook arme Olaf en armejij! Hopelijk een betere nacht
ff snel want ukkie heeft last van zijn huiluurtje(s) Bij de ha was het goed, zijn longen zijn wel wat rommelig, maar niet ontstoken. Als hij de volgende keer weer zo benauwd is, dan moeten we hem gewoon weer tot normaal ademen brengen (zoals vannacht), maar als hij blauw aanloopt of zijn bewustzijn verliest, dan moeten we wel bellen... (Ja, hehe, dat snappen wij ook nog wel....) maar goed, belangrijkste dat alles goed is Welterusten meiden!
hoi iedereen, Gisteren was de dienst en het was werkelijk prachtig. Het was een enorm mooi en waardig afscheid. Ook waren er zoveel mensen die afscheid kwamen nemen, dat doet een mens echt zoveel goed he. Gisteravond ben ik al om 20.45 naar bed gegaan. Ik voelde me helemaal leeg en down door alle emoties en mijn hoofd explodeerde bijna van de hoofdpijn. Vanavond sinterklaas. Zo gek he en zo'n schril contrast met gisteren, maar ja de kinderen verheugen zich enorm en dat neem je ze dan ook niet af. Bij Fay zijn ze gisteren gestopt met de medicatie voor de reflux. Dit moet voor het onderzoek van Maandag. Vanaf nu ga ik weer proberen wat meer mee te reageren Ik heb uiteraard niet terug gelezen ,maar zal jullie nu bijhouden.
@Tessa; Wat fijn dat de dienst zo mooi was en waardig aan je moeder! Hopelijk gaat het snel beter met je kleine meisje en ga je vanaf nu een toptijd tegemoet. Je verdient het echt!
Lieverd, Wat enorm fijn dat het zo'n mooi en waardig afscheid was. Dat geeft ergens toch een fijn gevoel. Inderdaad, een schril contrast, om vanavond weer 'vrolijk' sinterklaas te gaan vieren. Sterkte ermee, het zal voor jullie niet makkelijk worden. Ach en als het niet lukt om nu te komen reageren, zullen we dat allemaal wel begrijpen hoor! Ik hoop dat het goed blijft gaan met Fay en dat ze snel thuis is. Wat voor een onderzoek gaan ze eigenlijk precies doen maandag? Liefs
Hier lijkt het probleem nu voor eens en voor altijd opgelost te zijn. ukkie heeft geslapen van gisteren na 'the voice' tot vanmorgen bijna 6 uur. Toen maar 40cc gedronken en hij slaapt gewoon verder, heerlijk! Gisteren heeft ie zijn laatste fles om 22.30u gehad, dus gewoon 7,5uur tussen die twee flessen, ongelooflijk wat voeding al niet voor een ellende en nu dus weer een gemak kan veroorzaken!
Bedankt voor jullie lieve reacties @incognito, ze gaan maandagochtend een sonde in de slokdarm brengen. Deze blijft 24 uur zitten en meet hoe vaak en hoeveel maagzuur er terug stroomt. Wat super zeg dat hij zo goed geslapen heeft. Ongelofelijk he hoeveel impact voeding kan hebben.
@ brinatjuh: wat een prachtig meisje! Wat fijn dat je je direct een stuk beter voelde. Het komt helemaal goed! @ elena: is het al gelukt met de sling? @ paloe: Ja manlief neemt op mijn thuisdag vrije dagen op zodat ik niet alleen ben met de 2 kinderen. Totdat ik genoeg zelfvertrouwen heb om het alleen te doen. Gister moest ie echter college geven, dus toen moest ik wel Arme Liam! En kan me voorstellen dat je dat ook sneu vond voor Olaf. Hoe reageerde ie er op? @ incognito: ik heb gister en vandaag foto's bekeken van Tobe vanaf zijn geboorte... en jeetje, wat is ie enorm gegroeid zeg Ik vind het wel jammer dat die complete onschuld nu weg is De peuterfase is niet makkelijk! Wauw, wat heeft Olivier goed geslapen! Heerlijk zeg! Hopelijk blijft ie dat volhouden @ tessa: wat fijn dat de dienst zo mooi was Ik kan me voorstellen dat je er nu even helemaal doorheen zit en dat het gek is om vandaag sinterklaas te vieren. Maar als je je mannetje ziet genieten, dan maakt dat vast weer veel goed Dikke knuffel! Neem goed de tijd om alles te verwerken he? Al geloof ik dat je dat zeker zult doen
Het ging gister goed met Tobe bij de kapper! Hij heeft zich zowaar een keer laten knippen Dus mijn man heeft gezegd dat ze er zoveel als mogelijk vanaf moest halen haha (zolang er een leuk kapsel overbleef natuurlijk ). Heerlijk dat frisse koppie! Het was echt heel hard nodig. Vandaag misschien naar de verjaardag van de vriend van mijn moeder. Het is alleen 3 kwartier rijden hier vandaan. Zal het weer zich een beetje koest houden? Ik vind het maar eng namelijk.
@Yukl; Het was gelukt hoor met de sling Echt heerlijk mijn mannetje zo dicht bij me maar toch dat stukje vrijheid hebben, wou dat ik dit 7 weken eerder had besloten Wij hebben vanavond ook een verjaardag - ook al zo ver rijden, ruim een uur - wacht eerst het weer maar af want ga geen risico's nemen met zo'n kleintje in de auto. @Hier; Alweer een dramatische nacht gehad... heb nu in de afgelopen 3 dagen nog geen 8 uur geslapen Vraag me af hoe ik nog op me benen kan staan?! Mannetje had gisteravond trouwens zijn voetjes ontdekt Zo onwijs schattig hoe hij naar zijn voetjes zat te staren en toen ging bewegen en daarna zo'n big smile op zijn gezichtje Net mijn ventje alvast lekker in bad gedaan (vanavond na die verjaardag ga ik het echt niet meer doen) Nu ligt hij lekker in de box te spelen en kan mama even ontbijten en wat klusjes in het huis doen. Morgen Sinterklaas vieren bij mijn schoonouders en lekker gourmetten. Maandag spiraaltje laten plaatsen, ben zo zenuwachtig Heb dus weer een druk weekend voor de boeg. Hebben jullie dames nog plannen?
Amaryllis; Wat sneu voor Imee dat ze pijn heeft. Hopelijk werkt de spray snel. Inentingen; Die zijn niet doorgegaan. De dokter was ziek. Nu krijgt hij ze op 20 december. Incognito; Hopelijk blijft Olivier het op deze voeding goed doen. Brinatjuh; leuke foto Vanavond gaan we ook hier sinterklaas vieren
Tessa, wat fijn dat het afscheid een mooie dienst was. Ik kan me voorstellen dat je 's avonds helemaal op was. Hopelijk levert het onderzoek maandag goede resultaten op.
@Tessa: wat fijn dat het afscheid zo mooi en waardig was en dat er zoveel mensen bij waren. Veel sterkte en hopelijk toch ook wat plezier gewenst voor Sinterklaas vanavond en succes voor het onderzoek maandag. Hopelijk knapt Fay snel op! @Incog: wat goed dat die andere voeding zoveel verlichting al geeft! Verder ben ik het alweer kwijt... pfff... bv-dementie ofzo? Hier een goede nacht gehad: bijna 6 uur en bijna 5 uur tussen de voedingen . Vandaag speelt ze ook voor het eerst met haar speelkleed: ze slaat als een gek tegen een rammelende octopus . Vraagje: Amy is nu al sinds dinsdag niet meer buiten geweest en de laatste echte wandeling was zondag... Ik ben een beetje huiverig met dit weer (het heeft hier vandaag weer behoorlijk gesneeuwd), maar ja: frisse lucht en direct daglicht is natuurlijk ook goed voor haar. Hoe doen jullie dat? De wandelwagen lijkt me onhandig, maar voor in de draagzak heb ik eigenlijk geen geschikte kleding, wel jasjes, maar geen pak ofzo waar haar benen ook goed warm in blijven...
Yukl e.a. Het oppassen ging goed! Axel, babytje van 10 weken, sliep geruime tijd. Daarna was hij wakker en erg vrolijk, ook in de box! Thijs sliep veel (van de inentingen nog) en toen hij wakker werd, was mijn man thuis zodat ik hem kon voeden. En Indra, de oudste van 6 heeft heerlijk zitten knutselen! Paloe: Thijs heeft ook al drie dagen niet gepoept en er echt last van. Heb jij al een oplossing gevonden?? Tempen en vaseline heb ik al geprobeerd, maar werkt niet... Tessa: wat fijn dat je goed afscheid hebt kunnen nemen en een goed gevoel hebt overgehouden aan de dienst! Sterkte de komende tijd, want er zullen genoeg momenten komen die heel moeilijk zijn, maar jou kennende sla je je er vast doorheen! Succes met het onderzoek van Fay maandag, hopelijk komt er nu meer duidelijkheid!! Incognito: pffff, wat fijn!!! Goed nieuws zeg, dat de voeding goed lijkt te werken! Heerlijk!! Gwn: ik heb de wagen voorverwarmd, daarna hem net als normaal aangekleed (jasje, mutsje), maar wel wantjes aangedaan! Toen met een dubbel dekentje lekker naar buiten, de kap omhoog en dat afdekding eroverheen. Ging prima en het was heerlijk!! Kwebbel: Thijs heeft ook weleens van die periodes dat hij na elke voeding spuugt, maar dit stopt na een paar dagen weer vanzelf. Wat jammer dat het vrijen zo'n pijn deed.... Hopelijk gaat het de komende keren beter! Hier: vanochtend veel kunnen doen (was, stofzuigen, de wc, de badkamer), Thijs heeft lekker liggen slapen! 't Lijkt wel of hij nog steeds van de inentingen last heeft.... tenminste gisteren heeft hij bijna de hele dag geslapen en vandaag ook... Wel wordt hij wakker voor de voeding om de ong. 3,5 uur en daarna slaapt hij weer door. Een nacht doorgeslapen, maar vannacht weer om 5.00u (gelukkig had ik dat wel verwacht, dus viel het niet tegen). Verder vieren we hier vanavond Sinterklaas met mijn ouders en morgen bij m'n schoonouders. Ook nog lekker gourmetten, dus nog druk genoeg! Fijn weekend allemaal!