Liam zit nog steeds erg ruim in 1 van pampers! Voor Olaf hadden en hebben we altijd Bumblies, maar de 1 daarvan is nog veel te groot voor Liam. Bij ons bevielen ze wel goed!
hier veel van die soepele "joggingbroekjes" waar een koortje aanzit dus snoer t wel strak en verder dikke baby maillot van de zeeman met jurkje ofzo. Lekker warm en ziet er beter uit dan dan geflubber. Vervelend ook dat t gelijk bij de hals ook groter wordt, heel dat nekje bloot.
Wat grappig dat daar zo'n verschil in zit! Terwijl ze in de basis toch dezelfde genen hebben! Maak je de broekjes bij Pelle rond het middel nog smaller met iets van een veiligheidsspeld ofzo? Ik doe dat dan wel, maar vind dat stiekem zo zonde van die nieuwe kleertjes! Want die gaatjes ga je toch wel zien aangezien die na elke keer verschonen opnieuw geprikt worden... Trouwens, volgens mij vallen de kleertjes van Noppies vrij smal! Is dat dan geen idee voor jullie kindjes? Desnoods via marktplaats ofzo, daar haal ik ook veel leuks vanaf! En de bovenkleding van Mexx, is ook smal. (de broekjes absoluut niet, die zijn dan weer breed en kort!) Imee heeft vandaag het truitje aan wat ze na de geboorte ook aan had, maar dat kreeg ik vanochtend zo moeilijk aan! Dus dat is de laatste keer, na vandaag gaat ie apart in de bewaardoos. Dan merk je echt zo duidelijk hoe hard ze is gegroeid...vind het stiekem toch wel jammer
@ Gwn: Qua rompers hier hetzelfde verhaal, maar ik ga dan toch voor 62/68 hoor! Ik geloof nooit dat dat 50/56 nog prettig zit als dat zo trekt. Dan liever iets te ruim, er komen toch nog kleertjes overheen @ Yukl: Bumblies zijn volgens mij te koop bij Dirx. Heb er zelf geen ervaring mee, maar na al die negatieve ervaringen met goedkopere luiers durf ik ook niet zo goed meer...
@ amaryllis: ik heb een paar broekjes in maat 62 die om de middel nog redelijk zitten. Alleen de pijpen dan toch niet. Die heeft ie nu dus meestal aan. Of anders de maat 56 broekjes. Mexx valt inderdaad smal, dat kan ik me nog wel van Tobe herinneren. En name it valt ook wel klein geloof ik, in ieder geval een aantal modellen van hun broeken (maar dan ook weer niet allemaal). Het pakje van Pelle heb ik ook al opgeborgen in zijn doos Gaat inderdaad snel! Hij lag laatst op mijn buik en toen bedacht ik me 'jeetje, hij zou nu echt niet meer in mijn buik passen!'
ik had van de week t mutsje wat ze na de geboorte veel op heeft gehad, even (proberen) op te doen. Dacht das wel lekker warm na t douchen. Maar helaas dat kwam niet eens meer tot aan haar oren. Zag er niet uit
Gister zijn trouwens 2 pakketjes voor mij op de bus gedaan... En ze passen allebei door de brievenbus! Damn, stomme staking... En ow wee, als ze het kwijtraken! Grrr.
we zijn met zn 19en, verbonden aan 9 verschillende korpsen! Zwolle, Nijmegen, Rotterdam, Amsterdam, Twente, Arnhem, Apeldoorn, Heerlen en Leeuwarden. Leuk lijkt me!
Haha, Deka, wat is dat? Ken ik ook al niet We hebben hier alleen een AH of Vomar in de buurt. Maar voornamelijk heel veel AH's Amsterdam lijkt er door overgenomen zo erg.