@Amaryllis: als het trekt krijgt ze het ook niet meer aan hoor! Maar sommige vallen wat ruimer (paar van de Hema bijv.), dus die kunnen dan nog wel. @Bumblies: heb je ook bij de Vomar dacht ik, volgens mij heeft mijn moeder ze in huis nl (die koopt alleen bij de Vomar). @Noppies: die vallen idd vrij smal en staan Amy daarom ook goed. @Paloe: goede keus, van de jas!
nou lekkere mazzalaar, kan eindelijk op blackboard en blijkt dat er al 2 weken voorwerk aan de lessen van morgen zit!!! En dat wist ik dus niet omdat ze me zo laat aan hebben gemeld. Kutzooi. Studenten hebben de opdrachten al ingeleverd in groepjes. Bah! Ik baal, ik kan wel janken.
bumblies zaten hier in de doos van de Plus. Ik vind het vooral irritant dat de plakstrips niet elastisch zijn, wat ik wel gewend ben van de pampers. etos zijn ook prima, maar vallen wel groot vind ik. pampers blijven nu dus het fijnste - en daar heb ik een hoop van ingeslagen dus dat scheelt. Maar anders gaan we voor etos - kruidvat vond ik ook altijd ok, maar de Etos vind ik een fijnere winkel. En daarbij heb je dubbele babyzegels , omdat op de verpakking van de luiers ook nog een zegel zit. Qua maat: Katelynn zit ook al veel in 62. Net of ze maat 56 zo'n beetje overgeslagen heeft, op wat kleertjes na die groot uitvallen... gwn: Leuk dat het zwemmen zo goed bevallen is! Ik kan niet wachten tot Katelynn mag hoewel ik betwijfel of ze het wat vind . Badje vind ze ook niets, tub wel... maar we zullen het zien , nog een ruime maand wachten en dan gaan we het ook eens proberen...
zwemluier + zwembroekje of een zwembroekje waar al een soort van luier in zit... Prenatal Meisjes zwemluier met bloemenprint Prenatal 83425
Ik had nu een wegwerp zwemluier om gedaan, maar wil een herbruikbare gaan kopen. Misschien dan wel voor een maatje groter, want voor deze zwemluiers op zijn zijn we 5 zwemlessen verder.
In principe kun je deze zwemluiers ook nog 2 of 3 keer gebruiken... vies worden ze tenslotte niet, tenzij ze er in poepen natuurlijk... Wij doen behoorlijk lang met zo'n pak zwemluiers
Bedritueel: hier ook een laat bedritueel, meestal zo rond 22.30u. Maar het ritme van Thijs is s avonds: erg wakker!! Dus ik weet niet of het gaat werken om dit te vervroegen of hoe ik dat moet doen. Het zou wel handig zijn, want nu slaapt Thijs na de voeding rond 7.00u nog door tot een uur of 10, maar als ik straks ga werken moet hij na 7.00u naar de oppas . Gwn: wat leuk dat Amy het babyzwemmen zo leuk vond!! Hier ga ik met Thijs eerst babymassage doen en daarna babyzwemmen (valt op dezelfde dag en 1 ding per dag vind ik wel genoeg). Haha, dat vroeg ik me ook af, wat je je kindje aantrekt tijdens het zwemmen. Maar ik zie een link van Athina, eens even kijken. Paloe, he, dat is balen, zon valse start. Kan me goed voorstellen dat dat helemaal niet handig is. Moest je veel voorbereiden? O, ik lees het nu, 2 weken werk. WAT!!! En dat hebben ze dan niet doorgegeven, jee, wat slordig. Erg vervelend zeg. In ieder geval wel veel succes èn plezier vandaag!! Wow, dat is wel een klas uit heel het land afkomstig! Enne leuke jas! Yukl: hmm, vreemd, die urinelucht van Pelle . Ik lees nog even door of je nog meer hebt geschreven Enne die pakjes, dat is zonde zeg, dan moet je er lang op wachten! Het stomme is, hier bezorgt de post nog wel In ieder geval gisteren hebben we gewoon post gehad. Inlove: wow, Lune doet het goed zeg!! Fijn hoor! Maatjes kleren: Thijs zit ook tussen 56 en 62 in. Gelukkig heb ik een aantal broekjes die zon positieband hebben, zo noem ik het maar even. Dat is zon stukje elastiek met een knoopje die je kunt verstellen. Qua lengte kan hij kleine 62tjes goed hebben, maar om zijn middel zakken ze dan zo omlaag. Dan helpt zon elastiekje wel! Hij heeft zelfs zo een stoere spijkerbroek..! Maar inderdaad, het groeien gaat heeeeeeeel hard Hier ook al een aantal pakjes die in de la liggen, die niet meer passen. (of zijn gekrompen met het wassen ) Luiers: ik heb de luiers van pampers en van het kruidvat. Bij het kruidvat nu 2 spuitluiers gehad en inderdaad veel er langs gelopen. Dus ik ga nu een paar dagen pampers aan doen, om te kijken of dat dat scheelt. (ik hoop het eigenlijk niet, want heb nog 2 grote pakken kruidvat luiers staan ) Gisteren naar de erg drukke verjaardag van mijn oma geweest, Thijs heeft gewoon 2 uur liggen slapen! Super hoor! Daar tegenover stond wel dat hij 's avonds erg onrustig was. Vannacht weer lekker geslapen. Thijs kreeg gisteren een fles om 22.15u, heeft er maar 30 ml van gedronken en toch de hele nacht geslapen. Dus wellicht had hij genoeg aan de voeding van 19.30u. Nu ligt hij weer lekker te slapen. Mijn man werkt thuis vandaag, dus erg gezellig! (ahum, hij moet wel werken natuurlijk dus te gezellig mag niet )
@Athina: nee, vies was ie niet, maar wel helemaal zwaar van het water... knijp je hem dan gewoon uit ofzo, of heb ik hem niet goed om gedaan en was ie daarom zo doorweekt?
@Chikai: wat fijn dat Thijs het zo goed deed op de verjaardag, en ook weer zo'n lange nacht gemaakt heeft . @bedritueel: gister dus om 19:45 gedaan. Om 23:15 wakker gemaakt om nog wat te drinken, dat ging goed en daarna sliep ze ook weer verder tot 05:20 (lag wel alweer een hele tijd eerder luidruchtig op haar duim te sabbelen). Daarna nog geslapen tot 10:00, dus eigenlijk net zoals de nachten met een bedritueel bij de laatste voeding. Ga dus nu maar het vroegere schema aanhouden, dat is dan ook makkelijker om straks die laatste voeding over te slaan denk ik. Maar eerst maar eens van de laatste voeding tot half 7 slapen .
Hier gisteravond het bedritueel om 20:30 gedaan, maar wel om 22:30 wakker gemaakt voor de voeding, maar dat maakte dus niet uit, want hij kwam om 3:30 voor voeding. Tenminste hij had zichzelf ondergepoept, maar hij lag ook erg te smakken, dus hij gaf aan honger te hebben, dus vraag ik me af als hij niet had gepoept, of hij dan wel had doorgeslapen. Gisteravond eerste na-gymles gehad van de zwangerschapscursus, ze heeft ons een half uur lang onze buikspieren laten trainen, dus nu spierpijn haha... Ik wil ook gaan babyzwemmen binnenkort, moet ook nog een zwembroekje halen, hij heeft er één gekregen van een collega van mij, in maatje 50/56, volgens mij gaat hij dat echt niet passen. Hij zit nu in maat 62, hoewel de meeste rompers 62 nu al krap worden, truitjes zitten ook al vrij strak om zijn middel, maar broeken 62 zijn vaak nog wel te lang, maar heeft hij bij zijn middel wel echt nodig, dus pijpen omrollen dan maar.
ik ga zo op weg, dus ben er niet verder vandaag. Morgenavond pas weer, want morgen moet ik van 9 tot 5 Fijne dag allemaal!!
als het goed is , blijft het water er niet écht inzitten? We knijpen hem wel wat uit hoor, en hangen hem dan op de verwarming... maar hij zou zich niet vol moet zuigen ofzo. Plasjes gaan er in principe ook gewoon doorheen... dat zijn wij ooit eens vergeten : Onze oudste moest vlák voor de zwemles thuis nog even een schone luier hebben, dus ik zei tegen m'n man: Joh, doe dan gelijk haar zwemluier om, dan heeft ze die vast aan, hoef je het daar niet te doen... Even vergeten dat ze plasjes niet tegenhouden... gevolg: Een kletsnatte autostoel en een sjacherijnige man hihi - want hij ging met haar zwemmen... @kwebbelsnoes: Jee, pittig dan zeg! Hier zijn de na-lessen niet doorgegaan helaas. De organisatie is veranderd. Dus we hebben een deel van ons geld teruggehad. Gisteren wel alle meiden met baby's voor het eerst weer ontmoet, want dat wilde we allemaal natuurlijk niet missen... Hoeveel na-lessen heb je ?
@Yukl: hoe is het bij de ha geweest? @Paloe: he wat vervelend zeg, en 2 weken werk! succes hoor. @zwemmen: leuk! wil ik uiteindelijk ook gaan doen maar denk dat ik maar even wacht aangezien mijn badpak nog niet past hahaha @luiers: ik leef nog steeds op de gratis luiers van kruidvat hierna ga ik over op pampers aangezien deze inderdaad wat zachter aanvoelen (en naar mijn mening ook een stuk makkelijk aan te doen..) @maatjes, hier nog maatje 50/56 en 56. sommige heel groot sommige te klein en een deel past perfect ?!?! ben zelf ook aan het verheugen op 62 aangezien dit nog leukere pakjes zijn haha.
@hier, ben vanochtend bij mijn nieuwe ha geweest hele lieve man die echt alle tijd voor je maakt. heeft zelfs nog elke dag een inloopspreekuur van 1.5 uur en doet ook huisbezoek!(deed vorige arts niet) en nog een pluspunt, deze ha ligt op 3 minuutjes lopen. sem is nog steeds aan het snotteren maar de ha hoorde niets op de longetjes dus echt alleen verkouden. hierdoor kon het dus dat ze meer spuugde. mindere bijkomstigheid is dat ze nu ineens weer nachtvoedingen wilt.. :S moet wel zeggen dat ik nu direct uit bed vlieg snachts omdat ik het zo zielig vind voor haar wat maakt dat ik midden in de nacht klaarwakker ben ipv een slaapwandelende zombie hihi. verder gister lekker wezen winkelen en lunchen met mijn tante. heel leuk (maar vooral warm) vest gekocht helemaal happy.
Haha, Escal, ik heb ook totdat Thijs 8 weken was op gratis luiers van het Kruidvat geleefd Alleen toen waren ze echt te klein, dus nu ben ik over op maatje 2. Wat fijn dat deze ha beter bevalt! He gelukkig is Sem alleen verkouden en verder niets! Hopelijk is het snel over! Wij gaan vanavond het bedritueel vervroegen, we hebben niets staan van afspraken ofzo vandaag en morgen, dus mocht hij 's nachts weer komen, is het ook niet erg. Ik ben benieuwd! Nu eerst lekker lunchen met verse broodjes van de bakker, mmmm!!
@ paloe: he bah meid, heb wel met je te doen. Ben heel benieuwd hoe het vandaag en morgen gaat! @ zwemmen: heb ik met Tobe nooit gedaan omdat het niet op een handig tijdstip was ivm zijn slaapjes. Met Pelle ga ik het ook niet doen omdat we nu Tobe hebben en ik dat niet handig vind @ chikai: ben benieuwd of het gaat lukken het bedritueel te vervroegen? Wij "dwingen" Pelle nu gewoon zijn bed in na de fles van 7 a 8 uur. Het was bij hem ook vaak huilen 's avonds, maar volgens mij hielden we hem gewoon onterecht op (en was ie eigenlijk moe maar viel ie niet in slaap). Dus nu is het vaak wel even huilen geblazen als we hem zijn bed in leggen, maar hij gaat veel vroeger slapen dan voorheen. @ kwebbelsnoes: oh wij hadden ook een nachtelijk poepincident Niet zo handig, want meneertje wilde daarna natuurlijk niet verder slapen. Heeft nog een uur geduurd voordat ie weer ging slapen. @ escal: fijn dat de nieuwe huisarts bevalt!!
Ben niet meer met Pelle naar de huisarts geweest vanochtend omdat ik me heb verslapen Hij heeft een uur liggen spoken vannacht toen ie na een voeding ging poepen en niet meer verder wilde slapen. Dus ik was een beetje gesloopt. Maar toen ging ik zojuist toch even goed aan een nieuwe luier ruiken, en daar ruik ik het dus ook! Dus volgens mij is dat het probleem en wordt de lucht versterkt door de urine die er in komt. Bah! Ik hoop maar dat het deze ene pak is en de volgende weer normaal is. Oh en mijn pakketjes zijn toch wel aangekomen Post wordt gewoon bezorgd hier
Athina: We hebben 5 na-lessen. Officieel zou die van gisteravond baby-avond zijn, maar er kon iemand niet dus die hebben we moeten verschuiven naar 12 januari omdat dat de enige les is dat we allemaal kunnen. Ga Jelmer zo eens uit bed vissen, even voeden en dan eens boodschappen doen, het zonnetje breekt hier door, dus even lekker naar de supermarkt wandelen. Heb net een zwembroek voor Jelmer besteld dus als hij binnen is, kunnen we gaan zwemmen. Moet alleen even kijken of ik zelf nog iets van zwemkleding heb waarin ik toonbaar ben haha. Bikini's zat, maar weet niet of dat er alweer zo appetijtelijk uitziet en of mijn borsten er nog inpassen???